Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

D, TD, TDI, TD5
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od erik » 05 lis 2006 20:49

DanoDEF píše:
kudrnac píše:U mně se to projevilo v Albánii po brodu kdy se do toho přidal ještě i voda každopádně to byl dlouhodobý jev a ou mi odešly 3 vstřiky což je chuťovka ted mám nové kabely tak doufám, že to vydrží.
Tak ta tu vytam....Kudrnac a co tak sa zaregistrovat.
vidis Dano, bol som o minutu rychjsi. Ty na tom webe tiez spis :D
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#22 Příspěvek od DanoDEF » 05 lis 2006 20:51

erik píše:
DanoDEF píše: Tak ta tu vytam....Kudrnac a co tak sa zaregistrovat.
vidis Dano, bol som o minutu rychjsi. Ty na tom webe tiez spis :D
neboj nespim.....kudrnac sa uz registroval....je najnovsim clenom fora.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Admin » 06 lis 2006 14:44

U mně se to projevilo v Albánii po brodu kdy se do toho přidal ještě i voda každopádně to byl dlouhodobý jev a ou mi odešly 3 vstřiky což je chuťovka ted mám nové kabely tak doufám, že to vydrží.
Chvíli to vydrží, ale ty tři vstřiky mít vháji to jsem ještě neviděl. :shock:

Uživatelský avatar
erik
Příspěvky: 2869
Registrován: 16 říj 2006 19:00
tel.: +421905448329
auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
Bydliště: skalica
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od erik » 06 lis 2006 19:55

Admin píše:
U mně se to projevilo v Albánii po brodu kdy se do toho přidal ještě i voda každopádně to byl dlouhodobý jev a ou mi odešly 3 vstřiky což je chuťovka ted mám nové kabely tak doufám, že to vydrží.
Chvíli to vydrží, ale ty tři vstřiky mít vháji to jsem ještě neviděl. :shock:
Ja si neco myslim, ale dokazat to nemuzu.... :?:
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Admin » 09 lis 2006 11:06

A co? Jen povídej, přeháněj :lol:

Uživatelský avatar
kudrnac
Příspěvky: 540
Registrován: 05 lis 2006 20:18
tel.: 603 269 399
Bydliště: Břeclav
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od kudrnac » 10 lis 2006 21:45

:D už je to tady, jsem se přihlásil

Návštěvník

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#27 Příspěvek od Návštěvník » 12 lis 2006 14:18

DanoDEF píše:
erik píše: Poruchy pri otackach nad 2000 , kdyz snizil otacky, tak to zdechlo... Ocistil kontakty ridici jednotky a klid. Podle mne je to systemova porucha.
eriku ja som to preskumal a problem je, ze niekto nieco blbo navrhol....bohuzial nezmenime to. mozme sa tomu iba prisposobit. ja uz na to mam sposob.
Miloš z Olomouce si s tím problémem již poradil a má návod jak to jednou provždy opravit viz stránkyhttp://www.terenaky.cz/foto/displayimage.php?a ... 0022&pos=0

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Olej v řídící jednotce

#28 Příspěvek od MOPADŽI » 20 led 2008 21:25

Tento problém jsem měl také. V servisu u Admina mě vyměnili svazek za nový a zatím je klid. Uvidíme dále, zda se to zase po čase neprojeví. Potom by se to zřejmě udělalo jako to má u Diska Miloš II. Někde to tady už popisoval :roll: , nevím ale už kde :idea: ...
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Shadow.j

Konečně rada.

#29 Příspěvek od Shadow.j » 03 lis 2008 19:43

Pánové díky díky díky. Tři měsíce řeším nepravidelný chod TD5 a ejhle po výměně svazku vše jak má být. LR zdar Defenderům zvláště 8)

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#30 Příspěvek od Acon » 22 kvě 2009 21:27

Ako som už spomínal vo vlákne o blbnúcej aut. prevodovke po výmene oleja, problém bude asi v kábloch. Keď som odpojil konektor na prechodke pod vekom ventilov, bol plný oleja. Vystriekal som ho čističom, ale po zohriati motora zasa vypadával 1-3 valce. Vystriekanie konektora nepomôže ani dočasne? A potom tu všetci spomínajú konektor k riadiacej jednotke, ale ja tam na blízku žiadnu RJ nevidím. To akože sa ten olej dostane po kábloch aj za ten konektor až k RJ?
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#31 Příspěvek od DanoDEF » 22 kvě 2009 21:28

Acon píše:To akože sa ten olej dostane po kábloch aj za ten konektor až k RJ?
... chapes to spravne.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#32 Příspěvek od Acon » 22 kvě 2009 21:31

DanoDEF píše:
Acon píše:To akože sa ten olej dostane po kábloch aj za ten konektor až k RJ?
... chapes to spravne.
Ď. A kde nájdem RJ? Aby som nerozobral kvôli tomu 1/2 auta.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#33 Příspěvek od PavelU » 22 kvě 2009 22:31

RJ je ta krabice vedle heveru, je na ni cerveny a cerny konektor.

Ja jsem mel olej i v RJ.
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#34 Příspěvek od PavelU » 22 kvě 2009 22:35

Ted jsem si vsiml, ze je to v sekci Defender, ale ja psal kde je RJ v DII.
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#35 Příspěvek od Acon » 22 kvě 2009 22:47

PavelU píše:Ted jsem si vsiml, ze je to v sekci Defender, ale ja psal kde je RJ v DII.
OK, ja mám DII len tento problém je popisovaný iba v sekcii o Defendroch. Som sa aj niečo nahladal, kým som to našiel. Takže ďakujem, zajtra sa na to pozriem. Ale:
1/Ak vyčistím konektor RJ malo by sa to aspoň dočasne prejaviť?
2/Je RJ rozoberateľná?
3/ je potrebný nejaký zásah - čistenie aj kabeláže od konektra na zväzku od vstrekovačov po konektor na RJ? Ak áno ako?
Naposledy upravil(a) Acon dne 22 kvě 2009 22:55, celkem upraveno 1 x.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#36 Příspěvek od PavelU » 22 kvě 2009 22:52

Cistim sprejem na cisteni kontaktu a RJ se da rozebrat.
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#37 Příspěvek od Acon » 22 kvě 2009 22:58

PavelU píše:Cistim sprejem na cisteni kontaktu a RJ se da rozebrat.
som medzičasom doplnil svoj príspevok, ale chápem to tak, že stačí vystriekať konektory a vymeniť zvezok od vstrekovačov.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#38 Příspěvek od PavelU » 22 kvě 2009 23:06

Presne tak, ale i po vycisteni konektoru by se to melo zlepsit. Potom nasleduje vymena kabelu a ten je nejlepsi upravit tak, jak tu nekde popisuje DanoDef.
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#39 Příspěvek od Acon » 22 kvě 2009 23:08

PavelU píše:Presne tak, ale i po vycisteni konektoru by se to melo zlepsit. Potom nasleduje vymena kabelu a ten je nejlepsi upravit jak tu nekde popisuje DanoDef.
No, ak mi ten nový vydrží ďalších 160 000km tak to riešiť nebudem. Ak ešte budem mať toto auto, tak zasa vymením kábel.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Defender TD5 - olej v konektore riadiacej jednotky

#40 Příspěvek od DanoDEF » 23 kvě 2009 08:48

Acon píše:
PavelU píše:Presne tak, ale i po vycisteni konektoru by se to melo zlepsit. Potom nasleduje vymena kabelu a ten je nejlepsi upravit jak tu nekde popisuje DanoDef.
No, ak mi ten nový vydrží ďalších 160 000km tak to riešiť nebudem. Ak ešte budem mať toto auto, tak zasa vymením kábel.
... ide o to, ze olej ti ostane v kabloch medzi konektorom riadiacej jednotky a konektorom na hlave. Ten olej ti pomalicky este bude vytekat dalej ale nic zvlastne... Disko tie kable ma podstatne kratsie ako Def.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Odpovědět