Cukání motoru

D, TD, TDI, TD5
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
mikihran
Příspěvky: 464
Registrován: 18 lis 2008 19:21
tel.: 777029160
Bydliště: Dolní Těšice

Cukání motoru

#1 Příspěvek od mikihran » 17 pro 2008 15:39

Další problémek na světě.Sednu do auta chci nastartovat,točí to jak o život a nic,zkusím podruhé,potřetí nic.Chvíli se zauvažuju,vzpomenu si na podobný problém ,který jsem měl po výměně palivového filtru u mechoša a ten přišel otočil klíčkem,4xzmáčkl pedál zasičelo to,prý odvzdušnil,"nějaká finta,nevím?" ,ale naskočil,udělal jsem to samý,protože to vypadalo podobně,myslím danou situaci a hle naskočil na ťuk,nevím jestli náhoda,nebo to fakt funguje?Neví někdo co je to za fígl?Ale to nebylo vše po pár kilometrech cukl motor,spolu s ním se rosvítila žlutá kontrolka čerpadla,myslel jsem ,že vzduch,nebo smítko,ale vklidu jedu dál po dalších pěti kilákách to samy,ale cukalo to ,už tak 3-4 sekundy,problikávala zas žlutá kontrolka a cukání přecházelo pomalu k úplnému zdechnutí,ale opět to přestalo,dojel jsem s modlením domů a přemýšlím co s tím.motor Td5 r.v.2005,najeto 50tis.před 500km měněny filtry,nafta v nádrži samo jé!Jel jsem sice po lesní cestě,ale to by neměl být problém.Je to obvyklé?Nemám to řešit?Nebo je chybička jinde.Mám trochu strach,ať nezůstanu někde uprostřed křižovatky :roll:

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Honza_offroad » 17 pro 2008 16:14

To s tim pedalem je opravdu "funkce" na odvzdusneni privodu paliva. Zrovna minulej tejden mi prdla naftova hadice u motoru, tak jsem to resil.

1. postup je nasledovnej:

1. Vypnout klicek na 15 vterin
2. nechat klicek v II. poloze 3 minuty - tim se vsechen vzuch dostane do hlavy
3. zmacnkout plyn pedal na podlahu
4. drzet zmacnkutej pedal a zacit startovat
5. jak stoupnout otacky nad 600, pustit pedal a klicek

nebo 2.

1. Klicek do druhy polohy
2. 4 x uplne seslapnout a pustit plynovej pedal, pak se spusti odvzdusneni systemu.
3. nechat tri minuty (kontrolka motoru by mela blikat)
4. nastartovat

nevim, co je lepsi, u mne fungovalo oboje...


Podle toho, co pises, bych rek, ze to je pumpa... ale nekdo uz to tady urcite resil, tak poradi. ;-)

Kdyz se podivas na motor od spolujezdce, u posledniho valce je privod nafty a na nem je cidlo teploty . kdyz ho vyndas, da se tam nasroubovat merak. Melo by tam byt kolem 4 ATM. Pokud je tam min, nebo kolisa tak :cry:

;-)

H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

Uživatelský avatar
mikihran
Příspěvky: 464
Registrován: 18 lis 2008 19:21
tel.: 777029160
Bydliště: Dolní Těšice

#3 Příspěvek od mikihran » 17 pro 2008 16:39

Možná blbá připomínka,ale dá se dál jezdit,nebo hned řešit?

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Honza_offroad » 17 pro 2008 16:46

pokud je to pumpa, tak te to muze nekde nechat, az zdechne uplne...
ale nenech se vystrasit... :lol:
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

Uživatelský avatar
mikihran
Příspěvky: 464
Registrován: 18 lis 2008 19:21
tel.: 777029160
Bydliště: Dolní Těšice

#5 Příspěvek od mikihran » 17 pro 2008 16:55

Pumpa,teď přemýšlím,máš na mysli čerpadlo,nebo nějaký regulátor či něco podobného u motoru?

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Honza_offroad » 17 pro 2008 17:05

TD5tka ma cerpadlo jen v nadrzi a to tlaci naftu az ke vtrikum, teda pres regulator.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

Uživatelský avatar
mikihran
Příspěvky: 464
Registrován: 18 lis 2008 19:21
tel.: 777029160
Bydliště: Dolní Těšice

#7 Příspěvek od mikihran » 17 pro 2008 17:21

Takže čerpadýlko?To mám radost :cry: A pokud jsem správně četl,tak lze odskoušet jen změřením jeho tlaku a jeho pravidelnistí.I když má nalítáno jen 50tis a nikdy bez nafty nejelo?A co nějaký špatný el.kontakt někde.Myslím při naskočení v terénu,že by se pohl.No pokud odejde po 50tis,tak by se asi vyplatil vyřezat otvor v podlaze,jak to tu někdo popisoval.Nenapadá někoho něco jiného,Jo a ta žlutá kontrolka čerpadla,když problikla,to znamenalo,že v ten moment nešlo vůbec,proto cukl motor,nebo značilo,že tlačí,ale malým tlakem,který nestačí?

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Honza_offroad » 17 pro 2008 17:47

s tou kontrolkou ti neporadim. Ohledne te diry v podlaze - > zrovna ted resim vymenu cerpadla a budu davat cerpadlo ven na ram.
Budu tam davat tohle:
http://nakatanenga-tours.de/shop/articl ... 2520TD5%26

je tam snadno vymenitelnej predfiltr a taky pak nemusis resit problem chlazeni cerpadla.
H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

Uživatelský avatar
mikihran
Příspěvky: 464
Registrován: 18 lis 2008 19:21
tel.: 777029160
Bydliště: Dolní Těšice

#9 Příspěvek od mikihran » 17 pro 2008 18:04

No koukal jsem na to ,akorát ta cena,za ty prachy jsou dvě klasické v e-shopu.Ale přemýším,to staré tam musíš nechat,nebo je k tomu německému,nějaký zaslepovací kus na nádrž a vede jen hadička na naftu a vzduch?

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od eliott » 17 pro 2008 20:27

No něco by taky napověděla diagnostika...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Honza_offroad » 17 pro 2008 23:07

jak rika eliott, zkus diagnostiku, pokud mas moznost... nejsem si 100% jistej, ale myslim, ze TD5tka nema nikde snimani tlaku paliva.

Kdyz davas to "venkovni" cerpadlo, tak musis stejne vyndat nadrz a vymontovat to stare... Hlavni vyohou je dobra pristupnost a taky ten predfiltr.

Kdyz si vzpomenu, co mi po Maroku loni zbylo v nadrzi, tak si nedovedu predstavit, co by na to rikalo to TD5tkovy cerpadlo... :wink:

H.
Naposledy upravil(a) Honza_offroad dne 17 pro 2008 23:33, celkem upraveno 1 x.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Land Jirka » 17 pro 2008 23:10

Honza_offroad píše:nejsem si 100% jistej, ale myslim, ze TD5tka nema nikde snimani tlaku paliva.
H.
Něco to čerpadlo vypnout musí když se při natlakování soustavy vypne
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od eliott » 17 pro 2008 23:12

Tam bude časový interval, jako u L-Jetronic
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Land Jirka » 17 pro 2008 23:14

a jak pozná, že má zase natlakovat ?
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od eliott » 17 pro 2008 23:18

Za běhu motoru běží pořád, natlakuje po zapnutí klíčku, jakmile začne snímač otáček dávat impulzy, běží trvale.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Land Jirka » 17 pro 2008 23:29

tak to potom jo :idea:
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Stavros » 18 pro 2008 08:58

nechci chytracit, ale neprisava ti to treba vzduch kolem naftovyho filtru, mohl se tam spatne nasroubovat, blbe dotahnout. To cerpadlo to podle me nedela, to bys na prvni polohu slysel, jestli piska nebo bezi nepravidelne. Podle me to ma spojitost s tou vymenou. Nekape ti nekde nafta? Je to urcite zavzdusneny, dotahni ten filtr, muze tam byt jenom strzena guma. Normalne ho vysroubuj, ocisti s dej zpet. Pres prvni polohu klicku to nech treba trikrat po pul minute natahnout naftu a nastartuj. Kdyby se to hadalo, tak to nevadi.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11489
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od eliott » 18 pro 2008 10:45

čerpadlo je před filtrem :idea:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#19 Příspěvek od DanoDEF » 18 pro 2008 11:12

eliott píše:Za běhu motoru běží pořád, natlakuje po zapnutí klíčku, jakmile začne snímač otáček dávat impulzy, běží trvale.
... si si isty ???
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od MOPADŽI » 18 pro 2008 11:16

Honza_offroad píše:jak rika eliott, zkus diagnostiku, pokud mas moznost... nejsem si 100% jistej, ale myslim, ze TD5tka nema nikde snimani tlaku paliva.

Kdyz davas to "venkovni" cerpadlo, tak musis stejne vyndat nadrz a vymontovat to stare... Hlavni vyohou je dobra pristupnost a taky ten predfiltr.

Kdyz si vzpomenu, co mi po Maroku loni zbylo v nadrzi, tak si nedovedu predstavit, co by na to rikalo to TD5tkovy cerpadlo... :wink:

H.
Honzo, prosím tě, dej sem potom fotky, jak jsi to řešil - zaslepení nádže po stávajícím čerpadlu, montáž nového - kam jsi ho dal, propojení hadicemi a trochu to popiš. Děkuji. Samozřejmě, že vím, že to nebudeš montovat zítra, takže až to bude aktuelní :wink:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Odpovědět