Co si vzít sebou na Expedice
Moderátor: Miky_CZ
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Co si vzít sebou na Expedice
Jsa poučen s minulého krizového období (kardan na Islandě) jsem si už pořídil na Ebay.UK náhradní díly
1) náhradní přední kardan Heavy duty front prop shaft za 65 uk
2) váhu vzduchu za 18.50 uk
3) náhradní zadní kardan za 65 uk
4) propshaft doughnut (Hardiho spojku) za 11 uk
Celá ta opičárna na Islandu mě stála přední kardan 7000,- a doprava 8000,-
což při součtu teď pořízených věcí je málem astronická částka. Tak závěr zní být připraven je to levnější. Miloš II
1) náhradní přední kardan Heavy duty front prop shaft za 65 uk
2) váhu vzduchu za 18.50 uk
3) náhradní zadní kardan za 65 uk
4) propshaft doughnut (Hardiho spojku) za 11 uk
Celá ta opičárna na Islandu mě stála přední kardan 7000,- a doprava 8000,-
což při součtu teď pořízených věcí je málem astronická částka. Tak závěr zní být připraven je to levnější. Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Měl sebou noťas kdyby mu spadly windousy na té jeho D3 no, ale jsem stejně zvědavej až budou mít D3 těch let co mám třeba já tu svoji D2 jestli ještě budou jezdit Miloš IIStavros píše:Vem si priklad z Pavla, ten nemel ani poradny gumy a bez problemu.
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- Luboš M.
- Příspěvky: 3302
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
To nic nemí Miloši, já s vyrazil do Alp jen v tričku bez mikiny a bundy Ještě že jsem měl dobrý kamarádyMiloš II píše:Měl sebou noťas kdyby mu spadly windousy na té jeho D3 no, ale jsem stejně zvědavej až budou mít D3 těch let co mám třeba já tu svoji D2 jestli ještě budou jezdit Miloš IIStavros píše:Vem si priklad z Pavla, ten nemel ani poradny gumy a bez problemu.
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Tak to nic není já jsem vyrazil do Alp na Monte Pelmo bez spacáku a to jsem zjistil až jsem postavil stan Miloš IILuboš M. píše:To nic nemí Miloši, já s vyrazil do Alp jen v tričku bez mikiny a bundy Ještě že jsem měl dobrý kamarádyMiloš II píše: Měl sebou noťas kdyby mu spadly windousy na té jeho D3 no, ale jsem stejně zvědavej až budou mít D3 těch let co mám třeba já tu svoji D2 jestli ještě budou jezdit Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Ted vazne, spacak a karimatku z auta vubec nevyndavam. Clovek nikdy nevi kdy se budou hodit. Obcas dojedu nekam na nejaky brutalni koncert, a pak se mi nechce zpatky
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Ješťe ho nemám ale už se na něm pracuje Miloš IIlow píše:spis by jsem s sebou vozil naftovy cerpadlo kdybych mel td5
- Přílohy
-
- čerpadlo_2.jpeg (5.41 KiB) Zobrazeno 11748 x
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Dále
No jasně že celou sadu filtrů MilošII
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
Tak z tohohle bych si příklad nebral.I když jak říkáte - s tou pojízdnou elektrárnou člověk nikdy neví.Stavros píše:Vem si priklad z Pavla, ten nemel ani poradny gumy a bez problemu.
Ale i s takovým autem se to povede v civilizaci !!! Hold kdo chce kam,pomožme mu tam.Já zatím spokojenost.Chápu že v jednoduchosti je síla,ale pokrok a prd nezastavíš,pokud se nezastaví sám.
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
To já.Se mi to odhlásilo.Anonymous píše:Tak z tohohle bych si příklad nebral.I když jak říkáte - s tou pojízdnou elektrárnou člověk nikdy neví.Stavros píše:Vem si priklad z Pavla, ten nemel ani poradny gumy a bez problemu.
Ale i s takovým autem se to povede v civilizaci !!! Hold kdo chce kam,pomožme mu tam.Já zatím spokojenost.Chápu že v jednoduchosti je síla,ale pokrok a prd nezastavíš,pokud se nezastaví sám.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Bedna
Taky zbrojím a jednu bednu jsem použil na náhradní díly
1) Přední kardan
2) Zadní kardan
3) Hardiho spojka 2x
4) Čerpadlo nafta
5) Turbo
6) Filtr vzduch 2x
7) Filtr nafta
Filtr olej
9) Těsnění kolem turba
10) Hlavní řemen
11) Nějaké drobnosti kabely šrouby atd.
12) Váha vzduchu
To vše omotáno strečfolií a zafoukáno montážní pěnou. Mám to jako úložku na podobné výlety.Miloš II
1) Přední kardan
2) Zadní kardan
3) Hardiho spojka 2x
4) Čerpadlo nafta
5) Turbo
6) Filtr vzduch 2x
7) Filtr nafta
Filtr olej
9) Těsnění kolem turba
10) Hlavní řemen
11) Nějaké drobnosti kabely šrouby atd.
12) Váha vzduchu
To vše omotáno strečfolií a zafoukáno montážní pěnou. Mám to jako úložku na podobné výlety.Miloš II
- Přílohy
-
- Pohled1.jpg (66.28 KiB) Zobrazeno 11503 x
-
- Pohled2.jpg (62.12 KiB) Zobrazeno 11504 x
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
To nemyslím Stavrosi, vždy je lepší mít na expedici více náhradních dílů a nic z toho třeba nepoužít, než jet pouze s plavkama a spacákem.Navíc i Patroláři, stejně jako Toyoťáci na svých expedicích opravují skoro pravidelně.Ono čím víc je auto považováno za hodně pevné, tím víc ho huntuješ a máš tak větší předpoklad, že se něco poškodí.Když máš originál LR tak se musíš hlídat a jezdit víc hlavou než srdcemStavros píše:hlavne at tyhle obrazky nevidi nekdo z konkurencnich for, hlavne majitele Toyot, Patrolu a jinych aut. To by se tem nasim autum smali jeste vic.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!