Diagnostika (aj KTS)

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
mirek 1804
Příspěvky: 83
Registrován: 11 pro 2010 18:35
auto: RR P38, Jeep Willys

Diagnostika (aj KTS)

#1 Příspěvek od mirek 1804 » 10 dub 2011 15:59

Ahoj lidi, tak můj LR pořád stávkuje, po nastartování chvíli běží a potom se začne motor klepat jak lacinej pes. Byl tu kamarád s diagnostikou(Bosch KTS) a ukázalo nám to čidlo teploty -6stupňů, podotýkám že je nové. Je tam asi někde zkrat protože budíček v přístrojovce se sice po zapnutí zapalování hne ale neukazuje. Je mi jasné že to může být příčina mých potíží. Takže pátrám po zkratu a mám už z toho asi zkrat i v mozku :sad ale jedná se mi o jinou věc taky to napsalo cituji,, 10 ovládací jednotka regulat. rychlosti zkrat na kostru,, ať pátrám jak pátrám nevím zda se jedná o pedál, čerpadlo, či něco jiného. Nesetkal se s tím už někdo? Dík M jo je to LR P38 motor BMW
P38/RR P38 rozdíl? žádný obojí jde použit jako zbraň.......

Uživatelský avatar
mirek 1804
Příspěvky: 83
Registrován: 11 pro 2010 18:35
auto: RR P38, Jeep Willys

Re: Diagnostika

#2 Příspěvek od mirek 1804 » 24 dub 2011 08:49

Ahoj lidi nevíte někdo jak se projevuje když zlobí snímač otáček na klice? Je možné aby chvíli fungoval dobře a chvíli zlobil? Mě to super nastartuje, chvíli běží, spadnou otáčky na cca 750 a motor se začne jakoby pocukávat......po chvilce jízdy , jak se motor ohřívá srovná se to a běží dobře.....čidlo teploty motoru je nové.......řídící vstřik také.....připadá mi to že se mi tam perou nějaké hodnoty......je to LR P38 motor BMW :( teploměr už ukazuje bylo špatné čidlo......jsou tam dvě první u chladiče je pro teploměr a druhé je pro řídící jednotku.....
P38/RR P38 rozdíl? žádný obojí jde použit jako zbraň.......

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika

#3 Příspěvek od Kokesek » 10 kvě 2011 08:33

Podle roku je tam tech cidel vice na hlave. Od 1 az po 3.
KTS se mela podivat na cidlo teploty nafty a hodnoty "UHEL PREDVSTRIKU"

Podle toho co rikas to muze byt spatny cas vstriku diky pridrenemu pistku v cerpadle.

A nebo chuda davka ale to by prave ty cidla nemeli ukazovat minusove teploty,ale hodne vysoke. Aby byla davka nafty hodne mala. A tim ze ten sestivalec ma ruzne opotrebeni valcu tak to muze zaskubavat nez se zase to nebo ono cidlo hodi dopohody. Je treba sledovat par udaju a nastrilet je do grafu a potom v klidu vyhodnotit udaje z grafu. Pokud bude vse ok, muzes posledovat halovku na klice (pouze osciloskopem) Ale tam problem nebude.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
mirek 1804
Příspěvky: 83
Registrován: 11 pro 2010 18:35
auto: RR P38, Jeep Willys

Re: Diagnostika

#4 Příspěvek od mirek 1804 » 10 kvě 2011 18:44

moc díky za rady teď na něj nemám chvíli čas ale chystám se na něj zase po neděli.......jinak jak je teplo je to podstatně lepší....dám vědět ale když na nic nepřijdu, jako že už asi ne ,tak zkusím někoho s diagnostikou......ještě jednou dík Mirek
P38/RR P38 rozdíl? žádný obojí jde použit jako zbraň.......

Uživatelský avatar
mirek 1804
Příspěvky: 83
Registrován: 11 pro 2010 18:35
auto: RR P38, Jeep Willys

Re: Diagnostika

#5 Příspěvek od mirek 1804 » 17 kvě 2011 19:59

Ahoj, můžete mi někdo poradit v přístrojové desce se mi objevil nápis o jakémsi rychlostním limitu 55KM/H, je to tím že jsem odpojoval BECM při zapnutém zapalování, bylo to nutné ke zjištění závady......je to prý něco k vzduchovému pérování....mám tam ale pružiny. Rád bych ten nápis vynuloval abych tam měl zase jako hlavní denní počítač km. Neznáte někdo systém jak na to? Zda to jde přes knoflík denního počítače a zapalování.....dík Mirek
P38/RR P38 rozdíl? žádný obojí jde použit jako zbraň.......

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika

#6 Příspěvek od Kokesek » 19 kvě 2011 16:29

diagnostikou.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Diagnostika (aj KTS)

#7 Příspěvek od Acon » 19 kvě 2011 21:05

edit názvu vlákna. Doplnil som "KTS" aby sa to v prípade hladania dalo lepšie identifikovať. Pretože ako dobre vieme, na TD5 tu najviac frčí Nanocom.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

mirobb
Příspěvky: 10
Registrován: 19 kvě 2011 17:57
auto: dII Td5

Re: Diagnostika (aj KTS)

#8 Příspěvek od mirobb » 19 kvě 2011 22:34

tak kts mi je na td5 asi na prt riesim to lebo mam problem s def. 90 td5 auto funguje super len s casu na cas zdochne a po dost dlhom toceni chiti cerpadlo v nadrzi nove ,regulator novy ,zvazok vycisteny ,riadiacka kontakty vycistene odmastene ,filter nafty novy bez akej kolvek netesnosti palivoveho systemu ale cerpadlo oproti dII je dost hlucne ako by bolo vkuse zavzdusnene no neviem to najst kde sa to zavzdusni cital som o okruzkoch na tryskach pomohla dakomu výmena ked mal hlucne cerpadlo .diagnostiku som potreboval na cidlo kluky ako sa chova ked mi to nechce naskocit ,s iskrenim startra sa mi to dajak nezda na dII so mal starter na srot vypalene kontakty pomali mi pri kazdom starte musel niekto po nom klepat a cidlo si to nikdy nevsimalo

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika (aj KTS)

#9 Příspěvek od Kokesek » 24 kvě 2011 20:07

veskere tesnosti i na zpatecce, o krouzky a dalsi omacky co tam sou. Bude to OK.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
mirek 1804
Příspěvky: 83
Registrován: 11 pro 2010 18:35
auto: RR P38, Jeep Willys

Re: Diagnostika (aj KTS)

#10 Příspěvek od mirek 1804 » 25 kvě 2011 11:29

PP38 nevíte někdo dá se vyměnit čidlo teploty nafty co je v hlavě čerpadla? Případně zda se dá sehnat? Dík M
P38/RR P38 rozdíl? žádný obojí jde použit jako zbraň.......

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4447
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika (aj KTS)

#11 Příspěvek od Kokesek » 18 črc 2011 22:36

vymenit se da ale na doma uz to neni schaneni je horsi protoze bosch ho nedodava jako dil. pouze celek s hlavou. vypada to jako dioda. potrebujes mit starou hlavu nekde urcite mam, byva pajene nebo na dvou sroubkach v plastu. kdyz tak SZ
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět