K/N filtr

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

K/N filtr

#1 Příspěvek od Stavros » 10 zář 2008 10:18

Tak mam doma ten novej K/N filtr, po vymene se zlepsila lehce akcelerace odspoda a motor se lepe toci, jde lepe do otacek. Neni nutno taky tak brzo podrazovat. Da se rict, ze za tech par korun ho doporucim. Mam ho od firmy www.mailorder4x4.com, take jsem vzal koberce do TD5 DII za 17 Lib. a jine blbosti. Vse funguje jak mam a postovny je do CR 15 Lib. Dostal jsem novy katalog bearmach a uz nabizeji napriklad prodluzovaci kabely na ridici jednotku, diagnostiku na TD5 za 195 Lib. apod.

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od low » 10 zář 2008 10:24

ja moc KNko na offrouda nedoporucuju. na motorce i v impreze ho mam, ale do defika jsem ho nedal, kdyz jses nekde na vejlete a zasere se ti, tak to abys jeste s sebou vozil olej, aby jsi ho mohl vyprat. kdezto papirak jen vyklepes a jedes. Krang by o tom mohl z letosniho rumunska vypravet.

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Stavros » 10 zář 2008 10:31

Ja vim, ze sme se o tom bavili, ale ja ten cistic sebou klidne vozit budu a vozim i druhej papirak. Kazdopadne to za ten pocit na silnic stoji.

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od low » 10 zář 2008 10:34

rikal jsem na offrouda, tvoje auto nepotka teren ani z rychliku, takze na tebe to minene nebylo :-) joooo a jestli chces aby ti auto zralo min, tak vykuchej katalyzator, kdyz tak honis spotrebu :-) pojede lip a bude zrat min :-)

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Stavros » 10 zář 2008 10:40

kuchat to nechci, ale mam rad, kdyz to auto jede aspon naznakem jako osobak. Kazdej z nas tady stejne jezdi v tom terenu obcas, takze mne se dostatek vykonu libi vic, nez napriklad uzaverky, ktery vyuziju spise sporadicky.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#6 Příspěvek od RudaK » 10 zář 2008 10:43

low píše:rikal jsem na offrouda, tvoje auto nepotka teren ani z rychliku, takze na tebe to minene nebylo :-) joooo a jestli chces aby ti auto zralo min, tak vykuchej katalyzator, kdyz tak honis spotrebu :-) pojede lip a bude zrat min :-)

Máte štěstí,že Bursík má jiné starosti. :P
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#7 Příspěvek od DanoDEF » 10 zář 2008 13:40

ja ho mam v Defiku... naposledy ked som ho cistil tak na nom bola cca 3mm vrstva sajrajtu ale preventivne som ho vycistil.

expedicii radove cez 10tis km by som sa nebal ja som ho necistit tusim nejakych 60tis km
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od low » 10 zář 2008 13:59

kluci ho meli na jednom defiku v lybii a ukazalo se to jako dost problem auto prestalo jet a nemeli dost vody na vycisteni. nicmene jednou za 60tis je docela masakr. ja ho na motorce cistim kazdych deset tisic na impreze taky a to uz je dost spinavej.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#9 Příspěvek od DanoDEF » 10 zář 2008 14:15

low píše:kluci ho meli na jednom defiku v lybii a ukazalo se to jako dost problem auto prestalo jet a nemeli dost vody na vycisteni. nicmene jednou za 60tis je docela masakr. ja ho na motorce cistim kazdych deset tisic na impreze taky a to uz je dost spinavej.
...vyrobca odporuca este viac km

...no cistit na expedicii urcite nie to je vtakovina

...zas ten filter nie je pre kazdu aplikaciu
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od low » 10 zář 2008 14:19

kdyz to auto nejede, tak to ho mas na "expedicii" nechat????
Krang s tim mel probelmy i jen v prasnem rumunsku.

radim pouze z vlastni zkusenosti.

pro ty ktere by to lakalo doporucuji po desti (kdyz je malo prachu) vyndat stavajici vzduchac a zkusit jet par km bez nej, zda bude nejaky rozdil.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5087
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#11 Příspěvek od DanoDEF » 10 zář 2008 14:32

low píše:kdyz to auto nejede, tak to ho mas na "expedicii" nechat????
Krang s tim mel probelmy i jen v prasnem rumunsku.

radim pouze z vlastni zkusenosti.

pro ty ktere by to lakalo doporucuji po desti (kdyz je malo prachu) vyndat stavajici vzduchac a zkusit jet par km bez nej, zda bude nejaky rozdil.
... keby som ho mal prat kazdych 10tis km tak nan ser... (samozrejme netvrdim, ze to nema efekt)

... a do puste by som ho urcite nebral

... na stredoeuropske pomery mi vyhovuje
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#12 Příspěvek od karel » 10 zář 2008 20:55

Ne nadarmo se při pouštních etapách závodů typu dakar používají filtry o velikosti klasické popelnice aby vůbec dokázaly pobrat prach který je obsažen ve vzduchu.Při expedicích když nejedeš na rychlost je to samozřejmě o něčém jiném a nejlepší je dát na šnorchl odstředivý cyklón ze zetoru a po naplnění vysypat :idea:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

#13 Příspěvek od Jenda » 10 zář 2008 22:48

Ok,takze uz jsem zjstil ze delaj i panel. filtr na Td5 ale nevim za kolik a jestli uz to tu nekdo zkousel.Zkousel?
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Stavros » 11 zář 2008 14:58

Tak jsem ten filtr uz vyzkousel porade a to auto chodi o 20% lip. Ztratil se takovej ten petivalcovej neklid a auto pri podrazovani necuka. Nemusi se tak brzo radit a celkove se mi to libi. Takze ja to doporucuju.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#15 Příspěvek od RudaK » 11 zář 2008 15:09

Stavros píše:Tak jsem ten filtr uz vyzkousel porade a to auto chodi o 20% lip. Ztratil se takovej ten petivalcovej neklid a auto pri podrazovani necuka. Nemusi se tak brzo radit a celkove se mi to libi. Takze ja to doporucuju.
Stavrosi,tak ahoj na jaře na výletě. ( zn. Čočka a kare ).Jseš nachystanéééééj. :!: :!: :!:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4166
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od low » 11 zář 2008 16:07

20%??? tak to to bude zazrak :-)))
nicmene jeste porovnavame tdi a td5 a ja tvrdim, ze u tdi rozdil neni citi vubec
http://www.dkracing.cz/produkty/KN/KN.HTM

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Stavros » 12 zář 2008 08:32

Proste to chodi pekne, dle meho se eliminuje ta vaha tech pevnostaku navic. Takze kdo chcete tak to kupte. Jasny je, ze ti co jezdi pouze off road, tedy nejezdi po silnici, tak se na to vykaslete.

Uživatelský avatar
Drápalík
Příspěvky: 86
Registrován: 01 kvě 2007 22:42
Bydliště: Znaim, nebo RRC

#18 Příspěvek od Drápalík » 12 zář 2008 09:48

low píše:20%??? tak to to bude zazrak :-)))
nicmene jeste porovnavame tdi a td5 a ja tvrdim, ze u tdi rozdil neni citi vubec
http://www.dkracing.cz/produkty/KN/KN.HTM
Mněl sem ho v RRC 200 TDi a rozdíl krom takovýho toho vsssssssssss . . . vssssssssssss . . . pěknýho zvuku nic :lol:
To je pořád KAMARÁÁÁDE, KAMARÁÁÁDE a někde, jako by ze zadu cejtíš P...

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Stavros » 12 zář 2008 09:49

On je ten ctyrvalec asi v poradku, ale petivalce jsou takovy neklidny.

Uživatelský avatar
jantanen
Příspěvky: 180
Registrován: 04 dub 2008 14:13

#20 Příspěvek od jantanen » 13 zář 2008 21:52

K/N fltry taky ho budu kupovat :) narozdíl vod papíráku má větší průtok vzduchu a tak to jede líp :) , nevim co je na tom tak hroznýho vobčas filtr vyndat , vyprat a stříknout ho ti sajrajtem . ať si každej jezdí na co chce Stavros se jen podělil o zážitek z nového filtru nikomu ho necpe . Dle mého když to funguje tak proč autu neudělat radost :)

Odpovědět