dotaz na motor TD5

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

Re: dotaz na motor TD5

#21 Příspěvek od Mirek70 » 24 zář 2009 19:08

ty kytičky od vstřiku vám přídou normální , prostřední válec je nějak zakarbonovanej o proti ostatním? viz foto
písty jsou jen otřeny hadrem
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

Re: dotaz na motor TD5

#22 Příspěvek od Mirek70 » 29 zář 2009 18:26

pešlik píše:Tu vanu určitě sundej podle všeho ti uletělo kolečko olejového čerpadla a poté se zadřelo ložisko na ojnicici a dál turbo.Dvakrát jsem řešil ten samý problém.
tak pan pešlík měl pravdu , strhlé kolečko na olejovém čerpadle, chycené lágry a turbo na kokot.
jak jsi to řešil?

nemáte někdo motor na TD5? opravoval jsi je a na kolik to vyšlo?:
pak dám fotky
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

Re: dotaz na motor TD5

#23 Příspěvek od Mirek70 » 30 zář 2009 21:31

a tady je závada, vskutku bytelná hřídel na čerpadlo.
Přílohy
P9300998.JPG
(232.15 KiB) Staženo 1445 x
P9300999.JPG
(243.39 KiB) Staženo 1446 x
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

MadTom
Příspěvky: 14947
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: dotaz na motor TD5

#24 Příspěvek od MadTom » 30 zář 2009 22:37

A čím to bylo přišroubované v ose? Z obrázku to nepoznám a rozdělané jsem to ještě neměl, ale něměl by uvnitř být pořádný a hlavně dlouhý šroub?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

Re: dotaz na motor TD5

#25 Příspěvek od Mirek70 » 30 zář 2009 22:45

MadTom píše:A čím to bylo přišroubované v ose? Z obrázku to nepoznám a rozdělané jsem to ještě neměl, ale něměl by uvnitř být pořádný a hlavně dlouhý šroub?
jo byla tam pořřřááádná osmička šroub , holt velkej motor :roll:
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

MadTom
Příspěvky: 14947
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: dotaz na motor TD5

#26 Příspěvek od MadTom » 30 zář 2009 22:49

Tak to teda nechápu - odlomené to bylo na konci šroubu? Neměl tam být delší?
Někde jsem zahlédl u Disco 2 popis výrobní závady že tuším tento šroub z výroby nebyl ošetřen závitovým tmelem - a potom to nemazalo. Možná bych to někde našel.
Už se mi to podařilo najít:
http://www.discovery2.co.uk/Oil_pump_bolt.html
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

Re: dotaz na motor TD5

#27 Příspěvek od Mirek70 » 30 zář 2009 23:28

MadTom píše:Tak to teda nechápu - odlomené to bylo na konci šroubu? Neměl tam být delší?
Někde jsem zahlédl u Disco 2 popis výrobní závady že tuším tento šroub z výroby nebyl ošetřen závitovým tmelem - a potom to nemazalo. Možná bych to někde našel.
Už se mi to podařilo najít:
http://www.discovery2.co.uk/Oil_pump_bolt.html
no to je ono, šikula :Sorry: ,přesně tak byl volný bez lepidla :roll:
kolečko se začalo protáčet a rozdrtilo hřídelku
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

MadTom
Příspěvky: 14947
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: dotaz na motor TD5

#28 Příspěvek od MadTom » 01 říj 2009 07:20

Hm, tak teď už jenom najít ten dokument od LR kde píšou kterých aut se to může týkat a zjistit z něj, jestli budu preventivně sundávat vanu. :hmm:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
zbynek
Příspěvky: 822
Registrován: 01 bře 2007 21:00
tel.: 724258113
auto: DII 99
Bydliště: Děčín Czech Republik
Kontaktovat uživatele:

Re: dotaz na motor TD5

#29 Příspěvek od zbynek » 13 říj 2009 08:13

Hmm to by se fakt hodilo. Sundat prventivně vanu a přilepit šrou bude daleko levnější než......atd
Všechno má svůj čas........

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

Re: dotaz na motor TD5

#30 Příspěvek od Mirek70 » 05 lis 2009 19:19

tak motor je namontovám ,zapojen ,jen neběží -

je třeba to diagnosticky ošetřit, nebo odvzdušnit? musím dobít baterku, po zapnutí klíčku, zapne čerpadlo v nádrži ,ale je slyšet jak mění zvuk někam tlakuje pak se zklidní ,ale má jiný zvuk než klasicky.
na regulátoru paliva je přívod vpravo vedle čidla a nebo dole, rozebrali to v AMT tak nevím jestli je to dobře.
mám přívodní trudku vodorovně vedle čidla. motor točí jen ani neblafne.
z výfuku nic.

už jste někdo přehazoval motor za motor a běžel?

zlaté klasické motory :Ja blb:
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: dotaz na motor TD5

#31 Příspěvek od DanoDEF » 05 lis 2009 19:38

Mirek70 píše: ... nebo odvzdušnit?
... no to treba
Mirek70 píše: ... ale je slyšet jak mění zvuk někam tlakuje pak se zklidní ,ale má jiný zvuk než klasicky.
... to je v poriadku
Mirek70 píše: ... mám přívodní trudku vodorovně vedle čidla.
... aj to mas v poriadku vid foto. zelena farba je privod.
Mirek70 píše: už jste někdo přehazoval motor za motor a běžel?
... samozrejme nedavno a bezal na prvy sup
Mirek70 píše: zlaté klasické motory :Ja blb:
... nezatracuj elektroniku. TD5 je TD5
Přílohy
IMG_2411a.jpg
IMG_2411a.jpg (102.14 KiB) Zobrazeno 10597 x
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

Re: dotaz na motor TD5

#32 Příspěvek od Mirek70 » 05 lis 2009 19:42

DanoDEF píše:
Mirek70 píše: ... nebo odvzdušnit?
... no to treba
Mirek70 píše: ... ale je slyšet jak mění zvuk někam tlakuje pak se zklidní ,ale má jiný zvuk než klasicky.
... to je v poriadku
Mirek70 píše: ... mám přívodní trudku vodorovně vedle čidla.
... aj to mas v poriadku vid foto.
Mirek70 píše: už jste někdo přehazoval motor za motor a běžel?
... samozrejme nedavno a bezal na prvy sup
Mirek70 píše: zlaté klasické motory :Ja blb:
... nezatracuj elektroniku. TD5 je TD5
díky moc, a porad mi jak to odvzdušnit, nic mě nenapadá, prodejce tvrdil že chodil super, jen na něm chyběl regulátor tlaku paliva, dak jsme dali svůj, nafta vytekla, čekal bych že to to čerpadlo odvzdušní.
ty už máš tan novější motor vid , na našem regulátoru jsou trubyky jen z čela, ta horní tam není.
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: dotaz na motor TD5

#33 Příspěvek od DanoDEF » 05 lis 2009 19:51

Mirek70 píše: díky moc, a porad mi jak to odvzdušnit, nic mě nenapadá
... jednoducha zalezitost. Nechaj niekolkokrat ( aspon 10x ) cerpadlo natlacit a az potom startuj.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

Re: dotaz na motor TD5

#34 Příspěvek od Mirek70 » 05 lis 2009 20:06

tak to jsem dělal, asi bude problém jinde :(
no uvidím ráno až se to nabije
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: dotaz na motor TD5

#35 Příspěvek od Miloš II » 05 lis 2009 20:10

No ještě Td5 má tzv. samoodvzdušňovací cyklus. Před nastartovámín asi 6x promášknout pedál plynu a ECU nastartuje samoodvzdušnění samo. MilošII
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

MadTom
Příspěvky: 14947
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: dotaz na motor TD5

#36 Příspěvek od MadTom » 05 lis 2009 20:21

A co takovej imobilizér? Já když jsem měnil jednotku BCU, tak jsem to musel spárovat jinak to dělalo to co píšeš - točilo ale nestartovalo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

Re: dotaz na motor TD5

#37 Příspěvek od Mirek70 » 05 lis 2009 21:15

MadTom píše:A co takovej imobilizér? Já když jsem měnil jednotku BCU, tak jsem to musel spárovat jinak to dělalo to co píšeš - točilo ale nestartovalo.
ale nic nebliká, to by blikala dioda?
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

Re: dotaz na motor TD5

#38 Příspěvek od Mirek70 » 05 lis 2009 21:16

Miloš II píše:No ještě Td5 má tzv. samoodvzdušňovací cyklus. Před nastartovámín asi 6x promášknout pedál plynu a ECU nastartuje samoodvzdušnění samo. MilošII
Miloši jdu to zkusit, díky všem
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Mirek70
Příspěvky: 300
Registrován: 04 čer 2007 07:19
tel.: 774097808
auto: LC-HJ61,FJ40
Bydliště: offroudníček

Re: dotaz na motor TD5

#39 Příspěvek od Mirek70 » 05 lis 2009 21:23

tak to nepomohlo, po chvilce startování se rozsvítí kontrolky TC a ABS, má to nějakou kontrolku RJ motoru ,když je chyba, jako normální auta?
http://www.owr.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: dotaz na motor TD5

#40 Příspěvek od Acon » 05 lis 2009 21:46

odvzdušniť nejako manuálne sa nedá. Robil som to tak, že som prepojil ešte jednu baterku štart. káblami z druhého auta, ktoré som nechal naštartované a točil som vždy tak po 7-10s. Na 3xzačal trochu kašlať a po asi 5raze naskočil. S tým prešlapnutím plynu som to nevedel, možno to naozaj pomáha.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Odpovědět