D3 Zvýšení výkonu TDV6
Moderátor: Miky_CZ
- Radek D3
- Příspěvky: 539
- Registrován: 04 úno 2007 20:30
- tel.: 603427700
- auto: LR Discovery 3
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
D3 Zvýšení výkonu TDV6
Ahoj tak jsem si nechal namontovat od Matzkera další krabičky na zvýšení výkonu motoru. Takže teď tam mám o 20kw vyšší výkon 33 koníku a 60 Nm víc. Auto jede od spodu podstatně svižněji a na 6 rychl. stupeň mi to konečně taky jede. Spotřeba o cca. 1 litr menší, auto sice teď trochu více kouří jinak pohoda. Namontovali to do prostoru pro druhou baterii ,kde mám umístěný i dálkový ovladač k navijáku Warn.
Až stáhnu fotky dám je tady.
Zdar Radek
Až stáhnu fotky dám je tady.
Zdar Radek
Re: D3 Zvýšení výkonu TDV6
Super. tak jsem zvedavej na zkusenosti.
Land Rover Discovery 4 S V6 2.7, Can Am Outlander XXC, Aprilia Mana 850 Nero Competicione
Jo a taky manželku, velký dítě, dvě labradorky a s tim vsim samozřejmě související dluhy ;-)
Jo a taky manželku, velký dítě, dvě labradorky a s tim vsim samozřejmě související dluhy ;-)
Re: D3 Zvýšení výkonu TDV6
len poznamka k prepoctu, 20 kW = cca 26 ps (koni)Radek D3 píše:... Takže teď tam mám o 20kw vyšší výkon 33 koníku a 60 Nm víc. ...
- Radek D3
- Příspěvky: 539
- Registrován: 04 úno 2007 20:30
- tel.: 603427700
- auto: LR Discovery 3
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 Zvýšení výkonu TDV6
Omlouvám se je to 26kW = cca 33 koníků navíc.raven.99 píše:len poznamka k prepoctu, 20 kW = cca 26 ps (koni)Radek D3 píše:... Takže teď tam mám o 20kw vyšší výkon 33 koníku a 60 Nm víc. ...
Jsem to nějak blbě opsal s těch papírů.
-
- Příspěvky: 472
- Registrován: 24 úno 2007 21:00
- tel.: 603256861
- auto: Defender 110 300Tdi
- Bydliště: Louny
Re: D3 Zvýšení výkonu TDV6
Ahoj Radku,Radek D3 píše:Ahoj tak jsem si nechal namontovat od Matzkera další krabičky na zvýšení výkonu motoru. Takže teď tam mám o 20kw vyšší výkon 33 koníku a 60 Nm víc. Auto jede od spodu podstatně svižněji a na 6 rychl. stupeň mi to konečně taky jede. Spotřeba o cca. 1 litr menší, auto sice teď trochu více kouří jinak pohoda. Namontovali to do prostoru pro druhou baterii ,kde mám umístěný i dálkový ovladač k navijáku Warn.
Až stáhnu fotky dám je tady.
Zdar Radek
jaká je cena za tu krabičku?
Radim
LIVE TO RIDE- RIDE TO LIVE
LIVE TO RIDE- RIDE TO LIVE
- Radek D3
- Příspěvky: 539
- Registrován: 04 úno 2007 20:30
- tel.: 603427700
- auto: LR Discovery 3
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 Zvýšení výkonu TDV6
Ani se neptej 40 táců a ještě jsem na to čekal skoro 2 měsíce. Což už vůbec nechápu.Ale je pravda, že to čekání stálo za to.Na konkurenčních webech jsem podobnou krabičku viděl asi za 1000 eur. Ale nějak jim nevěřím.Přece jen ten Matzker je sázka na jistotu.Mají na to regulerní záruku jsou k tomu veškeré papíry potřebné k přehlášení na STK.
A navíc mám od nich ten kit na zvýšení podvozku už skoro 2 roky a jsem s tím maximálně spokojený. A ten výkon je fakt znát i ten záběr je lepší . Až na to kouření,ale to je normální. Jinak to není čipování,ale jsou to krabičky které obejdou nebo doplní ty stávající tedy přeprogramují podle mě palivovou křivku.
Zdar Radek
A navíc mám od nich ten kit na zvýšení podvozku už skoro 2 roky a jsem s tím maximálně spokojený. A ten výkon je fakt znát i ten záběr je lepší . Až na to kouření,ale to je normální. Jinak to není čipování,ale jsou to krabičky které obejdou nebo doplní ty stávající tedy přeprogramují podle mě palivovou křivku.
Zdar Radek
-
- Příspěvky: 472
- Registrován: 24 úno 2007 21:00
- tel.: 603256861
- auto: Defender 110 300Tdi
- Bydliště: Louny
Re: D3 Zvýšení výkonu TDV6
Dík za info, ta cena jeRadek D3 píše:Ani se neptej 40 táců a ještě jsem na to čekal skoro 2 měsíce. Což už vůbec nechápu.Ale je pravda, že to čekání stálo za to.Na konkurenčních webech jsem podobnou krabičku viděl asi za 1000 eur. Ale nějak jim nevěřím.Přece jen ten Matzker je sázka na jistotu.Mají na to regulerní záruku jsou k tomu veškeré papíry potřebné k přehlášení na STK.
A navíc mám od nich ten kit na zvýšení podvozku už skoro 2 roky a jsem s tím maximálně spokojený. A ten výkon je fakt znát i ten záběr je lepší . Až na to kouření,ale to je normální. Jinak to není čipování,ale jsou to krabičky které obejdou nebo doplní ty stávající tedy přeprogramují podle mě palivovou křivku.
Zdar Radek
Radim
LIVE TO RIDE- RIDE TO LIVE
LIVE TO RIDE- RIDE TO LIVE
Re: D3 Zvýšení výkonu TDV6
co na to mechanický součásti když budou najednou přenášet vyšší točivej moment, neodejdou dřív?
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: D3 Zvýšení výkonu TDV6
Já bych preferoval přepsání řídící jednotky od Pete Bella z UK Zátěž stávajících komponentů je stejná a tak je to jedno ...... aspoň si to myslím a je to vratná záležitost zpětným přeprogramováním
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: D3 Zvýšení výkonu TDV6
George 1 píše:co na to mechanický součásti když budou najednou přenášet vyšší točivej moment, neodejdou dřív?
Myslíš ,že D IV je vybavená silnějšímy komponenty ..... ( kromě motoru )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Radek D3
- Příspěvky: 539
- Registrován: 04 úno 2007 20:30
- tel.: 603427700
- auto: LR Discovery 3
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 Zvýšení výkonu TDV6
Přece jenom má motor nalítano 210 tis. km. takže zaběhlý už je. Ten nárust krouťáku neí až tak dramatický a navíc ho využiješ tedy podle mě jsem laik jen v krizových situacích takže težký terén.
Možná něco odejde dříve,ale neslyšel jsem nikde o tom, že by kvůli tomu něco někomu odešlo dříve. Myslím si, že je ten motor postavený akorát kvůli nějakým okolnostem je seřízen a upravený jinak.
Ale nebráním se jakýmukoliv názoru a diskuzi.
Zdar Radek
Možná něco odejde dříve,ale neslyšel jsem nikde o tom, že by kvůli tomu něco někomu odešlo dříve. Myslím si, že je ten motor postavený akorát kvůli nějakým okolnostem je seřízen a upravený jinak.
Ale nebráním se jakýmukoliv názoru a diskuzi.
Zdar Radek
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: D3 Zvýšení výkonu TDV6
kdysi jsem nechal na svou D3 změnit mapu od
http://www.diesel-technik.cz/kontakty jenom tam myslím mají blbě obrázek D2/D3
přidali stejné hodnoty a stálo to asi 10.000,-
Je to dělaný na VIN německou firmou. Někde jsem už tady o tom psal. V případě update sw jednotek a mapy motoru v servisu vše nastaví opět a zdarma - vyzkoušeno a spokojenost stejná jako Radek D3. Najezdil jsem s tím desítky tisíc a nikde žádná známka nějakých problémů...
http://www.diesel-technik.cz/kontakty jenom tam myslím mají blbě obrázek D2/D3
přidali stejné hodnoty a stálo to asi 10.000,-
Je to dělaný na VIN německou firmou. Někde jsem už tady o tom psal. V případě update sw jednotek a mapy motoru v servisu vše nastaví opět a zdarma - vyzkoušeno a spokojenost stejná jako Radek D3. Najezdil jsem s tím desítky tisíc a nikde žádná známka nějakých problémů...
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
- Radek D3
- Příspěvky: 539
- Registrován: 04 úno 2007 20:30
- tel.: 603427700
- auto: LR Discovery 3
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 Zvýšení výkonu TDV6
Pár fotek umístění jednotek od Matzkera.
- Přílohy
-
- LR D3 007.jpg (204 KiB) Zobrazeno 13841 x
-
- LR D3 008.jpg (194.04 KiB) Zobrazeno 13841 x
-
- LR D3 009.jpg (167.47 KiB) Zobrazeno 13840 x
- Kokesek
- Příspěvky: 4447
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 Zvýšení výkonu TDV6
Priklanim se taky k nove mape do ECU.
Vetsi stabilita vykonu pri kolisani pocasi( teplota vlhkost)
Prakticky nemozne aby se ECU zblaznila a delala si co chtela - to powerbox umi celkem snadno.
navic je treba se nekde napojit a nebo vlozit mezi-konektory kde vznikaji dalsi mozne oxidace a prechodove odpory,
pak se po par letech stava ze treba obcas vypadne reakce na plyn.
Vetsi stabilita vykonu pri kolisani pocasi( teplota vlhkost)
Prakticky nemozne aby se ECU zblaznila a delala si co chtela - to powerbox umi celkem snadno.
navic je treba se nekde napojit a nebo vlozit mezi-konektory kde vznikaji dalsi mozne oxidace a prechodove odpory,
pak se po par letech stava ze treba obcas vypadne reakce na plyn.
Re: D3 Zvýšení výkonu TDV6
ahojte, neviem co konkretne to je, ale mam osobnu skusenost, dal som si urobit upravu v Rakusku, v spolocnosti UPSOLUTE, je to nadnarodna spolocnost, cipuje auta po celom svete, plna zaruka, zvysenie vykonu na cca 230k a cena 340eur....
super vec, nehovoriac o znizenej spotrebe ak ho nenahanas...
super vec, nehovoriac o znizenej spotrebe ak ho nenahanas...
- vizos
- Příspěvky: 569
- Registrován: 18 led 2007 09:13
- tel.: 739266781
- auto: D3 ala G4 a S1
- Bydliště: Předmostí
Re: D3 Zvýšení výkonu TDV6
Tak sem taky pořídil powerbox podle zkušeností na netu je to německá kvalita od Steinbauera. Ale pro začátek sem skončil na jednom drátu.
Má se připojit na - překlad Googlu
"Pájky referenčního signálu drátu na drát elektronických pedálu senzor. Barva elektronického pedálu vodiče čidla připojení referenční signál se může lišit, a proto si musí zjistit správné vodiče s LED diodami uvnitř Steinbauer další elektroniky."
Originál text z manuálu
Solder the reference signal wire on the wire of the electronic pedal sensor. The colour of the electronic pedal sensor wire for the connection of the reference signal may vary, therefore you have to ascertain the correct wire with the LEDs inside the STEINBAUER Additional electronic.
Neví někdo kterej je to drát případně může se někdo podívat ? Chystám se Norsko, Švédsko a chtěl bych to vyzkoušet a nižší spotřeba taky není k zahození.
Dík Petr
Má se připojit na - překlad Googlu
"Pájky referenčního signálu drátu na drát elektronických pedálu senzor. Barva elektronického pedálu vodiče čidla připojení referenční signál se může lišit, a proto si musí zjistit správné vodiče s LED diodami uvnitř Steinbauer další elektroniky."
Originál text z manuálu
Solder the reference signal wire on the wire of the electronic pedal sensor. The colour of the electronic pedal sensor wire for the connection of the reference signal may vary, therefore you have to ascertain the correct wire with the LEDs inside the STEINBAUER Additional electronic.
Neví někdo kterej je to drát případně může se někdo podívat ? Chystám se Norsko, Švédsko a chtěl bych to vyzkoušet a nižší spotřeba taky není k zahození.
Dík Petr
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.
- erik
- Příspěvky: 2869
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 Zvýšení výkonu TDV6
.... za 10 minut pul druhe....raven.99 píše:len poznamka k prepoctu, 20 kW = cca 26 ps (koni)Radek D3 píše:... Takže teď tam mám o 20kw vyšší výkon 33 koníku a 60 Nm víc. ...
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
-
- Příspěvky: 102
- Registrován: 08 kvě 2010 07:59
- tel.: +420604712936
- auto: Discovery II
- Bydliště: Třinec - Kanada
- Kontaktovat uživatele:
Re: D3 Zvýšení výkonu TDV6
Není koňská síla jako koňská síla
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%88sk%C3%A1_s%C3%ADla" onclick="window.open(this.href);return false;
http://cs.wikipedia.org/wiki/Ko%C5%88sk%C3%A1_s%C3%ADla" onclick="window.open(this.href);return false;