Uzávěrka diferenciálu
Moderátor: Miky_CZ
Uzávěrka diferenciálu
Muzu se zeptat, na kolik vyjde asi montaz zadni uzaverky ARB na Disco II, kdybych si ji sehnal nebo je ucinejsi auto prizvednout? Napriklad od HP sporting nebo OME, ale tam to pry prida cca 3 cm. Mam jeste mechy.
Tak uzávěrku od ARB jsem před časem poptával a dovoz z Anglie by vyšel na cca 24 tisíc bez kompresoru.Ten se dá použít i Hadex, který stojí asi 1500,-.Origo je zbytečně drahý.
Nakonec jsem si pořídil Detroit Truetrac a mám klid.Pokud máš svoji disco v automatu tak je ještě lepší Detroit Locker ten má 100% účinnost. Výhodou u Disco II je podstatně pevnější hnací ústrojí než u D1.
Jestli dobře chápu tvůj druhý dotaz tak pro zvýšení průchodnosti je hodně důležitá světlá výška pod diferákama.Pokud na něm zůstaneš viset tak ti špéra moc nepomůže.Montáží 2" Ironmanu se mi auto zvedlo o 4,5 cm a díky tomu jsem mohl dát 33" gumy.Světlost pod difem 25 cm.Na druhou stranu máš přece ETC a ta dokáže dost pomoct, ne?
Nakonec jsem si pořídil Detroit Truetrac a mám klid.Pokud máš svoji disco v automatu tak je ještě lepší Detroit Locker ten má 100% účinnost. Výhodou u Disco II je podstatně pevnější hnací ústrojí než u D1.
Jestli dobře chápu tvůj druhý dotaz tak pro zvýšení průchodnosti je hodně důležitá světlá výška pod diferákama.Pokud na něm zůstaneš viset tak ti špéra moc nepomůže.Montáží 2" Ironmanu se mi auto zvedlo o 4,5 cm a díky tomu jsem mohl dát 33" gumy.Světlost pod difem 25 cm.Na druhou stranu máš přece ETC a ta dokáže dost pomoct, ne?
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
ARB uzávěrka stojí cca 33.000,- a montáž 5000,- +DPH
Je potřeba při první uzávěrce namontovat ještě vzduchový kompresor (10.000,-)
Při druhé se přidává jen další vývod. Pracuje jen když zapnutá a funguje se 100% samosvorností.
Další z možností je samosvorná, která nepotřebuje kompresor.
Bohužel nemáme s touto uzávěrkou praktické zkušenosti.
Co se týká zvýšení podvozku, tak uričitě OLDMANEMU a vyšší kola a určitě je to víc než 3cm viz zde. Pokud máš vzadu měchy existují podložky pod měchy, takže dojde k zvýšení i u zadní nápravy.
Je potřeba při první uzávěrce namontovat ještě vzduchový kompresor (10.000,-)
Při druhé se přidává jen další vývod. Pracuje jen když zapnutá a funguje se 100% samosvorností.
Další z možností je samosvorná, která nepotřebuje kompresor.
Bohužel nemáme s touto uzávěrkou praktické zkušenosti.
Co se týká zvýšení podvozku, tak uričitě OLDMANEMU a vyšší kola a určitě je to víc než 3cm viz zde. Pokud máš vzadu měchy existují podložky pod měchy, takže dojde k zvýšení i u zadní nápravy.
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Origo myslíš ARB? Kompresor od Land Roveru na SLS se nedá použít.... Ten se dá použít i Hadex, který stojí asi 1500,-.Origo je zbytečně drahý.
ETC není všemohoucí, nefunguje jako uzávěrka, pouze přibrzdí kolo. V některé situaci to může být i napřítěžNa druhou stranu máš přece ETC a ta dokáže dost pomoct, ne?
Tak tak uplny suhlas....preto ako elektrikar (podla prislovia, ze obuvnik chodi bosy) vyberam poistku......mozno niekedy si na tento ucel namontujem vypinac.Admin píše: ETC není všemohoucí, nefunguje jako uzávěrka, pouze přibrzdí kolo. V některé situaci to může být i napřítěž
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
D3 je trochu někde jinde. Netušíš jestli měli uzávěrku zadní nápravy?Stavros píše:Jde mi predevsim o to, ze kluci s D3-kama projeli na jednom miste a ja jsem si tam ani neskrtnul, proste ostuda. Mezinapravu jsem mel zamcenou a stejne to nepomohlo.
Jinak D3 má měchy takže si může zvýšit podvozek dle potřeby.
Jen dočkej času, až se přístrojovka na D3 rozsvítí jako vánoční stromeček, pak si zase neškrtnou ani oni
Elektronika je sice dobrá ale jak začne zlobit, tak potom zlatá mechanika
to Admin:Nevis, nebude prodavatu vas sef toho oranzovyho Defika, je to muj oblibenec. Jinak ja jsem nasel ty uzaverky tady: http://www.crowndiffs.co.uk/lockers.html
ceny jsou zajimavy.
Ty D3 mely uzaverky a byly v automatu
ceny jsou zajimavy.
Ty D3 mely uzaverky a byly v automatu
Naposledy upravil(a) Stavros dne 31 říj 2006 07:48, celkem upraveno 1 x.
No mozem povedat, ze pneu 285/75R16 co mam ja a erik mal 255/85R16 je na seriove poloosi uz dost vela......nakolko sme uz nejaku tu poloosu vymeniliAdmin píše:S polosama není zase až takový problém. Měli jsme tady 2x prasklý kloub na předku a na zadku praskla poloosa snad jen MejznaroviStavros píše:Jeste jsem s jednim kamaradem resil, ze by bylo lepsi dat s uzaverkou lepsi poloosy nebo prej existuje reseni od firmy McNamara.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Ja mam ARB tak ti inu neviem odporucit. Jedine co viem este sme nemali pokazenu ARB uzavierku....az na jeden pripad co sme mali mudrlanta co si ju sam rozobral lebo si chcel vyrobit kopiu.....Stavros píše:DAno, co teda s tou uzaverkou, mam na ni setrit?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
to Admin: myslel jsem skutečně originál ARB kompresor a když jsem mluvil o ETC tak vím, že není všemohoucí ale docela by mě zajímalo jak by fungoval truetrac v kombinaci s ETC.
Pokud jde o zkušenosti s Trutracem, tak ho mám namontovanej vzadu asi měsíc, ale musím říct, že hodně dobré.Funguje na principu rozdílnosti kroutícího momentu na poloosách.Svorný účinek je realizován přes šneky, které do sebe více najíždí a mají účinnost asi 75% a právě zbylých 25% by se dalo doladit přes ETC.Další jeho výhodou je , že ač samosvor dá se použít i na přední nápravě, bez toho, že by nějak negativně ovlivňoval jízdní vlastnosti na silnici.Díky tomu je auto na sněhu dobře ovladatelné v zatáčkách drží stopu a je pevnější ve výjezdu.
Tím, že to není 100% špéra tak je i šetrnější k poloosám.Chci ho dát časem i na předek
Více zkušeností jsem zatím neměl možnost udělat
Pokud jde o zkušenosti s Trutracem, tak ho mám namontovanej vzadu asi měsíc, ale musím říct, že hodně dobré.Funguje na principu rozdílnosti kroutícího momentu na poloosách.Svorný účinek je realizován přes šneky, které do sebe více najíždí a mají účinnost asi 75% a právě zbylých 25% by se dalo doladit přes ETC.Další jeho výhodou je , že ač samosvor dá se použít i na přední nápravě, bez toho, že by nějak negativně ovlivňoval jízdní vlastnosti na silnici.Díky tomu je auto na sněhu dobře ovladatelné v zatáčkách drží stopu a je pevnější ve výjezdu.
Tím, že to není 100% špéra tak je i šetrnější k poloosám.Chci ho dát časem i na předek
Více zkušeností jsem zatím neměl možnost udělat
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Co vím tak prodej Defíka "G4" se neplánuje. Pokud by Mejznar plánoval prodej, bude to tady uveřejněno.Stavros píše:to Admin:Nevis, nebude prodavatu vas sef toho oranzovyho Defika, je to muj oblibenec.
Jsou zajímavé, to nepopírám. Problém je trochu někde jinde.Stavros píše:Jinak ja jsem nasel ty uzaverky tady: http://www.crowndiffs.co.uk/lockers.html
ceny jsou zajimavy.
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Pár závad jsme měli, ale byla to prasklá plastová klec a nebo netěsný okroužek. Jinak nic vážného.DanoDEF píše: Jedine co viem este sme nemali pokazenu ARB uzavierku
no to je teda síla, skoro jak v PAT A MATDanoDEF píše: az na jeden pripad co sme mali mudrlanta co si ju sam rozobral lebo si chcel vyrobit kopiu.....
No on si to rozobral poskladal a praskla mu ta plastova klietka.Admin píše:Pár závad jsme měli, ale byla to prasklá plastová klec a nebo netěsný okroužek. Jinak nic vážného.DanoDEF píše: Jedine co viem este sme nemali pokazenu ARB uzavierkuno to je teda síla, skoro jak v PAT A MATDanoDEF píše: az na jeden pripad co sme mali mudrlanta co si ju sam rozobral lebo si chcel vyrobit kopiu.....
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".