Výfukové potrubí DI. 300 TDi
Moderátor: Miky_CZ
- Piskot
- Příspěvky: 452
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Výfukové potrubí DI. 300 TDi
Ahoj, chystám se měnit přední část výf.potrubí na DI. Mám nyní potrubí s katalyzátorem a budu dávat bez kat. Mám dotaz, zda se musí vyndavat spodní příčka pod převodovkou nebo to potrubí jde vyndat bez demontáže té příčky? Předem díky! Piskot
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
- Truck Rover
- Příspěvky: 321
- Registrován: 23 pro 2007 15:30
- tel.: +421940860490
- auto: LR 90
- Bydliště: Hôrka nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfukové potrubí DI. 300 TDi
Akurat som to minuty tyden robyl, je to jednoduché. Auto treba dvihnút o šasy aby náprava padla dolu a pekne to vytiahneš cez predok ten diel kde je katalyzátor, musíš to pootačat aby si to dostal von.Ked som to už mal vonku tak pred katalyzátorom som to odrezal s karbošku a keramiku katalyzátora vykuchal a naspet zavaril, Takže vlaste teraz je to plnopriechod Nemusíš kvoli tomu nič iné demontovat Já mam sice penvostni naraznik, žiadne zbytočné plasty ani hmovky tak to išlo vpohode cez predok. Nevim jaky máš ty, ale ked seriovy styma dolnimi plastmi a hmlovkami tam by si asi musel dat dole nazarnik inak by to prekážalo.
LR 90
- Piskot
- Příspěvky: 452
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Re: Výfukové potrubí DI. 300 TDi
... já tam mám ten spodní plast a mlhovky. Díky moc, zkusím si s tím pohrát . P.Truck Rover píše:Akurat som to minuty tyden robyl, je to jednoduché. Auto treba dvihnút o šasy aby náprava padla dolu a pekne to vytiahneš cez predok ten diel kde je katalyzátor, musíš to pootačat aby si to dostal von.Ked som to už mal vonku tak pred katalyzátorom som to odrezal s karbošku a keramiku katalyzátora vykuchal a naspet zavaril, Takže vlaste teraz je to plnopriechod Nemusíš kvoli tomu nič iné demontovat Já mam sice penvostni naraznik, žiadne zbytočné plasty ani hmovky tak to išlo vpohode cez predok. Nevim jaky máš ty, ale ked seriovy styma dolnimi plastmi a hmlovkami tam by si asi musel dat dole nazarnik inak by to prekážalo.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
Re: Výfukové potrubí DI. 300 TDi
Je nějaký rozdíl bezprostředně po vyndání katu? spotřeba, výkon, zvuk atd??
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Výfukové potrubí DI. 300 TDi
to by me taky zajimalo, kdyz je to takove jednoduche tak se do toho asi pristi tyden pustim
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Truck Rover
- Příspěvky: 321
- Registrován: 23 pro 2007 15:30
- tel.: +421940860490
- auto: LR 90
- Bydliště: Hôrka nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfukové potrubí DI. 300 TDi
Samozrejme. Nebrzdíš zbytočne motor a oniečo klesne spotreba, zvuk sa prakticky nemení, možno očosi viač duní. Ale chce to viac vecí upraviť nie len kat. Horšie je ked to riadi riadiaca jednotka spolu s lambda sondou, tam už nevím jak to ošálit, pretože lambda je namontovaná pred a za katalizátorom a vyhodnocuje volný kyslíkBSD píše:Je nějaký rozdíl bezprostředně po vyndání katu? spotřeba, výkon, zvuk atd??
LR 90
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Výfukové potrubí DI. 300 TDi
ale 300 nic takoveho nema takze neni co resit proste pujde ven
mam uz vymontovany egr ventil a k/n vzduchovy filtr ted ten katalyzator a jeste mi nekdo odsud doporucil v jinem topicu silikonove hadice k turbu
mam uz vymontovany egr ventil a k/n vzduchovy filtr ted ten katalyzator a jeste mi nekdo odsud doporucil v jinem topicu silikonove hadice k turbu
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Truck Rover
- Příspěvky: 321
- Registrován: 23 pro 2007 15:30
- tel.: +421940860490
- auto: LR 90
- Bydliště: Hôrka nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfukové potrubí DI. 300 TDi
šak otom to je v jednoduchosti je krásaMiky_CZ píše:ale 300 nic takoveho nema takze neni co resit proste pujde ven
LR 90
- Forsttimber
- Příspěvky: 1129
- Registrován: 16 pro 2008 12:47
- tel.: 0903147342
- auto: Def 90 a ex D1 ,110
- Bydliště: Mošovce okr. TR
Re: Výfukové potrubí DI. 300 TDi
Ale pri technickej kontrole kontroluju aj funkcnost katalyzatora.
A po odstraneni kat. ti museli stupnut aj emisie.
Uz si bol na nejakej kontrole?
A po odstraneni kat. ti museli stupnut aj emisie.
Uz si bol na nejakej kontrole?
Real Land Rover is built, not bought
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Výfukové potrubí DI. 300 TDi
Forsttimber píše:Ale pri technickej kontrole kontroluju aj funkcnost katalyzatora.
A po odstraneni kat. ti museli stupnut aj emisie.
Uz si bol na nejakej kontrole?
U dieselu se měří jen kouřivost a ta by s katalizátorem neměla mít nic společného. Apropo ME,STK
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Truck Rover
- Příspěvky: 321
- Registrován: 23 pro 2007 15:30
- tel.: +421940860490
- auto: LR 90
- Bydliště: Hôrka nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfukové potrubí DI. 300 TDi
Obal katalizatora tam mam ale prazdny, takže nikto mi nič nemože . STK a emisnu mam zasebou. A jak hovorí Ruda, merá sa len dymivost u dizlaka.
LR 90
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Výfukové potrubí DI. 300 TDi
ja ted nevim, jestli tam katalyzator mam nebo ne mam ten prvni dil od motoru a na nem naky vlnovec a pak az dva tlumice teda myslim ze to jsou tlumice, muze mi nekdo poslat oto jak ten kat vypada?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Piskot
- Příspěvky: 452
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Re: Výfukové potrubí DI. 300 TDi
...ten katalyzátor je na trubce co vede ze sběrného potrubí, je hned za tím vlnovcem (opleteným takovou síťkou). pak je spojka a následuje druhý díl výfuku s velkým a malým tlumičem. Podle toho co píšeš, tak katalyzátor tam asi nemáš.
Jinak já už to pořešil tak, že jsem dal tu trubku od motoru novou bez katu. Při demontáži a montáži jsem musel vyndat tu příčku rámu pod převodovkama.
Je to znát na výkonu, auto jede podstatně lépe a lépe táhne od spodu. Spotřebu jsem neměřil.
Jinak já už to pořešil tak, že jsem dal tu trubku od motoru novou bez katu. Při demontáži a montáži jsem musel vyndat tu příčku rámu pod převodovkama.
Je to znát na výkonu, auto jede podstatně lépe a lépe táhne od spodu. Spotřebu jsem neměřil.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Výfukové potrubí DI. 300 TDi
dekuju, uz to mam vyresene, uz mam na celem vyfuku pouze jeden tlumic:-)Piskot píše:...ten katalyzátor je na trubce co vede ze sběrného potrubí, je hned za tím vlnovcem (opleteným takovou síťkou). pak je spojka a následuje druhý díl výfuku s velkým a malým tlumičem. Podle toho co píšeš, tak katalyzátor tam asi nemáš.
Jinak já už to pořešil tak, že jsem dal tu trubku od motoru novou bez katu. Při demontáži a montáži jsem musel vyndat tu příčku rámu pod převodovkama.
Je to znát na výkonu, auto jede podstatně lépe a lépe táhne od spodu. Spotřebu jsem neměřil.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- muklis
- Příspěvky: 253
- Registrován: 12 čer 2010 13:13
- tel.: NOKIA E51 ;-)
- auto: LR300tdi,UAZ469+452
- Bydliště: Znojmo-jižní svah-5řádek z leva-88hlava
Re: Výfukové potrubí DI. 300 TDi
čau máte někdo na D1 uplně vyndané tlumiče ?? jakože celej vejfuk jenom trubka ??
je to nějak poznat na motoru nebo to spíš uškodí že to nemá správný tach. a jakej je potom zvuk.
diky muklis
je to nějak poznat na motoru nebo to spíš uškodí že to nemá správný tach. a jakej je potom zvuk.
diky muklis
Discovery 1995 300tdi: 2"lift, BFG MT+USSR MT, navíjedlo RAMSEY, pevnostňák přední+zadní, prahy, šnorch by Hubert, hafl mrkadel :-) ex. zahrádka, střešní alu box, rejček, kryty difů, CB, lednice a ložnice :-)
- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: Výfukové potrubí DI. 300 TDi
Měl sem to. Tah i zvuk dobrejmuklis píše:čau máte někdo na D1 uplně vyndané tlumiče ?? jakože celej vejfuk jenom trubka ??
je to nějak poznat na motoru nebo to spíš uškodí že to nemá správný tach. a jakej je potom zvuk.
diky muklis
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
- muklis
- Příspěvky: 253
- Registrován: 12 čer 2010 13:13
- tel.: NOKIA E51 ;-)
- auto: LR300tdi,UAZ469+452
- Bydliště: Znojmo-jižní svah-5řádek z leva-88hlava
Re: Výfukové potrubí DI. 300 TDi
OK šlo mi o to abych tomu spíš nějak neubral výkon
ale tohle slyším moc rád a co spotřeba nešla nějak moc nahoru?
díky muklis
ale tohle slyším moc rád a co spotřeba nešla nějak moc nahoru?
díky muklis
Discovery 1995 300tdi: 2"lift, BFG MT+USSR MT, navíjedlo RAMSEY, pevnostňák přední+zadní, prahy, šnorch by Hubert, hafl mrkadel :-) ex. zahrádka, střešní alu box, rejček, kryty difů, CB, lednice a ložnice :-)
- muklis
- Příspěvky: 253
- Registrován: 12 čer 2010 13:13
- tel.: NOKIA E51 ;-)
- auto: LR300tdi,UAZ469+452
- Bydliště: Znojmo-jižní svah-5řádek z leva-88hlava
Re: Výfukové potrubí DI. 300 TDi
jo a proč už to tak nemáš??
Discovery 1995 300tdi: 2"lift, BFG MT+USSR MT, navíjedlo RAMSEY, pevnostňák přední+zadní, prahy, šnorch by Hubert, hafl mrkadel :-) ex. zahrádka, střešní alu box, rejček, kryty difů, CB, lednice a ložnice :-)
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Výfukové potrubí DI. 300 TDi
me zas mlati vyfuk do toho acka co drzi zadni napravu, muzu ho s klidem riznout pred napravou? ze by tam nebyla ani ta smycka nahoru nad napravu?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- muklis
- Příspěvky: 253
- Registrován: 12 čer 2010 13:13
- tel.: NOKIA E51 ;-)
- auto: LR300tdi,UAZ469+452
- Bydliště: Znojmo-jižní svah-5řádek z leva-88hlava
Re: Výfukové potrubí DI. 300 TDi
No právě o to mě taky jde aby to mělo ten spravnej tach a neubralo to výkon ´
Ď
Ď
Discovery 1995 300tdi: 2"lift, BFG MT+USSR MT, navíjedlo RAMSEY, pevnostňák přední+zadní, prahy, šnorch by Hubert, hafl mrkadel :-) ex. zahrádka, střešní alu box, rejček, kryty difů, CB, lednice a ložnice :-)