D1 tdi300

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
fidel.ml
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2010 12:15

D1 tdi300

#1 Příspěvek od fidel.ml » 04 úno 2010 12:18

Měl bych dotaz ohledne motoru 300 TDI. Jak to jede kdyz se to zvedne a obuje se to na 33mt? A jak je to s uzaverkou difu. Vydrzi dify a klouby velky kola se sperou?

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

Re: D1 tdi300

#2 Příspěvek od Honzan » 04 úno 2010 15:26

Jezdim 32, prijde mi to pomerne dost liny na jizdu po silnici, musis dost radit a pocitat s tim ze ne kazdy kopec jde na 5 nebo 4 vyjet. V terenu s redukci mi to staci, ale jsem benjaminek tak moc neporadim...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: D1 tdi300

#3 Příspěvek od Miky_CZ » 04 úno 2010 15:36

ja mam gumy 265/75R16, je to lenivejsi ale abych v kopci podrazoval na 3 se mi jeste nestalo, mam vykuchany EGR ventil, pridano na cerpadle, sani puvodni aji pres snorchel, do terenu to puvodni zaslepuju, k/n filtr
nestezuju si, ja si tu jizdu vychutnavam pekne ruku z okynka usmev na tvari tezka pohoda, na dalnici udrzet 130km je problem,
jeste teda jedno upozorneni na seriovych kolech kdyz sem mel na tachometru 130 tak sem jel 124, ted kdyz mam na tachometru 130 tak jedu 137
takze ono je to zpomaleni take subjektivni tim ze kdyz jsi zvykly jezdit urcitou rychlosti podle tachometru tak potom jedes rychleji

nevim ale ted jestli resis disco nebo defika, disco nema uzaverku difu, pouze mezinapravu, a k tomu co to vydrzi ti povi kazdy neco jineho nekdo to lame na potkani a nekomu to drzi ja sem ten druhy pripad ale taky jezdim opatrne protoze s tim autem jezdim kazdy den

a jeste k tem MT, pokud nazujes klasicke MT ala bfg tak to pujde ale pokud tam nazujes takove T3 tak abys mel za chvili tech diferaku a poloos zasobu
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

fidel.ml
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2010 12:15

Re: D1 tdi300

#4 Příspěvek od fidel.ml » 04 úno 2010 17:02

No ja sem do ted jezdil toyoty. Měl sem udelanou 73 3.0 td na 33 10.5 15 obe spery arb iron man podvozek snorchel a jezdil sem po silnici tak kilo po dalnici 120 a kopve sem taky radil za 4 i za 3 kdyz to bylo v horach. Ted mam lc 80 to je jina liga co se motoru tyce taky to mam nazvedany na 33trojkach ale hrozne se mi libi diskozky ale chci to vyhradne do terenu a potrebuju aby mi dify drzely na normalnich BFG. Někdo tady na foru psal o pevnejsich kloubech difech poloosach. Co to stoji a co to vydrzi? A jeste kolik ma ta 300tdi kobil?

fidel.ml
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2010 12:15

Re: D1 tdi300

#5 Příspěvek od fidel.ml » 04 úno 2010 17:16

Chtel bych to postavit asi jako te tahle.
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=4&t=8334
Krome tech vnitrich ramu. Ale podvozek a kola asi takovyhle. A co je treba udelat s motorem a s napravama aby to vydrzely?

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: D1 tdi300

#6 Příspěvek od Miky_CZ » 04 úno 2010 17:30

300tdi ma 83kw, a co to stoji to nevim na to tu sou jini:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

fidel.ml
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2010 12:15

Re: D1 tdi300

#7 Příspěvek od fidel.ml » 04 úno 2010 17:42

No lc 73 mela 92 kw a lc 80 ma 120kw

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: D1 tdi300

#8 Příspěvek od Miky_CZ » 04 úno 2010 17:47

no ale jestli to budes mit jenom do terenu tak bych spis uvazoval nad range roverem 3,5 nebo 3,9 V8 eliott s tim dokaze neskutecne veci to auto spis lita nez jezdi
nebo aji diskarna se delala s temito motory
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

fidel.ml
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2010 12:15

Re: D1 tdi300

#9 Příspěvek od fidel.ml » 04 úno 2010 18:02

Ja sem skalni priznivce nafty. Nehlede na to kdyz pojedu do romunska taky aby me to nesezralo.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: D1 tdi300

#10 Příspěvek od RudaK » 04 úno 2010 19:17

Jestli chceš Disco do terénu a chceš pustit nějaký groš ( ona každá sranda něco stojí ) ,tak si sežeň nápravy z reduktorama :Pohoda: A aby to dělalo nějaký větr tak benzínový motor. S dieselem musíš počítat se slabším výkonem.Asi tak :Pohoda:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3470
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: D1 tdi300

#11 Příspěvek od Land Jirka » 04 úno 2010 21:15

fidel.ml píše:Měl bych dotaz ohledne motoru 300 TDI. Jak to jede kdyz se to zvedne a obuje se to na 33mt? A jak je to s uzaverkou difu. Vydrzi dify a klouby velky kola se sperou?
Když dáš větší kola a bude se ti zdát, že to nejede, tak se může vyměnit redukčka za defíkáckou, nebo změnit převody v diferákách.
Tříkilo s automatem a řízeným čerpadlem má 90kW a dá se ještě poladit a vše je jen o penězích... dá se přidat různýma úpravama klidně 20 kW.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

fidel.ml
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2010 12:15

Re: D1 tdi300

#12 Příspěvek od fidel.ml » 04 úno 2010 21:26

A jak se na ty upravy tvari motor (hlava a tak)

fidel.ml
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2010 12:15

Re: D1 tdi300

#13 Příspěvek od fidel.ml » 04 úno 2010 21:27

a co ty napravy? Jak to ma velky dify?

fidel.ml
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2010 12:15

Re: D1 tdi300

#14 Příspěvek od fidel.ml » 04 úno 2010 21:33

Tak ja z toho nechci stavet nejakou obludu ale chci aby to vydrzelo kola 255 85 16. kdyz to zasperuju tak abych se nebal kdy mi co praskne.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: D1 tdi300

#15 Příspěvek od Miky_CZ » 04 úno 2010 21:34

vseobecne co sem za tu dobu pochytil tak diferaky v serii toho zas tolik nevydrzi ale jak tam das uzaverku tak je to o hodne lepsi a pevnostni poloosy se daji poridit docela levne
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

fidel.ml
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2010 12:15

Re: D1 tdi300

#16 Příspěvek od fidel.ml » 04 úno 2010 22:03

Ja sem mel u lc 73 problemy stim ze mi praskalo soukoly talir hruska a ta u spery zutava origo ale kdyby se daly pomalejsi prevody do dif tak by mohlo bejt ok.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: D1 tdi300

#17 Příspěvek od RudaK » 05 úno 2010 07:02

fidel.ml píše:Tak ja z toho nechci stavet nejakou obludu ale chci aby to vydrzelo kola 255 85 16. kdyz to zasperuju tak abych se nebal kdy mi co praskne.

Nemyslím,že todle jsou nějak velký kola :shock: Todle jsou 33" ale jen na 10.04,tak žádná hrozná šířka . No a když,jak píšeš zašpéruješ na tvrdým,tak očešeš zuby i u Toy :ty jeden...: Moje zkušenost - hodně to projede i bez uzávěrky a když uzávěrka ,tak používat taky hlavu :ty jeden...: Nebo de taky použít True Trac a nemusíš se starat ( teda přemýšlet ). Posledně sem vyjel ten zasněžený kopec bez mezinápravy skoro celý :shock: a to se mi líbilo :wink: Jiří ví o který kopec de,bo jel se mnou ( ale mám tam ty udělátka u kterých přemýšlet nemusíš :mrgreen: )
Nečekej u LR nesmrtelnost .... :coze:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

fidel.ml
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2010 12:15

Re: D1 tdi300

#18 Příspěvek od fidel.ml » 05 úno 2010 09:28

tak na tvrdu to neravyram hlavu taky pouzivam ale obcas potrebujes pirdat a nekde se vyhoupnout a mit zasperovano

Uživatelský avatar
Discovery1
Příspěvky: 783
Registrován: 21 srp 2009 15:11
auto: Dender 300 Tdi 110SW
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Re: D1 tdi300

#19 Příspěvek od Discovery1 » 07 úno 2010 06:51

Já mám 265/75 R16 na sériovce 300Tdi a auto jezdí bez problémů. Maximálně je větší spotřeba ale jen trošku. A zdá se pomalejší zrychlení ale že by mi něco praskalo to ne akorád to musím trochu zvednout protože toho mám plný blatníky a když jedu v terénu tak to sem tam trochu chytne jinak úplně v pohodě. Vůbec bych se toho nebál :wink:
Defender 110 SW 300 Tdi splněný sen :-)

Ex Disco 300 Tdi naviják 5,4t, trocha železa okolo, lemy, zahrádka nějaké světlo navíc a 255/85 R16 BF KM2

fidel.ml
Příspěvky: 61
Registrován: 04 úno 2010 12:15

Re: D1 tdi300

#20 Příspěvek od fidel.ml » 07 úno 2010 08:46

Tak mozna mame kazdej jinou predstavu o terenu. :D

Odpovědět