FREELANDER 1998 ASI PREVODOVKA

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Zpráva
Autor
salli
Příspěvky: 22
Registrován: 15 led 2010 19:14
auto: freelander

FREELANDER 1998 ASI PREVODOVKA

#1 Příspěvek od salli » 15 led 2010 20:57

zdravim vsetkych :mam problem takyto:pri jazde citim slabe vibracie hlavne ked je motor v zabere:po obhliadke auta som zistil ze sa mam volu na homokinetickom klbe:ale vola vyzera ze nieje na klbe ale v prevodovke:prejavuje sa to aj takym cvaknutim pri plne otocenom volante:tak som zobral auto do landroveru kosice kde mi povedali ze je to bezna vada po priblizne 150tisicoch:odchadza ze vraj nejake lozisko na prevodovke a treba novu prevodovku:cena od nich 1500 eur priblizne:kedze skoro vsetko sa da opravit zobral som auto do ineho mechanika zaoberajucim sa opravami prevodoviek:po skusobnej jazde mi povedal ze prevodovka vobec nehuci a ze treba to rozobrat ale akoze nevidel v tej prevodovke velky problem:takze dva servisy dva nazory:takze teraz neviem :dasa to opravit vymenou lozisk alebo treba novu:mal niekto podobny problem?kolko stoji prevodovka ?inak kedze nemam momentalne pracu tak som opet volal do landroveru ke ci nemaju niejake lacnejsie prevodovky?ze oni nie ale zakaznici si niekde zozenu takzvanu no name prevodovku cena okolo 500 az 600eu a daju si to vymenit:asi vsetko prosim poradte :

Uživatelský avatar
martinxrv
Příspěvky: 25
Registrován: 07 led 2009 10:52
Bydliště: Bratislava

Re: FREELANDER 1998 ASI PREVODOVKA

#2 Příspěvek od martinxrv » 16 led 2010 21:53

nazdar tak v land rover ta chcu urcite natiahnut ak ti to praskanie ide z predu tak je zrejme homoklb v prdeli a nemusis rozoberat prevodovku-najjednoduchsie aj ked ties nie najlacnejsie inak no name prevodovka nieje aspon myslim vecsinou si to davaju ludia poslat z UK nd su tam odost lacnejsie tam by si mohol zohnat aj ten klb a prevodovka sa da urcite opravit ak nieje diera v bloku.

salli
Příspěvky: 22
Registrován: 15 led 2010 19:14
auto: freelander