problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
mimochodem je ta ridici jednotka kolem toho mista cela opalena
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Ty studeňáky byly jen pod tím místem? Jinde okolo to vypadá normálně. Ale v tom místě to vypadá, že je po pájení zkratovaných víc kontaktů do kupy...
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
takze dneska prijel kamarad co opravuje mobily, zakladni desky atd a dal to dokupy, uz zase startuje ale stejne si pro jistotu pujcim ridici jednotkuMaxsel píše:Ty studeňáky byly jen pod tím místem? Jinde okolo to vypadá normálně. Ale v tom místě to vypadá, že je po pájení zkratovaných víc kontaktů do kupy...
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
taaakze, jednotka spravena, uz opet startujeme, za studena bezi krasne
byl tu TomBofB, pricina, ze se to dusi a nejde vytocit je zrejme v prevodovce, kdyz zaradim na tvrdo jednicku vytocim ho krasne do 5 tisic, kdyz dam na tvrdo za 2 tak jaks taks jde, na D radi ale dusi se
kdyz se zahreje tak spatne pali prostredni dva valce na prave strane
vzhledem k tomu ze zavod se nepojede v bruntale ale az nekde v zapadnich cechach se v klidu pripravim na statnice a budem pokracovat po statnicich
byl tu TomBofB, pricina, ze se to dusi a nejde vytocit je zrejme v prevodovce, kdyz zaradim na tvrdo jednicku vytocim ho krasne do 5 tisic, kdyz dam na tvrdo za 2 tak jaks taks jde, na D radi ale dusi se
kdyz se zahreje tak spatne pali prostredni dva valce na prave strane
vzhledem k tomu ze zavod se nepojede v bruntale ale az nekde v zapadnich cechach se v klidu pripravim na statnice a budem pokracovat po statnicich
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí
Tak aspoň tak. Nechci být moc velký skeptik, ale té převodovce nevěřím, respektive tomu, že by byla chyba v ní.
Co bych teď, když máš čas, ještě udělal: Vymontovat a poslat na vyčištění vstřikovače, např zde:
http://www.asnu.cz/index.php?nid=1946&l ... id=1776894" onclick="window.open(this.href);return false;
Budeš mít jistotu že ti to tam vstřikuje, jak má, zvlášť protože auto bylo předtím na LPG a to nepoužití vstřikovačů benzinových se podepisuje na jejich zalepení.
Pokud to dělá jen za tepla, tak je hodně podezřelý zapalovací modul na boku rozdělovače, je známý tím, že způsobuje špatný chod motoru za tepla, když je podělaný:
http://www.ebay.co.uk/itm/LAND-ROVER-DI ... 415b3320ec" onclick="window.open(this.href);return false;
tady ho mají včetně adaptéru, protože nové mají 3-piny na konektoru a staré dva.
Jinak samozřejmě celej rozdělovač už nemusí být žádná hitparáda, chtělo by to prozkoumat, jestli není vylágrovaný, jestli má správnou vzdálenost ta hvězdice od snímače, jestli funguje odstředivé seřízení předstihu jak má atd.
Držím palce i ke státnicím
Mirko
Co bych teď, když máš čas, ještě udělal: Vymontovat a poslat na vyčištění vstřikovače, např zde:
http://www.asnu.cz/index.php?nid=1946&l ... id=1776894" onclick="window.open(this.href);return false;
Budeš mít jistotu že ti to tam vstřikuje, jak má, zvlášť protože auto bylo předtím na LPG a to nepoužití vstřikovačů benzinových se podepisuje na jejich zalepení.
Pokud to dělá jen za tepla, tak je hodně podezřelý zapalovací modul na boku rozdělovače, je známý tím, že způsobuje špatný chod motoru za tepla, když je podělaný:
http://www.ebay.co.uk/itm/LAND-ROVER-DI ... 415b3320ec" onclick="window.open(this.href);return false;
tady ho mají včetně adaptéru, protože nové mají 3-piny na konektoru a staré dva.
Jinak samozřejmě celej rozdělovač už nemusí být žádná hitparáda, chtělo by to prozkoumat, jestli není vylágrovaný, jestli má správnou vzdálenost ta hvězdice od snímače, jestli funguje odstředivé seřízení předstihu jak má atd.
Držím palce i ke státnicím
Mirko