problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#101 Příspěvek od Miky_CZ » 01 čer 2012 21:38

mimochodem je ta ridici jednotka kolem toho mista cela opalena
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3654
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#102 Příspěvek od Maxsel » 02 čer 2012 17:07

Ty studeňáky byly jen pod tím místem? Jinde okolo to vypadá normálně. Ale v tom místě to vypadá, že je po pájení zkratovaných víc kontaktů do kupy...
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#103 Příspěvek od Miky_CZ » 02 čer 2012 18:41

Maxsel píše:Ty studeňáky byly jen pod tím místem? Jinde okolo to vypadá normálně. Ale v tom místě to vypadá, že je po pájení zkratovaných víc kontaktů do kupy...
takze dneska prijel kamarad co opravuje mobily, zakladni desky atd a dal to dokupy, uz zase startuje ale stejne si pro jistotu pujcim ridici jednotku
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#104 Příspěvek od Miky_CZ » 03 čer 2012 10:43

taaakze, jednotka spravena, uz opet startujeme, za studena bezi krasne

byl tu TomBofB, pricina, ze se to dusi a nejde vytocit je zrejme v prevodovce, kdyz zaradim na tvrdo jednicku vytocim ho krasne do 5 tisic, kdyz dam na tvrdo za 2 tak jaks taks jde, na D radi ale dusi se

kdyz se zahreje tak spatne pali prostredni dva valce na prave strane

vzhledem k tomu ze zavod se nepojede v bruntale ale az nekde v zapadnich cechach se v klidu pripravim na statnice a budem pokracovat po statnicich
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2816
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: problém RRC 3,9 EFI - při přidání plynu se dusí

#105 Příspěvek od Mirko » 05 čer 2012 09:03

Tak aspoň tak. Nechci být moc velký skeptik, ale té převodovce nevěřím, respektive tomu, že by byla chyba v ní.
Co bych teď, když máš čas, ještě udělal: Vymontovat a poslat na vyčištění vstřikovače, např zde:
http://www.asnu.cz/index.php?nid=1946&l ... id=1776894" onclick="window.open(this.href);return false;
Budeš mít jistotu že ti to tam vstřikuje, jak má, zvlášť protože auto bylo předtím na LPG a to nepoužití vstřikovačů benzinových se podepisuje na jejich zalepení.
Pokud to dělá jen za tepla, tak je hodně podezřelý zapalovací modul na boku rozdělovače, je známý tím, že způsobuje špatný chod motoru za tepla, když je podělaný:
http://www.ebay.co.uk/itm/LAND-ROVER-DI ... 415b3320ec" onclick="window.open(this.href);return false;
tady ho mají včetně adaptéru, protože nové mají 3-piny na konektoru a staré dva.
Jinak samozřejmě celej rozdělovač už nemusí být žádná hitparáda, chtělo by to prozkoumat, jestli není vylágrovaný, jestli má správnou vzdálenost ta hvězdice od snímače, jestli funguje odstředivé seřízení předstihu jak má atd.
Držím palce i ke státnicím :mrk
Mirko

Odpovědět