jak používat přídavnou převodovku?
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 16 pro 2009 19:17
- tel.: 603148660
- auto: defender 90
- Bydliště: Vlkov u Letovic
- Kontaktovat uživatele:
jak používat přídavnou převodovku?
Zdravím Vás.Seznamuji se s defem.Zatím jsem došel jak používat na přídavné převodovce polohu vpravo dozadu,vpravo dopředu.Jak a kdy používat polohu vlevo dozadu a vlevo dopředu Dík.
- marcel
- Příspěvky: 255
- Registrován: 03 úno 2007 22:58
- tel.: 0915 833178
- auto: DISCOVERY I
- Bydliště: Dudince SR
Re: jak používat přídavnou převodovku?
keď potiahneš páčku doľava uzamkneš medzinápravový diferenciál.
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 16 pro 2009 19:17
- tel.: 603148660
- auto: defender 90
- Bydliště: Vlkov u Letovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak používat přídavnou převodovku?
ale jsou tam dvě polohy.Ten uzavřený mezinápravový diferenciál znamená to,že se obě nápravy točí stejně?Dík
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak používat přídavnou převodovku?
Jo, nepoužívat na tvrdém povrchu
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 16 pro 2009 19:17
- tel.: 603148660
- auto: defender 90
- Bydliště: Vlkov u Letovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak používat přídavnou převodovku?
Díka jak je to s těmi polohami?Jedna je vlevo dopředu a druhá vlevo dozadu.
Re: jak používat přídavnou převodovku?
vždy se jedná o uzavření mezinápravového diferenciálu. Jednou pro normální rychlosti a jednou pro redukované.karelsvetlik píše:Díka jak je to s těmi polohami?Jedna je vlevo dopředu a druhá vlevo dozadu.
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 16 pro 2009 19:17
- tel.: 603148660
- auto: defender 90
- Bydliště: Vlkov u Letovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak používat přídavnou převodovku?
Tak dík.Asi už neumřu úplně .Zapínal jsem to teď na sněhu a nepoznal jsem nějaký rozdíl.Ba naopak.Uzávěrka nápravového dif. je něco jiného,co tam nejspíš nemám.
Re: jak používat přídavnou převodovku?
JJ asi nemáš musela by být dodělána dodatečně. Mezinápravu poznáš až když máš problém, však čas Ti ukáže
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 16 pro 2009 19:17
- tel.: 603148660
- auto: defender 90
- Bydliště: Vlkov u Letovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak používat přídavnou převodovku?
No,tak to opravdu nebudu mít. Je to větší výhoda v ohledu na vynaložené finance?
- deff90
- Příspěvky: 100
- Registrován: 18 led 2010 21:25
- tel.: 0915 888 686
- auto: deffender 90 td5
- Bydliště: Ružomberok
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak používat přídavnou převodovku?
A ako to je s tou uzavierkov medzidif. moze sa pouzivat na trave snehu alebo zmrznutom terene ked sa ide rovno?a do akej rychlosti sa moze ist ?
LR defender Td5 90 150k,2*SUPERWINCH Ep9,Hi-Lift EXTREME,HELLA,SAFARI,QT,OME-teraz IRONMAN,GARMIN,KAM
- Pama
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 led 2009 20:26
- tel.: 724365722
- auto: většina LR
- Bydliště: Vyškov
Re: jak používat přídavnou převodovku?
[quote="pajam"]JJ asi nemáš musela by být dodělána dodatečně. Mezinápravu poznáš až když máš problém, však čas Ti ukáže [/quote]
Copak Defy byly nějaký bez mezinápravový špéry?...rozdíl mezi zapnutou a nezapnutou špérou není nějak výrazný,pokud je to jen mezináprava bez dalších uzávěrek,ale ta redukce by měla být výrazný rozdíl.
Copak Defy byly nějaký bez mezinápravový špéry?...rozdíl mezi zapnutou a nezapnutou špérou není nějak výrazný,pokud je to jen mezináprava bez dalších uzávěrek,ale ta redukce by měla být výrazný rozdíl.
- Pama
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 led 2009 20:26
- tel.: 724365722
- auto: většina LR
- Bydliště: Vyškov
Re: jak používat přídavnou převodovku?
[quote="deff90"]A ako to je s tou uzavierkov medzidif. moze sa pouzivat na trave snehu alebo zmrznutom terene ked sa ide rovno?a do akej rychlosti sa moze ist ?[/quote]
Především na povrchu,kde se otáčky diferencují právě kluzkým povrchem,pak se extrémně namáhají převody a osy.
A jízda s uzávěrkou pokud možno rovně, zatáčet jen s citem....rychlost si nepamatuju ale myslím někde do 20km
ale fakt nevím.
Především na povrchu,kde se otáčky diferencují právě kluzkým povrchem,pak se extrémně namáhají převody a osy.
A jízda s uzávěrkou pokud možno rovně, zatáčet jen s citem....rychlost si nepamatuju ale myslím někde do 20km
ale fakt nevím.
Re: jak používat přídavnou převodovku?
No on se ptal na nápravovou špéruPama píše:pajam píše:JJ asi nemáš musela by být dodělána dodatečně. Mezinápravu poznáš až když máš problém, však čas Ti ukáže
Copak Defy byly nějaký bez mezinápravový špéry?...rozdíl mezi zapnutou a nezapnutou špérou není nějak výrazný,pokud je to jen mezináprava bez dalších uzávěrek,ale ta redukce by měla být výrazný rozdíl.
Re: jak používat přídavnou převodovku?
Jeli kluzký povrch tak je to jedno, protože vždy někdy něco proklouzne a je to v poho. Vždyť většina aut (ne LR) má přiřaditelný předek (patrol, pajero...) a dá se s tím jezdit bez problémů. Není to o tom jestli jedeš rovně nebo do zatáčky, ale pouze o tom, jestli Ti to na podkladu proklouzne a nebo něco utrhneš jak pravdu dí Eliott. Nikde si nepamatuji nějaké omezení rychlosti a také to nemá logiku.Pama píše:Především na povrchu,kde se otáčky diferencují právě kluzkým povrchem,pak se extrémně namáhají převody a osy.deff90 píše:A ako to je s tou uzavierkov medzidif. moze sa pouzivat na trave snehu alebo zmrznutom terene ked sa ide rovno?a do akej rychlosti sa moze ist ?
A jízda s uzávěrkou pokud možno rovně, zatáčet jen s citem....rychlost si nepamatuju ale myslím někde do 20km
ale fakt nevím.
- deff90
- Příspěvky: 100
- Registrován: 18 led 2010 21:25
- tel.: 0915 888 686
- auto: deffender 90 td5
- Bydliště: Ružomberok
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak používat přídavnou převodovku?
a kedy mam vlasne pouzit uzavierku medzidif. ?
LR defender Td5 90 150k,2*SUPERWINCH Ep9,Hi-Lift EXTREME,HELLA,SAFARI,QT,OME-teraz IRONMAN,GARMIN,KAM
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak používat přídavnou převodovku?
Psal něco o tom, že ji zařazoval na redukčce a tam se ovládá mezináprava...pajam píše:No on se ptal na nápravovou špéruPama píše: Copak Defy byly nějaký bez mezinápravový špéry?...rozdíl mezi zapnutou a nezapnutou špérou není nějak výrazný,pokud je to jen mezináprava bez dalších uzávěrek,ale ta redukce by měla být výrazný rozdíl.
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Re: jak používat přídavnou převodovku?
JJ tak to je, ale já odpovídal také na tento jeho dotazkarelsvetlik píše:Tak dík.Asi už neumřu úplně .Zapínal jsem to teď na sněhu a nepoznal jsem nějaký rozdíl.Ba naopak.Uzávěrka nápravového dif. je něco jiného,co tam nejspíš nemám.
- Pama
- Příspěvky: 181
- Registrován: 10 led 2009 20:26
- tel.: 724365722
- auto: většina LR
- Bydliště: Vyškov
Re: jak používat přídavnou převodovku?
Jeli kluzký povrch tak je to jedno, protože vždy někdy něco proklouzne a je to v poho. Vždyť většina aut (ne LR) má přiřaditelný předek (patrol, pajero...) a dá se s tím jezdit bez problémů. Není to o tom jestli jedeš rovně nebo do zatáčky, ale pouze o tom, jestli Ti to na podkladu proklouzne a nebo něco utrhneš jak pravdu dí Eliott.
[b][color=#0000BF]No to se nevylučuje, naopak souhlasím, ale tak jak se doporučuje našpérovat na pevným povrchu, tak stejně nechat kola pokud možno rovně, nemá cenu to dál rozebírat, ať klukovi poradí zkušenější[/color][/b]
Nikde si nepamatuji nějaké omezení rychlosti a také to nemá logiku.[/quote]
[b][color=#0000BF]tu zas nebudu rozebírat logiku, ale schválně jsem si zašel do garáže k mýmu druhýmu Defu a před převodovkou je jasně napsáno (mimo jiné) používat špéru jen na první a druhý kvalt při redukci a na půl plynu...[/color]..[/b]
[b][color=#0000BF]No to se nevylučuje, naopak souhlasím, ale tak jak se doporučuje našpérovat na pevným povrchu, tak stejně nechat kola pokud možno rovně, nemá cenu to dál rozebírat, ať klukovi poradí zkušenější[/color][/b]
Nikde si nepamatuji nějaké omezení rychlosti a také to nemá logiku.[/quote]
[b][color=#0000BF]tu zas nebudu rozebírat logiku, ale schválně jsem si zašel do garáže k mýmu druhýmu Defu a před převodovkou je jasně napsáno (mimo jiné) používat špéru jen na první a druhý kvalt při redukci a na půl plynu...[/color]..[/b]
Re: jak používat přídavnou převodovku?
Pama: potom mne překvapuje výrobce, že dovolí řadit mezinápravu i u dlouhých rychlostí. Nechám to raději na odbornících ať poradí, sic jsem najel s uzávěrou dostatek kilometrů bez problémů (hlavně teda na discošce, ale to je snad jedno).
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 16 pro 2009 19:17
- tel.: 603148660
- auto: defender 90
- Bydliště: Vlkov u Letovic
- Kontaktovat uživatele:
Re: jak používat přídavnou převodovku?
Já tam mám napsané,když dám řadící páku doleva a dopředu DIFF a doleva a dolu Lock.Tak nevím co je na co?