Motorek předních stěračů DI 300 TDi
Moderátor: Miky_CZ
- Piskot
- Příspěvky: 452
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Motorek předních stěračů DI 300 TDi
Ahoj, nefunguje mi doběh do koncové polohy u předních stěračů. Máte někdo zkušenost, jestli je to k opravení nebo mám rovnou shánět jiný motorek? Nemám čas to na zkoušku rozebírat. Piskot
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
- Piskot
- Příspěvky: 452
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
...hmm, no nejaky ten cas prece jen najdu a hlavne, trochu se v tom postourat mne docela bavi a (nejen) proto jsem si to auto poridil:o) Diky za tip na to rele - to jsem presne potreboval, trochu nasmerovat - podivam se do manualu kde najdu to rele a zkusim proverit a dam kdyz tak zpravu. Ono se to auticko taky nejak opravuje samo, dneska mi naprilkad zacaly fungovat ostrikovace svetel ). Mějte se Piskot
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
- Piskot
- Příspěvky: 452
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Ahoj,
bohuzel, jeste nebyl cas, zatim ten dobeh nahrazuju rukama .
Relatko bude asi na cyklovac (impulsy), ale ten kontakt dobehu by asi mel byt primo na motorku. Ale nevim jiste, pamatuju si, ze to tak na starsich autech bylo. R.
bohuzel, jeste nebyl cas, zatim ten dobeh nahrazuju rukama .
Relatko bude asi na cyklovac (impulsy), ale ten kontakt dobehu by asi mel byt primo na motorku. Ale nevim jiste, pamatuju si, ze to tak na starsich autech bylo. R.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
- Piskot
- Příspěvky: 452
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Ahoj Pavle, našel jsi to a podařilo se závadu opravit? Já jsem teď řešil nové brzdy a brzd.trubky a na stěrače ještě nedošloPavel C píše:Díky moc, zkusím to omrknout.karel píše:relátka jsou schovaná za plastovým krytem vedle pedálů a další tamtéž, ale na straně spolujezdce.Pokud si pamatuji tak cvakání od stěračů se ozývá z řidičovy strany.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Jak říkal nadpor. Lukáš " Švejku vařte grog " ( holt když není garáž ) RudaPiskot píše:.... mám ten samý problém a venku opravovat je zima a tma.Pavel C píše:Momentálně ještě nemám garáž a večer je venku už brzy tma. Pokud nebude pršet, tak to zkusím o víkendu. Pak dám vědět.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Piskot
- Příspěvky: 452
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
... hmm, tak tímto způsobem jsem min.týden dělal na discoveře nové zadní brzdy a natahoval brzdové trubky.RudaK píše:Jak říkal nadpor. Lukáš " Švejku vařte grog " ( holt když není garáž ) RudaPiskot píše: .... mám ten samý problém a venku opravovat je zima a tma.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
V neděli jsem si našel trochu času a začal jsem hledat relátka. Jak psal Karel, tak jsem pochopil, že by mohly být ve středovém sloupku mezi nohami řidiče a spolujezdce. Nebyly tam. Tak nad nohami řidiče - taky nic. Nad nohami spolujezdce taky ne. Zkusil jsem oddělat plast vpravo od noh spolujezdce, i když jsem si říkal, že tam se nemůže nic vejít. A ejhle, byly tam. Postupným odpojováním, jsem zjistil, že je to to zelený. Než jsem ho odpojil, tak stěrače při zapnutí do 1. polohy (cyklovač) se zastavovaly, jak se jim zachtělo. Při přepnutí do další polohy (stírání furt) a následném vypnutí nedoběhly do normální polohy, ale zastavily se v momentě vypnutí.
Nyní bez relátka nejede cyklovač vůbec a doběh v dalších polohách musím dělat opět ručně, jako před tím.
Takže věřím, že po výměně relátka bude vše, jak má být. Admin ho již objednal.
Nyní bez relátka nejede cyklovač vůbec a doběh v dalších polohách musím dělat opět ručně, jako před tím.
Takže věřím, že po výměně relátka bude vše, jak má být. Admin ho již objednal.
- Přílohy
-
- Nevěřil jsem, že se tam může něco ukrývat...
- PB241103.JPG (22.65 KiB) Zobrazeno 12298 x
-
- Pb241103b.jpg (21 KiB) Zobrazeno 12297 x
-
- Je to to zelené.
- Pb241103c.jpg (27.43 KiB) Zobrazeno 12300 x
Discovery I, 300TDi, r.v.1997
Nerad sice odtrhávám plastové čudle - někdy prasknou, ale aspoň jsem věděl, že jsem to nepřehlídl třeba v motoru. Dík.karel píše: relátka jsou schovaná za plastovým krytem vedle pedálů a další tamtéž, ale na straně spolujezdce.Pokud si pamatuji tak cvakání od stěračů se ozývá z řidičovy strany.
Přesně tak kdo hledá najde, možná jsem tě nenavedl dost přesně, ale hlavně že jsi to našel.
Discovery I, 300TDi, r.v.1997
- Piskot
- Příspěvky: 452
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Ahoj Pavle, podle toho jak to píšeš, je to relátko na cyklovač a ne na doběh. Protože podle Tvého popisu jsi odpojením relátka vyřadil funkci cyklovače. Promiň, že do toho rýpu, ale podle mne bude kontakt na "doběh" stěračů do koncové polohy přímo na motorku. Ale ber to jen jako můj názor, protože já ostuda jsem se k tomu abych to rozebral a podíval se, ještě nedostal .Pavel C píše:V neděli jsem si našel trochu času a začal jsem hledat relátka. Jak psal Karel, tak jsem pochopil, že by mohly být ve středovém sloupku mezi nohami řidiče a spolujezdce. Nebyly tam. Tak nad nohami řidiče - taky nic. Nad nohami spolujezdce taky ne. Zkusil jsem oddělat plast vpravo od noh spolujezdce, i když jsem si říkal, že tam se nemůže nic vejít. A ejhle, byly tam. Postupným odpojováním, jsem zjistil, že je to to zelený. Než jsem ho odpojil, tak stěrače při zapnutí do 1. polohy (cyklovač) se zastavovaly, jak se jim zachtělo. Při přepnutí do další polohy (stírání furt) a následném vypnutí nedoběhly do normální polohy, ale zastavily se v momentě vypnutí.
Nyní bez relátka nejede cyklovač vůbec a doběh v dalších polohách musím dělat opět ručně, jako před tím.
Takže věřím, že po výměně relátka bude vše, jak má být. Admin ho již objednal.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)