Tak jsem taky majitel, hurá
Moderátor: Rover
Tak jsem taky majitel, hurá
Ahoj všem,
po dlouhém sledování fóra jsem se přesvědčil o tom, že už nez "ní" nemůžu žít.
Na ebay jsem vybíral až jsem si vybral LW 1974 hardtop a po nějakém dopisování a jsem se rozhodl ji koupit. Věřte nevěřte, manželka nedšená nebyla. Málem jsme jich pár schytal, ale zabralo moje kouzlo a nakonec mě pustila. Destination Coventry. Ve středu 19.5 do Birminghamu, kde nás vyzvedl majitel a pak k němu na farmu 15 minut. Tam jsme ji s kamarádem uviděli a začala správná nervozita, jak s ní dojet 1400 km domů. Po krátkém papírování, vyplnit V5C byla pohoda, napsali jsme smlouvu o prodeji, a po menším vysvětlování nás Richard zavedl na dálnici a jelo se. Cesta po GB v pohodě, trocha strachu, protože jsme neměli Road Tax, ale to bysme vysvětlili, že jako noví vlastníci mít nemusíme, jako kdybysme přijeli s autem s CZ. Problém nastal před Doverem, kde zařčala prokluzovat spojka. Na poslední zbytky jsme dojeli do přístavu, kde jsme počkali do rána. Zde děkuji Gobeymu za telefon na Krytena a za jejich rady a podporu s nabídkou pomoci. Pak začalo telefonování, kdo nám to v Doveru opraví. Šťastnou shodou náhod pro nás přijela odtahovka se Slovákem Martinem. Toho jsme vyzpovídali, jestli nezná někoho, kdo by uměl vyměnit spojku. Měl jednoho Maďara jménem Attila, u nich v servisu, kterej nám to po práci udělal. My jsme akorát objednali spojku a vyzvedli jí. To byl čtvrek odpoledne a Maďar to měl v noci ve 3 hod hotový. Nadšení nebralo konce a mazali jsme do Doveru. Tam trajekt, vylodění v Dunkerque, cesta přes Belgii, Brugge, Brussels, pak Německo, Aachen, Koln, Frankfurt, Wiesbaden, Norimberk, Čechy, Plzeň a Praha. Stanoviště je na zahradě u našeho baráku u Neratovic. Cesta docela drsná, ale spíš tou vzdáleností než nepohodlím. V průměru asi tak 70 km/h. Jela i 95, ale to už byl hardcore. Toť asi prozatím vše. Ale more to come. Estli se k tomu dostanu. Jinak prosím Gobeyho o zařazení do Vojenské sekce. Fotky tady. Před koupí z ebaye http://picasaweb.google.cz/tomague/Land ... directlink a cesta domů
http://picasaweb.google.cz/tomague/Cest ... directlink.
Zatím zdar Dzon
po dlouhém sledování fóra jsem se přesvědčil o tom, že už nez "ní" nemůžu žít.
Na ebay jsem vybíral až jsem si vybral LW 1974 hardtop a po nějakém dopisování a jsem se rozhodl ji koupit. Věřte nevěřte, manželka nedšená nebyla. Málem jsme jich pár schytal, ale zabralo moje kouzlo a nakonec mě pustila. Destination Coventry. Ve středu 19.5 do Birminghamu, kde nás vyzvedl majitel a pak k němu na farmu 15 minut. Tam jsme ji s kamarádem uviděli a začala správná nervozita, jak s ní dojet 1400 km domů. Po krátkém papírování, vyplnit V5C byla pohoda, napsali jsme smlouvu o prodeji, a po menším vysvětlování nás Richard zavedl na dálnici a jelo se. Cesta po GB v pohodě, trocha strachu, protože jsme neměli Road Tax, ale to bysme vysvětlili, že jako noví vlastníci mít nemusíme, jako kdybysme přijeli s autem s CZ. Problém nastal před Doverem, kde zařčala prokluzovat spojka. Na poslední zbytky jsme dojeli do přístavu, kde jsme počkali do rána. Zde děkuji Gobeymu za telefon na Krytena a za jejich rady a podporu s nabídkou pomoci. Pak začalo telefonování, kdo nám to v Doveru opraví. Šťastnou shodou náhod pro nás přijela odtahovka se Slovákem Martinem. Toho jsme vyzpovídali, jestli nezná někoho, kdo by uměl vyměnit spojku. Měl jednoho Maďara jménem Attila, u nich v servisu, kterej nám to po práci udělal. My jsme akorát objednali spojku a vyzvedli jí. To byl čtvrek odpoledne a Maďar to měl v noci ve 3 hod hotový. Nadšení nebralo konce a mazali jsme do Doveru. Tam trajekt, vylodění v Dunkerque, cesta přes Belgii, Brugge, Brussels, pak Německo, Aachen, Koln, Frankfurt, Wiesbaden, Norimberk, Čechy, Plzeň a Praha. Stanoviště je na zahradě u našeho baráku u Neratovic. Cesta docela drsná, ale spíš tou vzdáleností než nepohodlím. V průměru asi tak 70 km/h. Jela i 95, ale to už byl hardcore. Toť asi prozatím vše. Ale more to come. Estli se k tomu dostanu. Jinak prosím Gobeyho o zařazení do Vojenské sekce. Fotky tady. Před koupí z ebaye http://picasaweb.google.cz/tomague/Land ... directlink a cesta domů
http://picasaweb.google.cz/tomague/Cest ... directlink.
Zatím zdar Dzon
LW 1974 HT, doufám, že i někdy plachtička.
Re: Tak jsem taky majitel, hurá
Tak gratuluji, vypadá slušně. Co je to za trumpetu vedle rezervy?
-
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 15 črc 2008 21:30
- tel.: 736769704
- auto: Discovery TD5,F2
- Bydliště: kousek od Nového Jičína
Re: Tak jsem taky majitel, hurá
to bude asi heverMartin T píše:Tak gratuluji, vypadá slušně. Co je to za trumpetu vedle rezervy?
Re: Tak jsem taky majitel, hurá
Asi jo, zřejmě se to zvedá za rám.
- kudrnac
- Příspěvky: 540
- Registrován: 05 lis 2006 20:18
- tel.: 603 269 399
- Bydliště: Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak jsem taky majitel, hurá
Gratuluji a potom, že nerostou.
Defender 110 TDi 300, Discovery DII, S I 107 SW
- Gobey
- Příspěvky: 1674
- Registrován: 26 zář 2007 23:48
- tel.: +420603440581
- auto: Defender
- Bydliště: Pchery
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak jsem taky majitel, hurá
Pěkná práce a vítejte mezi pacienty.
H.
H.
Svobodný advokát, potápěč a definitivně rozpolcená osobnost-vezmu to podle stáří: Jeep Willys MB SAS, Jawa 350 sidecar, Jaguar Daimler XJ6C 4.2l, LR SIII Lightweight, LR Defender Td4 110 & 90-volanty a řídítka na všech stranách. http://www.onheiser.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tak jsem taky majitel, hurá
Gratuluju, nedavno jsem to projel a tak vím, co to je, dostat přes nepřízeň závad LR do středu Evropy po ose. Good job.
- cyril
- Příspěvky: 2751
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Tak jsem taky majitel, hurá
Hmmm fakt fešák. Blahopřeju. Ať jezdí.
Taky jsem o podobným LW přemýšlel, ale pořád mě od koupě odrazuje to, že je to vojenský... mám k armádě a všeobecně ke všemu co s nimi souvisí rozporuplný pocity...
Taky jsem o podobným LW přemýšlel, ale pořád mě od koupě odrazuje to, že je to vojenský... mám k armádě a všeobecně ke všemu co s nimi souvisí rozporuplný pocity...
- kudrnac
- Příspěvky: 540
- Registrován: 05 lis 2006 20:18
- tel.: 603 269 399
- Bydliště: Břeclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak jsem taky majitel, hurá
Měl jsi jít ke stavebním praporům a dodnes by jsi s úsměvem vzpomínal třeba na romské gymnázium
Defender 110 TDi 300, Discovery DII, S I 107 SW
Re: Tak jsem taky majitel, hurá
krasavec blahopřeji
- StaraPakna
- Příspěvky: 199
- Registrován: 14 bře 2009 21:13
- tel.: +420602767865
- auto: LR SII 109
- Bydliště: S výhledem na kopec
Re: Tak jsem taky majitel, hurá
Netoulal si se dneska kolem D8?? Asi po půl páte?? Jezdil tam v polích LR na enklickejch platlích, i když od Nerátek daleko.... ale co je dálka že?
Koukám abych viděl a když už vidím nepřestávám snít.
Re: Tak jsem taky majitel, hurá
jo byl sem to já u D8čky, jel sem se předvést s LW do práce a pak sem to vzal po polích zpátky domů. Vyzkoušel sem redukci, mezinápravu i volnoběžky. Škoda jenom, že není dost času začít něco dělat s přípravou na veteránský papíry a hlavně udělat oleje a nezbytnosti. Poradí někdo, co udělat první? Vyměnit olej v motoru? Převodovkách, diffech? Dělají se rozvody? Co všechno je potřeba na vet papíry? Díky za rady. Dzon
- Přílohy
-
- Foto1
- lw1.jpg (100.46 KiB) Zobrazeno 5546 x
-
- foto2
- lw2.jpg (196.53 KiB) Zobrazeno 5546 x
-
- foto3
- lw3.jpg (196.04 KiB) Zobrazeno 5546 x
LW 1974 HT, doufám, že i někdy plachtička.
Re: Tak jsem taky majitel, hurá
LW nemá mezinápravu, neboť nemá mezinápravový diferenciál. Ta žlutá páčka připíná při silničním převodu k trvalému zadnímu náhonu netrvalý přední. Při redukčním převodu je přední náhon zařazen vždy.
Já bych vyměnil všechny náplně, protože nevíš, co tam je a jak dlouho a udělal celkovou kontrolu, ale když dojel z UK až sem, tak bych další zásahy dělal, až budou potřeba.
Já bych vyměnil všechny náplně, protože nevíš, co tam je a jak dlouho a udělal celkovou kontrolu, ale když dojel z UK až sem, tak bych další zásahy dělal, až budou potřeba.
Re: Tak jsem taky majitel, hurá
Gratuluje taky!
Vic pekny nes muje (...ale trouchu kratky!)
Zdravim,
Max
Vic pekny nes muje (...ale trouchu kratky!)
Zdravim,
Max
SIII 109" Diesel + SIII 109" Petrol (24 Volt)