gufero diferáku
Moderátor: Miky_CZ
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
gufero diferáku
dá se jednoduse vymenit gufero diferaku jak je kardan? Staci vymenit gufero nebo musim vylisovat aji lozisko
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 15 črc 2008 21:30
- tel.: 736769704
- auto: Discovery TD5,F2
- Bydliště: kousek od Nového Jičína
Re: gufero diferáku
Jde vymnenit jenom gufero,je to prace na chvilku
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: gufero diferáku
muzes mi popsat aspon priblizne postup?omar píše:Jde vymnenit jenom gufero,je to prace na chvilku
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 2719
- Registrován: 15 črc 2008 21:30
- tel.: 736769704
- auto: Discovery TD5,F2
- Bydliště: kousek od Nového Jičína
Re: gufero diferáku
Sundas kardan,pak budes potrebovat golu nejsem si jistej ale cca 30orech, povolis matku,sundas ju a pak sundas podlozku a pod nim je gufero jestli mne pamnet neklame
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: gufero diferáku
dik moc, to zni jednoduseomar píše:Sundas kardan,pak budes potrebovat golu nejsem si jistej ale cca 30orech, povolis matku,sundas ju a pak sundas podlozku a pod nim je gufero jestli mne pamnet neklame
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: gufero diferáku
Ještě vysunout unašeč, je lepší potom matku dát na lepidlo nebo mít novou...
Country boy...
Re: gufero diferáku
Já bych pouze dodal, pokud je to zadní diferák máš tam unašeč na hardy spojku a vněm je vystřeďovací pouzdro kardanu, to je většinou naražené a potřebuješ tedy speciální nástroj srážeč , který se našroubuje dovnitř pouzdra a rázy se pouzdro vytrhne.
Nepomáhá nám ani tolik pomoc našich přátel, jako jistota že by nám pomohli.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: gufero diferáku
sakra ja sem tusil naky problem:-(horo píše:Já bych pouze dodal, pokud je to zadní diferák máš tam unašeč na hardy spojku a vněm je vystřeďovací pouzdro kardanu, to je většinou naražené a potřebuješ tedy speciální nástroj srážeč , který se našroubuje dovnitř pouzdra a rázy se pouzdro vytrhne.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Hubert
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: gufero diferáku
Nebo si vyrobíš stahovák z trubky pásoviny a závitové tyče.Miky_CZ píše:sakra ja sem tusil naky problem:-(horo píše:Já bych pouze dodal, pokud je to zadní diferák máš tam unašeč na hardy spojku a vněm je vystřeďovací pouzdro kardanu, to je většinou naražené a potřebuješ tedy speciální nástroj srážeč , který se našroubuje dovnitř pouzdra a rázy se pouzdro vytrhne.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: gufero diferáku
no uvidim jak to vypada az to sundamHubert píše: Nebo si vyrobíš stahovák z trubky pásoviny a závitové tyče.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: gufero diferáku
Zdravím,
Na kolik dotáhnout matku unašeče? Momenťákem nebo je na to jiný fígl, jak u některých aut. Samozřejmně se ptám, kvůli ložisku.
Díky
Na kolik dotáhnout matku unašeče? Momenťákem nebo je na to jiný fígl, jak u některých aut. Samozřejmně se ptám, kvůli ložisku.
Díky
- libovka
- Příspěvky: 1993
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: gufero diferáku
Správně sis měl označit polohu matky než si ji povolil. Při utahování se nastavuje přepětí ložisek na hrušce.
- Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: gufero diferáku
Nejvetsi sranda je, ze presne tohle o oznaceni matice se pise i v origo manualu
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: gufero diferáku
Říkal jsem si to, než jsem jí povolil, ale dával jsem jiný dif a unašeč nebyl, tak jsem dával z původního. To by mi tedy asi nic neřešilo. Tak anketa 1-10, kdy 1 je rukou a 10 je kolo u tahče, což? : )
Ten můj původní mi přišel pomerně dost dorvaný. Klidně bych řekl tak 8..
Ten můj původní mi přišel pomerně dost dorvaný. Klidně bych řekl tak 8..
Re: gufero diferáku
Pokud mě pamět nezradila, tak je tam vymezovací kroužek mezi ložiskama, takže to mužeš dotáhnout klidně na 8. Předpětí drží ty kroužky.
Re: gufero diferáku
Ak tam mas srob, tak 100Nm, ak tam mas maticu, tak 129Nm
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS