TD5 EGR ventil
Moderátor: Miky_CZ
Natřel jsem styčné plochy ucpávky (záslepky) silikonem a pak jsem ji tam teprve přišrouboval. I když existují speciální silikony na vysoké teploty, tak jsem použil běžný bezbarvý. Poradil mi to jeden mechanik s tím, že to ty teploty vydrží a musím říct, že asi měl pravdu. Nemám s tím problém.
Mám D1 (300TDi) a tam je to trochu jinak (http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=1486 ), ale silikon by měl fungovat.
Mám D1 (300TDi) a tam je to trochu jinak (http://www.landroverforum.cz/forum/viewtopic.php?t=1486 ), ale silikon by měl fungovat.
Discovery I, 300TDi, r.v.1997
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Ano mam tam euro3 s dvoma solenoidmi a chladicom spalin. Prave preto som tu prepojovaciu sadu kupil v TD5alive.com, kde bol v cene materialu aj navod prave pre tento typ motora. Podla navodu sa tam ten chladic ma nechat, vid obr. Takze:DanoDEF píše: Mas tam motor Euro3 s dvoma solenoidmi pre EGR ???
- vyhodis trubku (1) pred chladicom spalin a zabledujes vystup z vyfuk. potrubia
- odpojis dve podtlakove hadice z EGR ventilu
- vyhodis trubku (3) za chladicom aj s EGR ventilom
- chladic (2) ostava na mieste aj s vodnym okruhom
- EGF ventil nahradis tym istym medzikusom ako aj u Euro 2
- dve podtlakove hadice nachas tam, zablendujes konce silikonom
- odpojis dva el. kable od dvoch regulatorov podtlaku na opacnom konci tychto hadic (konektory je tiez dobre niecim zablendovat, ja tam tlacim silikon, kt. sa da vzdy vylupnut prec)
To je vsetko.
- Přílohy
-
- EGR euro3.jpg
- (86.78 KiB) Staženo 2815 x
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
mne je to jasne ako to treba urobit len sa mi to zda take nic moc riesenie....ked tak aj ten chladic uz trebalo odstranit lenze to uz je dalsi zasah...jezbera píše:Ano mam tam euro3 s dvoma solenoidmi a chladicom spalin. Prave preto som tu prepojovaciu sadu kupil v TD5alive.com, kde bol v cene materialu aj navod prave pre tento typ motora.DanoDEF píše: Mas tam motor Euro3 s dvoma solenoidmi pre EGR ???
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
-
- Příspěvky: 1054
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 917 189 010
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Ja som to nevymyslel, ja som to robil podla navodu firmy z UK, kt sa TD5kou celkom zapodievam dost. A naco by si ten chladic vyberal? Na EGR bypass to nema ziadny vplyv. A ked, tak ho vyber, a bypassuj privod a odvod vody, ale to my pride zbytocne. Zablendovat uplne privod a odvod vody by som zvazoval, ci nepojdem proti praci nejakeho cerpadla.DanoDEF píše: mne je to jasne ako to treba urobit len sa mi to zda take nic moc riesenie....ked tak aj ten chladic uz trebalo odstranit lenze to uz je dalsi zasah...
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
neber to tak, ze sa chystam ho demontovat alebo robit mudrlanta len na Tdicku je to "cistejsie" riesenie alebo na TD5 prveho typu ak to urobim tak podobne ako je to v tom navode.jezbera píše:Ja som to nevymyslel, ja som to robil podla navodu firmy z UK, kt sa TD5kou celkom zapodievam dost. A naco by si ten chladic vyberal? Na EGR bypass to nema ziadny vplyv. A ked, tak ho vyber, a bypassuj privod a odvod vody, ale to my pride zbytocne. Zablendovat uplne privod a odvod vody by som zvazoval, ci nepojdem proti praci nejakeho cerpadla.DanoDEF píše: mne je to jasne ako to treba urobit len sa mi to zda take nic moc riesenie....ked tak aj ten chladic uz trebalo odstranit lenze to uz je dalsi zasah...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kladka
Ses asi s tím příspěvkem netrefilMiloš II píše:Tak ta byla bez problémů rozebraná jsou to dvě snýtované půlky mezi nima ložisko koupil jsem ho za 185,. s DPH číslo je 6203-2RSH/C3 Miloš II
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Už tam je
Tak když už to mám rozebraný tak jsem ho taky vykuchal A je tam. Miloš II
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
Re: TD5 EGR ventil
Zdar všici,
takže dochází k tomu že vymontuju EGR, jen bych potřeboval jestli někdo můžete vyvěsit rozměrový náčrt tý "ucpávky" pod turbem, abych si ji předem připravil... segment u sání není problém změřit, ale kdyby jste ho někdo měl....
Možná se to bude hodit výcero lidem....
Jindra
takže dochází k tomu že vymontuju EGR, jen bych potřeboval jestli někdo můžete vyvěsit rozměrový náčrt tý "ucpávky" pod turbem, abych si ji předem připravil... segment u sání není problém změřit, ale kdyby jste ho někdo měl....
Možná se to bude hodit výcero lidem....
Jindra
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 EGR ventil
jestli to je jeste aktualni, tak mi hod do SZ adresu, mam jich par vyrobenych, poslu ti to zadarmo.
H.
H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
www.toomich.cz www.adventure-land.cz