Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
takze dnes ked som isiel po dialnici, musel som spomalit ale ked som zase pridal, pri 110 otacky som mal okolo 4000, namiesto zvyknutych 2500...spomalil som na 90 a pri zrychleni, po kickdownu radilo normalne ale 4ku zase nezaradilo...po vypnuti a nastartovani auta uz vsetko islo normalne....videl som pod autom flak od oleja z prevodovky tak som skontroloval tak ze zaradil som P nastartoval, zaradil 1 potom zase P...ked som vytiahol tyc na kontrolu oleja z prevodovky bola cela od oleja...ocistil zasunul a vytiahol som znova tak tyc ostala sucha...tak zase 1 a naspat P tyc zase mokra...tak neviem ci zle robim kontrolu alebo vazne neni tam olej...btw na tyci je napisane ze treba kontrolovat pri zaradenom N...tak prosim ked niekto ma skusenost alebo mal uz podobny problem taaak raad by som vypocul nake rady...
hladal som na fore podobne problemy s prevodovkou ale nic som nenasiel tak preto som aj otvoril novu temu, takze sry ked nieco
hladal som na fore podobne problemy s prevodovkou ale nic som nenasiel tak preto som aj otvoril novu temu, takze sry ked nieco
Naposledy upravil(a) Baaz575 dne 19 led 2011 21:37, celkem upraveno 1 x.
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE neradi 4
Asi ti tam ten olej schází.
Když měrku vyndáš, otřeš a znovu zandáš, tak by hladina oleje měla být mezi ryskami. Tím, že zařadíš se olej asi rozstříkne a nahodí tu měrku hodně nahoru.
Je to postup přesně podle manuálu:
Když měrku vyndáš, otřeš a znovu zandáš, tak by hladina oleje měla být mezi ryskami. Tím, že zařadíš se olej asi rozstříkne a nahodí tu měrku hodně nahoru.
Je to postup přesně podle manuálu:
- Přílohy
-
- Vymena_oleje_v_prevodovce.JPG
- (80.33 KiB) Staženo 909 x
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE neradi 4
Ono to asi nebylo tak, že by to neřadilo 4ku, ale spíš se to přeplo do nouzového režimu (to by ale mělo zahlásit ), stane se tak ve chvíli, kdy převodovka zaznamená prokluz mezi vstupem a výstupem. Ten prokluz může být právě způsobený nedostatkem oleje. Nejčastěli teče olej z chladiče pod LP světlem.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE neradi 4
taaakze pani potreboval by som vase odborne rady co sa tyka menica tociveho momentu...mohol by som bez ziadnych uprav hodit menic z 4.0 do mojej 2.5-ky?
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE neradi 4
nejsem odborník, ale jelikož je to stejný automat, tak bych se nebál ten měnič taktéž použít
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
takze dnes som konecne vypustil olej z prevodovky a vymenil filter...auto teraz len stoji lebo rurky ktore idu dopredu do chladica na olej som chcel vymenit za nove, vlastne dal som si vyrobit hydraulicke hadice pre lahsiu montaz atd...
zaujimave ,ze z prevodovky z chladica a z ruriek mi vytieklo cca. 6l oleja (aj to bolo uz take cokoladovo hnede, podotykam ze v septembri mi menili olej...ha ha ha) co ked porovnam s 9.7 co pisu v rave je dost malo, tak otazka je nasledovna:
ako nalejem naspat tych 9.7 litra oleja co tam ma byt? v rave som nasiel nieco ale to je od 99MY aa mam taky problem ze rurku v ktorej je meratko na olej sa mi nepodarilo odpojit od vane, nejaky sikovny mechanik to tam tak zatiahol ze nikam sa stym nepohnem a zda sa mi ze ta matka je aj nakrivo..takze prosim poradte mi aky je spravny postup
dakujem
zaujimave ,ze z prevodovky z chladica a z ruriek mi vytieklo cca. 6l oleja (aj to bolo uz take cokoladovo hnede, podotykam ze v septembri mi menili olej...ha ha ha) co ked porovnam s 9.7 co pisu v rave je dost malo, tak otazka je nasledovna:
ako nalejem naspat tych 9.7 litra oleja co tam ma byt? v rave som nasiel nieco ale to je od 99MY aa mam taky problem ze rurku v ktorej je meratko na olej sa mi nepodarilo odpojit od vane, nejaky sikovny mechanik to tam tak zatiahol ze nikam sa stym nepohnem a zda sa mi ze ta matka je aj nakrivo..takze prosim poradte mi aky je spravny postup
dakujem
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7829
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
1) Je jasný, že to nejde vypustit celé. Zbytek ti zůstane v měniči. 6 litrů je až dost. Správný postup výměny je takový, že se výměna několikrát opakuje krátce po sobě, ale to se nikomu nechce platit.
2) Ten olej ti klidně měnit mohli, nahoře jsi psal, že ti to dělalo nějaké problémy protože tam bylo málo oleje. Tak ten olej je na to docela háklivý a mohl jsi ho také připálit, nebo připálit i lamely a tím vzniká ta hnědá barva.
3) nechápu proč chceš povolovat měrku? Pokud ji tam máš tak to nalej seshora přes ní ne? Tak to dělají všichni. Horší je to právě od Rv 99. Ty modely už měrku nemají a musíš to tam lít spodem.
4) hlavně tam nelej těch 9litrů když jsi vypustil jen 6. Nalej tam tolik kolik jsi vypustil a pak to dolej podle měrky.
K
2) Ten olej ti klidně měnit mohli, nahoře jsi psal, že ti to dělalo nějaké problémy protože tam bylo málo oleje. Tak ten olej je na to docela háklivý a mohl jsi ho také připálit, nebo připálit i lamely a tím vzniká ta hnědá barva.
3) nechápu proč chceš povolovat měrku? Pokud ji tam máš tak to nalej seshora přes ní ne? Tak to dělají všichni. Horší je to právě od Rv 99. Ty modely už měrku nemají a musíš to tam lít spodem.
4) hlavně tam nelej těch 9litrů když jsi vypustil jen 6. Nalej tam tolik kolik jsi vypustil a pak to dolej podle měrky.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
dik za rychlu odpoved este jednu vec by som ale chcel vediet...teraz ked som dal dole rurky od chladenia oleje netreba nejak to odvzdusnit? alebo ten vzduch co ostane vnutri vyjde nejak von?
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7829
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
Nic se neodvzdušňuje. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
U RR nie je postup rovnaký ako u D? Prevodovka by mala byť rovnaká, nie? No a u D sa odvzdušňuje tak, že sa naštartuje, zabrzdí a na mieste sa preraďujú všetky polohy. Doleje sa olej a zasa sa to zopakuje. Dovtedy, kým sa nedosiahne potrebná hladina.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
v kazdej polohe ho nechat zopar sekund a potom spat na neutral.Acon píše:U RR nie je postup rovnaký ako u D? Prevodovka by mala byť rovnaká, nie? No a u D sa odvzdušňuje tak, že sa naštartuje, zabrzdí a na mieste sa preraďujú všetky polohy. Doleje sa olej a zasa sa to zopakuje. Dovtedy, kým sa nedosiahne potrebná hladina.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
No paani bol som taky sikovny ze som zlomil srob na olejovej vani,teda zavit som odlomil z magnetu...nevie niekto poradit ze z akeho ineho auta tam pasuje srob?alebo nema niekto nejaky?
uz to nie je aktualne
uz to nie je aktualne
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
Tak mi dnes umřela převodovka (automat)
Po zahřátí to začalo jako by šustit a přestalo to skoro řadit. Když to kompletně vychladlo, tak zase chvilku běžela normálně, ale po zahřátí zase začala blbnout a nakonec jsem měl velký problém vůbec zacouvat přes práh do garáže. Chovalo se to jako by byl zařazený neutrál. Pak se to zas na okamžik chytlo a jako by bez prokluzu to tam koplo jedničku.
V čem konkrétně je asi problém?
Po zahřátí to začalo jako by šustit a přestalo to skoro řadit. Když to kompletně vychladlo, tak zase chvilku běžela normálně, ale po zahřátí zase začala blbnout a nakonec jsem měl velký problém vůbec zacouvat přes práh do garáže. Chovalo se to jako by byl zařazený neutrál. Pak se to zas na okamžik chytlo a jako by bez prokluzu to tam koplo jedničku.
V čem konkrétně je asi problém?
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
To se nedá takhle říct, ale sjeté lamely to asi nebudou, spíš něco prasklé, vydřené nebo tak něco. Po rozebrání bude jasno. Jestli to vyřešíš výměnou za nějakou použitou, tuhle bych koupil na díly.Navi píše:Tak mi dnes umřela převodovka (automat)
Po zahřátí to začalo jako by šustit a přestalo to skoro řadit. Když to kompletně vychladlo, tak zase chvilku běžela normálně, ale po zahřátí zase začala blbnout a nakonec jsem měl velký problém vůbec zacouvat přes práh do garáže. Chovalo se to jako by byl zařazený neutrál. Pak se to zas na okamžik chytlo a jako by bez prokluzu to tam koplo jedničku.
V čem konkrétně je asi problém?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- tomashan
- Příspěvky: 571
- Registrován: 29 led 2011 08:25
- tel.: 0948777096
- auto: RR p38, D2
- Bydliště: Rajec, Žilinský kraj
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
zdravim medzi motorom a prevodovkou mi kvape olej vsimol som si to az dnes ked mi na palobnom pocitaci zacalo vyhadzovat hlasku ze nejake zariedenie ma prilis vysoku teploty a vyhodilo mi to vzdy ked som motor viac vytocil alebo ked som siel uplne pomaly pocas normalnej jazdy nic nepisalo. Takze zajtra chcem menit olej v prevodovke kedze nemozem vediet kolko ho tam zostalo tak sa chcem spytat ci by nebolo lepsie vypustat olej cez chladic kedze je nizsie ako prevodovka?
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
Nebylo by lepší nejdřív vyřešit to kapání
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- tomashan
- Příspěvky: 571
- Registrován: 29 led 2011 08:25
- tel.: 0948777096
- auto: RR p38, D2
- Bydliště: Rajec, Žilinský kraj
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
no to je prvorade vyriesit to len nemam predstavu ako to budem musiet asi vyhodit celu prevodovku prec?
- tomashan
- Příspěvky: 571
- Registrován: 29 led 2011 08:25
- tel.: 0948777096
- auto: RR p38, D2
- Bydliště: Rajec, Žilinský kraj
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
zdravim dnes som pozrel vsetky naplne aj diferaky prevodovku motor servo a vsetky oleje mam OK ale aj tak mi palubny pise ze sa neco prehrieva a uz som v koncoch co by to mohlo byt neviete mi poradit nekdo?
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
Co kdybys napsal, co ti to píše, třeba to vyfoť....jamalgrass píše:zdravim dnes som pozrel vsetky naplne aj diferaky prevodovku motor servo a vsetky oleje mam OK ale aj tak mi palubny pise ze sa neco prehrieva a uz som v koncoch co by to mohlo byt neviete mi poradit nekdo?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- tomashan
- Příspěvky: 571
- Registrován: 29 led 2011 08:25
- tel.: 0948777096
- auto: RR p38, D2
- Bydliště: Rajec, Žilinský kraj
Re: Prevodovka v P38 2.5 DSE - problemy riesenia atd..
ok ja to odfotim, uz som s toho aj cosi prelozil ale dve slova mi to neprelozilo kedze je to halandstina, ale premyslal som ci to nemoze robit aj to ze je chladic na prevodovku zablateny a uz dostatocne nechladi ked stoji alebo ide pomaly ale to je len taka uvaha
uz som to zistil je to "Versnlba te heet zie handleinding"
uz som to zistil je to "Versnlba te heet zie handleinding"