Díry v karoserii
Díry v karoserii
Dal jsem se do boje s degradací kovů, v některých místech ale pozdě. Nechci vymýšlet vymyšlené (jsou to slabá místa všech defendrů), potřeboval bych nějakou inspiraci (ideálně i obrazovou), co s tím.
- Přílohy
-
- Díry pod zadními dveřmi.jpg (100.75 KiB) Zobrazeno 12013 x
-
- Díry pod sedačkami zevnitř.jpg (89.78 KiB) Zobrazeno 12013 x
-
- Díry pod sedačkami zvenku.jpg (96.6 KiB) Zobrazeno 12013 x
Land Rover Defender 110 TD5
Re: Díry v karoserii
ja celou loznou plochu, zadni lem i s tou casti pod sedackama sundal a delam ji zrovna celou z 3 al plechu.
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout
Re: Díry v karoserii
Moje představa je spíše něčím překrýt a zatmelit, ale čím a jak, toť otázka.turby píše:ja celou loznou plochu, zadni lem i s tou casti pod sedackama sundal a delam ji zrovna celou z 3 al plechu.
Land Rover Defender 110 TD5
- discork
- Příspěvky: 531
- Registrován: 16 led 2008 19:58
- tel.: +421944435540
- auto: Discovery 1 3,9 efi
- Bydliště: Martin,Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Díry v karoserii
to ti odpadne casom,nerob to.Ken píše:Moje představa je spíše něčím překrýt a zatmelit, ale čím a jak, toť otázka.turby píše:ja celou loznou plochu, zadni lem i s tou casti pod sedackama sundal a delam ji zrovna celou z 3 al plechu.
ale ak chces, tak sa na to pouziva sklolaminatovy tmel na prekrytie dier
alebo ako upatlani patlanci pouzivaju metal epox
radsej to vyvar a daj novy plech
LR discovery D1 V8 3,9 EFI, lift ´5, CB,
+421944435540
+421944435540
Re: Díry v karoserii
nevyvari, je to hlinik
zalezi jestli chces aby ti auto jeste par let slouzilo nebo jestli ho chces poslat do horoucich pekel. pokud to druhe, latej a lep. zalepit to tak ti to do roka ci dvou odpadne cele jelikoz to pod tim bude vesele hnit dal 5x rychleji. jeste to jde vybrousit az na cisty zdravy plech, prohnile casti vyrezat a prenytovat novym plechem. plechy bych jeste pred snytovanim vzal 2k epoxydovym zakladem a mezi plechy dal vosk na podvozky (treba transparentni wurth, pozor ne ten na dutiny) aby mezi ne nic nezateklo. ale stejne bych to sundal a udelal poradne. je to prace na par dnu vcetne prestrikani a budes mit klid jelikoz opravis i to co ted nevidis.
zalezi jestli chces aby ti auto jeste par let slouzilo nebo jestli ho chces poslat do horoucich pekel. pokud to druhe, latej a lep. zalepit to tak ti to do roka ci dvou odpadne cele jelikoz to pod tim bude vesele hnit dal 5x rychleji. jeste to jde vybrousit az na cisty zdravy plech, prohnile casti vyrezat a prenytovat novym plechem. plechy bych jeste pred snytovanim vzal 2k epoxydovym zakladem a mezi plechy dal vosk na podvozky (treba transparentni wurth, pozor ne ten na dutiny) aby mezi ne nic nezateklo. ale stejne bych to sundal a udelal poradne. je to prace na par dnu vcetne prestrikani a budes mit klid jelikoz opravis i to co ted nevidis.
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Díry v karoserii
Ta hrana 5Tých dveří půjde blbě, ale u těch úchytů sedaček to jde jednoduše přenýtovat tabulkou plechu, používej AlMg3 a jak píše Turby, mezi plechy Würth vosk, a nešetřit
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Díry v karoserii
jak jsem uz psal, cele to vyhodit a udelat nove vcetne toho lemu vzadu, je to mozna mensi srani nez to latat na aute ty plechy ti nastriha a naohyba za pul dne kazdy slusny klempir.
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout
-
- Příspěvky: 14985
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Díry v karoserii
A co to zaletovat nebo zavařit?
Zavařit nejspíš TIGem - né každej to má doma, ale zaletovat by se to dalo: http://www.durafix.co.uk/
Je to jakási Al slitina kterou se dají takového věci letovat po ohřátí plynovou pistolí. Spíš jde o to, jestli je k tomu pořádnej přístup jak na očištění, tak na vlastní nahřátí. Našel jsem to, když jsem hledal nějako náhradu vaření hliníku pro opravy mimo dílnu. Existuje to i od jiných výrobců. Výsledek by měl být pevnější, než původní hliník, dá se vrtat, brousit, řezat do něj závity.
Zavařit nejspíš TIGem - né každej to má doma, ale zaletovat by se to dalo: http://www.durafix.co.uk/
Je to jakási Al slitina kterou se dají takového věci letovat po ohřátí plynovou pistolí. Spíš jde o to, jestli je k tomu pořádnej přístup jak na očištění, tak na vlastní nahřátí. Našel jsem to, když jsem hledal nějako náhradu vaření hliníku pro opravy mimo dílnu. Existuje to i od jiných výrobců. Výsledek by měl být pevnější, než původní hliník, dá se vrtat, brousit, řezat do něj závity.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- discork
- Příspěvky: 531
- Registrován: 16 led 2008 19:58
- tel.: +421944435540
- auto: Discovery 1 3,9 efi
- Bydliště: Martin,Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Díry v karoserii
tiez si myslim ze zavarit,v dnesnej dobe mame predsa aj zvaracky na hlinik,
mne napr.zvaral znamy roztrhnuty blatnik.skoda ze som to nevyfotil
mne napr.zvaral znamy roztrhnuty blatnik.skoda ze som to nevyfotil
LR discovery D1 V8 3,9 EFI, lift ´5, CB,
+421944435540
+421944435540
Re: Díry v karoserii
hmm, tak na to vyvarovani jsem teda zvedavy stejne by se to muselo sundat a kdyz to bude dole, vyjde to lepe cele vymenit. ten kus dvojky plechu nestoji nijak moc a stejne je lepsi tam dat rovnou 3 slzicku, striknout 2k epox zakladem a prelakovat a mas na dalsich 15 let klid.
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout
Re: Díry v karoserii
Výměna celého toho plechu mi přijde dost komplikovaná, je to nabodovaný k sobě i blatníkem (nebo to tak alespoň vypadá). Pod tou sedačkou bych to viděl podobně jako eliott, udělat přeplátování, ale ta zadní část bude muset jít asi pod nějkou vysprávkovou hmotu, cokoliv tam dám nevíc, bude drhnout o dveře, navíc vznikne nekontrolovatelná dutina. Samozřejmě, že výměna celého kusu je nejčistší řešení, ale vyměníš to, za rok bude díra na jiném místě, zase to budeš řešit. Jestli nakonec není nejlepší to polepit a za X let vyměnit kastli, nebo zrnovovat větší část.
Land Rover Defender 110 TD5
- ramjah
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29 zář 2010 20:31
- auto: na čas zas nic..:(
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Díry v karoserii
Ken píše:Výměna celého toho plechu mi přijde dost komplikovaná, je to nabodovaný k sobě i blatníkem (nebo to tak alespoň vypadá). Pod tou sedačkou bych to viděl podobně jako eliott, udělat přeplátování, ale ta zadní část bude muset jít asi pod nějkou vysprávkovou hmotu, cokoliv tam dám nevíc, bude drhnout o dveře, navíc vznikne nekontrolovatelná dutina. Samozřejmě, že výměna celého kusu je nejčistší řešení, ale vyměníš to, za rok bude díra na jiném místě, zase to budeš řešit. Jestli nakonec není nejlepší to polepit a za X let vyměnit kastli, nebo zrnovovat větší část.
nebo zkusit klasickej opravařskej fígl, nastříkat tam pěnu, oříznoput, nakytovat, nalakovat:D
Re: Díry v karoserii
ze se nestydite ty auta takhle kurvit. huba by mi upadla neco podobneho z ni vubec vypustit. ale jak se rika, komu neni rady, tomu neni pomoci...
ja ten zadek zrovna ted delam, takze vim, ze to zadna hruza neni a kdyz to udelas z 3 plechu a poradne osetris tak to vydrzi minimalne dalsich 15 let.
ja ten zadek zrovna ted delam, takze vim, ze to zadna hruza neni a kdyz to udelas z 3 plechu a poradne osetris tak to vydrzi minimalne dalsich 15 let.
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout
- ramjah
- Příspěvky: 311
- Registrován: 29 zář 2010 20:31
- auto: na čas zas nic..:(
- Bydliště: Mladá Boleslav
Re: Díry v karoserii
turby píše:ze se nestydite ty auta takhle kurvit. huba by mi upadla neco podobneho z ni vubec vypustit. ale jak se rika, komu neni rady, tomu neni pomoci...
ja ten zadek zrovna ted delam, takze vim, ze to zadna hruza neni a kdyz to udelas z 3 plechu a poradne osetris tak to vydrzi minimalne dalsich 15 let.
tento symbol " " na konci me věty měl znamenat usměv, či spíše ironii, ale měl sem dát spíš tohle: ...nejsem dobytek abych takhle někdy opravoval auto, ale už sem jich pár od domácích opravářu takhle viděl, sam bych to na autě nesnesl, hezky všechno jak ma bejt, pak se auto odmění dlouhou službou...
Re: Díry v karoserii
ja uz se lek ps to psisko neni nahodou RR?
BMW R1150GS, BMW F650GS Dakar, KTM 250 EXCF, Honda CB600F Hornet a ted uz i LR Defender 110 300TDi neb me uz nebavi neustale moknout
Re: Díry v karoserii
... na to, ze mas relativne nove auto tak je pekne shnite asi si sa onho nestaral. Oxidaciu hlinika nezastavis ked sa poj..., vybrusit az na zdravy plech znamena vyrezat napadnute casti a preplatovat inym plechom. Pri platovani pouzit K+D a je to. Vymena celych casti znamena odstavit auto na dlho a poriadne rozobrat.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6486
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Díry v karoserii
Je a ja myslel, ze tam ty diry maji byt... Mame je tam prece vsichni. Ja se zabyval zatim jenom tim, co muze zpusobit, ze auto nebude schopne pokracovat v pohybu. Zavidim vam, ze resite taketo detaily, ale poucim se a jednou, budu taky pospravovat z dlouhe chvile...
- VencaZE
- Příspěvky: 3570
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Díry v karoserii
Nestačil by mezi ty následně nýtované plechy třeba tenhle Motip ?? http://www.motipdupli.cz/dep/299-voskovy-nastrik/. Dával jsem ho na rám a ještě mi zbyl. Objednávat Wurth se mi nechce..
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- VencaZE
- Příspěvky: 3570
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Díry v karoserii
Taky jsem si řikal že dám Defíka jen tak lehce dohromady, aby co nejdřív začal sloužit, ale nějak se mi to úplně vymklo z ruky..Hanys_a_Kaca píše:Je a ja myslel, ze tam ty diry maji byt... Mame je tam prece vsichni. Ja se zabyval zatim jenom tim, co muze zpusobit, ze auto nebude schopne pokracovat v pohybu. Zavidim vam, ze resite taketo detaily, ale poucim se a jednou, budu taky pospravovat z dlouhe chvile...
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: Díry v karoserii
..ja mam ten samej,,problem" co Ken.Mam rok 2002/11(100tsc km)a autak je sezranej(strikanej podvozek-nekolikrat,dutiny a ram,myti v zime i po zime).Mam pocit ze dedci byli jeste z poctivyho letecky hliniku a mi uz mame hlinik z plechovek od piva a zaleznyho srotu Nechce se mi takhle mladej autak generalkovat,to by melo probehnot az treba za 8let ale ne takhle brzy.
H.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info