Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
-
Skullspiders
- Příspěvky: 40
- Registrován: 23 kvě 2011 22:39
- tel.: 773650767
- auto: Range Rover 4.6 HSE
- Bydliště: Stříbro
#41
Příspěvek
od Skullspiders » 21 říj 2011 15:00
Kokesek píše: OK, pokusim se diagnostiku vozit v aute, jinak jezdim dost nahodile vetsinou to nevim ani den dopredu.
Ale jestli pojedu dam vedet.
Jsem rad ze vam tak jednoducha vec pomohla ....
Komu pomuze...urcite ma dobre cerpadlo,zhavice,cerpadlo v nadrzi,filtr paliva,popr vstrikovace,..
Jak se, prosím, dostanu k čerpadlu v nádrži? Odendal jsem sedačky a soudruzi v Anglii udělali koberec z jednoho kusu bez výkroje na čerpadlo
Nemusím sundat nádrž, že ne?
-
ssang
- Příspěvky: 921
- Registrován: 06 zář 2009 00:42
- tel.: 733149044
- auto: jen vzpomínky na LR
- Bydliště: nad Prahou i v Praze
#42
Příspěvek
od ssang » 21 říj 2011 15:13
Jo, jo už je to tak. Nádrž musíš sundat a už se to tu i v některém vlákně řešilo.
-
Dočkař
- Příspěvky: 136
- Registrován: 13 dub 2011 15:58
- tel.: 721074200
- auto: RRC 300tdi
- Bydliště: Beroun
#43
Příspěvek
od Dočkař » 21 říj 2011 15:18
Tak ve finále budu mít možná Hot Fix na prodej. Řeším pořád nabíjení a elektriku, po posledním zásahu to začalo startovat jak fík. Příčina zdá se byla v malém napětí
Dočkař momentálně bez Dočky
pily, sekačky, traktůrky servis-prodej
http://www.beleza.cz" onclick="window.open(this.href);return false; ; odtahy
http://www.odtahofka.cz" onclick="window.open(this.href);return false; telefon moc neberu.: 721 074 200
-
tomashan
- Příspěvky: 571
- Registrován: 29 led 2011 08:25
- tel.: 0948777096
- auto: RR p38, D2
- Bydliště: Rajec, Žilinský kraj
#44
Příspěvek
od tomashan » 25 říj 2011 16:01
no takze krabicka je doma, pustil som sa do montaze podla navodu ktory tu je ale kedze neviem po anglicky ani tuk tak som si to dal prelozit do prekladaca a dal som sa do zapajania vysledok bol ze auto prestalo isto ako malo a slo len v nudzovom rezime tak som to poodpajal a dal do povodneho stavu... takze prosim o pomoc keby mal nahodou nekdo fotku alebo mi presne opisal ktory kabel mam kam zapojit lebo z toho navodu a hlavne z toho ako mi to prelozilo som vol
-
ssang
- Příspěvky: 921
- Registrován: 06 zář 2009 00:42
- tel.: 733149044
- auto: jen vzpomínky na LR
- Bydliště: nad Prahou i v Praze
#45
Příspěvek
od ssang » 25 říj 2011 23:52
Nespletl jsi si náhodou ten šedo/modrý drát u řídící jednotky s tím modro/bílím? Mě se to málem podařilo (díky slábnoucímu zraku a momentální absenci brýlí), ale ještě než jsem ho přestřihl, tak jsem probral celý svazek znovu a narazil na tu správnou barvu.
-
tomashan
- Příspěvky: 571
- Registrován: 29 led 2011 08:25
- tel.: 0948777096
- auto: RR p38, D2
- Bydliště: Rajec, Žilinský kraj
#46
Příspěvek
od tomashan » 26 říj 2011 19:36
nie nie som to radsej pozeral pozorne takze isto to bol modro sedy kabel
-
tomashan
- Příspěvky: 571
- Registrován: 29 led 2011 08:25
- tel.: 0948777096
- auto: RR p38, D2
- Bydliště: Rajec, Žilinský kraj
#47
Příspěvek
od tomashan » 29 říj 2011 20:07
nema teda nikto fotku alebo presny opis ako co kde ?
-
tomashan
- Příspěvky: 571
- Registrován: 29 led 2011 08:25
- tel.: 0948777096
- auto: RR p38, D2
- Bydliště: Rajec, Žilinský kraj
#49
Příspěvek
od tomashan » 29 říj 2011 20:28
no presne podla toho som to zapajal lenze po anglicky neviem kedze cely zivot sprecham a dal som si to prelozit do prekladaca lenze ten prelozil niektore vety dost nezmyselne takze po zapojeni to neslo a preto zhanam nekoho kto mi povie ako kde co nech tam zase nerobim len pokusy cize vyznie to hlupo ale potrebujem vediet ktory kabel ide kam
-
ssang
- Příspěvky: 921
- Registrován: 06 zář 2009 00:42
- tel.: 733149044
- auto: jen vzpomínky na LR
- Bydliště: nad Prahou i v Praze
#50
Příspěvek
od ssang » 29 říj 2011 21:14
Tak si to nech přeložit do němčiny, když šprechtíš. Víc pro Tebe už asi nemohu udělat protože v tomto vlákně je k tomu včetně odkazů již vše
.
Naposledy upravil(a)
ssang dne 29 říj 2011 22:07, celkem upraveno 1 x.
-
tomashan
- Příspěvky: 571
- Registrován: 29 led 2011 08:25
- tel.: 0948777096
- auto: RR p38, D2
- Bydliště: Rajec, Žilinský kraj
#51
Příspěvek
od tomashan » 29 říj 2011 22:03
no presne tak som to prekladal...
-
ssang
- Příspěvky: 921
- Registrován: 06 zář 2009 00:42
- tel.: 733149044
- auto: jen vzpomínky na LR
- Bydliště: nad Prahou i v Praze
#52
Příspěvek
od ssang » 29 říj 2011 22:12
Zkus tu variantu podle Kokeška. Ten šedo/modrý drát musíš při startování teplého motoru přerušit dřív než se Ti rozsvítí kontrolky.
-
Kokesek
- Příspěvky: 4452
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#53
Příspěvek
od Kokesek » 30 říj 2011 18:48
muj nazor je, kazdy kdo chce montovat hot fix by mel NEJPRVE vyzkouset cvaknout sedomodry aby vedel ze mu bude hot fix fungovat. Ptoroze jestli auto nechytne za tepla na drc pri rozpojenem sedomodrem pak HOTFIX URCITE NEPOMUZE!!!
Treba hledat jinde ( starter, baterka, zhavice, kvalita nafty popr...cerpadlo a cerpadlo v nadrzi..) dale uz diagnostika a elektrika a EKA a dvere u ridice a ridici jednotka motoru a a a a a proste cele auto je to RR P38.
-
pina007
- Příspěvky: 261
- Registrován: 09 úno 2011 13:40
- auto: range rover p38
#54
Příspěvek
od pina007 » 30 říj 2011 19:32
Kokesek píše:muj nazor je, kazdy kdo chce montovat hot fix by mel NEJPRVE vyzkouset cvaknout sedomodry aby vedel ze mu bude hot fix fungovat. Ptoroze jestli auto nechytne za tepla na drc pri rozpojenem sedomodrem pak HOTFIX URCITE NEPOMUZE!!!
Treba hledat jinde ( starter, baterka, zhavice, kvalita nafty popr...cerpadlo a cerpadlo v nadrzi..) dale uz diagnostika a elektrika a EKA a dvere u ridice a ridici jednotka motoru a a a a a proste cele auto je to RR P38.
neni lepsi jen pozorovat RR P38 tady na foru nez ho vlastnit
-
ssang
- Příspěvky: 921
- Registrován: 06 zář 2009 00:42
- tel.: 733149044
- auto: jen vzpomínky na LR
- Bydliště: nad Prahou i v Praze
#55
Příspěvek
od ssang » 30 říj 2011 19:38
Mě P38 stále baví
i přes to, že mi občas počechrá nervy
.
-
pina007
- Příspěvky: 261
- Registrován: 09 úno 2011 13:40
- auto: range rover p38
#56
Příspěvek
od pina007 » 30 říj 2011 19:44
ssang píše:Mě P38 stále baví
i přes to, že mi občas počechrá nervy
.
obcas jo
-
strny
- Příspěvky: 39
- Registrován: 29 zář 2010 21:10
- auto: RR P38
#57
Příspěvek
od strny » 30 říj 2011 20:03
jo,ale každý nemá tak dobré nervy....
-
ssang
- Příspěvky: 921
- Registrován: 06 zář 2009 00:42
- tel.: 733149044
- auto: jen vzpomínky na LR
- Bydliště: nad Prahou i v Praze
#58
Příspěvek
od ssang » 30 říj 2011 20:46
Tak snad proto těch P38iček máme doma několik
. Ono totiž asi fakt platí, že co Tě nezabije, to tě posílí.
-
tomashan
- Příspěvky: 571
- Registrován: 29 led 2011 08:25
- tel.: 0948777096
- auto: RR p38, D2
- Bydliště: Rajec, Žilinský kraj
#59
Příspěvek
od tomashan » 31 říj 2011 08:33
no nervy treba mat silne pri tom aute ... spravil som odpajanie na baterku kedze sa vybijalo stale a pricina vnedohladne, hovorim si zase jeden problem vyrieseny, idem zamknut auto a bum nejde motorcek v zamku cize zase radost
-
ssang
- Příspěvky: 921
- Registrován: 06 zář 2009 00:42
- tel.: 733149044
- auto: jen vzpomínky na LR
- Bydliště: nad Prahou i v Praze
#60
Příspěvek
od ssang » 31 říj 2011 09:06
jamalgrass píše:no nervy treba mat silne pri tom aute ... spravil som odpajanie na baterku kedze sa vybijalo stale a pricina vnedohladne, hovorim si zase jeden problem vyrieseny, idem zamknut auto a bum nejde motorcek v zamku cize zase radost
Oprava zámku naštěstí není nijak moc náročná.