TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Moderátor: Acon
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
v inom vlákne bola spomenutá táto možnosť. Celkom ma to zaujalo. Na fórach sa píše, že to mám slušný nábeh Nm už od 1100ot. No neviem či som to s mojou angličtinou dobre pochopil. Je nutný aj reamp ECU, alebo to funguje aj bez. Teda, je jasné, že Nm sa posunie dolu aj bez reampu, no či to turbo zároveň zvýši max hodnoty Nm a kW bez zásahov do ECU
http://bellautoservices.co.uk/products/td5-vnt-turbo/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://bellautoservices.co.uk/products/td5-vnt-turbo/" onclick="window.open(this.href);return false;
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou
podla mna to pojde aj bez remapu, na optimalnu funkciu a vyuzitie potencialu turba remap urcite treba...
ja som nad tym uvazoval, ale cena ma odradila.
ja som nad tym uvazoval, ale cena ma odradila.
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou
Uprimne, bez upravy ECU tato investice nema smysl, lepsiho vysledku dosahnes upravou stavajici jednotky. + nezapomen, ze tohle turbo je nastaveno na vetsi plnici tlak, nez TD5tkova jednotka "snese" a motor bude padat do nouzaku. Musis jeste mit k jednotce pripojeny modul, ktery ji pri vyssim plnicim tlaku obelhava... sice to neni nic draheho kolem 90GBP, ale je treba s tim pocitat...
Jo jeste k tvoji otazce... bude to fungovat i bez remapu...
H.
Jo jeste k tvoji otazce... bude to fungovat i bez remapu...
H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou
a co na 300Tdi tam by to fachcilo jako ??
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou
http://bellautoservices.co.uk/products/ ... vgt-turbo/" onclick="window.open(this.href);return false;
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou
to jo ale jestli to niekto trebars ma ? u nas ? CR-SR
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou
při koupi toho turba je ten modul jen asi za 45 GBP.. myslím, že v kombinaci čip a variabilní turbo už je to ok, twisted dělají performance sety a ty jsou v kompletu většinou od sání, filtrů, přes zaslepení EGR, turbo, remap, svody a nerez vyfuk bez tlumičůHonza_offroad píše:Uprimne, bez upravy ECU tato investice nema smysl, lepsiho vysledku dosahnes upravou stavajici jednotky. + nezapomen, ze tohle turbo je nastaveno na vetsi plnici tlak, nez TD5tkova jednotka "snese" a motor bude padat do nouzaku. Musis jeste mit k jednotce pripojeny modul, ktery ji pri vyssim plnicim tlaku obelhava... sice to neni nic draheho kolem 90GBP, ale je treba s tim pocitat...
Jo jeste k tvoji otazce... bude to fungovat i bez remapu...
H.
více tady:
http://www.landrovertuning.com/products ... -kits.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ale to je spíš opravdu na on road..
turbo technics nabízí tři úrovně toho turba podle rozsahu výsledného výkonu:
TD5 Defender Stg 1 hybrid 2.5L D S208-1 VNT 160 BHP £700.00
TD5 Defender Stg 2 hybrid 2.5L D S208 VNT 180 BHP £700.00
TD5 Defender Stg 3 hybrid 2.5L D S220 VNT 200 BHP £750.00
TD5 Discovery 2 Stg 1 hybrid 2.5L D S208-1 VNT 160 BHP £700.00
TD5 Discovery 2 Stg 2 hybrid 2.5L D S208 VNT 180 BHP £700.00
TD5 Discovery 2 Stg 3 hybrid 2.5L D S220 VNT 200 BHP £750.00
a víc o tom hybridním turbu:
http://www.turbotechnics.com/turbo/hybridinfo.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
ještě od Alive:
http://www.alivetuning.com/Td5-Alive-La ... Turbo.html" onclick="window.open(this.href);return false;
a ten modul k ošálení ECU při zvýšení tlaku turba
http://bellautoservices.co.uk/wp-conten ... ooster.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
P.
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou
já se na to chystám, jen se snažím dostat k nějaké rozumné ceně ale předpokládám, že to do měsíce budu mít na autěmatooo píše:to jo ale jestli to niekto trebars ma ? u nas ? CR-SR
P.
Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou
mi zase pride ze bell trochu prestrelil u cenu 900 libier bez dane za turbo na 300 Tdi tie vase su nejake cheaper
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou
aspoň něco je levnější 700 GBP se dá přežít (pokud to z nich nevymámím levnějš)
Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou
tak se za mne primluv a ja ktemu vemu jeste kit na 2,8 obsah plus vacssi medzichladic. Snad to overdrive pak zvladne a neroztrhne ho )) Chtel jsem jeste rozvody od ZEUSA misto klinaku ozubene kola ale po tom co se resi ve svete a na forech mam strach
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou
máš overdrive? já uvažuju o underdrive
Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou
ted nemam nic jen kopu srobov, plechov a plnou garage dnes skoncila komplet rozborka na padrt
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou
takhle od podlahy ti to závidím... no mě to taky někdy nemine ale ještě s tím počkám a držím palce a ti to jde od ruky
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou
A nebude lepší tam dát jiný motor, třeba nějakou V8...matooo píše:tak se za mne primluv a ja ktemu vemu jeste kit na 2,8 obsah plus vacssi medzichladic. Snad to overdrive pak zvladne a neroztrhne ho )) Chtel jsem jeste rozvody od ZEUSA misto klinaku ozubene kola ale po tom co se resi ve svete a na forech mam strach
http://youtu.be/C1dQ729EFdI" onclick="window.open(this.href);return false;
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou
PavelU píše: A nebude lepší tam dát jiný motor, třeba nějakou V8...
http://youtu.be/C1dQ729EFdI" onclick="window.open(this.href);return false;
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: TD5, TURBO s variabilnou geometriou
myslím, že väčšinu odrádza enormne vysoká spotreba a tým nutnosť často navštevovať čerpačky. A ak niekto vyrazí do RO alebo Albánska, tak to aby bol ovešaný bandaskami s palivom.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Jsem tu V8 zvazoval, ale je to docela velka rozdelavka a pro me nejvetsi problem nejista legalizace prestavby..
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
podla mna dobre spravena 300ka alebo td5ka vie s defikom alebo s diskoskou hybat dostatocne;-)injaaa píše:Jsem tu V8 zvazoval, ale je to docela velka rozdelavka a pro me nejvetsi problem nejista legalizace prestavby..
-
- Příspěvky: 14985
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Já sem o V8 uvažoval už při koupi auta. Má to jedinej problém - dojezd. BUďto to dojezd mít nebude (ať na benzín nebo na plyn), nebo nebude kufr, takže věci na střechu a to zase zvyšuje spotřebu a snižuje dojezd. Na D2 se bohužel nedá dát nádrž na plyn místo rezervy. A i kdyby dala, nevím kam bych dal rezervu.
V8 a LPG si dovedu představit v dlouhým Defu (nejlépe 130), tam by se pořádné nádrže vešly.
V8 a LPG si dovedu představit v dlouhým Defu (nejlépe 130), tam by se pořádné nádrže vešly.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo