TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Moderátor: Acon
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Myslím, že ak ide o výkon, tak tu vidieť, že TD5 sa dá rozhýbať. Jediné, dosť podstatné negatívum je, že TD5 ani 300 nebude mať ten opojný zvuk
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Není to samozřejmě ono, ale teď už moje TD5 nemá tak úplně marný zvuk
http://www.youtube.com/watch?v=1X3v2IxASlw" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=1X3v2IxASlw" onclick="window.open(this.href);return false;
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
moje tristovka ma dle karla "zly zvuk", ono kdyz mas trubku od motoru az dozadu a tak to je pekloinjaaa píše:Není to samozřejmě ono, ale teď už moje TD5 nemá tak úplně marný zvuk
http://www.youtube.com/watch?v=1X3v2IxASlw" onclick="window.open(this.href);return false;
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Ja tam mam jeste furt ten zadni tlumic a zatim to takhle v interieru pri jizde nevadi
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
...vyndavani vyfuku nic neprida,jen je uvnitr vetsi bordel. U Td5ky je dobry vyndat katalizator.Nic jineho nema smysl
Kdyz uz tady resite turba a jejich tunnig,tak je to jak psal Honza T.,bez remapu nema smysl ani vaiabilni turbo. Kdyz neni co spalovat,tak nema co roztacet turbo. Zacal bych reemapem (pripadne u 300kila cerpadlo+vstriky+filtr).
Na to mrneni nekde v kaluzi blata je to azaz
H.
Kdyz uz tady resite turba a jejich tunnig,tak je to jak psal Honza T.,bez remapu nema smysl ani vaiabilni turbo. Kdyz neni co spalovat,tak nema co roztacet turbo. Zacal bych reemapem (pripadne u 300kila cerpadlo+vstriky+filtr).
Na to mrneni nekde v kaluzi blata je to azaz
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
... alebo kone chcu nažraťJenda píše:Kdyz neni co spalovat,tak nema co roztacet turbo.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
budu nechavat kontrolovat vstriky, ma smysl tam nechat nastavit treba o 10% vetsi tlak? jak se to projevi?Jenda píše:...vyndavani vyfuku nic neprida,jen je uvnitr vetsi bordel. U Td5ky je dobry vyndat katalizator.Nic jineho nema smysl
Kdyz uz tady resite turba a jejich tunnig,tak je to jak psal Honza T.,bez remapu nema smysl ani vaiabilni turbo. Kdyz neni co spalovat,tak nema co roztacet turbo. Zacal bych reemapem (pripadne u 300kila cerpadlo+vstriky+filtr).
Na to mrneni nekde v kaluzi blata je to azaz
H.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
...hele tohle je otazka i cerpadla.Ja uz si ty veci pamatuju jen matne(vyucenej automechanik) ale delal bych oboji a jestli ti nekdo kdo dela naftaky tohle schvali ,tak to udelej ale ja bych sazel na origo nastaveni a pohrat si s cerpadlem + ten filtr.
Hodne vzduchu a nafty
H.
Hodne vzduchu a nafty
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
mam kn filtr, vrtuli na elektro, komplet vykuchany vyfuk, vycisteny intercooler, sani, silikonove hadice od turba, ted pujdu na kontrolu vstriku pripadne repas ale hlavne to auto jezdi za 9 litru a uz tak mam problem to uzivit takze spotreba 12l a pod by pro me byla likvidacniJenda píše:...hele tohle je otazka i cerpadla.Ja uz si ty veci pamatuju jen matne(vyucenej automechanik) ale delal bych oboji a jestli ti nekdo kdo dela naftaky tohle schvali ,tak to udelej ale ja bych sazel na origo nastaveni a pohrat si s cerpadlem + ten filtr.
Hodne vzduchu a nafty
H.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Ja uz to cerpadlo nakrmeny mam ja na tom chci udelat vsechno co jde a dava smysl, jen bych i to samotny turbo nezatracoval i kdyz ten efekt nebude idealni.. Ale ber to jako nazor laika
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
...no ale pak nerozumim tomu co od toho chces ??? Na jezdeni na spotrebu to mas paradni
Ja myslel ze resis vykon ? Jestli ti to jede a se spotrebou ses spokojenej,tak udelej vstriky a nic neres
H.
Ja myslel ze resis vykon ? Jestli ti to jede a se spotrebou ses spokojenej,tak udelej vstriky a nic neres
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
....co takhle schrastit 2,8 TGV (300kilo)
H.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
asi jo, udelam vstriky a budu se snazit to trochu odlehcit
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Nejak prestali delat ty kity...Jenda píše:....co takhle schrastit 2,8 TGV (300kilo)
H.
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
...co tohle ? http://www.ebay.co.uk/itm/International ... 27bc199e35" onclick="window.open(this.href);return false;
H.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Mwm uz HD 2.8 tgv nedela ani diely to je dovod preco ho nemam
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Trosku drahy a jestli dobre ctu tak bez turba.. Delaly se kity na prestavbu 300tdi ale ty uz nejak nejsou..
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Motor este predava md engineering v uk bez dane kolem 4400 liber komplet plus par liber drzaky. Delaji taky kit na 2;8 poslou ti pisty kliku loziska kruzky. To stoji kolem 1500 librr alek tomu zase jr dobre dat mraky blbin za ranec to je moznna lepsi rovno ten motor.ja neco vymyslim jeste ale nevim co presne
- injaaa
- Příspěvky: 972
- Registrován: 29 čer 2011 10:06
- tel.: 724334303
- auto: Def 90, D3
- Bydliště: Beroun
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
Hlavne to vymysli dobre ja ted postrasil sveho upravce defika napadem 2,8 do TD5 a nastesti jsem s tim byl vyhnan
No nic dodelam z TD5 co pujde
No nic dodelam z TD5 co pujde
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: TURBO s variabilnou geometriou pre TD5 aj 300
...no nakonec nejrozumnejsi cestou se vydal Miky,pac stejne je to pak jen o tom clanku mezi pedalama a volantem. Karel jezdi bez vetsiho tunningu motoru,ma 300kilo v automatu. O vykonu to asi v zaveru neni,rekl bych ze to je jen dobrej pocit a nic vic. Ja to taky porad resil ale uz me to pustilo,ono pak vsechno odchazi a to neni moc na dlouhe trate
Je to jen otazka pomeru penize/chci to
H.
Je to jen otazka pomeru penize/chci to
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info