Student Racing Team - RRC 3,9
Moderátor: Miky_CZ
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Student Racing Team - RRC 3,9
tak jsme se dneska s kamaradem Ivošem (někteří znají) definitivně rozhodli si splnit jeden sen.
A to zajet pár blízkých závodů offroadmaraton
zavodni vuz je Range Rover Classic 3,9 Vogue
dneska se zacalo poradne pracovat, jsou objednane trubky na ram a behem 14-ti dni by mel byt ram hotov, pokud se zadari tak bychom chteli jet uz prvni zavod ve sternberku, protoze je to jeden ze tri blizkych zavodu
stavime auto do kategorie amater, bude tam pouze ram, sedacky, pasy, zbytek origo
potreboval bych rady od zkusenejsich, na co si dat pozor, co vyztuzit, vylepsit atd
taky by se hodilo nejake schema elektriky, je ji tam opravdu milion
rady ohledne motoru, jak zjednodusit vsechnu tu elektroniku, co se da vyhodit (lambda, kat atd)
ram nam stavi kamaradi z wings teamu, taktez nam podarovali pasy, schazi nam nejake sportovni sedacky, odpojovac baterie, tlumice, 2-3 MTcka 265/75R16, nejake zadni svetla, pokud se neco z toho nekomu vali doma tak koupime
a pokud se nekomu doma vali nake dalsi nahradni dily, ktere by se nam hodily a byly by za nejakou peknou cenu tak taky koupime
dale bych potreboval vedet co za olej do rozvodovky borg wagner
A to zajet pár blízkých závodů offroadmaraton
zavodni vuz je Range Rover Classic 3,9 Vogue
dneska se zacalo poradne pracovat, jsou objednane trubky na ram a behem 14-ti dni by mel byt ram hotov, pokud se zadari tak bychom chteli jet uz prvni zavod ve sternberku, protoze je to jeden ze tri blizkych zavodu
stavime auto do kategorie amater, bude tam pouze ram, sedacky, pasy, zbytek origo
potreboval bych rady od zkusenejsich, na co si dat pozor, co vyztuzit, vylepsit atd
taky by se hodilo nejake schema elektriky, je ji tam opravdu milion
rady ohledne motoru, jak zjednodusit vsechnu tu elektroniku, co se da vyhodit (lambda, kat atd)
ram nam stavi kamaradi z wings teamu, taktez nam podarovali pasy, schazi nam nejake sportovni sedacky, odpojovac baterie, tlumice, 2-3 MTcka 265/75R16, nejake zadni svetla, pokud se neco z toho nekomu vali doma tak koupime
a pokud se nekomu doma vali nake dalsi nahradni dily, ktere by se nam hodily a byly by za nejakou peknou cenu tak taky koupime
dale bych potreboval vedet co za olej do rozvodovky borg wagner
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
jeste par foto
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
At se daří určitě bych zdvojil tlumiče a dal uzší kola(235)
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
tlumice zrejme budou zdvojene, no a kola... sehnal sem 3x mickey thompson 32x11,5R16, takze je chci nacpat na zadek a dopredu pak jedine 265/75R16krestak píše:At se daří určitě bych zdvojil tlumiče a dal uzší kola(235)
jdem cestou co nejmensiho rozpoctu, co je doma to se tam da
edit:
taky si nejsem jisty jestli to je dobre zprevodovane, pojede se to na velkych rychlostech, tak jestli si to ten automat pobere, kdyz budou nejake vyjezdy a tak
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Ahoj Miky,
držím vám palce, vždycky rád vidím, když starej Range závodí.
Schéma elektriky najdes ve wokshopmanualu, který di doporučuju stáhnout např na muddy oval. Je to tam docela přehledně nakreslené podle ročníků.
Té elektroniky je tam opravdu dost.
Nevím jaký je to rok, ale budeš tam mít řídicí jednotku na elektrický okna, relátka a zapojení vyhřívaného čelního skla, ovládání stmívajícího se zpětného zrcátka, dálkové otvírání nádrže a podobné "nezbytnosti", které by mohli ušetřit kila.
U závoďáka bych teda zvažoval vyhazování ABS-ka a nahradit ho klasickým podtlakovým posilovačem. Ušetříš poměrně dost elektroniky a náchylné čerpadlo.
Ohledně katů a lambdy: Oboje vyhodit a vyměnit odpor na kabelovém svazku k řídicí jednotce.
viz "tune resistor" v tomhle článku:
http://www.britishv8.org/Articles/Rover-14CUX-EFI.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
vypadá takto:
takže ten co tam je (je přilepený ke kabelovému svazku vedoucí do řídicí jednotky pod sedačkou spolujezdce, má modrý konektor) odmontov at a místo odporu 3900 Ohm tam dat 470 Ohmu. Je to tovární nastavení pro vozy bez katů a přinese klidnější volnoběh, bohatší směs v nízkých otáčkách a vyšší spotřebu.
Možná bych i vymýšlel, jak vyhodit ten řízený odvod pár z nádrže podtlakem do sání. Myslím, že je to bazmek, bez kterého by se ten motor obešel, ale to bys musel vykoumat podle schématu. Momentálně dávkuje řidící jednotka přívod výparů z "charcoal kanystru" do sání pomoci ventilu.
Na motor se prodává "remote" sada na olejový filtr, aby nebyl tak na ráně.
To je tak ve zkratce, co mi k tomu napadlo...
Těším se na fotky z přestavby
Mirko
držím vám palce, vždycky rád vidím, když starej Range závodí.
Schéma elektriky najdes ve wokshopmanualu, který di doporučuju stáhnout např na muddy oval. Je to tam docela přehledně nakreslené podle ročníků.
Té elektroniky je tam opravdu dost.
Nevím jaký je to rok, ale budeš tam mít řídicí jednotku na elektrický okna, relátka a zapojení vyhřívaného čelního skla, ovládání stmívajícího se zpětného zrcátka, dálkové otvírání nádrže a podobné "nezbytnosti", které by mohli ušetřit kila.
U závoďáka bych teda zvažoval vyhazování ABS-ka a nahradit ho klasickým podtlakovým posilovačem. Ušetříš poměrně dost elektroniky a náchylné čerpadlo.
Ohledně katů a lambdy: Oboje vyhodit a vyměnit odpor na kabelovém svazku k řídicí jednotce.
viz "tune resistor" v tomhle článku:
http://www.britishv8.org/Articles/Rover-14CUX-EFI.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
vypadá takto:
takže ten co tam je (je přilepený ke kabelovému svazku vedoucí do řídicí jednotky pod sedačkou spolujezdce, má modrý konektor) odmontov at a místo odporu 3900 Ohm tam dat 470 Ohmu. Je to tovární nastavení pro vozy bez katů a přinese klidnější volnoběh, bohatší směs v nízkých otáčkách a vyšší spotřebu.
Možná bych i vymýšlel, jak vyhodit ten řízený odvod pár z nádrže podtlakem do sání. Myslím, že je to bazmek, bez kterého by se ten motor obešel, ale to bys musel vykoumat podle schématu. Momentálně dávkuje řidící jednotka přívod výparů z "charcoal kanystru" do sání pomoci ventilu.
Na motor se prodává "remote" sada na olejový filtr, aby nebyl tak na ráně.
To je tak ve zkratce, co mi k tomu napadlo...
Těším se na fotky z přestavby
Mirko
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
dekuji moc, tu lambdu urcite teda obejdu, vyrazeni abs je taky v planu, uz o tom neco ctu v sekci discovery, melo by to byt stejne,
jeste potrebuju vedet olej do automaticke prevodovky, je jedno jestli atf IID nebo atf IIID? a co do rozvodovky borg wagner?
jeste potrebuju vedet olej do automaticke prevodovky, je jedno jestli atf IID nebo atf IIID? a co do rozvodovky borg wagner?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
V Discoverách se nevyznám, ale tuším, že aspoň do určitého roku měli jiné ABS.
Oleje ti z hlavy neřeknu, myslím, že bylo všude 2D, ale určitě se to někde dočteš, fakt doporučuje ten workshopmanual anebo aspon Haynes.
Oleje ti z hlavy neřeknu, myslím, že bylo všude 2D, ale určitě se to někde dočteš, fakt doporučuje ten workshopmanual anebo aspon Haynes.
- milko
- Příspěvky: 215
- Registrován: 19 bře 2011 20:57
- tel.: 724397943
- auto: Disco 1, 300 TDi,
- Bydliště: OV- Krásne Pole
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Tak držím palce Miky. Musím sa staviť a pozrieť čo stváraš.
Nech práca ide od ruky.
Nech práca ide od ruky.
LR Discovery D 1, 300 TDi, 2 inches lift, BF Goodrich MT KM 2 (285/75/R 16) pevnostný nárazník naviják
Nissan Patrol Y60 4,2D
Nissan Patrol Y60 4,2D
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7827
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
To ABS je bohužel úplně jiné a musí se vyměnit celý posilovač včetně brzdové pumpy. A určitě bych to udělal.
Sepiš všechno co potřebuješ a přijeď si to někdy vyndat. Zadní světla nějaké pobité taky najdeme. Tlumiče dej dvojité, nejlepší jsou originál a těch ti taky pár dát můžu.
Schéma elektriky taky najdeme u mě v počítači na Rovensku. Vem si sebou akorát nějaký velký externí disk i na ty fotky.
Olej do automatu je v originále DII ale být tebou dám DIII. Bude se to míň hřát při námaze.
Dej co jemenší kola, ideálně 205R16 a bude to výkonově OK. A hlavně to bude nešetrnější varianta pro Differáky, kterých bude potřeba hodně. Takže ty budeš potřebovat určitě náhradní. To poznáš.
Zadní diff bych určitě zavařil a vozil náhradní poloosy.
Však to probereme v Pátek.
K
Sepiš všechno co potřebuješ a přijeď si to někdy vyndat. Zadní světla nějaké pobité taky najdeme. Tlumiče dej dvojité, nejlepší jsou originál a těch ti taky pár dát můžu.
Schéma elektriky taky najdeme u mě v počítači na Rovensku. Vem si sebou akorát nějaký velký externí disk i na ty fotky.
Olej do automatu je v originále DII ale být tebou dám DIII. Bude se to míň hřát při námaze.
Dej co jemenší kola, ideálně 205R16 a bude to výkonově OK. A hlavně to bude nešetrnější varianta pro Differáky, kterých bude potřeba hodně. Takže ty budeš potřebovat určitě náhradní. To poznáš.
Zadní diff bych určitě zavařil a vozil náhradní poloosy.
Však to probereme v Pátek.
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7827
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Vymyslíme nějaký částečný sponzoring v dílech
K
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
No a já umím fandit ... A kde to je ve Šternberku to taky vím,ale to máte šibeniční termín . Tak držím palce " Student Racing Team - RRC 3,9 " .
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
no karel teda doporucuje mensi kola 205R16, me by jeste zajimalo co za vzorek, jestli klasiku mt nebo truck 2000 nebo t3? vim ze nejlepsi by bylo mit dve sady jednu na sucho a jednu na mokro ale musime si vystacit s jednou
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
taky asi bude lepsi vymenit tu rozvodovku za klasickou z disco co?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- milko
- Příspěvky: 215
- Registrován: 19 bře 2011 20:57
- tel.: 724397943
- auto: Disco 1, 300 TDi,
- Bydliště: OV- Krásne Pole
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Až sa potrebuješ dostať do Praha, alebo teda z Praha čiastočne sponzorované diely od Mr. Slama, vieš, že viem zariadiť
LR Discovery D 1, 300 TDi, 2 inches lift, BF Goodrich MT KM 2 (285/75/R 16) pevnostný nárazník naviják
Nissan Patrol Y60 4,2D
Nissan Patrol Y60 4,2D
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
vim a dekuji za nabidkumilko píše:Až sa potrebuješ dostať do Praha, alebo teda z Praha čiastočne sponzorované diely od Mr. Slama, vieš, že viem zariadiť
zacinam se sakra tesit
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Takovou dobu klídek a najednou fofr jak blázen. Miky držím palce, ať to stihnete!
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Miky, ikdyz jsme dnes volali, toto ctu az ted
Takze ty predni domecky na zdvojene tlumice, mas ode mne prispevek na stavbu tohoto zavodniho vozu.
Zitra ti to necham poslat.
Preji mnoho uspechu v nadchazejici sezone
Takze ty predni domecky na zdvojene tlumice, mas ode mne prispevek na stavbu tohoto zavodniho vozu.
Zitra ti to necham poslat.
Preji mnoho uspechu v nadchazejici sezone
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
tak to moooooc dekuji, doufam ze se teda pristi tyden potkame a mas u meMOPADŽI píše:Miky, ikdyz jsme dnes volali, toto ctu az ted
Takze ty predni domecky na zdvojene tlumice, mas ode mne prispevek na stavbu tohoto zavodniho vozu.
Zitra ti to necham poslat.
Preji mnoho uspechu v nadchazejici sezone
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
do automatu a borgwarner-u ide IID
pokial to ma byt crosscountry, tak by som nechal borgwaner. Budes mat o starost menej s radenim uzavierky.
Zamyslel by som sa nad lepsim chladenim automatu.
Myslim si, ze ABS je fajn vec,ale seriove ABS (kompresor) asi uvaris.
Chladene a drazkovane kotuce asi nebudu naskodu - nato boli vymyslene.
nezabudni na spravne nastavene dorazy - budes ich potrebovat velmi casto:)
do rychlostnych zavodov by som asi nechal oba stabilizatory. Moj Range bol s nimi neskutocny, ale to bolo na ceste.
silenbloky na motor a prevodovky budu dostavat poriadne dotela. Urcite by som ich preventivne vymenil pred prvym zavodom a podla toho ci vydrzia prvy zavod by som riesil bud vymeny standardnych, alebo nejake prepracovanejsie (typovo ako ponuka QT serivces).
Na chladenie by som pouzil vykonne elektricke ventilatory namiesto standardneho pohananeho remenom. Bud zapojene cez termostat, alebo pri zavodaku natvrdo pri starte - tu je moznosti kopec...
Drzim palce
pokial to ma byt crosscountry, tak by som nechal borgwaner. Budes mat o starost menej s radenim uzavierky.
Zamyslel by som sa nad lepsim chladenim automatu.
Myslim si, ze ABS je fajn vec,ale seriove ABS (kompresor) asi uvaris.
Chladene a drazkovane kotuce asi nebudu naskodu - nato boli vymyslene.
nezabudni na spravne nastavene dorazy - budes ich potrebovat velmi casto:)
do rychlostnych zavodov by som asi nechal oba stabilizatory. Moj Range bol s nimi neskutocny, ale to bolo na ceste.
silenbloky na motor a prevodovky budu dostavat poriadne dotela. Urcite by som ich preventivne vymenil pred prvym zavodom a podla toho ci vydrzia prvy zavod by som riesil bud vymeny standardnych, alebo nejake prepracovanejsie (typovo ako ponuka QT serivces).
Na chladenie by som pouzil vykonne elektricke ventilatory namiesto standardneho pohananeho remenom. Bud zapojene cez termostat, alebo pri zavodaku natvrdo pri starte - tu je moznosti kopec...
Drzim palce
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS