Startování TD5 při mrazu
Startování TD5 při mrazu
Odstavil jsem na několik dní auto, a nemít v něm vodní Webasto, tak jsem neodjel Loni na horách auto stratovalo výrazně ochotněji, a to i při výrazně větších mrazech, než který teď byly ( pod 10 stupnu mrazu to neslo)
Jak je to v TD5 řešený ? - mám špatný žhavicí svíčky (u) nebo je tam nějaký čidlo na teplotu, který blbne a pak to nežhaví ?( Naftou to myslim nebude.,tankuju pořád u stejný pumpy OMV) Díky za rady
Jak je to v TD5 řešený ? - mám špatný žhavicí svíčky (u) nebo je tam nějaký čidlo na teplotu, který blbne a pak to nežhaví ?( Naftou to myslim nebude.,tankuju pořád u stejný pumpy OMV) Díky za rady
To je divný, taky mám najeto přez 40 tis a nikdy se mi nestalo, že bych musel otočení klíčkem opakovat, vždy na první ťuknutí. Stejné to bylo i u předchozího defíka. Oba TD5. Stojí na dvoře na mrazu. Toho předchozího jsem startoval i v -23. Beru naftu zásadně u shelu a aditiva jsem dosud nepoužíval.
Natankoval jsem v německu schell a mam u dodavky zničené čerpadlo a nafta je zamrzlá v nádrži.Pak si vyber.A to jsem jěště dostal informaci že nejsem jedinej.RBKangaroo píše:To je divný, taky mám najeto přez 40 tis a nikdy se mi nestalo, že bych musel otočení klíčkem opakovat, vždy na první ťuknutí. Stejné to bylo i u předchozího defíka. Oba TD5. Stojí na dvoře na mrazu. Toho předchozího jsem startoval i v -23. Beru naftu zásadně u shelu a aditiva jsem dosud nepoužíval.
Mne TD5 startuje na prvy tuk...
Na sklonku minulej zimy som zistil, ze vsetky zhavice su v prd... a auto startovalo OK.
Treba skontrolovat zhavice...pozor su 4ks aj ked je to 5valec.
Pod sedadlom spolujazdca je zhaviace rele aj to treba skontrolovat.
Startovat treba az pocujes tuknut to rele....kontrolka zhavenie zhasne skor.
Na sklonku minulej zimy som zistil, ze vsetky zhavice su v prd... a auto startovalo OK.
Treba skontrolovat zhavice...pozor su 4ks aj ked je to 5valec.
Pod sedadlom spolujazdca je zhaviace rele aj to treba skontrolovat.
Startovat treba az pocujes tuknut to rele....kontrolka zhavenie zhasne skor.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Já neměl loňskou ani předloňskou zimu sebemnší problém se studeným startem, zaujala mě ta informace s tím relátkem pod sedačkou, že bych slyšel ( kdy vůbec) cvaknout to relátko si neuvědomuju. Každopádně díky za rady, prověřím toDanoDEF píše:Mne TD5 startuje na prvy tuk...
Na sklonku minulej zimy som zistil, ze vsetky zhavice su v prd... a auto startovalo OK.
Treba skontrolovat zhavice...pozor su 4ks aj ked je to 5valec.
Pod sedadlom spolujazdca je zhaviace rele aj to treba skontrolovat.
Startovat treba az pocujes tuknut to rele....kontrolka zhavenie zhasne skor.
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Start
Já startuji na první ťuk a jsem spokojený. Najeto mám 180tis. a vše bez problémů. Prostě, jako by včera Def vyjel ze salónu
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
Re: Start
ZávistMOPADŽI píše:Já startuji na první ťuk a jsem spokojený. Najeto mám 180tis. a vše bez problémů. Prostě, jako by včera Def vyjel ze salónu
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
...tak trpelive cekam az tukne rele a zatim dobry ,je to ale o dost pozde nez zhasne kontrolka a taky jsem ted nemusel startovat v mrazech.
Honza
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
tak jsme vyměnili všechny čtyři žhaviče, ale že by se to nějak výrazně zlepšilo, říct nemůžu. Nastratovla jsme bez předehřevu, ale ochotu bys pohledal. Před rokem jsem startoval určitě líp, než dneska ráno. A to byly jenom dva pod nulou Baterka v pořádku, proměřená.
Napadá někoho jinej důvod špatnýho startování ?
Napadá někoho jinej důvod špatnýho startování ?
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Start
To netuším, ale nedaleko Berouna ( jseš tuším z Berouna), máš servis Na Lanďáky p.Mihaličky a teď na konci roku 2007 pořídili diagnostiku. Zkusil bych to tam.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
Dnes ráno navzdory venkovní teplotě +6 stupňů zase startování na draka. Auto je 20 minut předehřáty vod webasta, startér otočí 1-2x, a pak jako by se zasek, a uplně ztichne. Žádný rachtání, prostě ticho. A to tak 3-4 za sebou, pak se milostivě rozběhne. Jakimle motor byť na chvilnku běží, pak už se startem není žádný problém. Dokonce bych řek, že největší problémy se startem jsou, když auto stojí 2 až 3 dni bez jízdy.
Asi tak kilometr pak auto lehce bíle kouří, pak už ani obláček. Tučíte někdo, kde je problém ?
Asi tak kilometr pak auto lehce bíle kouří, pak už ani obláček. Tučíte někdo, kde je problém ?
Čerpadlo,špatné nastavení.Martin_H píše:Dnes ráno navzdory venkovní teplotě +6 stupňů zase startování na draka. Auto je 20 minut předehřáty vod webasta, startér otočí 1-2x, a pak jako by se zasek, a uplně ztichne. Žádný rachtání, prostě ticho. A to tak 3-4 za sebou, pak se milostivě rozběhne. Jakimle motor byť na chvilnku běží, pak už se startem není žádný problém. Dokonce bych řek, že největší problémy se startem jsou, když auto stojí 2 až 3 dni bez jízdy.
Asi tak kilometr pak auto lehce bíle kouří, pak už ani obláček. Tučíte někdo, kde je problém ?
...citaj od zaciatku... cerpadlo - TD5RB píše:Čerpadlo,špatné nastavení.Martin_H píše:Dnes ráno navzdory venkovní teplotě +6 stupňů zase startování na draka. Auto je 20 minut předehřáty vod webasta, startér otočí 1-2x, a pak jako by se zasek, a uplně ztichne. Žádný rachtání, prostě ticho. A to tak 3-4 za sebou, pak se milostivě rozběhne. Jakimle motor byť na chvilnku běží, pak už se startem není žádný problém. Dokonce bych řek, že největší problémy se startem jsou, když auto stojí 2 až 3 dni bez jízdy.
Asi tak kilometr pak auto lehce bíle kouří, pak už ani obláček. Tučíte někdo, kde je problém ?