Ohledně čerpadla v nádrži: Je připojené přes relátko - je to relátko nejblíže středu pod sedadlem spolujezdce. Nebo u tebe spíše bylo
Je kovově stříbrné s červenou čárou napříč (těch tam ale jsou dva) Natvrdo to připojit opět nemám vyzkoušené. Nikde tam žádný měření tlaku pro ECU není, které by řeklo čerpadlu během jízdy "teď vypni". Když otočíš klíčkem ale nestartuješ, tak slyšíš jak čerpadlo natlakuje - pak to relátko vypne přívod po pár vteřinách. Je teoretický možné, že čerpadlo vypíná, pokud sjíždíš na volnoběh z kopce, tzn. že potenciometr klapky sání pozná, že je zavřená klapka a zároveň tzv road speed transducer, který hlasí ECU rychlost, kterou jedeš, pozná, že jedeš. V tu chvíli vlastně vypíná přívod paliva do komor a je možné že tím pádem i čerpadlo (anebo jenom na vstřikovačích)
Další věc která umí vypnout čerpadlo, tudíž je na něj nějak napojené, je bezpečnostní spínač, ten je pod sedadlem řidiče: černá krabice asi jako od cigaret s tlačítkem navrchu, který má za úkol poznat, že jsi účastníkem dopravní nehody a vypnout přívod paliva. To tlačítko je na červeném "šoupátku". Popravdě si myslím, že by ti to mohlo v praxi dělat problémy, tím, že ti to vypne po nějakým skoku, nevím jak je to citlivé.
Je asi opravdu nutné si to nastudovat dle elektrických schémat anebo:
http://www.ebay.co.uk/itm/Weber-500-Car ... _1714wt_77" onclick="window.open(this.href);return false;
a je klid. Jeden účastník Classic Meets měl na své 3,9 normálně naimplementované karbecy z 3,5-ky, tuším SU-čka a pochvaloval si to.
Mirko