Motorizace Defenderů
Motorizace Defenderů
Ahoj všichni, rád bych se zeptal jaké jsou rozdíly ve výkonu a charakteristice motorů Td5, 200Tdi a 300Tdi.
Slyšel jsem hodně názorů, rád bych slyšel i Vaše. Když pomineme elektroniku Td5, která se dá vyřešit umístěním řídící jednotky a s ní souvisejících věcí do kabiny, tak se mi zdá z hlediska síly pro těžký terén jako nejlepší a lze u ní velmi jednoduše i zvýšit výkon, což je při vyšším zatížení vozu např. expedičním vybavením rovněž výhoda.
A dále zda nevíte něco o motoru, který se údajně měl dodávat do Defů určených pouze pro trh v Jižní Americe. Měl by to být mechanický 2.8l rovněž s turbem a výkonově i momentem silnější než Td5. No a poslední dotázek, dá se dnes Def s mechanickým motorem v civilní verzi jako nový ještě sehnat?
Díky za Vaše odpovědi D*
Slyšel jsem hodně názorů, rád bych slyšel i Vaše. Když pomineme elektroniku Td5, která se dá vyřešit umístěním řídící jednotky a s ní souvisejících věcí do kabiny, tak se mi zdá z hlediska síly pro těžký terén jako nejlepší a lze u ní velmi jednoduše i zvýšit výkon, což je při vyšším zatížení vozu např. expedičním vybavením rovněž výhoda.
A dále zda nevíte něco o motoru, který se údajně měl dodávat do Defů určených pouze pro trh v Jižní Americe. Měl by to být mechanický 2.8l rovněž s turbem a výkonově i momentem silnější než Td5. No a poslední dotázek, dá se dnes Def s mechanickým motorem v civilní verzi jako nový ještě sehnat?
Díky za Vaše odpovědi D*
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
200 a 300TDi jsou motory jednoduchý jako facka. Byli to držáky a hlavně když jsi potřeboval výkon od spoda, tak tam byl. Přidat výkon se dá přidáním nafty na čerpadle a zvýšení otáček turba.
U TD5 musíš nechat upravit jednotku. Takže nějaký čas jsi bez jednotky a stojí to dost peněz oproti TDi.
Nevím zda jsi měl možnost sedět v TD5 a ve stoupání se zkusit se rozjet bez plynu. Nemluvím o extrému ale o běžném stoupání. Problém je v elektronice která ti nedá naftu a motor chcípne. Proto musiš použít redukci a rozjet se. U čipnutý TD5 je to lepší ale stejně to prostě není jako TDi. Tam dáš rychlost a pustíš spojku motor vezme tolik nafty co potřebuje a jede.
Proč vojáci v Defendrech používají 300TDi i v době kdy se vyrabí jen TD5? To samé platí pro expedice. Jednoduchost a síla.
S motorem 2.8 TDi máme taky již nějaké zkušenosti. Dva jsme již montovali. Jeden místo 300TDi a druhý místo TD5. Zkušenost je taková, že auta jedou jako kule. Stodesítka ujede i Oktávce
Nový Defík s mechanikou se snad dá ještě sehnat ale né v ČR. Měli jsme jednoho zákazníka co ho chtěl. Sháněl se přes Holanďany. Už je to asi cca. dva roky. Jestli máš fakt zájem, dej vědět a rozjedem celou mašinérii znova.
U TD5 musíš nechat upravit jednotku. Takže nějaký čas jsi bez jednotky a stojí to dost peněz oproti TDi.
Nevím zda jsi měl možnost sedět v TD5 a ve stoupání se zkusit se rozjet bez plynu. Nemluvím o extrému ale o běžném stoupání. Problém je v elektronice která ti nedá naftu a motor chcípne. Proto musiš použít redukci a rozjet se. U čipnutý TD5 je to lepší ale stejně to prostě není jako TDi. Tam dáš rychlost a pustíš spojku motor vezme tolik nafty co potřebuje a jede.
Proč vojáci v Defendrech používají 300TDi i v době kdy se vyrabí jen TD5? To samé platí pro expedice. Jednoduchost a síla.
S motorem 2.8 TDi máme taky již nějaké zkušenosti. Dva jsme již montovali. Jeden místo 300TDi a druhý místo TD5. Zkušenost je taková, že auta jedou jako kule. Stodesítka ujede i Oktávce
Nový Defík s mechanikou se snad dá ještě sehnat ale né v ČR. Měli jsme jednoho zákazníka co ho chtěl. Sháněl se přes Holanďany. Už je to asi cca. dva roky. Jestli máš fakt zájem, dej vědět a rozjedem celou mašinérii znova.
- erik
- Příspěvky: 2870
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Ten motor 2,8 mne zajima, ale jen jeko zajimavost, protoze jsem se svym cipovanym Td5 spokojen.Admin píše:200 a 300TDi jsou motory jednoduchý jako facka. Byli to držáky a hlavně když jsi potřeboval výkon od spoda, tak tam byl. Přidat výkon se dá přidáním nafty na čerpadle a zvýšení otáček turba.
U TD5 musíš nechat upravit jednotku. Takže nějaký čas jsi bez jednotky a stojí to dost peněz oproti TDi.
Nevím zda jsi měl možnost sedět v TD5 a ve stoupání se zkusit se rozjet bez plynu. Nemluvím o extrému ale o běžném stoupání. Problém je v elektronice která ti nedá naftu a motor chcípne. Proto musiš použít redukci a rozjet se. U čipnutý TD5 je to lepší ale stejně to prostě není jako TDi. Tam dáš rychlost a pustíš spojku motor vezme tolik nafty co potřebuje a jede.
Proč vojáci v Defendrech používají 300TDi i v době kdy se vyrabí jen TD5? To samé platí pro expedice. Jednoduchost a síla.
S motorem 2.8 TDi máme taky již nějaké zkušenosti. Dva jsme již montovali. Jeden místo 300TDi a druhý místo TD5. Zkušenost je taková, že auta jedou jako kule. Stodesítka ujede i Oktávce
Nový Defík s mechanikou se snad dá ještě sehnat ale né v ČR. Měli jsme jednoho zákazníka co ho chtěl. Sháněl se přes Holanďany. Už je to asi cca. dva roky. Jestli máš fakt zájem, dej vědět a rozjedem celou mašinérii znova.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- erik
- Příspěvky: 2870
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
to je zmatekkkk
Naposledy upravil(a) erik dne 22 říj 2006 19:33, celkem upraveno 2 x.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- erik
- Příspěvky: 2870
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Motor 2,8 mne zajima, ale jen jako zajimavost, protoze jsem se svym cipovanym Td5 spokojen.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
No pravdu poviem, ze Tdi300 sa mi pacil viac i ked nema taky vykon...Admin píše:Gratuluji většině lidí co jezdí v terénu, moc TD5ka nesedí.erik píše:Motor 2,8 mne zajima, ale jen jako zajimavost, protoze jsem se svym cipovanym Td5 spokojen.
Rychlost na TD5 mi v autorizovanom servise zredukovali "odbornou" vymenou red prevodovky z 1,4.. za 1,6.. a to si este overovali VIN aby mi spravne objednali prevodovku....
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Někdy to není sranda najít ten správný díl a i mistr tesař se někdy utneDanoDEF píše:No pravdu poviem, ze Tdi300 sa mi pacil viac i ked nema taky vykon...Admin píše: Gratuluji většině lidí co jezdí v terénu, moc TD5ka nesedí.
Rychlost na TD5 mi v autorizovanom servise zredukovali "odbornou" vymenou red prevodovky z 1,4.. za 1,6.. a to si este overovali VIN aby mi spravne objednali prevodovku....
V každém případě je to ostuda servisu
Sranda je v tom, ze zakaznik ich na to musel upozornit....a cumeli ako ....Admin píše:Někdy to není sranda najít ten správný díl a i mistr tesař se někdy utneDanoDEF píše: No pravdu poviem, ze Tdi300 sa mi pacil viac i ked nema taky vykon...
Rychlost na TD5 mi v autorizovanom servise zredukovali "odbornou" vymenou red prevodovky z 1,4.. za 1,6.. a to si este overovali VIN aby mi spravne objednali prevodovku....
V každém případě je to ostuda servisu
Inac som spokojny aj s 1,6... no bohuzial maximalka mi isla o cca 20km dole.
Skoda je ta, ze povodnej reducke nic nebolo a skoncila pod lisom.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- erik
- Příspěvky: 2870
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Tak to vedle mne pada jako granaty.. Dalsi Td 5 tkar meni motor za 2,8 cku . Neverim na nahody a prosim o info na moznost vymeny..Admin píše:Gratuluji většině lidí co jezdí v terénu, moc TD5ka nesedí.erik píše:Motor 2,8 mne zajima, ale jen jako zajimavost, protoze jsem se svym cipovanym Td5 spokojen.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Za tolik peněz se snad ta výměna ani nemůže oplatit!Admin píše:Takže motor 2.8 TDi se zástavbovou sadou cca 210.000,-. Je potřeba dát z 300TDi frému a spojkovou hřídel, lamelu a přítlačák, skříň filtru vzduchu, a upravit hadice k chladiči,... a další drobnosti. Celkem přestavba s prací a materiálem cca 320.000,-
Tak rozbij prasátko a jdem do toho