Student Racing Team - RRC 3,9
Moderátor: Miky_CZ
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Jedu na víkend lítat do Dvora Králové, ale budu držet palce! Vypadá to na malý sraz LR fóra.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
nevite nekdo, ktery pin na budikach je osvetleni budiku?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
v scheme je to c.41
cez vikend budem rozoberat palubovku, tak sa Ti na to mozem pozriet, ale to bude asi neskoro co?
cez vikend budem rozoberat palubovku, tak sa Ti na to mozem pozriet, ale to bude asi neskoro co?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
takze jsme prave dojeli po mensich peripetiich s pichlou gumou na plataku domu.
Bylo to NAPROSTO PARADNI.
V patek jsme jeste narychlo dodelavali sani, zasterky, spravovali vozik a pri nakladani range na platak praskl chladic... nastesti mam na zahrade DI V8, takze vyndat chladic, zandat do range aby jsme zjistili ze nepasuji olejove hadice, takze ze stareho chladice predelat koncovky do noveho, samozrejme opatrne at nepraskne.
Pred zavodem sem byl nervozni pomalu jak pred maturitou puvodne sem nechtel jet ani zavadeci kolo, protoze sem moc neveril ze to pojede nejak dlouho. (s rangem jsme do zavodu najeli cca 20km)
Zacali jsme pekne pomalu, seznamit se s autem, hned v prvnim kole praskl kanystr na ostrikovace, zalilo nam to elektriku cerpadla, takze to chvili blblo, nez to vyschlo, na velke to nechtelo moc jet, takze na redukci, na D porad radil mezi 3-4 tam a zpatky az se prehrala prevodovka, takze jsme jeli na 3. Range jel krasne i tlumice fungovaly vsechno bylo paradni.
po hodine a pul jsme prorazili gumu, tak jsme ji vymenili, vystridali jsme se a druhy ridic jel v terenu poprve v zivote, takze jsem prvni pul hodku jel s nim jako spolujezdec ale dostal se do toho rychle a jel krasne.
Zhruba v pulce zavodu nam remenice prerezala hadici chladice automatu, olej zacal strikat na vrtuli a ta ho rozhazela po kompletne celem motoru vcetne svodu, takze pres ten bily dym neslo nic videt. Range dojel bez oleje do depa, tam se do hadice strcil dlouhy 9 gola nadstavec utahlo, mirko s karlem dojeli na benzinku pro olej a za pul hodky uz se pokracovalo.
Tentokrat jsem ridil ja a tatka jel jako spolujezdec, ujeli jsme pomalu 5 kol, a byli jsme na 4 miste z 5 v kategorii a ti pati uz nejeli, takze sme si to zacli uzivat a stridat se at si vsichni zajezdime.
15 minut pred koncem umrel remen altiku, kluci potme dojeli jeste dve kola a 8 minut pred koncem to umrelo totalne, nastesti jsme meli nahradni baterku, takze se na druhou stranu trate dovezla na ctyrkolce baterka a range dojel pod sachovnici a snad nejvetsim aplausem ze vsech aut protoze nikdo neveril, ze to dojede.
Celkove jsme skoncili 11 z 18. V kategorii 4 z 5. Do cile dojelo 6 aut z 18.
Chci hlavne moc podekovat karlovi, ze me do toho premluvil a ze nas tak podporil a taky vsem sponzorum, kamaradum odsud kteri poslali i z vlastnich aut co jsme potrebovali, vsem za cenne rady a ze jste drzeli palce. Vyjmenovavat to nebudu abych nahodou na nekoho nezapomel.
Fotky budou pozdeji. PS. nadseni bylo velke, budeme se snazit jet letos jeste posledni zavod v milovicich
Bylo to NAPROSTO PARADNI.
V patek jsme jeste narychlo dodelavali sani, zasterky, spravovali vozik a pri nakladani range na platak praskl chladic... nastesti mam na zahrade DI V8, takze vyndat chladic, zandat do range aby jsme zjistili ze nepasuji olejove hadice, takze ze stareho chladice predelat koncovky do noveho, samozrejme opatrne at nepraskne.
Pred zavodem sem byl nervozni pomalu jak pred maturitou puvodne sem nechtel jet ani zavadeci kolo, protoze sem moc neveril ze to pojede nejak dlouho. (s rangem jsme do zavodu najeli cca 20km)
Zacali jsme pekne pomalu, seznamit se s autem, hned v prvnim kole praskl kanystr na ostrikovace, zalilo nam to elektriku cerpadla, takze to chvili blblo, nez to vyschlo, na velke to nechtelo moc jet, takze na redukci, na D porad radil mezi 3-4 tam a zpatky az se prehrala prevodovka, takze jsme jeli na 3. Range jel krasne i tlumice fungovaly vsechno bylo paradni.
po hodine a pul jsme prorazili gumu, tak jsme ji vymenili, vystridali jsme se a druhy ridic jel v terenu poprve v zivote, takze jsem prvni pul hodku jel s nim jako spolujezdec ale dostal se do toho rychle a jel krasne.
Zhruba v pulce zavodu nam remenice prerezala hadici chladice automatu, olej zacal strikat na vrtuli a ta ho rozhazela po kompletne celem motoru vcetne svodu, takze pres ten bily dym neslo nic videt. Range dojel bez oleje do depa, tam se do hadice strcil dlouhy 9 gola nadstavec utahlo, mirko s karlem dojeli na benzinku pro olej a za pul hodky uz se pokracovalo.
Tentokrat jsem ridil ja a tatka jel jako spolujezdec, ujeli jsme pomalu 5 kol, a byli jsme na 4 miste z 5 v kategorii a ti pati uz nejeli, takze sme si to zacli uzivat a stridat se at si vsichni zajezdime.
15 minut pred koncem umrel remen altiku, kluci potme dojeli jeste dve kola a 8 minut pred koncem to umrelo totalne, nastesti jsme meli nahradni baterku, takze se na druhou stranu trate dovezla na ctyrkolce baterka a range dojel pod sachovnici a snad nejvetsim aplausem ze vsech aut protoze nikdo neveril, ze to dojede.
Celkove jsme skoncili 11 z 18. V kategorii 4 z 5. Do cile dojelo 6 aut z 18.
Chci hlavne moc podekovat karlovi, ze me do toho premluvil a ze nas tak podporil a taky vsem sponzorum, kamaradum odsud kteri poslali i z vlastnich aut co jsme potrebovali, vsem za cenne rady a ze jste drzeli palce. Vyjmenovavat to nebudu abych nahodou na nekoho nezapomel.
Fotky budou pozdeji. PS. nadseni bylo velke, budeme se snazit jet letos jeste posledni zavod v milovicich
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Dex
- Příspěvky: 901
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Tady jsou moje fotky ze zavodu. Auta ze zavodu nemám nafocene, bo sem byl nasazen jako trojsky kůň do konkurenčního teamu hned ze startu . Nissan po 2 hodinach zaklepal na klice a sežral všechen olej, takže se už dál nejelo(mission accomplished ). Ale aji sem zažil první bouračku. Zezadu to do nás napral ten stim velkym specialem MB G. No a pak sem na posledni 2 kola sedl do Range a praskla trubka na svodech a řemen na altík. Takže v posledním kole na kopci před vlajkou vyměna baterky. Prostě parada
http://codehunter.rajce.idnes.cz/zavod_Drnovice2012" onclick="window.open(this.href);return false;
http://codehunter.rajce.idnes.cz/zavod_Drnovice2012" onclick="window.open(this.href);return false;
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
par fotek ode me
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
jeste par
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Johny R
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 20 říj 2010 20:41
- tel.: 730622097
- auto: Defík 90 300Tdi
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Super ! A jaká trať, mi z těch fotek příjde docela náročná, navíc písek
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
trat byla opravdu pekna, narocna tak akorat bych rek.
horsi bylo to ze v pulce zavodu se nam sekl cep na tyci od volantu do prevodky a s volantem jsme se hodne prali, v urcitych otocenich se sekal
horsi bylo to ze v pulce zavodu se nam sekl cep na tyci od volantu do prevodky a s volantem jsme se hodne prali, v urcitych otocenich se sekal
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- milko
- Příspěvky: 215
- Registrován: 19 bře 2011 20:57
- tel.: 724397943
- auto: Disco 1, 300 TDi,
- Bydliště: OV- Krásne Pole
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
obdivujem
LR Discovery D 1, 300 TDi, 2 inches lift, BF Goodrich MT KM 2 (285/75/R 16) pevnostný nárazník naviják
Nissan Patrol Y60 4,2D
Nissan Patrol Y60 4,2D
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Dobrá práce!
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
pekne chlapci me teda s..e ze sem nemohl prijet
tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
-
- Příspěvky: 102
- Registrován: 05 led 2011 16:05
- tel.: 777876995
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Obrovské gratulace,chlapi..Tiše závidím..
Tom
Tom
Hlavně že jsme všichni v pořádku.....
- visby
- Příspěvky: 2584
- Registrován: 07 dub 2009 11:35
- auto: Disco 2
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
parada! zelam, aby ste sa uz iba zlepsovali;-)
- Johny R
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 20 říj 2010 20:41
- tel.: 730622097
- auto: Defík 90 300Tdi
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
http://www.youtube.com/watch?v=KyvmYziAFvM" onclick="window.open(this.href);return false;
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
ty ctyrkolky trochu nevychytali ale na auta tu zatacku pak vybagrovali takze to bylo okJohny R píše: http://www.youtube.com/watch?v=KyvmYziAFvM" onclick="window.open(this.href);return false;
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
jeste jedna technicka, range zlikvidoval 65l benzinu a ujeli sme 97km
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Luboš M.
- Příspěvky: 3302
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Miky blahopřeju k dobrému výsledku!!!!!!
...co to bylo za závody? Já myslel že jedete 24hous?
...co to bylo za závody? Já myslel že jedete 24hous?
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
dekujem, klasicky offroadmaraton, jezdi se sestihodinovky, jedna dvanacti a jedna 24 hodinovkaLuboš M. píše:Miky blahopřeju k dobrému výsledku!!!!!!
...co to bylo za závody? Já myslel že jedete 24hous?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál