Nekvalitní nafta a TD5 (Rusko) - zkušenosti.
Nekvalitní nafta a TD5 (Rusko) - zkušenosti.
Chtěl bych zakoupit Defendra 2006 a kromě denního ježdění s ním absolvovat i pár výletů na východ. Co vím, tak nafta v Rusku je hodně špatná. Má někdo zkušenosti v tomto směru? Možná, že s aditivama by to motor mohl zvládnout, co říkáte? Vím, že i když je TD5 elektronický, tak je vcelku spolehlivý a má předpoklady na dlouhodobé bezproblémové fungování, ale bojím se pronikání nafty do oleje u motorů od 2003. Už se to tady řešilo, ale nevím jestli kromě Vrchlabí je nějaké řešení. Neni šance, že u posledních ročníků už je problém vyřešený přímo z výroby? Nerad bych trnul, kdy se to objeví. 300TDi je možná lepší volba, ale já bych chtěl celkově zánovní auto.
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
I dá i dá.Záleží i na příměsích. ( viz řepka ,olej atd.... )low píše:no naftu jsem v rusku nebral, ale co jsem tam bral benzin, tak byl vzdy dobrej. myslim, ze na nafte, krome vody, se toho neda moc zkazit
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Nekvalitní nafta a TD5 (Rusko) - zkušenosti.
u jazdeneho vozidla je smerodatne kolko to ma najazdene a kto s tym jazdil...takze vsetko veci nejasne. na Defe r.v.2004 mam najazdene od nova 165tis km a nema problem s prenikanim... ako si ho "zajazdis" tak ti bude fungovat.javor píše: ...bojím se pronikání nafty do oleje u motorů od 2003. Už se to tady řešilo, ale nevím jestli kromě Vrchlabí je nějaké řešení. Neni šance, že u posledních ročníků už je problém vyřešený přímo z výroby? Nerad bych trnul, kdy se to objeví. 300TDi je možná lepší volba, ale já bych chtěl celkově zánovní auto.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Re: Nekvalitní nafta a TD5 (Rusko) - zkušenosti.
...zvykne sa dotankovat nejaky ten liter benzinujavor píše: ...Možná, že s aditivama by to motor mohl zvládnout, co říkáte?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- erik
- Příspěvky: 2870
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Ja znam pouze Ukrajinu a Belorusko. Na UA nafta peni a pistole na benzince ti zastavi asi 10l pred plnou . V Belorusku je nafta normalni. A v Rusku a Pobalti uvidim tento a pristi 2 tydny.
Na meTD5 a ani napovanemu motoru se to nijak neprojevovalo. O D3 bych mozna pochyboval
Na meTD5 a ani napovanemu motoru se to nijak neprojevovalo. O D3 bych mozna pochyboval
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Takže to pronikanání nafty byste nijak neřešily? V tom Rusku osobní diesely vůbec nejezdí, naftu tam tankujou jenom Kamazy, takže to s tou kvalitou nevidím moc růžově. Podle mě to tam ředí kvůli zisku. Možná kdyby se tankovalo jenom ve velkých městech, tak by to mohlo projít. Ale to se furt bavíme o evropské časti. Já mám v úmyslu jet spíš do Kazachstánu a Mongolska. Tam to vidím bledě. Anebo řešení č.2: na ten výlet si koupit UAZa sanitku. Za pade tisíc se dá sehnat a na východě prodává díly každá babka u silnice a generálku motoru udělá kdokoliv a kdekoliv. A nemusím se bát, že po mně půjdou zloději.
Byl sem tam naposled v roce 2004 a nafťáky tam skoro nebyly (já sem zase viděl akorát LC 80 a 100 - co rusáci říkali, tak je to jediné diesel auto, které tam je vyzkoušené a vydrží). Je možné, že se stav trochu změnil a už tam jezdí aj commonrajly. Každopádně na dálný východ by byla 300Tdi mnohem lepčí. Ještě pokukuju po LC78 s EURO4.
javore, ja bych kazdopadne koupil LC 78. uz kvuli vsemu, ta 4,2L je proste vynikajici.
Zkus zapatrat na www.mobile.de
S Td5-kou nema nejaky mongolsko cenu, co jsem byl na nejakejch prednaskach, tak do nadrzi tam lejou kde co.
Zkus zapatrat na www.mobile.de
S Td5-kou nema nejaky mongolsko cenu, co jsem byl na nejakejch prednaskach, tak do nadrzi tam lejou kde co.
Dálný východ nemá cenu, to je jasné. Co se týče trvanlivosti jako takové, tak se ale říká, že TD5 byla v pohodě do roku 2002. Pak se kvůli emisím dělali nějaké úpravy na hlavě a kvůli tomu sou ty problémys naftou v oleji. Nebo naspořit a koupit tu 2,8 a frknout ji tam před Mongolskem? Taky řešení, ale prodraží se to. Ale ze zánovního auta vyndavat zánovní motor
byl jsem před čtrnácti dny týden na Ukrajině. Nafta stojí okolo dvaceti korun a když se kupuje u hlavní silnice, tak by neměl být problém, protože tam jezdí nejenom stará ojetá auta, ale i spousta moderních a tak by nekvalitní palivo je brzo vyřadilo z provozu. Jo, a s defendrem jsem tam byl za celou tu dobu jedinej.Místní poliši si mysleli, že to je nějaký nový ruský model. I cestou přes Slovensko jsem žádného kolegu nepotkal. Libor
můj Defender se jmenoval definka
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Tak to čumím že jsi nikoho nepotkal... Já dnes za cestu jen do Nového Jičína potkal kolegu od nás spozahumen (už jsme se začali konečně i zdravit), potom vojenskou sanitku, vojenskou 90 a dokonce před Olomoucí obrněnýho a vyzbrojenýho Defa co má Prostějovský elitní útvar. Takže docela úroda
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu