poradte mi prosim
ked som ho kupil, mal urobeny bajpas, 4 ventily pod kapotou pomocou ktorych som kazde rano dofukal hlavne zadne a predne prave mechy. na dispeji svietilo obmedzenie 55kmh.ale jazdit sa dalo celkom v pohode.
po niekolkych dnoch uzivania som si stiahol program a urobil kabel, a ako som sa snazil urobit diagnostiku podvozka, zistil som ze je odpojena riadiaca jednotka.tak som ju napojil/bol iba vytiahnuty konektor/, odblokoval a auto fungovalo dva dni bez problemov, potom eas fault, ale podvozok sa mi po nastartovani dofukal a ostal v standardnej polohe pokial som jazdil.
dnes to bolo ine. pocas jazdy mi vypisalo zase obmedzenie do 55kmh, auto spadlo dole- neskutocne to s nim natriasalo. zastavil som na najblizsej benzinke a dofukal manualne podvozok ale po minute jazdy to bolo zase spadnute, to sa opakovalo tri krat, potom som odpojil riadiacu jednotku, dofukal manualne mechy a takto mi to vydrzalo do vecera. doma diagnostika a tri zavady:
2 : Pressure signal constantly high
4 : Air supply fault
7 : Vehicle has moved
potrebujem radu, co opravit alebo vymenit ako prve, ktora suciastka robi problemy?
vdaka za kazdu radu
dalsie dva dni jazdim bez poruchy eas, krasne upravuje vysku zo standard na high, niekedy ked sa chce spustit dole tak mu to trva dlhsie- akoby nevedel niektory mech vypustit. kde bude problem??????
p38 eas
-
- Příspěvky: 42
- Registrován: 28 črc 2012 10:51
- tel.: +420 775347939
- auto: ex Range Rover P38
- Bydliště: Frýdek Místek
Re: p38 eas
Jsou tady povolanější, ale zkusím pár bodů, které by bylo užitečné prověřit:
1) úniky. Většinou stojí za spoustou chybových hlášení z EASu. Jsou na to spraye nebo stačí mýdlo a štětec. Lehnou si pod auto a zkusit stav měchů a hadiček. Píšeš, že to to na pravé straně padá, takže bych začal tam. Musíš to ale udělat při různých výškách auta, protože někdy se únik schová. A důkladně, protože ty úniky budou malinkaté. Zkusit mydlinkama i vývodky z EAS bloku.
Pokud vládneš angličtinou, tak tady je slušný popis na diagnostiku, která ti pomůže: http://www.rangerovers.net/forum/7-rang ... -tips.html
2) čidla výšky (úniky tam ale budou taky). Ty umí zlobit a nejsou zrovna levné, ale můžeš prohodit levé za pravé a sledovat, jestli se chování přenese. Přední jsou jiné než zadní.
3) špatný tlakový spínač? - tady už ale hádám, jestli to může být za jednou z hlášek
3) repas bloku a kompresoru. To je taky proveditelné v domácích podmínkách, ale tu už chce mít jistotu, že je tam něco špatného.
Začal bych u těch úniků. Na té stránce je popsané vše, takže pokud můžeš, čti
1) úniky. Většinou stojí za spoustou chybových hlášení z EASu. Jsou na to spraye nebo stačí mýdlo a štětec. Lehnou si pod auto a zkusit stav měchů a hadiček. Píšeš, že to to na pravé straně padá, takže bych začal tam. Musíš to ale udělat při různých výškách auta, protože někdy se únik schová. A důkladně, protože ty úniky budou malinkaté. Zkusit mydlinkama i vývodky z EAS bloku.
Pokud vládneš angličtinou, tak tady je slušný popis na diagnostiku, která ti pomůže: http://www.rangerovers.net/forum/7-rang ... -tips.html
2) čidla výšky (úniky tam ale budou taky). Ty umí zlobit a nejsou zrovna levné, ale můžeš prohodit levé za pravé a sledovat, jestli se chování přenese. Přední jsou jiné než zadní.
3) špatný tlakový spínač? - tady už ale hádám, jestli to může být za jednou z hlášek
3) repas bloku a kompresoru. To je taky proveditelné v domácích podmínkách, ale tu už chce mít jistotu, že je tam něco špatného.
Začal bych u těch úniků. Na té stránce je popsané vše, takže pokud můžeš, čti