Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?
Moderátor: Safraporte
Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?
HOD žárovky je také zajímavý tip. Zizal sice píše že mají větší příkon, ale prodávají 55W, což je stejné jako jmenovitý příkon klasických žárovek, v tom by snad problém tedy neměl být.
Má s tím někdo praktickou zkušenost, jak to svítí ?? Jsou fakt za pár korun....
Mám pocit že těch opičáren k HID je moc. To fakt se prodává nějaký hejble, který se světlama po zapnutí pohne jako u xenonú ? Jak se to jmenuje ?
Má s tím někdo praktickou zkušenost, jak to svítí ?? Jsou fakt za pár korun....
Mám pocit že těch opičáren k HID je moc. To fakt se prodává nějaký hejble, který se světlama po zapnutí pohne jako u xenonú ? Jak se to jmenuje ?
- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?
Už sem to psal....fidzi píše:HOD jsem zkoušel. Svítí o trochu lépe protože mají větší příkon než udávají. Jinak je to obyč žárovka s jiným tvarem skla a modrým filtrem.
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?
Aha.... takže ve výsledku mi vychází nejlépe a nejjednodušeji ... osadit to těmi OSRAM Night Breaker Unlimited nebo OSRAM NIGHT BREAKER PLUS,
Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?
Xenonové žárovky mají větší příkon a teplotu.Parabola ani clonka na to není stavěná,při vysokých teplotách dojde k poškození pokovení a deformaci,popřípadě začne hořet kabeláž.Proto mají xenonové světla jinou konstrukci a vylisované čísla.Na STK to musí poznat.Pracuji na vývoji těchto světel.Vyrábí se oba druhy xenon i halogen.
Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?
y.sajty píše:Xenonové žárovky mají větší příkon a teplotu.Parabola ani clonka na to není stavěná,při vysokých teplotách dojde k poškození pokovení a deformaci,popřípadě začne hořet kabeláž.Proto mají xenonové světla jinou konstrukci a vylisované čísla.Na STK to musí poznat.Pracuji na vývoji těchto světel.Vyrábí se oba druhy xenon i halogen.
- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?
Xenonové žárovky nebo výbojky? Jestli mysíš výbojky, tak ty mají nižší odběr, typicky 35-42W. Teplotu mají proti halogenovým žárovkám nižší a to podstatně, takže poškození parabol nebo stínítka nehrozí. Natož kabeláže přetížením. Jediné co mají vyšší je barevná teplota. Důvod proč xenony mají jinou konstrukci je z důvodu jiné vyzařovací charakteristice a ohnisku. Xenony mají vyšší účinnost, proč by se vůbec jinak dělaly, kdyby to bylo jak píšeš?y.sajty píše:Xenonové žárovky mají větší příkon a teplotu.Parabola ani clonka na to není stavěná,při vysokých teplotách dojde k poškození pokovení a deformaci,popřípadě začne hořet kabeláž.Proto mají xenonové světla jinou konstrukci a vylisované čísla.Na STK to musí poznat.Pracuji na vývoji těchto světel.Vyrábí se oba druhy xenon i halogen.
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?
y.sajty píše:y.sajty píše:Xenonové žárovky mají větší příkon a teplotu.Parabola ani clonka na to není stavěná,při vysokých teplotách dojde k poškození pokovení a deformaci,popřípadě začne hořet kabeláž.Proto mají xenonové světla jinou konstrukci a vylisované čísla.Na STK to musí poznat.Pracuji na vývoji těchto světel.Vyrábí se oba druhy xenon i halogen.
Pokud se v tom pohybuješ, tak máš určitě znalosti a zkušenost.... co bys teda radil doi tohoto typu světla dát ... aby to z věcí dostupných na trhu a bez nějakých křečí "dobře svítilo" ?
-
- Příspěvky: 14984
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?
To je jednoduché - je to určené na halogenku, takže halogenku. A vybrat takovou, so má standardní příkon a svítivost +30% nebo lepší. U xenonové výbojky je zásadní rozdíl jinej tvar toho co vlastně svítí a tím pádem potřeba jiného tvaru paraboly nebo ostatních částí svítidla. Při různých "konverzních sadách" to sice nějak funguje, ale rozhodně to ze světla nevytáhne maximum.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?
To sem čekal Zase žádné argumenty. :y.sajty píše:no koment.
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?
tiez ma ohutily krasne do modra svietiace svetla ale obycajne halogeny tak nesvietia tak som zacal skusat halogenove ziarovky s privlastkom "xenonlook" a zo zvisenov svietivostov a sklickom zafarbenym na modro.vysledok farba svetla trosku menej zlta skor "biela" a vyrz ziarovky kazdy pol rok nove!!vyskusal som philips xtreme vision ,osram nighbreaker ,ring xenonultima 120% a vsetky neprezily velmo dlho a cena od 20£ do 30£ v dialkovych mam PIAA xtreme white plus tie aspon trosku zafarbia parabolu do modra tak to vyzera trosku zaujimavo ale nemam odvahu ich dat do stretavacich a cena 70£
a este foto ako dopadli svetla
a este foto ako dopadli svetla
Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?
Tady je to krásně vidět jak dopadají pokusy o tuning světel.Ve skutečnosti dojde k poškození odrazové plochy/pokovení/ a paraboly vlivem teploty.Jediné řešení je výměna celého světlometu.Je třeba vzít v úvahu,že xenony mají jinou konstrukci a mají svou řídící jednotku.Pokusy o změnu svítivosti stojí výrobce miliony korun.Je to jako by jsi chtěl výměnou svíček získat navíc 50 koní a zničil motor.Nenech se zblbnout některými radami ,zkrátka výrobce ví co dělá.
Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?
to popraskanie je skor kombinacia celodeneho svietenia extremneho tepla v lete nalepky ked cestujete z anglicka do europy kde sa jazdy vpravo a aby si neoslnoval auta v protismere a ciklovac umyvania svetlometu ktory to schladi.si teda myslim
Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?
Myslím že tohle je dobře názorný a vypovídá za vše. To zrcadlo je na prakticky na vyhození. A tohoto výsledku si dosáhl čím ? Těmi philips xtreme vision ,osram nighbreaker ,ring xenonultim??? Ty první dvě jsou jsou standardní halogenky, ty by přeci to neměli takto odrovnat...
Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?
no asi som to napisal vysie.
-extremne pocasie (teplo minule leto)
-celodenne svietenie dobry napad ledky ako celodenne svietenie
-nalepka na svetle ked cestujes do europy z anglicka proti osvetleniu oproti iducich aut
-kazde desiate umytie predneho okna spusti aj ostrekovanie svetla
priklad
-extremne pocasie (teplo minule leto)
-celodenne svietenie dobry napad ledky ako celodenne svietenie
-nalepka na svetle ked cestujes do europy z anglicka proti osvetleniu oproti iducich aut
-kazde desiate umytie predneho okna spusti aj ostrekovanie svetla
priklad
- Přílohy
-
- eurolite-headlamp-projector-xenon-500x500.png (978.69 KiB) Zobrazeno 5563 x
Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?
Tohle je elegantní řešení. Koupit světla z modelu 2013. Na anglickým fóru je někdo teď nabízel za 250 liber .. tedy asi 8.200 ,-
[img] [/img]
[img] [/img]
-
- Příspěvky: 14984
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?
Akorát je třeba si dát pozor, aby to byly evropská světla, nebo na to šla přepnout. S anglickýma světlama by tě ostatní ani na STK moc nepochválili.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?
Z te fotky to poskozeni neni jasne - muze to byt jen popraskany kryci lak na pruhlednem plastu, ne mrtva parabola. Pokud je to na pruhledne casti jde to rozlesti. Ostrikovace tomu davaji zabrat. Parabola jde znova pochromovat
Klasika Osramy, GE a dalsi normalni znacky dodrzuji max wattaz. Svitivost zvysuji na ukor zivotnosti, nebo vylepsuji technologii pouzitim ruznych plynu.
HID-ky paraboly nevypaluji. Vybojka produkuje min tepla - prikon celeho systemu je nizzsi. Problem je ze jak banka praskne tak vypary muzou zaspinit parabolu, ale to plati pro HID i halogen.
Problem HID je kvalita vyroby - nektere kusy maji geometrii delanou asi podle kusu klacku. HIDek jsem namontoval spoustu, kdyz to bylo in. Pri trose pece a vyberu vybojek to jde. V cockach OK i po strance oslnovani (kontrolovane u nekolika aut na regloskopu). Tragedie jsou fabie - ty oslnuji s jakoukoli zarovkou a tam pak je HID bo cinske slunce peklo...
HOD a podobne cajna zarovky maji vetsinou vetsi prikon a pak paraboly dopadaji spatne. V pridavnych dalkach mam 55W HOD - podle Ampermetru do nich tece cca 7,5A takze asi 90W. To bych si do klasickych svetel nedal.
Klasika Osramy, GE a dalsi normalni znacky dodrzuji max wattaz. Svitivost zvysuji na ukor zivotnosti, nebo vylepsuji technologii pouzitim ruznych plynu.
HID-ky paraboly nevypaluji. Vybojka produkuje min tepla - prikon celeho systemu je nizzsi. Problem je ze jak banka praskne tak vypary muzou zaspinit parabolu, ale to plati pro HID i halogen.
Problem HID je kvalita vyroby - nektere kusy maji geometrii delanou asi podle kusu klacku. HIDek jsem namontoval spoustu, kdyz to bylo in. Pri trose pece a vyberu vybojek to jde. V cockach OK i po strance oslnovani (kontrolovane u nekolika aut na regloskopu). Tragedie jsou fabie - ty oslnuji s jakoukoli zarovkou a tam pak je HID bo cinske slunce peklo...
HOD a podobne cajna zarovky maji vetsinou vetsi prikon a pak paraboly dopadaji spatne. V pridavnych dalkach mam 55W HOD - podle Ampermetru do nich tece cca 7,5A takze asi 90W. To bych si do klasickych svetel nedal.
Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?
len ta priehladna cast je popraskana a aj dost hlboko to halogenkov nebude skor tie vonkajsie vplivy.na ebay sa daju najst aj za 50£ pouzite .
pozor na tie faceliftove svetla aj tak s tym budes muset ist na diagnostiku aby fungovali ako maju a to ze su z anglicka by nemalo vadit 2014 uz su urcene pre jazdu vpravo aj vlavo tak to pisu v manualy.
tie starsie maju (prikladam foto )nejaku vec ktorov sa da zmenit poloha svetelneho luca to je od faceliftu 2011 myslim
pozor na tie faceliftove svetla aj tak s tym budes muset ist na diagnostiku aby fungovali ako maju a to ze su z anglicka by nemalo vadit 2014 uz su urcene pre jazdu vpravo aj vlavo tak to pisu v manualy.
tie starsie maju (prikladam foto )nejaku vec ktorov sa da zmenit poloha svetelneho luca to je od faceliftu 2011 myslim
- Přílohy
-
- Capture.PNG (93.29 KiB) Zobrazeno 5538 x
- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?
To jsem zvědavej jestli ti na to y.sajty taky napíše no comment. Dělá-li opravdu na vývoji světel a přitom tu je schopný napsat takové hlouposti, tak fakt nevím...Zizal píše:Z te fotky to poskozeni neni jasne - muze to byt jen popraskany kryci lak na pruhlednem plastu, ne mrtva parabola.
HID-ky paraboly nevypaluji. Vybojka produkuje min tepla - prikon celeho systemu je nizzsi. Problem je ze jak banka praskne tak vypary muzou zaspinit parabolu, ale to plati pro HID i halogen.
Jen nějaká fakta:
výbojka Phillips D2S - příkon 35W - 3050lm
žárovka Narva H1 -příkon 100W - 2320lm
Toť vše ode mne o tom jak xenony více žerou a více topí.
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585