Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?

Freelander I, II

Moderátor: Safraporte

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
VlaSi
Příspěvky: 69
Registrován: 27 led 2014 17:36
tel.: 777028050
auto: RR Evoque

Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?

#21 Příspěvek od VlaSi » 22 dub 2014 21:12

HOD žárovky je také zajímavý tip. Zizal sice píše že mají větší příkon, ale prodávají 55W, což je stejné jako jmenovitý příkon klasických žárovek, v tom by snad problém tedy neměl být.
Má s tím někdo praktickou zkušenost, jak to svítí ?? Jsou fakt za pár korun.... :Sorry:
Mám pocit že těch opičáren k HID je moc. To fakt se prodává nějaký hejble, který se světlama po zapnutí pohne jako u xenonú ? :rock Jak se to jmenuje ? :whew

Uživatelský avatar
fidzi
Příspěvky: 966
Registrován: 04 zář 2010 23:33
tel.: Xiaomi Mi2S
auto: Discovery I 300Tdi
Bydliště: Č.B./Písek/Lysice

Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?

#22 Příspěvek od fidzi » 22 dub 2014 22:40

fidzi píše:HOD jsem zkoušel. Svítí o trochu lépe protože mají větší příkon než udávají. Jinak je to obyč žárovka s jiným tvarem skla a modrým filtrem.
Už sem to psal....
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.

Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585

Uživatelský avatar
VlaSi
Příspěvky: 69
Registrován: 27 led 2014 17:36
tel.: 777028050
auto: RR Evoque

Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?

#23 Příspěvek od VlaSi » 23 dub 2014 06:35

Aha.... takže ve výsledku mi vychází nejlépe a nejjednodušeji ... osadit to těmi OSRAM Night Breaker Unlimited nebo OSRAM NIGHT BREAKER PLUS, :-)

y.sajty
Příspěvky: 227
Registrován: 28 dub 2011 16:57
auto: freelander1.8 LPG
Bydliště: Ostravsko

Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?

#24 Příspěvek od y.sajty » 24 dub 2014 18:01

Xenonové žárovky mají větší příkon a teplotu.Parabola ani clonka na to není stavěná,při vysokých teplotách dojde k poškození pokovení a deformaci,popřípadě začne hořet kabeláž.Proto mají xenonové světla jinou konstrukci a vylisované čísla.Na STK to musí poznat.Pracuji na vývoji těchto světel.Vyrábí se oba druhy xenon i halogen.

y.sajty
Příspěvky: 227
Registrován: 28 dub 2011 16:57
auto: freelander1.8 LPG
Bydliště: Ostravsko

Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?

#25 Příspěvek od y.sajty » 25 dub 2014 08:53

y.sajty píše:Xenonové žárovky mají větší příkon a teplotu.Parabola ani clonka na to není stavěná,při vysokých teplotách dojde k poškození pokovení a deformaci,popřípadě začne hořet kabeláž.Proto mají xenonové světla jinou konstrukci a vylisované čísla.Na STK to musí poznat.Pracuji na vývoji těchto světel.Vyrábí se oba druhy xenon i halogen.

Uživatelský avatar
fidzi
Příspěvky: 966
Registrován: 04 zář 2010 23:33
tel.: Xiaomi Mi2S
auto: Discovery I 300Tdi
Bydliště: Č.B./Písek/Lysice

Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?

#26 Příspěvek od fidzi » 25 dub 2014 13:42

y.sajty píše:Xenonové žárovky mají větší příkon a teplotu.Parabola ani clonka na to není stavěná,při vysokých teplotách dojde k poškození pokovení a deformaci,popřípadě začne hořet kabeláž.Proto mají xenonové světla jinou konstrukci a vylisované čísla.Na STK to musí poznat.Pracuji na vývoji těchto světel.Vyrábí se oba druhy xenon i halogen.
Xenonové žárovky nebo výbojky? Jestli mysíš výbojky, tak ty mají nižší odběr, typicky 35-42W. Teplotu mají proti halogenovým žárovkám nižší a to podstatně, takže poškození parabol nebo stínítka nehrozí. Natož kabeláže přetížením. Jediné co mají vyšší je barevná teplota. Důvod proč xenony mají jinou konstrukci je z důvodu jiné vyzařovací charakteristice a ohnisku. Xenony mají vyšší účinnost, proč by se vůbec jinak dělaly, kdyby to bylo jak píšeš?
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.

Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585

y.sajty
Příspěvky: 227
Registrován: 28 dub 2011 16:57
auto: freelander1.8 LPG
Bydliště: Ostravsko

Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?

#27 Příspěvek od y.sajty » 25 dub 2014 17:26

no koment.

Uživatelský avatar
VlaSi
Příspěvky: 69
Registrován: 27 led 2014 17:36
tel.: 777028050
auto: RR Evoque

Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?

#28 Příspěvek od VlaSi » 25 dub 2014 17:45

y.sajty píše:
y.sajty píše:Xenonové žárovky mají větší příkon a teplotu.Parabola ani clonka na to není stavěná,při vysokých teplotách dojde k poškození pokovení a deformaci,popřípadě začne hořet kabeláž.Proto mají xenonové světla jinou konstrukci a vylisované čísla.Na STK to musí poznat.Pracuji na vývoji těchto světel.Vyrábí se oba druhy xenon i halogen.

Pokud se v tom pohybuješ, tak máš určitě znalosti a zkušenost.... co bys teda radil doi tohoto typu světla dát ... aby to z věcí dostupných na trhu a bez nějakých křečí "dobře svítilo" ? :smirk

MadTom
Příspěvky: 14984
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?

#29 Příspěvek od MadTom » 25 dub 2014 20:46

To je jednoduché - je to určené na halogenku, takže halogenku. A vybrat takovou, so má standardní příkon a svítivost +30% nebo lepší. U xenonové výbojky je zásadní rozdíl jinej tvar toho co vlastně svítí a tím pádem potřeba jiného tvaru paraboly nebo ostatních částí svítidla. Při různých "konverzních sadách" to sice nějak funguje, ale rozhodně to ze světla nevytáhne maximum.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
fidzi
Příspěvky: 966
Registrován: 04 zář 2010 23:33
tel.: Xiaomi Mi2S
auto: Discovery I 300Tdi
Bydliště: Č.B./Písek/Lysice

Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?

#30 Příspěvek od fidzi » 25 dub 2014 22:44

y.sajty píše:no koment.
To sem čekal :lol: Zase žádné argumenty. :chuckle:
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.

Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585

Uživatelský avatar
popeye
Příspěvky: 138
Registrován: 15 srp 2010 10:09
auto: freelander 2

Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?

#31 Příspěvek od popeye » 26 dub 2014 11:09

tiez ma ohutily krasne do modra svietiace svetla ale obycajne halogeny tak nesvietia tak som zacal skusat halogenove ziarovky s privlastkom "xenonlook" a zo zvisenov svietivostov a sklickom zafarbenym na modro.vysledok farba svetla trosku menej zlta skor "biela" a vyrz ziarovky kazdy pol rok nove!!vyskusal som philips xtreme vision ,osram nighbreaker ,ring xenonultima 120% a vsetky neprezily velmo dlho a cena od 20£ do 30£ v dialkovych mam PIAA xtreme white plus tie aspon trosku zafarbia parabolu do modra tak to vyzera trosku zaujimavo ale nemam odvahu ich dat do stretavacich a cena 70£

a este foto ako dopadli svetla
Přílohy
IMG_20140426_095910_379.jpg

y.sajty
Příspěvky: 227
Registrován: 28 dub 2011 16:57
auto: freelander1.8 LPG
Bydliště: Ostravsko

Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?

#32 Příspěvek od y.sajty » 26 dub 2014 12:03

Tady je to krásně vidět jak dopadají pokusy o tuning světel.Ve skutečnosti dojde k poškození odrazové plochy/pokovení/ a paraboly vlivem teploty.Jediné řešení je výměna celého světlometu.Je třeba vzít v úvahu,že xenony mají jinou konstrukci a mají svou řídící jednotku.Pokusy o změnu svítivosti stojí výrobce miliony korun.Je to jako by jsi chtěl výměnou svíček získat navíc 50 koní a zničil motor.Nenech se zblbnout některými radami ,zkrátka výrobce ví co dělá.

Uživatelský avatar
popeye
Příspěvky: 138
Registrován: 15 srp 2010 10:09
auto: freelander 2

Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?

#33 Příspěvek od popeye » 26 dub 2014 12:21

to popraskanie je skor kombinacia celodeneho svietenia extremneho tepla v lete nalepky ked cestujete z anglicka do europy kde sa jazdy vpravo a aby si neoslnoval auta v protismere a ciklovac umyvania svetlometu ktory to schladi.si teda myslim

Uživatelský avatar
VlaSi
Příspěvky: 69
Registrován: 27 led 2014 17:36
tel.: 777028050
auto: RR Evoque

Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?

#34 Příspěvek od VlaSi » 26 dub 2014 12:41

Myslím že tohle je dobře názorný a vypovídá za vše. To zrcadlo je na prakticky na vyhození. A tohoto výsledku si dosáhl čím ? Těmi philips xtreme vision ,osram nighbreaker ,ring xenonultim??? Ty první dvě jsou jsou standardní halogenky, ty by přeci to neměli takto odrovnat... :Sorry:

Uživatelský avatar
popeye
Příspěvky: 138
Registrován: 15 srp 2010 10:09
auto: freelander 2

Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?

#35 Příspěvek od popeye » 26 dub 2014 12:51

no asi som to napisal vysie.

-extremne pocasie (teplo minule leto)
-celodenne svietenie dobry napad ledky ako celodenne svietenie
-nalepka na svetle ked cestujes do europy z anglicka proti osvetleniu oproti iducich aut
-kazde desiate umytie predneho okna spusti aj ostrekovanie svetla

priklad
Přílohy
eurolite-headlamp-projector-xenon-500x500.png
eurolite-headlamp-projector-xenon-500x500.png (978.69 KiB) Zobrazeno 5563 x

Uživatelský avatar
VlaSi
Příspěvky: 69
Registrován: 27 led 2014 17:36
tel.: 777028050
auto: RR Evoque

Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?

#36 Příspěvek od VlaSi » 26 dub 2014 17:15

Tohle je elegantní řešení. Koupit světla z modelu 2013. Na anglickým fóru je někdo teď nabízel za 250 liber .. tedy asi 8.200 ,-
[img]
světla.JPG
[/img]

MadTom
Příspěvky: 14984
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?

#37 Příspěvek od MadTom » 26 dub 2014 18:38

Akorát je třeba si dát pozor, aby to byly evropská světla, nebo na to šla přepnout. S anglickýma světlama by tě ostatní ani na STK moc nepochválili.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Zizal
Příspěvky: 336
Registrován: 04 srp 2013 19:39
auto: Freelander TD4
Bydliště: Havirov

Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?

#38 Příspěvek od Zizal » 26 dub 2014 19:17

Z te fotky to poskozeni neni jasne - muze to byt jen popraskany kryci lak na pruhlednem plastu, ne mrtva parabola. Pokud je to na pruhledne casti jde to rozlesti. Ostrikovace tomu davaji zabrat. Parabola jde znova pochromovat 8)
Klasika Osramy, GE a dalsi normalni znacky dodrzuji max wattaz. Svitivost zvysuji na ukor zivotnosti, nebo vylepsuji technologii pouzitim ruznych plynu.
HID-ky paraboly nevypaluji. Vybojka produkuje min tepla - prikon celeho systemu je nizzsi. Problem je ze jak banka praskne tak vypary muzou zaspinit parabolu, ale to plati pro HID i halogen.
Problem HID je kvalita vyroby - nektere kusy maji geometrii delanou asi podle kusu klacku. HIDek jsem namontoval spoustu, kdyz to bylo in. Pri trose pece a vyberu vybojek to jde. V cockach OK i po strance oslnovani (kontrolovane u nekolika aut na regloskopu). Tragedie jsou fabie - ty oslnuji s jakoukoli zarovkou a tam pak je HID bo cinske slunce peklo...
HOD a podobne cajna zarovky maji vetsinou vetsi prikon a pak paraboly dopadaji spatne. V pridavnych dalkach mam 55W HOD - podle Ampermetru do nich tece cca 7,5A takze asi 90W. To bych si do klasickych svetel nedal.

Uživatelský avatar
popeye
Příspěvky: 138
Registrován: 15 srp 2010 10:09
auto: freelander 2

Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?

#39 Příspěvek od popeye » 27 dub 2014 00:18

len ta priehladna cast je popraskana a aj dost hlboko to halogenkov nebude skor tie vonkajsie vplivy.na ebay sa daju najst aj za 50£ pouzite .

pozor na tie faceliftove svetla aj tak s tym budes muset ist na diagnostiku aby fungovali ako maju a to ze su z anglicka by nemalo vadit 2014 uz su urcene pre jazdu vpravo aj vlavo tak to pisu v manualy.

tie starsie maju (prikladam foto )nejaku vec ktorov sa da zmenit poloha svetelneho luca to je od faceliftu 2011 myslim
Přílohy
Capture.PNG
Capture.PNG (93.29 KiB) Zobrazeno 5538 x

Uživatelský avatar
fidzi
Příspěvky: 966
Registrován: 04 zář 2010 23:33
tel.: Xiaomi Mi2S
auto: Discovery I 300Tdi
Bydliště: Č.B./Písek/Lysice

Re: Halogeny modre H11 v hlavních světlech - zkušenosti ?

#40 Příspěvek od fidzi » 27 dub 2014 21:52

Zizal píše:Z te fotky to poskozeni neni jasne - muze to byt jen popraskany kryci lak na pruhlednem plastu, ne mrtva parabola.
HID-ky paraboly nevypaluji. Vybojka produkuje min tepla - prikon celeho systemu je nizzsi. Problem je ze jak banka praskne tak vypary muzou zaspinit parabolu, ale to plati pro HID i halogen.
To jsem zvědavej jestli ti na to y.sajty taky napíše no comment. Dělá-li opravdu na vývoji světel a přitom tu je schopný napsat takové hlouposti, tak fakt nevím...

Jen nějaká fakta:

výbojka Phillips D2S - příkon 35W - 3050lm
žárovka Narva H1 -příkon 100W - 2320lm

Toť vše ode mne o tom jak xenony více žerou a více topí.
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.

Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585

Odpovědět