Salisbury náprava
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Tak doprava z USA je v podstatě domluvená, teď se zeptám, co kdo doporučujete do předního diferáku, True Trac (nebo něco obdobného)nebo klasickou uzávěrku. Předpokládám, že auto s klasickou uzávěrou v předním diferáku bude v měkkém terénu špatně ovladatelné, ono už zavření zadku určitě zhorší ochotu zatáčet, ne?
- erik
- Příspěvky: 2870
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Ich auch.Potapěč píše:Já bych upřednostnil ovládanou uzávěrku, jak dopředu, tak i dozadu.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Tak teď už jen vyřešit tu plastovou klec, mít ji v autě, nemohl bych spát, jestli fakt něco nesnáším, tak je to plast tam, kde má být kus železa
...a našetřit 30000,- aby o tom doma nevěděli . Poradíte někdo s montáží? V podstatě jediný, zato dost podstatný problém bude vymezení vůle na soukolí, pokud se nemýlím. Viděl jsem fotky jak se to dělá pomocí hodinek, ale je třeba mít taky nějaké hodnoty. Ani nevím, jsou v Hayness manuálu?
...a našetřit 30000,- aby o tom doma nevěděli . Poradíte někdo s montáží? V podstatě jediný, zato dost podstatný problém bude vymezení vůle na soukolí, pokud se nemýlím. Viděl jsem fotky jak se to dělá pomocí hodinek, ale je třeba mít taky nějaké hodnoty. Ani nevím, jsou v Hayness manuálu?
Mas zbytocne obavy o plast. Zatial som ten plast videl pokazeny iba raz a aj to vinou zakaznika, ktory bol taky koumak, ze rozobral uzavierku aby si vyrobil kopiu...ked pochopil, ze to nezvladne tak to vsetko nejako poskladal a poskladal zle...eliott píše:Tak teď už jen vyřešit tu plastovou klec, mít ji v autě, nemohl bych spát, jestli fakt něco nesnáším, tak je to plast tam, kde má být kus železa
...a našetřit 30000,- aby o tom doma nevěděli . Poradíte někdo s montáží? V podstatě jediný, zato dost podstatný problém bude vymezení vůle na soukolí, pokud se nemýlím. Viděl jsem fotky jak se to dělá pomocí hodinek, ale je třeba mít taky nějaké hodnoty. Ani nevím, jsou v Hayness manuálu?
...ak ma niekto zle skusenosti resp poruchy na ARB nech napise.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Koukni sem to je docela slušnej návod. http://www.d-90.com/tech/arb.html . Pokud je objednáváš z US rád bych se s tebou svez (taky je sháním),třeba dostaneme množstevní slevu a bude třeba levněší poštovné. Za kolik jsi je tam sehnal?
https://www.expeditionexchange.com/defender/ tady jsou za 800
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
http://www.rocky-road.com/defender.html mají je za cca 700,- akorát do Čech je budem muset posílat po jedné. Ten postup je super, podle toho by to zvládla i cvičená opice , já bych to viděl tak někdy za měsíc, do té doby snad nějaký kapříci připlujou .
Já na to nechvátám, stejně musím ještě zjistit jakej přesnej typ uzávěrky je pro mě, protože mám defíka 2004, takže kulatej dif. Jinak bych chtěl předek , zadek i kompresor.eliott píše:http://www.rocky-road.com/defender.html mají je za cca 700,- akorát do Čech je budem muset posílat po jedné. Ten postup je super, podle toho by to zvládla i cvičená opice , já bych to viděl tak někdy za měsíc, do té doby snad nějaký kapříci připlujou .
ak mas 110 r.v. 2004 tak potrebujesKangaroo píše:Já na to nechvátám, stejně musím ještě zjistit jakej přesnej typ uzávěrky je pro mě, protože mám defíka 2004, takže kulatej dif. Jinak bych chtěl předek , zadek i kompresor.eliott píše:http://www.rocky-road.com/defender.html mají je za cca 700,- akorát do Čech je budem muset posílat po jedné. Ten postup je super, podle toho by to zvládla i cvičená opice , já bych to viděl tak někdy za měsíc, do té doby snad nějaký kapříci připlujou .
RD56 do predu
RD57 do zadu
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Pokud máš Defíka 110/130Kangaroo píše:Já na to nechvátám, stejně musím ještě zjistit jakej přesnej typ uzávěrky je pro mě, protože mám defíka 2004, takže kulatej dif. Jinak bych chtěl předek , zadek i kompresor.eliott píše:http://www.rocky-road.com/defender.html mají je za cca 700,- akorát do Čech je budem muset posílat po jedné. Ten postup je super, podle toho by to zvládla i cvičená opice , já bych to viděl tak někdy za měsíc, do té doby snad nějaký kapříci připlujou .
Předek RD-56
Zadek RD-57
Pokud máš Defíka 90
předek i zadek RD-56
Kompresor:
Jestli chceš i foukat gumy, tak ten větší, jestli foukáni pneu nechceš, tak kompakt.
.... admin zavahal...Kangaro ma pieskovu 110ku len sa nou este nepochvalil...Admin píše:Pokud máš Defíka 110/130Kangaroo píše: Já na to nechvátám, stejně musím ještě zjistit jakej přesnej typ uzávěrky je pro mě, protože mám defíka 2004, takže kulatej dif. Jinak bych chtěl předek , zadek i kompresor.
Předek RD-56
Zadek RD-57
Pokud máš Defíka 90
předek i zadek RD-56
Kompresor:
Jestli chceš i foukat gumy, tak ten větší, jestli foukáni pneu nechceš, tak kompakt.
... a doporucil by som Heavy Duty Air Line Kit (HDAL)
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".