jako fakt se šnorchlem z obou stran ? hustý
ofroading D3 D4 a RRS
Moderátor: Miky_CZ
- petr štrof
- Příspěvky: 898
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: ofroading D3 D4 a RRS
Na první foto snorkel na druhý straně není takže to možná bude fotoshop ale vypadá to dobre
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: ofroading D3 D4 a RRS
Je to jen Photoshop z tohodle obrázku a ještě k tomu jí ušmikli kus střechy.
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: ofroading D3 D4 a RRS
Emoce už polevili, tak bych vlákno využil k přidávání dalších videí a odkazů pro fandy, které zajímá, co všechno jde s těma našima, jak říká Ruda "elektronkama", dělat.
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: ofroading D3 D4 a RRS
Videa Dobrý už se těším az trochu nazbrojim a hlavně se s Tim musím naučit. Byl jsem na drobný test a zasnezeny zmrzlý kopeček na louce nevyjel. Auto neslo do otáček nemělo švih a stal jsem. Mel jsem pocit jakoby se dusil. Jediny režim co sel do omezovače tak byl pisek. Nějaký finty už mi poradili. Ted už jen přizvednout vyresit pneu
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: ofroading D3 D4 a RRS
Ještě me napadá resil někdo odpojení ABS trochu mi to mimo asfalt na sněhu vadilo.
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: ofroading D3 D4 a RRS
predpokladam ze systrm ESP dusil vykon ten treba vypnutRennie píše: ↑10 úno 2017 11:00 Videa Dobrý už se těším az trochu nazbrojim a hlavně se s Tim musím naučit. Byl jsem na drobný test a zasnezeny zmrzlý kopeček na louce nevyjel. Auto neslo do otáček nemělo švih a stal jsem. Mel jsem pocit jakoby se dusil. Jediny režim co sel do omezovače tak byl pisek. Nějaký finty už mi poradili. Ted už jen přizvednout vyresit pneu
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: ofroading D3 D4 a RRS
Holt první auto s elektrárnou tak se učíme a nasávám moudra
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: ofroading D3 D4 a RRS
Přesně tak, to ESP v principu přes ABS dobržďuje prokluzující kolo/a a snižuje výkon aby nedocházelo k prokluzu tolik,to auto v podstatě nic nemůže při nějakém výjezdu a dobržďuje se a tlumí až zdechne,takže určitě vypnout.....
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: ofroading D3 D4 a RRS
Přesně tak ....... ( taky mě to poradili zkušenější )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: ofroading D3 D4 a RRS
Snad nebudu plevelit vlákno. Koukal jsem pod auto a na zadním difu mám motorek uzávěrky. Ví někdo jak to vůbec funguje? Nikde v kabině není knoflík čím by se dala zapnout
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: ofroading D3 D4 a RRS
To je hodně všeobecné. Kdy a za jakých řežimů se zapíná. Googlil jsem ale marně
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- Maxsel
- Příspěvky: 3654
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: ofroading D3 D4 a RRS
Liší se podle toho, jaký máš navolený typ terénu na Terrain Response. Umí se zavírat postupně a funguje automaticky, takže manuálně to nijak neovlivníš
- Hubert
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: ofroading D3 D4 a RRS
Jak píše Maxsel. Navíc doplňuji jeho uzavření ovlivňuje hlavně prokluz kol a vykřížení náprav. Stejně jako mezinápravu.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB,
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: ofroading D3 D4 a RRS
Díky moc. Možná se ptám hloupe ale první jízda neznaleho byla celkem zklamání tak doufám že az to vyzkousim s vyplym ESP a lepšími pneu tak to bude lepší
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- Balu1989
- Příspěvky: 598
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: ofroading D3 D4 a RRS
jestli se uplně nepletu, tak při zvolení režimu crawl, se uzavře mezináprava rovnou a myslím, že i zadní pokud je přítomna.
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
-
- Příspěvky: 14973
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: ofroading D3 D4 a RRS
U D3 a D4 jsem to nestudoval, ale u D2 je v návodu k použití auta docela velká kapitola věnovaná jízdě v terénu. A dál měli i extra návod na jízdu v terénu obecně. Když jsme si to terénní auto pořídil, tak jsem si to i přečetl, některé věci tam byli zajímavé, spíš ty omezující, ale stejně si to člověk musel vyzkoušet sám.
D2 je oproti D3 jednoduchá a intuitivní. Takže za mě doporučuju si přečíst návod.
D2 je oproti D3 jednoduchá a intuitivní. Takže za mě doporučuju si přečíst návod.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Balu1989
- Příspěvky: 598
- Registrován: 30 zář 2013 10:44
- tel.: 725 594 313
- auto: D4
- Bydliště: Dobříčkov (Benešov)
Re: ofroading D3 D4 a RRS
platí to i D3
rennie: pokud by jsi chtěl, mohu ti poslat manual.
rennie: pokud by jsi chtěl, mohu ti poslat manual.
PER ASPERA AD ASTRA
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
P38 2,5 DSE 99 - pneu 235/85 R16 +1" nahoru, +6cm do šířky, CB, zahrádka, už není:-(
D3 05 TDV6 :-) - x-lifter, pneu 265/70/17, navíjedlo, prahy
D4 12 SDV6 - x-lifter, naviják, prahy......, stále se vylepšuje :-D
Re: ofroading D3 D4 a RRS
Sice navody vetsinou odmitam, ale musim potvrdit. Tenhle se vyplati rozhodne precist (stejne jako vetsinu ostatnich) )). Vlastne se doctes i o vypinani DSC apod, co tu uz kluci psali...
Nekde mam tabulku stazenou, co presne ktery rezim zavira a dela. Tak se ji pokusim najit a dam ji sem.
Navod Ti kdyztak taky muzu poslat.
Nekde mam tabulku stazenou, co presne ktery rezim zavira a dela. Tak se ji pokusim najit a dam ji sem.
Navod Ti kdyztak taky muzu poslat.
Discovery II, III, IV KTM 990 Adv, EXC400