Zdravim vsechny kolegy, vzhledem k tomu ze ve stredu nebo ve ct se stanu majitelem defa 110ky, tak zacinam resit nektere vychytavky. PRemyslim o podvozku, nejak jsem tak dosel k O.M.E.... Mam nasledujici vyber.
SET OF OLD MAN EMU 4 x SHOCKS 4 x SPRINGS 1 x STEERING DAMPER
PLEASE CHOOSE WHICH SPRINGS YOU NEED
DEFENDER 90/110/130 DIESEL FRONT 40mm LIFT = UPTO 50KG LOAD OME751, 51-110KG OME767
DEFENDER 90 REAR = MEDIUM LOAD 50mm LIFT OME764,
CONSTANT 200KG LOAD 50mm LIFT OME762
DEFENDER 110 REAR = LIGHT LOAD 25mm LIFT OME752,
CONSTANT 300KG LOAD 50mm LIFT OME755,
CONSTANT 500KG LOAD 50mm LIFT OME754.
DEFENDER 130 LIGHT LOAD 25mm LIFT OME755.
CONSTANT 400KG LOAD 40mm LIFT OME754
....
ale nejak nejsem moudry z te hmotnosti. Jak velky to ma vliv. Chci dopredu namontovat pevnsotnak a navijak, jinak budu jeszdit hlavne sam s minimem zateze, max tu a tam vice nalozen. Jaky lift je rozumny? Poradi "starsi a zkusenejsi" novackovi. Diky moc.
Dotaz zacatecnika 2 - podvozek
Na naviják ti stačí dopředu 50kg navíc od normálu.
DEFENDER 90/110/130 DIESEL FRONT 40mm LIFT = UPTO 50KG LOAD OME751,
ty druhé jsou pokud si dáš na kapotu rezervu a auto budeš zatěžovat více
vzadu bych dal
DEFENDER 110 REAR = LIGHT LOAD 25mm LIFT OME752
neboť říkáš že nebudeš auto používat jako nákladák a nebudeš v něm vozit více nakladu,
Jestlim plánuješ nějakou expedici tak dle mého názoru se ti hodí dozadu ty CONSTANT 300KG LOAD 50mm LIFT OME755,
neb si tam dáš celou výbavu úpak tam narveš dva tři kanistry s naftou a pak s tím budeš chtít normálně jet, aby se ti necourala prdel po zemi
Ale zase to musíš mít pořád naložený
Jestli ale neplánuješ tak ti to s tvrdýma pružinama bude poskakovat jako koza, a poznají to i pneumatiky,
tak doufám že ti to trochu pomohlo
J
DEFENDER 90/110/130 DIESEL FRONT 40mm LIFT = UPTO 50KG LOAD OME751,
ty druhé jsou pokud si dáš na kapotu rezervu a auto budeš zatěžovat více
vzadu bych dal
DEFENDER 110 REAR = LIGHT LOAD 25mm LIFT OME752
neboť říkáš že nebudeš auto používat jako nákladák a nebudeš v něm vozit více nakladu,
Jestlim plánuješ nějakou expedici tak dle mého názoru se ti hodí dozadu ty CONSTANT 300KG LOAD 50mm LIFT OME755,
neb si tam dáš celou výbavu úpak tam narveš dva tři kanistry s naftou a pak s tím budeš chtít normálně jet, aby se ti necourala prdel po zemi
Ale zase to musíš mít pořád naložený
Jestli ale neplánuješ tak ti to s tvrdýma pružinama bude poskakovat jako koza, a poznají to i pneumatiky,
tak doufám že ti to trochu pomohlo
J
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
...ted este zalezi kolik do toho chces nacpat .
V cenach je OBRI rozdil.Projed Forum a koukni co maj kluci co vazne neco jezdi.Uz se tu o tom psalo.Taky bych to nekupoval v CR.
Honza
V cenach je OBRI rozdil.Projed Forum a koukni co maj kluci co vazne neco jezdi.Uz se tu o tom psalo.Taky bych to nekupoval v CR.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Land Jirka
- Příspěvky: 3474
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
...presne takhle jsem to myslelLand Jirka píše:Myslím, že liftový sady od Britpartu jsou srovnatelný s OME a jsou levnější i v UK.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info