Kolegové, rád bych se zeptal a nechal si poradit co případně vyměnit.
Když jedu autem a sundám nohu z plynu a pak zase na něj šlápnu tak si auto pocitově "kopne", jako kdyby se něco volného zapřelo ale díky vůle se reakce hnací soustavy přenese se zpožděním a "podrcne". Vyvěsil jsem přední kola na heveru a když pootočím kolem na jedné straně tak druhé se pootočí později a mám pocit, že to je přesně to co se mi děje za jízdy. Netušíte ke které komponentě směřovat - jestli diff, nebo poloosy, či něco úplně jiného? Zkoušel jsem různé vůle na podvozku a zdá se být vše ok.
Neděje se to při změně převodového stupně takže automat sem vyřadil jako možnou příčinu. Ještě mám tedy uvolněné uložení zadního kardanu, myslel jsem si. že je příčina toto ale pak jsem točil s těmi vyvěšenými předními koly a přijde mi divné, že zabíraj s velkou vůlí vůči sobě a maj tendenci udělat ten "kopající zvuk" když se zapře to druhé kolo při točení prvním kolem.
Předem moc děkuji za radu.
L320 - kopání za jízdy
-
- Příspěvky: 14978
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: L320 - kopání za jízdy
Pravé a levé kolo na jedné nápravě budou mít proti sobě vždy nějakou vůli - bez ní by převody v diferenciálu nefungovaly (zadřelo by se to). Spíš jde o to, jak velká ta vůle je. A jestli je to v koncovém převodu nebo ve vlastním diferenciálu. Cvakat by to ale nemělo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: L320 - kopání za jízdy
řetěz v přídavce?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Lukasino
- Příspěvky: 3884
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: L320 - kopání za jízdy
Podle mě ano při projetí, ale to by bylo lepší zajet za někým kdo to zná a pozná z projevu auta
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 75
- Registrován: 06 pro 2021 18:29
- auto: D4
- Bydliště: Jižní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: L320 - kopání za jízdy
Mě to u D4 dělaly hydrobuše na přední nápravě. Po výměně problem zmizel.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Příspěvky: 312
- Registrován: 09 kvě 2016 16:35
Re: L320 - kopání za jízdy
Jestli to má najeto nad 200tiskm, tak bych se nedivil ,že je vytahanej řetěz, To by v dobrým servisu měli snadno zjistit. Pokud ten řetez praskne ,tak se to v tej převodovce všechno rozšmelcuje. Tak že je záhodno to rychle řešit.revanix píše: ↑22 úno 2024 13:06 Kolegové, rád bych se zeptal a nechal si poradit co případně vyměnit.
Když jedu autem a sundám nohu z plynu a pak zase na něj šlápnu tak si auto pocitově "kopne", jako kdyby se něco volného zapřelo ale díky vůle se reakce hnací soustavy přenese se zpožděním a "podrcne". Vyvěsil jsem přední kola na heveru a když pootočím kolem na jedné straně tak druhé se pootočí později a mám pocit, že to je přesně to co se mi děje za jízdy. Netušíte ke které komponentě směřovat - jestli diff, nebo poloosy, či něco úplně jiného? Zkoušel jsem různé vůle na podvozku a zdá se být vše ok.
Neděje se to při změně převodového stupně takže automat sem vyřadil jako možnou příčinu. Ještě mám tedy uvolněné uložení zadního kardanu, myslel jsem si. že je příčina toto ale pak jsem točil s těmi vyvěšenými předními koly a přijde mi divné, že zabíraj s velkou vůlí vůči sobě a maj tendenci udělat ten "kopající zvuk" když se zapře to druhé kolo při točení prvním kolem.
Předem moc děkuji za radu.