Defender 110 Ice Edition rv 2010 2.4Tdci, dovezený zo Švajčiarska, kde slúžil predpokladám ako služobné auto, takže kilometrický nájazd je väčší, momentálne 384 xxx a samozrejme, keďže na aute čas od času jazdím, pomaly pribúdajú.
Vozidlo má servisnú knihu z LR servisov vo Švajčiarsku, posledný záznam je pri 312 768. Pri 292 xxx km bol podľa knihy menený motor a turbo. Za aký a s akým nájazdom, čo všetko sa menilo, neviem.
Dovezené bolo pri cca 340 v roku 2019, kúpil ho kamarát a ten ho mal do 375, následne som ho kúpil ja v decembri 2022.
Vozidlo bolo po menšej nehode vo Švajčiarsku, dátum neviem, foto prikladám.
Od dovozu bolo auto pravidelne servisované u Kokeška, Mipr v BA alebo u chalanov v BH Servis.
Zo servisov, ktoré boli robené od 2019 do 2023:
- Repas prídavnej prevodovky
- Repas prednej nápravy ( pôvodná bola ohnutá po vyššie spomenutej nehode, dával sa tubus od K.Slámu. kamarát si však nevšimol, a táto nová je bez stabilizátora, takže vpredu stabilizátor nie je )
- Rozvodovy remen, vodna pumpa, kladky
- VCV na palivovej pumpe
- Spojková sada spolu so zotrvačníkom
- výstupný hriadeľ hlavnej prevodovky ( LOF )
- repas vstrekov
- výmena žhavičov
- predné a zadné brzdy
- podvozok : OME struny – stredná záťaž, predné pre pevnostný nárazník a navijak, tlmiče Bilstein – v dobe výmeny boli dlhodobo nedostupné OME tlmiče, preto táto kombinácia, OME tlmič riadenia
- ošetrenie rámu, vyvarenie zadného crossmemberu
- spolu s ošetrovaním rámu boli skontrolované všetky silentbloky, kardany, kríže
- menené pánty zadných a vodičových dverí
- nové predné vyhrievané čelné sklo
- pevnostne tyce riadenia + capy s maznicami
- nový štartér
- samozrejme prevádzkové kvapaliny a mazivo kontrolované a menené pravidelne
Auto nemá skoro žiadne off úpravy, je tam robený držiak rezervy, momentálne na repasovaných diskoch Mangels Triangular s novými MT pneu. Šnorchel, Mud Stuff Snow Cowl, Mud Stuff Puma heater deflector. Menené predné svetlá ( nové originál Wipac Crystal SVX Ice edition ) – pôvodné boli zažltnuté a vypálený chróm.
Čo sa týka technického stavu respektíve funkčnosti, nič neklepe, nebúcha, únik kvapalín minimálny až žiadny.
Nefunguje výhrev sedačky vodiča, a je poškodený molitan v opierke ( poťah je bez poškodenia ), zadný stierač a ostrekovač a výhrev zadného skla ide podľa nálady.
Hrzda, ako som písal vyššie, rám bol ošetrený, skontrolovaný, crossmember vyvarený. Dvere sú v poriadku okrem skinu na dverách batožinového priestoru. Tam je žiaľ dole hrdza. Footwells pod spolujazdcom pekné bez hrzde, pri vodičovi hrdza. Na C stĺpiku na spodnej strane je hrdza na oboch stranách. Na aute sa nájde aj oxidácia, prípadne škrabance.
Nie je to leštenka.
Výbava: Ice Edition - predné a zadné vyhrievané sklo, predné ele. okná, predné vyhrievané sedačky, originál LR rádio, klimatizácia, centrál na DO, SVX predok. Sedačky koža/alcantara prešívené bielou niťou. 5 miestna verzia. V aute je športový 3 ramenný volant.
Auto bolo odstrojené od ICE Edition doplnkov – kolesá, Abar, nášlapy a nastriekané na čierno panely okolo zadných okien ( kto a kedy toto všetko spravil neviem, kamarát ho už tak kúpil )
Inzerát píšem tak ako auto je, na niečo som určite zabudol, takže kto chce, môže sa pýtať.
Cenu strelím od pása: 23 000€ ale je samozrejme o dohode k spokojnosti oboch strán.
P: Defender 110 2.4Tdci
Moderátoři: Miky_CZ, Acon, Sláma Karel
P: Defender 110 2.4Tdci
- Přílohy
-
- 1.jpg (70.77 KiB) Zobrazeno 758 x
-
- 2.jpg (84.57 KiB) Zobrazeno 758 x
-
- 3.jpg (95.52 KiB) Zobrazeno 758 x
-
- 4.jpg (98.53 KiB) Zobrazeno 758 x
-
- 5.jpg (101.33 KiB) Zobrazeno 758 x
Re: P: Defender 110 2.4Tdci
Interiér
- Přílohy
-
- 6.jpg (87.47 KiB) Zobrazeno 757 x
-
- 7.jpg (59.97 KiB) Zobrazeno 757 x
-
- 8.jpg (57.1 KiB) Zobrazeno 757 x
Re: P: Defender 110 2.4Tdci
Ak dovolíš pridám ti sem pár foto, ktoré by mohli zaujímať. Inak na tomto defiku som sa rád šiel previesť keď som ho mal
Defender 110 Tdi 1998