K/N filtr
Moderátor: Acon
Trochu mimo téma, ale když mě dnes Jardas Pešl říkal kolik mu bere jeho závoďák, tak jsem se svou spotřebou 18-20 litrů úplný břídilMiloš píše:Já ho teď dal do RR 4,6 a dobrý.Efekt jako že by to nějak extra líp jelo to nemá,ale spotřeba je zase o něco lepší.Při posledním tankování 14,4,ale je fakt,že v úplně ideálních podmínkách.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
Nedá mi to abych nereagoval. Moje problémy v Rumunsku nebyly tak strašný jak Low líčí. Víceméně žádný, Defík jezdil v pohodě, prostě jsem jen po brodění vyndal ze zvědavosti filtr abych zjistil jak je na tom. V tu dobu jsem neměl na autě cyklon ale jen šnorchl, tudíž se tam dostalo trochu bordelu z prašnejch cest. Filtrbox jsem měl mázlej silikonem, takže se tam vlhko nedostalo. Spíš se ten prach smísil s tim olejem na filtru a udělalo to trochu bahýnko. Omlátil jsem to o rezervu a vrátil zpět. Jako ponaučení jsem si vzal vozit s sebou to pomatlání a namontovat cyklon místo kobry. Jinak mám bavlněnej filtr taky na eRku http://skoda-virt.cz/cz/auta/erka/2559-redrocket/ ale od firmy Green.
Funguje taky dobře. Objednával jsem z paddockspares.com protože jsem tam potřeboval ještě nějaký nezbytně nutný kokotinky..
Já bych tedy KN doporučil, ale ať si tam každej narve co chce. Je mi to jedno..
Funguje taky dobře. Objednával jsem z paddockspares.com protože jsem tam potřeboval ještě nějaký nezbytně nutný kokotinky..
Já bych tedy KN doporučil, ale ať si tam každej narve co chce. Je mi to jedno..
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Čistě teoreticky by 5V měly mít klidnější chod než 4V - je to o klikovce kdo měl 6V W Cosworth nebo nejlépe 8V/12V tak ví o čem to je...Stavros píše:On je ten ctyrvalec asi v poradku, ale petivalce jsou takovy neklidny.
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- vizos
- Příspěvky: 569
- Registrován: 18 led 2007 09:13
- tel.: 739266781
- auto: D3 ala G4 a S1
- Bydliště: Předmostí
Po kratkem premysleni sem si do D3 K&N filtr taky objednal u Elite za 1602,93 CZK. Jen dodaci lhuta je prej tak 2-3tydny . Kdyz mi kluk ukazoval na modelu pruchodnostu papiru verzus K&N tak bylo rozhodnuto. Tak za 3tydny uvidim jestli je fakt lepsi kdyz Stavros popisuje sami klady .
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.
- Honza_offroad
- Příspěvky: 613
- Registrován: 15 zář 2008 12:16
- tel.: 724 007 163
- auto: D2,D3,Def portal
- Bydliště: Pragl
- Kontaktovat uživatele:
KNko jezdim na Def a Disco II oba TD5 a max spokojenost -> vozit tu cistici sadu neni problem.karel píše:... nejlepší je dát na šnorchl odstředivý cyklón ze zetoru a po naplnění vysypat
Ale spis jsem chtel reagovat na ten cyklon ze zetoru. Moje zkusenost z disco TD5 (asi 170hp) je, ze v Maroku funguval paradne, ale auto o poznani hur jelo, protoze ten cyklon je moc malej a zabranuje pruchodu vzduchu... ale mozna je, ze na motoru bez upravy to neni poznat.
tot moje troska do mlyna
H.
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
www.toomich.cz www.adventure-land.cz
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Porovnávali jsme ty ciklony u Miloše II a verdikt je ten,že velikostně jsou shodný a pořizovací cena se diametrálně liší ve prospěch zetoráckého.
p.s. I na traktor jsou dvě velikosti a podle mě má traktor větší obsah motoru a tím pádem větší apetit a to i na vzduch.
p.s. I na traktor jsou dvě velikosti a podle mě má traktor větší obsah motoru a tím pádem větší apetit a to i na vzduch.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
To tak nemůžeš brát low, patrol přece nemá motor bez ohledu na cyklon tedy kromě 4,2 litrů, to je jiná liga tam bych ho dallow píše:to sice jo, ale traktor nejede stofkou, a tam zalezi i na tom jak je cyklon schonej fungovat pri nejakem naporu vzduchu, vim, ze snad patroly meli problem s prisunem vzduchu ve vetsich rychlostech pri pouzuiti nejakych cyklonu
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- Miloš II
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 01 lis 2006 09:24
- tel.: سوني اريكسون
- auto: لاند روفر ديسكفري 2
- Kontaktovat uživatele:
Jo je to tak co jsem namontil šnorchl tak jsem sdemontil "kobru" a jezdím jenom s cyklonem a bez problemu. (Island, Maroco atd.) zachytává první nápor prachu na filtr a případě deště je schopen pojmou vodu. Miloš IIRudaK píše:Porovnávali jsme ty ciklony u Miloše II a verdikt je ten,že velikostně jsou shodný a pořizovací cena se diametrálně liší ve prospěch zetoráckého.
p.s. I na traktor jsou dvě velikosti a podle mě má traktor větší obsah motoru a tím pádem větší apetit a to i na vzduch.
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Já mám cyklon z Manu. Průtok vzduchu dostatečný a vyzkoušený dlouhodobě snad za všech podmínek. Nerad inprovizuji a proč také zkoušet něco co již je ověřeno viz. www.ex-tec.de
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu