čipovat nebo nečipovat

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Zbyněk 1

čipovat nebo nečipovat

#1 Příspěvek od Zbyněk 1 » 27 úno 2009 18:18

Chci si načipovat můj RR .motor 2.5 BMV Ctěl bych vědět jaké jsou zkušenosti.
Dík Zbyněk.
Naposledy upravil(a) Zbyněk 1 dne 28 úno 2009 21:11, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5714
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#2 Příspěvek od Miky_CZ » 27 úno 2009 18:23

co tahle typ RR, a hlavne jaky motor?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
MartinMM
Příspěvky: 220
Registrován: 05 led 2007 19:33
Kontaktovat uživatele:

Bmw 2.5 D

#3 Příspěvek od MartinMM » 01 bře 2009 14:56

teda myslím , ja to chipnul a přidal na turbu . Jezdím tak už víc jak rok a nemůžu si stěžovat. Auto jede lépe než v benzínu :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

#4 Příspěvek od Acon » 01 bře 2009 21:19

ja som pre 6r. čipol Lanciu Kappu 2,4JTD 5valec. +20%. Na brzde z pôvodných 303Nm na 362Nm. Na tom aute to bolo cíťiť neskutočne. Najazdil som tak vyše 160 000km, auto má dnes 234 000km, pôvodné vstrekovače aj turbo, vlastne všetko je pôvodné. Minulý týždeň som bol na STK a emisnej, splnené vysoko nad limit a zdôrazňujem, že na STK nikoho nemám čo by ma nechal prejsť. Takže ja osobne mám len dobrú skúsenosť. U Disko sa bojím jedine aut. prevodovky. Neviem aký Nm znesie bez výrazného vplyvu na životnosť. Ak je ale zhodná s benzínovým 8valcom, tak asi to toho pôjdem.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
FRANKIE
Příspěvky: 56
Registrován: 05 led 2009 17:08
tel.: 00421907981729
auto: P38 2,5 DSE
Bydliště: KOMARNO SLOVAKIA

#5 Příspěvek od FRANKIE » 01 bře 2009 22:58

ja tam mam hodenych 25% sice mam to len dva mesice,. ale je to citit na vykone aj na spotrebe(vykon hore, spotreba dole) povedal kamos, ze toto nemoze ublizit nicomu on uzb nico nacipoval, tak ye spokojnost

Uživatelský avatar
Dušan Dreisig
Příspěvky: 77
Registrován: 10 lis 2008 22:23
Bydliště: Martin, SR

chip tununing

#6 Příspěvek od Dušan Dreisig » 11 bře 2009 18:57

a o čipovaní V8 4,6 vie niekto? viem len o jednom a ten to má robené v nemecku. Výkon údajne po úprave 192kW! zrýchlenie lepšie o 1,8 sec. z 0-100km/h a spotreba nižšia o 3,2 l na 100km!!! asi ste to tiež čítali na "www.moje.auto.cz". Tak ak niekto viete o tomto tuningu by ma to zaujímalo. Tomuto motoru by to určite nevadilo, je predimenzovaný, len či sú to reálne hodnoty....
Range Rover 12/2000 Vogue LPG ;)

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od OC » 11 bře 2009 19:06

O čipování vím toto, jak jsem se tak bavil s lidmi, již tomu rozumějí, možná to není úplná volovina.... ale je to drahé jak v Praze dům :)

Okrajově o tom uvažuji, ale jaksi je pořád spousta mnohem důležitějších věcí, jež na autě pořešit (jako třeba tlumiče... :))

P.S. www.moje.auto.cz nečtu vůbec. Měl bych?
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
pemapo
Příspěvky: 54
Registrován: 19 led 2009 18:52
tel.: 0915134640
auto: LR sport 2007 2,7
Bydliště: Nitra

#8 Příspěvek od pemapo » 11 bře 2009 19:18

OC píše:O čipování vím toto, jak jsem se tak bavil s lidmi, již tomu rozumějí, možná to není úplná volovina.... ale je to drahé jak v Praze dům :)

Okrajově o tom uvažuji, ale jaksi je pořád spousta mnohem důležitějších věcí, jež na autě pořešit (jako třeba tlumiče... :))

P.S. www.moje.auto.cz nečtu vůbec. Měl bych?
chlapi ja mam nachipovaneho ROVIKA a poviem Vam ze je to poznat a mensia spotreba ,,,a doporucil by som to najazdil som uz 10000KM a stalo ma to 250 EURO a dva roky zaruka,,,,,

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od OC » 11 bře 2009 19:21

No já nevím, mezi 800 librami a 250 eurodenáry vidím určitý rozdíl ;)
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
pemapo
Příspěvky: 54
Registrován: 19 led 2009 18:52
tel.: 0915134640
auto: LR sport 2007 2,7
Bydliště: Nitra

#10 Příspěvek od pemapo » 11 bře 2009 19:36

OC píše:No já nevím, mezi 800 librami a 250 eurodenáry vidím určitý rozdíl ;)
ja viem ze je drahe ,,ale ja by som tolko penez nedal
http://tuningchips.de/datenblatt-s/rang ... itenanfang

RB
Příspěvky: 112
Registrován: 22 úno 2007 12:00
Bydliště: Prachatice

Re: Bmw 2.5 D

#11 Příspěvek od RB » 11 bře 2009 19:50

MartinMM píše:teda myslím , ja to chipnul a přidal na turbu . Jezdím tak už víc jak rok a nemůžu si stěžovat. Auto jede lépe než v benzínu :lol: :lol: :lol:
Moje řeč.Ztejná zkušenost.RB

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od OC » 11 bře 2009 19:58

Ale to je turbochrocht Obrázek :)

4.0/4.6 tam, pokud dobře hledám, nemají vůbec; mají tam leda pak 4.4 pro L322, a ten je zase za naprosto jiné peníze.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
Dušan Dreisig
Příspěvky: 77
Registrován: 10 lis 2008 22:23
Bydliště: Martin, SR

#13 Příspěvek od Dušan Dreisig » 12 bře 2009 12:40

Takže s benzínovým čiptunungom asi nik nemá skúseností, ja ak by som to tam dával tak hlavne kôli spotrebe... výkon je celkom v pohode aj keď zvýšenie vždy poteší :)
Range Rover 12/2000 Vogue LPG ;)

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od motohanz » 17 bře 2009 18:50

nevim jestli to u motoru tohoto typu bude znat vubec....
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

#15 Příspěvek od Acon » 17 bře 2009 20:56

Dušan Dreisig píše:Takže s benzínovým čiptunungom asi nik nemá skúseností, ja ak by som to tam dával tak hlavne kôli spotrebe... výkon je celkom v pohode aj keď zvýšenie vždy poteší :)
čipovať preplňovaný motor je celkom jednoduché s dobrým výsledkom, no získať niečo navyše z atmosférického je kurvatvrdý oriešok. Automobilky vrážajú milióny do nových systémov aby boli pri vyššom výkone dodržané požadované emisie. Čipovať nepreplňovaný motor sú peniaze vyhodené z okna.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Odpovědět