Verze

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
JenaN
Příspěvky: 32
Registrován: 05 pro 2008 19:52
Bydliště: Rájec-Jestřebí
Kontaktovat uživatele:

Verze

#1 Příspěvek od JenaN » 21 bře 2009 13:47

Ahoj Lanďáci. Mám na Vás dotaz. Koukal sem na starší příspvěvky, ale nějak sem to stejně nenašel, tak se ptám a pokud je to tu už někde napsáno, tak se prosím nezlobte a pošlete třeba odkaz...

Takže mohl by mně někdo popsat verze RR od roku přibližně tak 1990 do roku 2000? Rád bych k jednotlivým verzím také druhy motorů a tak... V jakých letech se třeba montoval 300 TDi? Je to stejné jak u Disca, nebo jsou tam rozdíly? Líbí se mně modely s hranatými světly...předpokládám, že to už není RR Classic a že se to dělalo tak od 94-95, ale nejsem si jit. To je mysim to P38? No vidíte mám v tom zmatek...objásní mně to někdo? :oops: Díky Honza

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5244
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#2 Příspěvek od Rover » 24 bře 2009 10:46

300Tdi - RRC konec roku 93 - 94 (údajně výroba dojížděla ještě 95). Motor naprosto stejný jako u DI.

P38 od 1995.
Country boy...

Uživatelský avatar
Reverend
Příspěvky: 319
Registrován: 26 črc 2007 20:12
tel.: +420777068155
auto: P38, L322
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Reverend » 24 bře 2009 11:35

Bohuzel u P38 motor 300tdi vystřídal 2.5dse od BMW... řekl bych to asi takto, kde udělali spojenci za války chybu ??? stříleli málo a nejen do vzduchu... je to bohužel slaboučký motor na takové auto... mám ho...
LAND ROVER není auto, je to ŽIVOTNÍ STYL... a few years later: když máš prachy který chceš někam uložit a nepočítáš se zhodnocením, pak je LAND ROVER správná volba

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2895
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

RR

#4 Příspěvek od Neklan » 25 bře 2009 09:03

RRC dojížděl až do roku 1996, rok a půl se vyráběl souběžně s P38 (ten s hranatými světly), který se dělal v letech 1994 - 2000(?) - druhým datem si nejsem úplně jist - motory buď vzpomínaný BMW diesel, řadový 6-ti válec 2,5 DSE nebo klasické Rover V8 4,0 nebo 4,6 l.
RRC se dělaly od roku 1970 do roku 1985 v první generaci, po roce 1985 facelift (např. plastová maska chladiče, vařená karoserie namísto šroubované, vstřikování, pozměněný interier atd.) První seriové 4-dveřáky byly v roce 1981. Motory 3,5 l V8 2x Stromberg karburátor, později vstřikování, objem se koncem 80-tých let zdvihal na 3,9 l, u prodloužených verzí LSE 4,2 l. Diesely byly čyřválcové, nejdříve italské VM 2,4 l, později vlastní 200tdi a 300tdi.
L322 už je jiná historie, oproti předchozím nezávislé zavěšení a samonosná karoserie, motory nejdříve BMW 4,4 l V8 a diesely BMW 3,0 l R6, v současnosti Jaguar V8 4,4 l atmosférický nebo 4,2 l Supercharged (2x kompresor, nikoli turbo), diesel Ford/PSA V8 3,6 l.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE

Uživatelský avatar
JenaN
Příspěvky: 32
Registrován: 05 pro 2008 19:52
Bydliště: Rájec-Jestřebí
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od JenaN » 25 bře 2009 16:51

Díky moc za objasněnou. A teď ještě k tomu dieslu u P38. Fakt je to tam moc slabý? Nende mně o ježdění po dálnici a podobně. Prostě kotěhůlky a občas okrska... To je jedna věc a druhá, jak je to s tou poruchovostí a takovéma těma fámama vo tom, že je to pořáď na hromadě...?

Uživatelský avatar
Dušan Dreisig
Příspěvky: 77
Registrován: 10 lis 2008 22:23
Bydliště: Martin, SR

#6 Příspěvek od Dušan Dreisig » 25 bře 2009 17:56

ja mám 4,6 ale jazdím na LPG a u nás na slovensku to vychádza veľmi dobre, LPG stojí 0,440 euro. Skús pouvažovať nad touto alternatívou... budeš chodiť lacnejšie. U vás v ČR je dosť P38 4,6 na LPG po bazároch a nevyzerajú ze....a nebudeš problém s výkonom ani pri ťahaní prívesu do kopca ani pri predbiehaní....
Range Rover 12/2000 Vogue LPG ;)

Uživatelský avatar
JenaN
Příspěvky: 32
Registrován: 05 pro 2008 19:52
Bydliště: Rájec-Jestřebí
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od JenaN » 25 bře 2009 18:05

jenže u tohoto obsahu je zase dražší povinný ručení...

Uživatelský avatar
Reverend
Příspěvky: 319
Registrován: 26 črc 2007 20:12
tel.: +420777068155
auto: P38, L322
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Reverend » 25 bře 2009 19:08

neni to zase tak strasny... holt neco to stoji, ale jde to :-)
LAND ROVER není auto, je to ŽIVOTNÍ STYL... a few years later: když máš prachy který chceš někam uložit a nepočítáš se zhodnocením, pak je LAND ROVER správná volba

Uživatelský avatar
Dušan Dreisig
Příspěvky: 77
Registrován: 10 lis 2008 22:23
Bydliště: Martin, SR

#9 Příspěvek od Dušan Dreisig » 26 bře 2009 11:37

U nás na slovensku ma vyšlo "povinné ručení" 5400 SK, myslím, že celkom v pohode čo vy na to?!
Range Rover 12/2000 Vogue LPG ;)

epic
Příspěvky: 3
Registrován: 26 bře 2009 18:13
Bydliště: Ostrava

#10 Příspěvek od epic » 26 bře 2009 18:20

JenaN píše:jenže u tohoto obsahu je zase dražší povinný ručení...
Hmm tak kvůli tomuto příspěvku jsem se zaregistroval.
Jestli řešíš cenu povinného ručení tak se tomuto vozu vyhni obloukem, jelikož náklady na provoz jsou obrovské a pokud využiješ služeb autorizovaného servisu tak bych řekl že povinné ručení je cena dvou plných nádrží :D
Range Rover 2.5 dse

Odpovědět