Verze
Verze
Ahoj Lanďáci. Mám na Vás dotaz. Koukal sem na starší příspvěvky, ale nějak sem to stejně nenašel, tak se ptám a pokud je to tu už někde napsáno, tak se prosím nezlobte a pošlete třeba odkaz...
Takže mohl by mně někdo popsat verze RR od roku přibližně tak 1990 do roku 2000? Rád bych k jednotlivým verzím také druhy motorů a tak... V jakých letech se třeba montoval 300 TDi? Je to stejné jak u Disca, nebo jsou tam rozdíly? Líbí se mně modely s hranatými světly...předpokládám, že to už není RR Classic a že se to dělalo tak od 94-95, ale nejsem si jit. To je mysim to P38? No vidíte mám v tom zmatek...objásní mně to někdo? Díky Honza
Takže mohl by mně někdo popsat verze RR od roku přibližně tak 1990 do roku 2000? Rád bych k jednotlivým verzím také druhy motorů a tak... V jakých letech se třeba montoval 300 TDi? Je to stejné jak u Disca, nebo jsou tam rozdíly? Líbí se mně modely s hranatými světly...předpokládám, že to už není RR Classic a že se to dělalo tak od 94-95, ale nejsem si jit. To je mysim to P38? No vidíte mám v tom zmatek...objásní mně to někdo? Díky Honza
- Reverend
- Příspěvky: 319
- Registrován: 26 črc 2007 20:12
- tel.: +420777068155
- auto: P38, L322
- Kontaktovat uživatele:
Bohuzel u P38 motor 300tdi vystřídal 2.5dse od BMW... řekl bych to asi takto, kde udělali spojenci za války chybu ??? stříleli málo a nejen do vzduchu... je to bohužel slaboučký motor na takové auto... mám ho...
LAND ROVER není auto, je to ŽIVOTNÍ STYL... a few years later: když máš prachy který chceš někam uložit a nepočítáš se zhodnocením, pak je LAND ROVER správná volba
RR
RRC dojížděl až do roku 1996, rok a půl se vyráběl souběžně s P38 (ten s hranatými světly), který se dělal v letech 1994 - 2000(?) - druhým datem si nejsem úplně jist - motory buď vzpomínaný BMW diesel, řadový 6-ti válec 2,5 DSE nebo klasické Rover V8 4,0 nebo 4,6 l.
RRC se dělaly od roku 1970 do roku 1985 v první generaci, po roce 1985 facelift (např. plastová maska chladiče, vařená karoserie namísto šroubované, vstřikování, pozměněný interier atd.) První seriové 4-dveřáky byly v roce 1981. Motory 3,5 l V8 2x Stromberg karburátor, později vstřikování, objem se koncem 80-tých let zdvihal na 3,9 l, u prodloužených verzí LSE 4,2 l. Diesely byly čyřválcové, nejdříve italské VM 2,4 l, později vlastní 200tdi a 300tdi.
L322 už je jiná historie, oproti předchozím nezávislé zavěšení a samonosná karoserie, motory nejdříve BMW 4,4 l V8 a diesely BMW 3,0 l R6, v současnosti Jaguar V8 4,4 l atmosférický nebo 4,2 l Supercharged (2x kompresor, nikoli turbo), diesel Ford/PSA V8 3,6 l.
RRC se dělaly od roku 1970 do roku 1985 v první generaci, po roce 1985 facelift (např. plastová maska chladiče, vařená karoserie namísto šroubované, vstřikování, pozměněný interier atd.) První seriové 4-dveřáky byly v roce 1981. Motory 3,5 l V8 2x Stromberg karburátor, později vstřikování, objem se koncem 80-tých let zdvihal na 3,9 l, u prodloužených verzí LSE 4,2 l. Diesely byly čyřválcové, nejdříve italské VM 2,4 l, později vlastní 200tdi a 300tdi.
L322 už je jiná historie, oproti předchozím nezávislé zavěšení a samonosná karoserie, motory nejdříve BMW 4,4 l V8 a diesely BMW 3,0 l R6, v současnosti Jaguar V8 4,4 l atmosférický nebo 4,2 l Supercharged (2x kompresor, nikoli turbo), diesel Ford/PSA V8 3,6 l.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Dušan Dreisig
- Příspěvky: 77
- Registrován: 10 lis 2008 22:23
- Bydliště: Martin, SR
ja mám 4,6 ale jazdím na LPG a u nás na slovensku to vychádza veľmi dobre, LPG stojí 0,440 euro. Skús pouvažovať nad touto alternatívou... budeš chodiť lacnejšie. U vás v ČR je dosť P38 4,6 na LPG po bazároch a nevyzerajú ze....a nebudeš problém s výkonom ani pri ťahaní prívesu do kopca ani pri predbiehaní....
Range Rover 12/2000 Vogue LPG
- Dušan Dreisig
- Příspěvky: 77
- Registrován: 10 lis 2008 22:23
- Bydliště: Martin, SR
Hmm tak kvůli tomuto příspěvku jsem se zaregistroval.JenaN píše:jenže u tohoto obsahu je zase dražší povinný ručení...
Jestli řešíš cenu povinného ručení tak se tomuto vozu vyhni obloukem, jelikož náklady na provoz jsou obrovské a pokud využiješ služeb autorizovaného servisu tak bych řekl že povinné ručení je cena dvou plných nádrží
Range Rover 2.5 dse