Zvýšení výkonu 300Tdi?
Moderátor: Acon
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Já na 300TDi vyhodil dobrý katalizátor,je tam jen jeden tlumič a změnu nepozoruju bo na srovnání mám TDV6 a to všechno zkreslí .To je srovnání jako mezi motorovým letadlem a tryskáčem .
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Rover: muzes to trochu rozepsat? ja se v tom moc nevyznam jake hadice je treba jaky prumer, kolik a ktere hadice to jsou?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Jsem na ně zrovna koukal, ale říkal jsem si, že je to kosmetika. Takže silikony by jsi doporučil??Rover píše:Já jsem vyndával u 300Tdi RRC zarostlý katalyzátor..., žádnou výkonovou změnu ale nepozoruju... Určitě víc pomohly třeba silikonový hadice od turba, to znát bylo.
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
Turbo má rychlejší náběh, silikonové hadice při nafouknutí nepruží, osobně doporučuju.
http://www.paddockspares.com/scp/PERFOR ... Hoses.html
http://www.paddockspares.com/scp/PERFOR ... Hoses.html
Country boy...
Jo, na ty jsem dneska zrovna koukal. Našel jsem ještě tyhle, jsou o polovinu levnější:Rover píše:Turbo má rychlejší náběh, silikonové hadice při nafouknutí nepruží, osobně doporučuju.
http://www.paddockspares.com/scp/PERFOR ... Hoses.html
http://www.lrsoffroad.co.uk/shop/index. ... id_ctg=158
Nemáte s nima nebo s tim obchodem někdo zkušenost?
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
- Land Jirka
- Příspěvky: 3471
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Možná bych si dovolil oponovat. Mezi silikonovou a novou gumovou vícevrstvou hadicí není žádný rozdíl, kromě ceny.
Nová gumová hadice se taky nafukovat nebude.
Když to ale srovnáš s deset let starou gumovou hadicí rozežranou od oleje tak tam rozdíl je.
Deset let jsem dělal na motorové zkušebně a měřil výkonové charakteristiky motorů.
Nová gumová hadice se taky nafukovat nebude.
Když to ale srovnáš s deset let starou gumovou hadicí rozežranou od oleje tak tam rozdíl je.
Deset let jsem dělal na motorové zkušebně a měřil výkonové charakteristiky motorů.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
Třeba se tenhle odkaz na distribuci silikonových hadic v ČR bude hodit. Možná by to i vyšlo výhodněji než kupovat sadu.
Defender 90 200Tdi "ZEBRA" / Range Rover L322 V8 4.4 / Series III 109" 2.25l exMOD "VOJÁK" + Sankey Trailer Narrow Track
servisuje http://www.OWR.cz
servisuje http://www.OWR.cz
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
KRANG: nad tim jsem taky uvazoval, problem bude, ze asi neposlou min nez metr a taky ty hadice na paddocku vypadaji hodne "pokroucene" a nevim jestli to puje do takoveho tvaru zohnout
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
slo by to tam namontit a bude to tam k necemu
http://www.highperformanceparts.cz/blow ... otory.1102
http://www.highperformanceparts.cz/blow ... otory.1102
tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
brudr píše:slo by to tam namontit a bude to tam k necemu
http://www.highperformanceparts.cz/blow ... otory.1102
tobě zjevně chybí ta elektronika...... já bych tomu nevěřil
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
v benzinovych autech to funguje a elektronky v tom nejsou
tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
- Hitman
- Příspěvky: 112
- Registrován: 14 čer 2007 08:58
- tel.: 732950592
- auto: def 2,8btdi
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
jenomže benzinak ma škrtící klapku o kterou se vzduch zastaví, když ubereš plyn a ten blow off ventil ti ten přetlak odfoukne, nafťák tohle nepotřebuje
mobil: 732950592
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
rekl bych pro takove to pssss pssss:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Hitman
- Příspěvky: 112
- Registrován: 14 čer 2007 08:58
- tel.: 732950592
- auto: def 2,8btdi
- Bydliště: Ústí nad Labem
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
je to tak, je to jenom pro ten zvuk u těch našich motoru je to uplně k ničemu, pokud máš nějakou našláplou káru v dieselu a honíš každej koník tak potom by se o tom dalo uvažotat jinak je to opravdu zbytečnost
mobil: 732950592
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
Hitman píše:je to tak, je to jenom pro ten zvuk u těch našich motoru je to uplně k ničemu, pokud máš nějakou našláplou káru v dieselu a honíš každej koník tak potom by se o tom dalo uvažotat jinak je to opravdu zbytečnost
Tu brudr má a koníky honí ......
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- paia
- Příspěvky: 243
- Registrován: 19 kvě 2009 14:45
- tel.: mám ;o)
- auto: Audi Allroad
- Bydliště: Praha / Šternberk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu 300Tdi?
ten BOV pro diesly nemá žádnou funkci kromě dělání zvuku, je to výrobek určený pro tuzery, postižené érou Fast & Furious.
bývalá Discovery I 300Tdi v automatu, nyní Audi Allroad
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Tak co to plechové těsnění? Nevíte kde by šlo nechat vyrobit?eliott píše:No a to jim ještě musíte vrátit starou hlavu, čerpadlo a ovládání obtoku turba . Náhodou, neviděl někdo někde plechové vícevrstvé těsnění pod hlavu na 300 tdi? Ono přidat koníky není zas takový problém, ale těsnění je asi nejslabší článek
Jinak nejjednodužší zvýšení výkonu je vyměnit jednopružinové vstřiky za dvoupružinové. Spolu s přidáním na čerpadle 15 koní navíc jistých.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com