automat a nebo manuál??

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

Re: automat a nebo manuál??

#21 Příspěvek od Stavros » 21 říj 2009 08:59

automat je skvela vec, je mnohem lepsi a komfortnejsi, jak v terenu, tak na silnici. Jenom jedina spatna vlastnost je ta, kdyz se rozbije. Zatim slysim, jak kazdej resi poruchy automatu, ne manualu. Automat se taky spatne roztahuje, vlastne si myslim, ze se ani neroztahne atd. Ja bych ho chtel urcite taky, ale kvuli nejakejm temhle faktorum ho nemam.
Doprava zboží a doplňků z a do Evropy - http://www.complexcargo.cz
tel:603145905
complexcargo@razdva.cz

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: automat a nebo manuál??

#22 Příspěvek od PavelU » 21 říj 2009 09:15

Stavros píše:automat je skvela vec, je mnohem lepsi a komfortnejsi, jak v terenu, tak na silnici. Jenom jedina spatna vlastnost je ta, kdyz se rozbije.
Když se rozbije, tak se tam dá jiná, třeba repas, vždyť to znáš... :wink:
Zatim slysim, jak kazdej resi poruchy automatu, ne manualu.
Zrovna řeším dva manuály, kamošovi jsem objednával ozubené kolo na trojku, a moje půjde ven asi dnes a pro změnu to bude pětka, ikdyž ta trojka je taky dost hlučná... :wink: tož tak...
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: automat a nebo manuál??

#23 Příspěvek od cyril » 21 říj 2009 09:55

Já jsem za posledních 15 let auto neroztahoval ani jednou (před tím nějaké plečky ano, protože jsem na ně kašlal a neměl jsem prachy na lepší :lol: ), takže to dle mého není argument. Jestli ty ano Stavrosi, nevěnuješ řádnou péči svým autům, což při při pohledu na to, jaký máš a měl jsi pěkný auta trochu vylučuji. 8) :shock: Naposledy jsme roztahovali před měsícem v rumunsku motorku R1150GS, který se podělal startér-manuál :P . Pokud vím o rozbitý převodovce, tak jenom o takové, kterou někdo odkrágoval špatným zacházením nebo neodborným servisem. Kdybych měl na svý D1 manuál, asi bych už nejezdil. Myslím právě naopak. Automat si nechá líbit víc než manuál. Ale samozřejmě rozbít se může všechno. Hlavně u aut, která jsme koupili použitá a nevíme jak s nimi zacházel původní majitel.
Takže jsme z mého pohledu zase na začátku. Každý má svůj pohled na věc. Výhodou manuálu je to, že můžeš mít auto i baterku v dezolátním stavu. Pokud pojede okolo někdo, kdo má odvahu roztáhnout 2tunový auto, odjedeš. :mrgreen:
Moje Series 3 má v prdel....zpátečku. (na manuálu), takže tento problém chroupání při couvání teď budu řešit jako první.

Končiny
Příspěvky: 7
Registrován: 31 bře 2009 07:14

Re: automat a nebo manuál??

#24 Příspěvek od Končiny » 21 říj 2009 13:35

Minimálně po 60 000 km a i tak je to extrém. Pokud v nějakém manuálu je napsáno, že to má být dříve tak je to proto, že chtějí z lidí tahat prachy.
PavelU píše:
Končiny píše:Cože ? Po 40000 km ? To slyším poprvé to je první automat o kterém jsem slyšel, že se má měnit olej po 40000 km jiný takový neexistuje. :shock:
Po kolika km měníš ty, nebo po kolika km si myslíš že se má měnit olej v automatu... :?:

Končiny
Příspěvky: 7
Registrován: 31 bře 2009 07:14

Re: automat a nebo manuál??

#25 Příspěvek od Končiny » 21 říj 2009 13:37

Přesně tak výměna oleje v automatu už po 40.000 km je holý nesmysl.
Acon píše:keď som auto kúpil (156 000km), bol som vymeniť všetky náplne vrátane oleja vprev. Zo servisky vyplývalo, že bol menený pri 120 000km a povedali mi, že to má čas. Ale chcel som začínať od 0 tak so,m to vymenil. Olej bol úplne čistý a nepamätám si na interval, ale 40 000 to nebolo. Bolo to viac a teraz neviem, či 90 alebo 140. V každom prípade nie je cena údržby argument pre odmietavý postoj k automatu.
Z môjho pohľadu môžem povedať len toľko, že nepriatelia automatov sú do jedného ľudia, ktorí také auto nemali. Tiež som hrdinsky tvrdil, že automat je pre baby, nie pre mňa, lebo ja jednak radiť viem a ešte ma to aj baví. No ja viem jazdiť aj s automatom a dokonca ma to baví viac ako s manuálom.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2816
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: automat a nebo manuál??

#26 Příspěvek od Mirko » 21 říj 2009 14:23

Nemyslím si, že ta debata jsem nutně patří, protože jsme již zjístili, že údržba automatu nikoho finančně nezabije. Myslím, že to necháme na svědomí každého, kdo jak o svýho samokvalta pečuje. V manuálu LR pro servisní intervaly RRC, který má stejný automat jako disko 1, je uvedená výměna filtru a oleje v automatu po 30 000 mílích tedy cca. 50 000 km. V Haynesovi tuším už po 40 000 km. Je to výměna v řádech tisicikorun a rozhodně převodovce jen prospěje. U tak drahého dílu bych zrovna na údržbě nešetřil.
Jak psal Acon asi nejlépe po koupi všechny naplně měnit, zvlášť pokud není doloženo, kdy byly minule měněné. není toho málo: Diferáky, Převodovka, rozdělovací skříň, motor, chlazení, servo... pár litříku tam padne.
Mirko

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: automat a nebo manuál??

#27 Příspěvek od PavelU » 21 říj 2009 14:29

Končiny píše:Minimálně po 60 000 km a i tak je to extrém. Pokud v nějakém manuálu je napsáno, že to má být dříve tak je to proto, že chtějí z lidí tahat prachy.
Možná u novějších převodovek to bude platit, ale uvědom si o jakém automatu se tu bavíme, kdy byl vyrobený a jaké byly oleje a jak je konstrukčně navržený. Předpis výrobce je olej ATF Dexron DII, po 20000km kontrola(případně doplnění), po 40000km výměna i s filtrem převodovky... :wink:

Nakonec je to každého věc, co si tam nalije a kdy to vymění, jenom navím jestli ušetří... :idea:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
shimi
Příspěvky: 188
Registrován: 22 srp 2009 17:26
tel.: NOKIA vyšupovací :o)
auto: SAMEC
Bydliště: Tišice
Kontaktovat uživatele:

Re: automat a nebo manuál??

#28 Příspěvek od shimi » 21 říj 2009 14:38

jo tak výměny kapalin dělám vždy u všeho co koupim,jelikož nikdy nevíš kdo na co tam jezdil a taky kolikna to najezdil,a takový ty řeči po výměněn náplní připraveno na sezonu u tohoje to potřeba udělat tuplovaně,je to jen taková omletá prodejní formulka co se píše do inzerátů,neco jako u motorek nikdy nehavarovaná :mrgreen: ,no já až koupim disko tak tam chci prádě dělat raději i ty rozvody,to taky člověk nikdy neví kolim tomá na nich najeto,chci to mít spolehliví vozítko a prostě jak se ktomu chováš tak se to ono chová k tobě :Pohoda:

Mirko píše:Nemyslím si, že ta debata jsem nutně patří, protože jsme již zjístili, že údržba automatu nikoho finančně nezabije. Myslím, že to necháme na svědomí každého, kdo jak o svýho samokvalta pečuje. V manuálu LR pro servisní intervaly RRC, který má stejný automat jako disko 1, je uvedená výměna filtru a oleje v automatu po 30 000 mílích tedy cca. 50 000 km. V Haynesovi tuším už po 40 000 km. Je to výměna v řádech tisicikorun a rozhodně převodovce jen prospěje. U tak drahého dílu bych zrovna na údržbě nešetřil.
Jak psal Acon asi nejlépe po koupi všechny naplně měnit, zvlášť pokud není doloženo, kdy byly minule měněné. není toho málo: Diferáky, Převodovka, rozdělovací skříň, motor, chlazení, servo... pár litříku tam padne.
Mirko

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: automat a nebo manuál??

#29 Příspěvek od PavelU » 21 říj 2009 14:56

Mirko píše:Nemyslím si, že ta debata jsem nutně patří, protože jsme již zjístili, že údržba automatu nikoho finančně nezabije. Myslím, že to necháme na svědomí každého, kdo jak o svýho samokvalta pečuje. V manuálu LR pro servisní intervaly RRC, který má stejný automat jako disko 1, je uvedená výměna filtru a oleje v automatu po 30 000 mílích tedy cca. 50 000 km. V Haynesovi tuším už po 40 000 km. Je to výměna v řádech tisicikorun a rozhodně převodovce jen prospěje. U tak drahého dílu bych zrovna na údržbě nešetřil.
Já si zase myslím, že ta debata je dobrá už jenom v tom když si někdo koupí auto v automatu a příjde sem na fórum a bude hledat třeba výměny olejů, tak si udělá jasno co a jak... :idea:

K těm kilometrům, díval jsem se v RAVE a tam píšou 24000mil (skoro 40000km) :roll:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Končiny
Příspěvky: 7
Registrován: 31 bře 2009 07:14

Re: automat a nebo manuál??

#30 Příspěvek od Končiny » 21 říj 2009 15:25

Neměj obavu vím o jakém automatu je řeč,protože ho mám také v DII.U novějších je to minimálně 120.000 km, nebo se nemění vůbec.To, že píšou servisy na automatické převodovky a není jich málo, že se například musí měnit vždy i když výrobce píše, že ne je dáno právě tím, že vlastní kapsu a přání vydávají za skutečnost. /Asi by museli nutně zavřít krám,kdyby tam každý přijel až po 120.000 km, že ?/Samozřejmě , že nebráním nikomu, aby si olej měnil třeba i po 20.000 km to je každého věc,ale tvrdím a nejsem sám, že je to jen taková pastička,aby dostali co nejčastěji lidi do značkového servisu výrobce.
PavelU píše:
Končiny píše:Minimálně po 60 000 km a i tak je to extrém. Pokud v nějakém manuálu je napsáno, že to má být dříve tak je to proto, že chtějí z lidí tahat prachy.
Možná u novějších převodovek to bude platit, ale uvědom si o jakém automatu se tu bavíme, kdy byl vyrobený a jaké byly oleje a jak je konstrukčně navržený. Předpis výrobce je olej ATF Dexron DII, po 20000km kontrola(případně doplnění), po 40000km výměna i s filtrem převodovky... :wink:

Nakonec je to každého věc, co si tam nalije a kdy to vymění, jenom navím jestli ušetří... :idea:

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2816
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: automat a nebo manuál??

#31 Příspěvek od Mirko » 21 říj 2009 16:30

No, D II rozhodně nemá stejný automat jako D I, je to sice stejný výrobce, ale produkt už trochu jiný. Intervaly 24 000 nebo 30 000 mil jsou pro převodvku ZF4HP22, to jest disko 1, a jsou to oficiálně údaje výrobce (LR), jednou pro anglický a jednou pro US trh. Nejsou to údaje nějakýho opravaře převodovek z horní dolní, který si nejvíc vydělá, když tam jednou za 120 000 km přijedeš na výměnu převodovky, že... :wink: Takže asi je na zvážení každého, zda tyto pokyny dodrží. O záruku v těchto případech už rozhodně nejde...

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: automat a nebo manuál??

#32 Příspěvek od PavelU » 21 říj 2009 16:34

PavelU píše:
Končiny píše:Cože ? Po 40000 km ? To slyším poprvé to je první automat o kterém jsem slyšel, že se má měnit olej po 40000 km jiný takový neexistuje. :shock:
Po kolika km měníš ty, nebo po kolika km si myslíš že se má měnit olej v automatu... :?:
Zopakuju tuto otázku, po kolika km měníš olej v automatu u své DII :?:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
shimi
Příspěvky: 188
Registrován: 22 srp 2009 17:26
tel.: NOKIA vyšupovací :o)
auto: SAMEC
Bydliště: Tišice
Kontaktovat uživatele:

Re: automat a nebo manuál??

#33 Příspěvek od shimi » 21 říj 2009 18:01

a stěma doživotníma náplněma to bylo nejlíp pozna na motorce BMW R1200GS kde udělali revoluční kardan s doživotní náplní, a opravdu tam ta náplň vydržela do konce živoat kardanu,ale bohužel životnost kardanu byla 30tkm takže od toho zase po roce ustoupili a začali tam dělat šrouby na výměnu náplně,a rozhodně na oleji v automatu se nedá nic ušetřit a pokud výrobce udává 40tkm tak to tak asi má bejt,a jestli se někomu zdá blbý vylejvat průhlednej olej tak mě ne,jelikož i průhlednej olej už nemusí mít ty vlastnosti co má mít akuli čemu tam je a zrovna v automatu to ten olej nemá jednoduchý,je docela hodně namáhanej tak pročna něm šetřit :Sorry:

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: automat a nebo manuál??

#34 Příspěvek od Acon » 21 říj 2009 20:20

s tou doživotnou náplňou v aut. prevodovke by som bol opatrný. Lamely tam neustále preklzujú, trením vzniká vysoká teplota a olej sa páli. Jeho životnosť je silne ovplyvnená režimom prevádzky a hlavne vodičom. Čím ležérnejšie sa rozbiehame, tým menšítlak pôsobí na lamely a viac preklzujú. Automat potrebuje naložiť, rozbehnúť a potom zvolniť. Ak prevláda jazda v režime bez uzamklnutého meniču, olej sa opotrebováva viac. Ak prevláda jazda mimo mesta s uzamknutým meničom, vydrží viac. Pri servise ho stačí skontrolovať v akom je stave, do akej miery je spálený. Ja napr. často podraďujem do 3 v cca 80ke ak musím spomaliť (kolóna a pod). Menič sa uzamkne aj na 3ojke a drží kým neklesne rýchlosť pod cca 50-55km/h. Následná akcelerácia je plynulejšia, rýchlejšia a lamely zbytočne nepreklzujú. Čo šetrí olej a prevodovku. Robím tak aj pred predbiehaním. S uzamknutou 3ojkou to ide podstatne lepšie.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7825
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: automat a nebo manuál??

#35 Příspěvek od Sláma Karel » 21 říj 2009 21:10

Mirko píše:No, D II rozhodně nemá stejný automat jako D I, je to sice stejný výrobce, ale produkt už trochu jiný. Intervaly 24 000 nebo 30 000 mil jsou pro převodvku ZF4HP22, to jest disko 1, a jsou to oficiálně údaje výrobce (LR), jednou pro anglický a jednou pro US trh. Nejsou to údaje nějakýho opravaře převodovek z horní dolní, který si nejvíc vydělá, když tam jednou za 120 000 km přijedeš na výměnu převodovky, že... :wink: Takže asi je na zvážení každého, zda tyto pokyny dodrží. O záruku v těchto případech už rozhodně nejde...

A to ti řekl kdo, že RRC DI DII a RR P38 nemají stejné automaty.
Automaty jsou to stejné, ale každý má jiné výstupní hřídele, popřípadě se liší systém řazení jestli je mozek převodovky mechanický nebo elektronický. Všechno jsou to převodovky 4HP22 nebo její zesílená verze 4HP24. Ale vnitřnosti a tělo převodovky je pořád +- nějaký drobnosti stejný.

K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
shimi
Příspěvky: 188
Registrován: 22 srp 2009 17:26
tel.: NOKIA vyšupovací :o)
auto: SAMEC
Bydliště: Tišice
Kontaktovat uživatele:

Re: automat a nebo manuál??

#36 Příspěvek od shimi » 21 říj 2009 21:31

já semod někoho slišel že je lepší při jízdě s automatem za jízdy stou pákou moc nehejbat a nehrát si tam s kvaltama,takže to ji naopak šetří když tam dáváš sem tam kvalt ručně aby pořád neřadila nahoru a dolu?? a ty rozjezdy je vážně lepší raději rychleji akcelerovat a dosáhnout rychlosti kterou chceš a potom zvolnit audržovat jo?

Acon píše:s tou doživotnou náplňou v aut. prevodovke by som bol opatrný. Lamely tam neustále preklzujú, trením vzniká vysoká teplota a olej sa páli. Jeho životnosť je silne ovplyvnená režimom prevádzky a hlavne vodičom. Čím ležérnejšie sa rozbiehame, tým menšítlak pôsobí na lamely a viac preklzujú. Automat potrebuje naložiť, rozbehnúť a potom zvolniť. Ak prevláda jazda v režime bez uzamklnutého meniču, olej sa opotrebováva viac. Ak prevláda jazda mimo mesta s uzamknutým meničom, vydrží viac. Pri servise ho stačí skontrolovať v akom je stave, do akej miery je spálený. Ja napr. často podraďujem do 3 v cca 80ke ak musím spomaliť (kolóna a pod). Menič sa uzamkne aj na 3ojke a drží kým neklesne rýchlosť pod cca 50-55km/h. Následná akcelerácia je plynulejšia, rýchlejšia a lamely zbytočne nepreklzujú. Čo šetrí olej a prevodovku. Robím tak aj pred predbiehaním. S uzamknutou 3ojkou to ide podstatne lepšie.

Uživatelský avatar
shimi
Příspěvky: 188
Registrován: 22 srp 2009 17:26
tel.: NOKIA vyšupovací :o)
auto: SAMEC
Bydliště: Tišice
Kontaktovat uživatele:

Re: automat a nebo manuál??

#37 Příspěvek od shimi » 21 říj 2009 21:33

Karle a za kolik máš převodovku v manuálu a za kolik máš převodovku v automatu?? za koli byse u tebe dala jaká koupit??jen přibližný ceny prosíím

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7825
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

Re: automat a nebo manuál??

#38 Příspěvek od Sláma Karel » 21 říj 2009 21:46

Obě jsou za plus mínus stejnou cenu.
Manuály se ale většinou prodají rychleji. O automaty není takový zájem.
Já jezdím od 96tého roku ve všech svých LR včetně závoďáků jedině automaty. O manuálu nechci ani slyšet. Všeobecně jsem dřív kupoval spoustu RRC kvůli vysypaným manuálním převodovkám (LT77) a dávali jsme tam místo toho čtyřkvalty. U disco zase často hučí pětka a jsou špatné synchrony. Automaty většinou odejdou jenom když člověk jezdí a má tam málo oleje nebo ho často přehřívá. Já jsem osobně za svojí dobu ježdění měnil automat jenom dvakrát. Jednou jsem to auto koupil s ucpaným filtrem v automatu. Po vyčištění to sice jezdilo ale klouzala rozjezdová rychlost. Podruhé jsem ho spálil tím, že jsem v Rumunsku za sebou vláčel přes hory nepojízdného Patrola a byl jsem pak už línej čekat když svítila kontrolka přehřátí oleje až vychladne. Takže automat sice jezdil dál, ale olej už smrděl spáleně. Tak jsem ji při přestavbě Mammutky vyměnil abych to nemusel dělat někdy potom. Ale kdyby nebyla Mammutka celá rozebraná tak bych to neděl. By najela ještě mnoho dalších km.

Manuál už nikdy!!! K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
marek sk,lm
Příspěvky: 178
Registrován: 18 črc 2009 09:07
tel.: +421908162506
auto: discovery 1 300tdi
Bydliště: lipt.mikulas

Re: automat a nebo manuál??

#39 Příspěvek od marek sk,lm » 21 říj 2009 21:51

ja sa moc nevyznam,no s laickeho pohladu a stoho menenia oleja v prevodovke (manual) jednoducho usudzujem ,ze uz ked je niekomu vela penazi za celu napln,tak by asi dooost pomohlo vykrutit vypustaci srob a odpustit 2-3 decka oleja a odstranit spony s magnetu :mrgreen: a robit to asi castejsie. :roll:,lebo som cumel co s prevodovky vytekalo a co bolo na magnete.
laicky-automat je super, aj do terenu ma iste veeelke plusy voci manualu-no ja osobne verim radsej manualu.

A co tak pani hydraulicka rozvodovka.na kolko to vyjde nasinca,mate ju niekto :?: :?: :?:
http://www.drevotuning.sk,www.retrowood.sk
D1 300tdi , HONDA CIVIC 1,6i aerodeck ,"hnisan"almera 1,8i , ford tranzit 2,5 hladky

Uživatelský avatar
shimi
Příspěvky: 188
Registrován: 22 srp 2009 17:26
tel.: NOKIA vyšupovací :o)
auto: SAMEC
Bydliště: Tišice
Kontaktovat uživatele:

Re: automat a nebo manuál??

#40 Příspěvek od shimi » 21 říj 2009 22:17

Karle moc děkuji za příspěvek,byl pro mě zase jen ujištěním že budu hledat jen disko v automatu

Odpovědět