Špatné starty - TD4
Moderátor: Safraporte
mám tam na opakované reklamaci automatickou převodovku, nemají díly, to je tam naprostá klasika, postup musejí konzultovat s Anglií, přeloženo do češtiny vůbec nevědí co s tím mají dělat a tak. Upřímně - jsem z toho na prášky, musel jsem kvůli tomu zrušit 2 plánované víkendové výjezdy, měl jsem jet k Vám na servisní prohlídku atd atd. Jediné co fakt nechápu jak je toto možné u reprezentanta značky v ČR, to mi tedy hlava nebere
Heureka, už máme Freelandika na dvoře. Ku prospěchu servisu musím říci, že ho měli hotového už ve středu, akorát se mi nedovolali. Oprava celkem 15.200 Kč vč. DPH, vč. práce. Naprosto nechápu jejich cenotvorbu, nejdříve nahlásili, že vstřik bude stát " tak deset ", napočítali 5.300 bez DPH, modul k parkovacímu systému hlásili za pět a dali ho za 3.150 bez DPH. K tomu připočetli programování 580+845, diagnostiku 1.372 a výměny 780+780 a hotovo. Skoro jsem čekal větší fakturu, takže vlastně jsem spokojen, což je zvláštní, když mám zacvakat 15 tisíc. Staré díly vrátili, až budu mít čas a chuť, tak se na ně pořádně kouknu. O weekendu vyvezu manželku do přírody, už se moc těším.
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Tu řídící jednotku bych ještě pochopil. Ale ten vstřik se mi nezdá, jedině že by byl repasovaný.Co máš na dokladu? Myslím že nový vstřikovač má obj.číslo STC4555 a repasovaný z Anglie je STC4555E. Nejsem si jistý těma číslama, jsem už doma a nemůžu to ověřit. Jinak gratuluju že máš svýho Frílouše už doma. V tý přírodě to moc nepřehánějte je už chladno a počasí stojí taky za prd
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Dodává to přímo Land Rover, je to jako nový díl. Na závadu to určitě není. Dokonce se mohou použít i na auta v záruce. Takových dílů je víc, např. převodovky, redučky, motory, převodky řízení,... atd. Záruka se na tyto díly vstahuje stejně jako by to byl STC4555 bez E
Některé díly se totiž nevyplatí opravovat v servisu. Např. převodka řízení z Defendera. Celá nová stojí okolo 28.000,- bez dph, repas cca 18.000,- bez dph a když jsem koukal na jednotlivý díly co jsou uvnitř tak jeden (už si nepanatuji který) stál skoro 40.000,- bez dph. Ovšem někdy je opravdu problém dostat tyto díly. Třeba ty nešťastný převodky mám objednaný v Anglii skoro 3/4 roku a vypadá to že dlouho ještě objednané budou.
Některé díly se totiž nevyplatí opravovat v servisu. Např. převodka řízení z Defendera. Celá nová stojí okolo 28.000,- bez dph, repas cca 18.000,- bez dph a když jsem koukal na jednotlivý díly co jsou uvnitř tak jeden (už si nepanatuji který) stál skoro 40.000,- bez dph. Ovšem někdy je opravdu problém dostat tyto díly. Třeba ty nešťastný převodky mám objednaný v Anglii skoro 3/4 roku a vypadá to že dlouho ještě objednané budou.
No tak teď mě Admin trošičku s těmi repasemi dílů vyděsil. Úplně totiž už vidím, jak mi mojí AT převodovku, co mám teď v reklamaci, poslali na repasi do Anglie a proto čekám 5 týdnů a mám auto tak dlouho v servisu odstavený. Přitom mi jasně řekli, že jí musí vyměnit a dostanu novou. Jenomže protože to je záruční oprava, tak já si to nijak neověřím. Tak to jsem tedy zvědavý, jak tohle dopadne...
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Funguje to trošku jinak. Objednáš díl s E a čekáš až dorazí. Vyměníš a pošleš zpět do Anglie, někdy ten díl zpět poslat nechtějí. Pokud není díl s E na skladě, "měla" by se objednat tedy fungl nová.David píše:No tak teď mě Admin trošičku s těmi repasemi dílů vyděsil. Úplně totiž už vidím, jak mi mojí AT převodovku, co mám teď v reklamaci, poslali na repasi do Anglie a proto čekám 5 týdnů a mám auto tak dlouho v servisu odstavený. Přitom mi jasně řekli, že jí musí vyměnit a dostanu novou. Jenomže protože to je záruční oprava, tak já si to nijak neověřím. Tak to jsem tedy zvědavý, jak tohle dopadne...
Ale nepotěším tě Nové převodovky na Discovery II se již z Anglie nedodávají. Pouze repasované. Soudím, podle délky stání tvé Discovery v Praze, že ta skříň ani v Anglickém skladu není a asi jen tak nebude. Obrň se trpělivostí bude to běh na dlouhou trať
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Víš ono je to s angličanama někdy těžký. Nevím, třeba převodovka už na cestě ku Praze. Co si vzpomínám, tak s převodovkama byl vždy problém a bylo jedno, jestli je to Defender, nebo Range Rover za 2.500.000,- Bohužel, je to takDavid píše:No tak to je masakr A co třeba nějaká 30 denní lhůta za ZL opravu a tak? S tím si asi nikdo v Praze moc hlavu neláme jak tak na to koukám. Už takhle mi z toho trochu "tečou" nervy, nevím jak dál postupovat. Přeci není možný, aby neměly díly na auta, který jsou ještě v záruce?
- Admin
- Admin fóra
- Příspěvky: 1216
- Registrován: 10 čer 2006 16:13
- tel.: +420 777 883 488
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
Souhlasím stebou, montáž doplňků a oprava jsou dost rozdílné věci
Jinak již tolik zmíněný repas z "fabriky" bych považoval za plnohodnotný díl. Oni nebudou řešit jestli je jedno ložisko dobrý a druhý ne, vymění je všechny. Zatím co jsme montovali třeba převodky řízení, nebyl problém ani s jednou a že jich kluci již několik desítek namontovali.
Když natím tak přemýšlím, možná by se měla založit nová diskuze na téma repasovaných dílů
Jinak již tolik zmíněný repas z "fabriky" bych považoval za plnohodnotný díl. Oni nebudou řešit jestli je jedno ložisko dobrý a druhý ne, vymění je všechny. Zatím co jsme montovali třeba převodky řízení, nebyl problém ani s jednou a že jich kluci již několik desítek namontovali.
Když natím tak přemýšlím, možná by se měla založit nová diskuze na téma repasovaných dílů