Stránka 2 z 2

Napsal: 09 srp 2008 14:38
od Honzik
eliott píše:No právě provedení vstřikování je absolutně odlišné od toho, co kdy BMW používalo. Motor TD5 se začal montovat v roce 99, resp koncem roku 98, to namená že musel začít vznikat mnohem dřív, nový motor se nevyvíjí rok :idea: . Více zde... http://www.landroverclub.net/Club/HTML/Td5engine.htm
nechci nějak nikoho snižovat, nebo se s někým hádat, jen bych se opravdu rád dopídil pravdy o tom motoru. Člověk, od kterého jsem svýho defíka kupoval, tvrdil, že to bavor je a další člověk (vlastník autorizovaného servisu LR mimochodem) se s tím ztotožňoval, tak bych to rád nějak rozlousknul konečně... Díky za odpovědi!! :wink:

Napsal: 11 srp 2008 08:48
od Stavros
BMW to neni, majitel autorizovaneho servisu e asi zmatenej. Nelam si s tim hlavu.

Re: TD5 - chřastění ventilů

Napsal: 13 říj 2008 20:30
od ALF
Jozef píše:Mám Defa TD5 2001 teprve krátce (130000km), nicméně znepokojuje mě cvrlikání či chřastění ventilů zvláště po startu při studeném motoru když přidám plyn. Po ohřátí se to vytratí, ale ne úplně. Je to normální jev ? Také mě překvapuje poměrně malý rejd oproti LandCruiseru LC 70, kterou jsem měl před tím.
Mám de Feeka s motorem TD5 týden, rok 2002, najeto jen 64 tis. a ventily je slyšet v nízkých otáčkách. Po přidání plynu se permoníci uklidní a zvuk je kultivovaný.

Chci se taky zeptat, má Defender s motorem TD5 rozvodový řemen, nebo je to stejný jako u Disco II, tedy řetěz?

Re: TD5 - chřastění ventilů

Napsal: 13 říj 2008 20:33
od DanoDEF
ALF píše: ...Chci se taky zeptat, má Defender s motorem TD5 rozvodový řemen, nebo je to stejný jako u Disco II, tedy řetěz?
ano je to ten isty motor.

Re: TD5 - chřastění ventilů

Napsal: 13 říj 2008 20:53
od ALF
DanoDEF píše:
ALF píše: ...Chci se taky zeptat, má Defender s motorem TD5 rozvodový řemen, nebo je to stejný jako u Disco II, tedy řetěz?
ano je to ten isty motor.
Takže, žádný rozvody jako u 300 tdi nemusím řešit?

Re: TD5 - chřastění ventilů

Napsal: 13 říj 2008 21:01
od DanoDEF
ALF píše:
DanoDEF píše: ano je to ten isty motor.
Takže, žádný rozvody jako u 300 tdi nemusím řešit?
nie nemusis.

Re: TD5 - chřastění ventilů

Napsal: 13 říj 2008 22:07
od ALF
DanoDEF píše:
ALF píše: Takže, žádný rozvody jako u 300 tdi nemusím řešit?
nie nemusis.

DanoDef: Dík za info.

Re: TD5 - chřastění ventilů

Napsal: 16 črc 2009 14:11
od Forsttimber
Pani nemate nahodou niekto info ake maju byt vole vo ventiloch . Rad by som si to nastavil ale neviem sa kt omu dostat mam Disco I 300tdi 1998. A ako zistim ktory je saci a ktory vyfukovy

dik

Re: TD5 - chřastění ventilů

Napsal: 16 črc 2009 19:26
od Hitman
ventily se dají poznat podle potrubí , ale jinak by měl byt vetší sací ventil, vůle to si nejsem jistý na 200tdi jsem našel 0,2mm na oba ale taky jsem našel 0,15mm, ja mam 0,2 mm a jsou ty ventily slyšet ve vyšších otáčkách

Re: TD5 - chřastění ventilů

Napsal: 16 črc 2009 21:30
od tulda
Někde jsem tu kdysi čet, že má Td5 čtyři žhavící svíčky, co je to za blbost, muže mě to někdo vyvrátit, nebo objasnit ? Nechci zakládat nové vlakno, tak se omlouvám.

Re: TD5 - chřastění ventilů

Napsal: 16 črc 2009 21:36
od DanoDEF
tulda píše:Někde jsem tu kdysi čet, že má Td5 čtyři žhavící svíčky, co je to za blbost, muže mě to někdo vyvrátit, nebo objasnit ? Nechci zakládat nové vlakno, tak se omlouvám.
... nie je to blbost je to hola pravda. Naco 5.

Re: TD5 - chřastění ventilů

Napsal: 16 črc 2009 21:43
od tulda
Nejsem motorář a diesel jsem nikdy neměl, ale bral bych, že co válec to žhavící svíčka ? Co vedlo konstruktéry k tomu, aby o ni jeden hrnec ochudili ? Menší odběr proudu při žhavení ? Asi budu za blba, ale fakt nechápu, je to běžný i u jiných motorů ?

Re: TD5 - chřastění ventilů

Napsal: 17 črc 2009 05:57
od RudaK
tulda píše:Nejsem motorář a diesel jsem nikdy neměl, ale bral bych, že co válec to žhavící svíčka ? Co vedlo konstruktéry k tomu, aby o ni jeden hrnec ochudili ? Menší odběr proudu při žhavení ? Asi budu za blba, ale fakt nechápu, je to běžný i u jiných motorů ?


Běžné to u ostatních motorů není.Anglický humor .... :mrgreen: Myslím,že toho je na LR víc k pousmání a proto ho mám rád :Pohoda:

Re: TD5 - chřastění ventilů

Napsal: 17 črc 2009 10:07
od DanoDEF
... Rudo bodujes. :D