RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Joj, tak to jsi odvážný
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Pokud by to někoho zajímalo, tak jsem na TD6 (ale u V8 by to mělo být stejné, minimálně průměr brzd souhlasí) vyzkoušel 17" disky a VEJDOU! Jen nesmíte být jako já, že jsem blbec koupil s malým ET, aby to bylo na jistotu a netušil jsem, že LR má štefty Takže ty moje kola, přestože se vejdou, tak je nějak neuchytím kvůli krátkým šteftům
Každopádně je to také varianta, v 17" (origo rozměr 245/70 R17 nebo trochu větší 265/70 R17) je přecijen už pěkný výběr AT/MT pneu a čím větší pneu, tím lepší ochrana ráfku...
Jinak o víkendu na TD6 nainstalovaný bypass EGR, tak časem podám zprávu Ale zdá se mi, že to jede trochu lépe, lehčeji, ale dost možná to je vsugerované
Hlavně u TD6 nezapomínat vyměňovat "oddechový filtr turba", v UK "turbo breather", ten můj byl neskutečně za*raný A přitom to stojí 300,-Kč a je to vyměněné za chvilku...
Každopádně je to také varianta, v 17" (origo rozměr 245/70 R17 nebo trochu větší 265/70 R17) je přecijen už pěkný výběr AT/MT pneu a čím větší pneu, tím lepší ochrana ráfku...
Jinak o víkendu na TD6 nainstalovaný bypass EGR, tak časem podám zprávu Ale zdá se mi, že to jede trochu lépe, lehčeji, ale dost možná to je vsugerované
Hlavně u TD6 nezapomínat vyměňovat "oddechový filtr turba", v UK "turbo breather", ten můj byl neskutečně za*raný A přitom to stojí 300,-Kč a je to vyměněné za chvilku...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Kde to je ten filtr? já že teď pojedu na servis,tak bych ho taky vyměnil.
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Filtr je zeshora pod deklama motoru, tady jsou nějaké fotografie.
http://www.fullfatrr.com/forum/topic732 ... her+filter" onclick="window.open(this.href);return false;
(btw. dával jsem i stejný bypass na EGR)
Musí se povolit ty horní tři dekly, pak povolit lištu s kabeláží a pak je to asi na dvou nebo třech šroubech, vyndáš celý dekl toho filtru. U nového filtru potom budeš mít tři nový těsnění, dvě na dekl a jedno pod samotným filtrem
Prodává se buď samotný filtr, nebo komplet s deklem a ventilem, ale to je zbytečné, pokud to funguje, tak jen filtr.
Já ho kupoval tady: http://www.ebay.co.uk/itm/RANGE-ROVER-L ... 415b8e6a4b" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupoval jsem tam více věcí a super jednání, rychle dodali, poštovný v pohodě, prostě paráda
Ještě k filtru, BMW už upustilo od tohodle "hadráku" a udělalo náhradu ve formě plastového komůrkového. Ale nikdo mi nebyl schopen říct, zda to můžu dát i do LR, takže jsem prostě objednal ten starší typ. Stojí pár korun, tak ho budu dělat při každém oleji. Jinak se doporučuje to dělat každou druhou výměnu oleje. Když se ten filtr nemění, tak jde turbo do kytek
http://www.fullfatrr.com/forum/topic732 ... her+filter" onclick="window.open(this.href);return false;
(btw. dával jsem i stejný bypass na EGR)
Musí se povolit ty horní tři dekly, pak povolit lištu s kabeláží a pak je to asi na dvou nebo třech šroubech, vyndáš celý dekl toho filtru. U nového filtru potom budeš mít tři nový těsnění, dvě na dekl a jedno pod samotným filtrem
Prodává se buď samotný filtr, nebo komplet s deklem a ventilem, ale to je zbytečné, pokud to funguje, tak jen filtr.
Já ho kupoval tady: http://www.ebay.co.uk/itm/RANGE-ROVER-L ... 415b8e6a4b" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupoval jsem tam více věcí a super jednání, rychle dodali, poštovný v pohodě, prostě paráda
Ještě k filtru, BMW už upustilo od tohodle "hadráku" a udělalo náhradu ve formě plastového komůrkového. Ale nikdo mi nebyl schopen říct, zda to můžu dát i do LR, takže jsem prostě objednal ten starší typ. Stojí pár korun, tak ho budu dělat při každém oleji. Jinak se doporučuje to dělat každou druhou výměnu oleje. Když se ten filtr nemění, tak jde turbo do kytek
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Děkuji moc za odpověď a odkazy.
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Není zač, když mohu, rád pomohu
Můj vypadal takhle, parádně nacucaný...
Můj vypadal takhle, parádně nacucaný...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Tak další info, tentokráte na téma zadní tlumiče.
Servis diagnostikoval zadní tlumiče jako KO, na výměnu. Originál stojí ofiko nějakých 8tis. s DPH/ks, na netu se dá koupit kolem 6tis. s DPH. Hledal jsem možné náhrady, ale nikde na netu ani na cizích fórech jsem jednoznačnou odpověď nedostal, ačkoliv autokelly a podobní tlumič normálně nabízejí.
Originální tlumič je včetně horního uložení, tlumič z druhovýroby (u mne Monroe 4x4 Adventure) je bez horního uložení. Ale jinak tlumič perfektně sedí, horní uložení je bez problému přendatelné a cena je neskutečná
MOC jednoho tlumiče je cca 2500,-Kč, jedná se o Monroe (kód MO D4004), já je kupoval u AutoMedik.cz za cenu 800,-Kč/ks s DPH
Jinak výměna úplně pohodová, dole je jeden extra dlouhý šroub, zeshora tři šrouby v těchto místech:
Servis diagnostikoval zadní tlumiče jako KO, na výměnu. Originál stojí ofiko nějakých 8tis. s DPH/ks, na netu se dá koupit kolem 6tis. s DPH. Hledal jsem možné náhrady, ale nikde na netu ani na cizích fórech jsem jednoznačnou odpověď nedostal, ačkoliv autokelly a podobní tlumič normálně nabízejí.
Originální tlumič je včetně horního uložení, tlumič z druhovýroby (u mne Monroe 4x4 Adventure) je bez horního uložení. Ale jinak tlumič perfektně sedí, horní uložení je bez problému přendatelné a cena je neskutečná
MOC jednoho tlumiče je cca 2500,-Kč, jedná se o Monroe (kód MO D4004), já je kupoval u AutoMedik.cz za cenu 800,-Kč/ks s DPH
Jinak výměna úplně pohodová, dole je jeden extra dlouhý šroub, zeshora tři šrouby v těchto místech:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Kurňa, ty teda valíš. Já za rok vyměnil akorát žárovku u spz...
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
No tak to gratuluju Já mám žárovičky kompletní
Já po koupi nechal auto zkontrolovat u DEF TECu, tak nyní opravuji co našli. Nic hrozného, pár kravin, ale nakonec to bylo vcelku dost balíčků Většina je už hotová, jen chci ještě pro jistotu udělat "pomocný rozvod" na motoru (kladky a řemeny na altík a klimu), akorát jsem zjistil, že chce vyměnit i uložení kladek (korunová záležitost, ale sežeň to ), pak už to snad bude vše
Po vyndání EGR se auto trochu oživilo, ale pořád je to líné, tak zvažuji nějaký chip, zrovna hledám informace... Neřešil jsi to?
Já po koupi nechal auto zkontrolovat u DEF TECu, tak nyní opravuji co našli. Nic hrozného, pár kravin, ale nakonec to bylo vcelku dost balíčků Většina je už hotová, jen chci ještě pro jistotu udělat "pomocný rozvod" na motoru (kladky a řemeny na altík a klimu), akorát jsem zjistil, že chce vyměnit i uložení kladek (korunová záležitost, ale sežeň to ), pak už to snad bude vše
Po vyndání EGR se auto trochu oživilo, ale pořád je to líné, tak zvažuji nějaký chip, zrovna hledám informace... Neřešil jsi to?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Uz to tu riesil Hanz RR tusim , on daval chip ale urcite nedavaj powerbox . Daj si to u niekoho chipnut , ono vykon by mal byt po chipnuti okolo 205 - 230 ps . a krutiaci viac ako 500 NM
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
jj, power box určitě né, docela jsem četl kladné reference (na bmw klubu, od lidí s 3.0d) na http://www.diesel-technik.cz" onclick="window.open(this.href);return false;, jsou kousek a mají i docela rozumnou cenu, tak uvidím zda odepíší
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Já to neřešil a ani se mi do toho moc nechce kvůli převodovce. Myslím,že nejlepší tuning by byla výměna za 4.4 TD V8
- komin
- Příspěvky: 939
- Registrován: 31 kvě 2010 14:45
- tel.: 0904543118
- auto: LR Defender 110 Td5
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Cip na 4x4 v cechach jedine u Dieselpower nakolko maju jediny v uvas vykonovu brzdu pre 4x4 zmeraju auto pred a po cipe a vidis co sa ti zmenilo jak Kw tak Nm a upravia ti to aj s ohladom na prevodovku nikdy by som nesiel na cip kde nemaju vykonovu brzdu.
LR DEFENDER 110 SW
-
- Příspěvky: 14995
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Musím potvrdit, že jedině u někoho, kdo to seriózně umí a umí i otestovat. S kolegou nám prošly rukama "tuningy", kde se člověk občas diví, že si to ti lidi dovolí nabízet za peníze. Bylo na to dost často vidět, že je to dělaný nějakým univerzálním softem typu tady přidáme 10% tady 20%, bez závislosti alespoň na otáčkách. Naštěstí diesel se nedá rychle upálit.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Tak jak vidím, díly na cesty je potřeba vozit i v RR ...Lukasino píše:No tak to gratuluju Já mám žárovičky kompletní
Já po koupi nechal auto zkontrolovat u DEF TECu, tak nyní opravuji co našli. Nic hrozného, pár kravin, ale nakonec to bylo vcelku dost balíčků Většina je už hotová, jen chci ještě pro jistotu udělat "pomocný rozvod" na motoru (kladky a řemeny na altík a klimu), akorát jsem zjistil, že chce vyměnit i uložení kladek (korunová záležitost, ale sežeň to ), pak už to snad bude vše
Po vyndání EGR se auto trochu oživilo, ale pořád je to líné, tak zvažuji nějaký chip, zrovna hledám informace... Neřešil jsi to?
V Defíkovi je vozím běžně, ale tady jsem se tomu chtěl vyhnout
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Je to LR tak žádný div
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Uličníci! Většina je už použitá
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4295
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Našel jsem rozměry zavazadelníku, což se může hodit
- Přílohy
-
- obrazek.JPG (26.2 KiB) Zobrazeno 10039 x
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- Lukasino
- Příspěvky: 3889
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Šikovný Ještě dodám pokud se sedadla sklopí (do vodorovna), tak je tam cca 185cm, jestli si dobře vzpomínám, ale je to samozřejmě v závislosti na poloze předních sedaček Každopádně spaní by se tam mělo v pohodě vlézt, což mám v plánuMOPADŽI píše:Našel jsem rozměry zavazadelníku, což se může hodit
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- jirka116
- Příspěvky: 347
- Registrován: 19 pro 2011 20:41
- tel.: 776670047
- auto: Defender 300a130 TD5
- Bydliště: Kolín
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Spaní se tam vejde někdy sem hodím foto
Defender 110 300tdi, 130 td5