Stránka 1 z 2

podvozek + 5

Napsal: 16 kvě 2010 13:57
od lupik84
je treba pri +5 zvyseni menit i predni kardan? nebo to tolik nehori?

jinak ma nekdo zkusenost s temahle perama?
http://www.paddockspares.com/pp/OFF_ROA ... ings_(pair" onclick="window.open(this.href);return false;)_110_only_-_Rear_420lbs%2Finch.html

jde me o to, jestli sou delsi nebo stejne vysoky jako serie...

dik

Re: podvozek + 5

Napsal: 16 kvě 2010 14:11
od eliott
Jsou delší, ale ne na 5'' lift, to by bylo třeba spočítat a nechat udělat jiná pera. Každopádně přední kardan s dvojkřížem je lepší třeba dávat už při 2'' liftu, při 3'' už je to nutné. Je otázka, jaký by musel být kardan pro 5'' lift, ale takový lift je nesmysl, mnohem účinější je jít cestou větší gumy.

Re: podvozek + 5

Napsal: 16 kvě 2010 14:38
od lupik84
oprava udaju (zapomnel sem, ze se to tu nese v imperialistickem duchu :-)

mam na mysli 2 palce, ale psal sem to jako 5cm

do 5ti palcu bych nesel

Re: podvozek + 5

Napsal: 16 kvě 2010 14:43
od lupik84
eliott píše: Každopádně přední kardan s dvojkřížem je lepší třeba dávat už při 2'' liftu, při 3'' už je to nutné.

diky, ja jen jestli stim muzu aspon chvilku jezdit nebo jestli bych prave musel resit jinej kardan rovnou a jezdit zatim bez nej

Re: podvozek + 5

Napsal: 16 kvě 2010 17:10
od Land Jirka
Někdo jezdí při 2" liftu s původním kardanem roky a v pohodě.

Re: podvozek + 5

Napsal: 17 kvě 2010 08:06
od Ken
Jezdím to tak, jak píše Landjirka, nicméně až původní kardan doslouží, nahradím ho dvojkřížem, protože při určité (cca 45km/h) rychlosti má auto snahu vibrovat (vibrace se projevily právě po zvednutí auta).

Re: podvozek + 5

Napsal: 17 kvě 2010 08:10
od lupik84
Ken píše:Jezdím to tak, jak píše Landjirka, nicméně až původní kardan doslouží, nahradím ho dvojkřížem, protože při určité (cca 45km/h) rychlosti má auto snahu vibrovat (vibrace se projevily právě po zvednutí auta).
tak to je gut, udelam to stejne, akorat to asi nevydrzim do ty dosluhy a udelam si radost driv :D

Re: podvozek + 5

Napsal: 17 kvě 2010 08:17
od Jenda
...ty vybrace ale muze resit pouze excentr. sylenblok prednik korekcnich ramen :idea:V celku je to i za priznivou cenu.Ja mam origo krize i kardany ale ty excentry tam asi brzy dam.

H.

Re: podvozek + 5

Napsal: 17 kvě 2010 08:46
od lupik84
Jenda píše:...ty vybrace ale muze resit pouze excentr. sylenblok prednik korekcnich ramen :idea:V celku je to i za priznivou cenu.Ja mam origo krize i kardany ale ty excentry tam asi brzy dam.

H.
kde maj ty excentry, sem koukal na paddock a tam je nemuzu najit, dik

Re: podvozek + 5

Napsal: 17 kvě 2010 08:53
od Jenda
...nemuzu nikomu delat reklamu :lol: ale tady na foru je maj kluci(nekteri) v nabidce :wink:
H.

Re: podvozek + 5

Napsal: 17 kvě 2010 09:08
od lupik84
Jenda píše:...nemuzu nikomu delat reklamu :lol: ale tady na foru je maj kluci(nekteri) v nabidce :wink:
H.
jasny, ja jen, ze tam mam zrovna objednavku, tak bych to tam prihodil. Pokud to tam nemaj, tak je jasny, ze si to koupim od mistnaka, pac se me tak maly mnozstvi nevyplati brat z jinyho zahranicniho obchodu 8)

Re: podvozek + 5

Napsal: 17 kvě 2010 18:27
od Land Jirka
Excentrické silentbloky stojí téměř všechny za houby, protože jak je díra na šroub posunutá mimo střed, tak se za chvíli vymačká guma, které se tam vleze kvůli tomu vyosení díry malé množství a někdy už po půl roce se musí měnit.

Re: podvozek + 5

Napsal: 17 kvě 2010 18:31
od low
ja mam excentry, kde je dira vyosena v masivu a vsude dokola je tedy gumy stejne

Re: podvozek + 5

Napsal: 17 kvě 2010 19:42
od Land Jirka
low píše:ja mam excentry, kde je dira vyosena v masivu a vsude dokola je tedy gumy stejne
to jen značí to, že je jí po celém obvodu míň než na origo neexcentrických. :wink: Obrázek
Obrázek

Re: podvozek + 5

Napsal: 17 kvě 2010 19:43
od low
jo jo ty na tom tvem hornim obrazku mam a rekl bych, ze dobry

Re: podvozek + 5

Napsal: 18 kvě 2010 08:56
od Ken
No vidíš, já kvůli tomu kupoval nový ramena na tento lift a drnčí to stejně.

Re: podvozek + 5

Napsal: 18 kvě 2010 09:59
od eliott
Ken píše:No vidíš, já kvůli tomu kupoval nový ramena na tento lift a drnčí to stejně.
Drnčí to kvůli kardanu, ramena ani silentbloky nemají řešit úhel kardanu ale úhel záklonu předního kola :idea:

Re: podvozek + 5

Napsal: 18 kvě 2010 15:30
od Jenda
...zaklon kola se ale resi zaklonem cele napravy a tim padem se zmensi ,,zalomeni"kardanu vlivem liftu.Tedy se ptam,nema montaz excentr. sylenbloku stejny ucinek jako predni ramena kuprikladu pro 2"lift?Ja myslim ze jo,jen je otazkou to co pise Jirka a to ze se zakonite musi ubrat na mase gumy na ukor excentr. stredu.
H.

Re: podvozek + 5

Napsal: 18 kvě 2010 17:43
od Stavros
teoreticky ty asimetricky silentbloky resi zaklon napravy, muze se to nahradit tema ramenama, nevim teda proc to resit u peti centaku, ale budiz. Jinak ma eliott pravdu, ze zacina pri liftu hucet kardan, pokud uz ma starim vule, tak vic. Proto se dava kardan s dvojitym kloubem.
Celkove cim vyssi lift, tim vic ruznych uprav, ale u nejakejch dvou, tri palcu to prece nemuze nic udelat.

Re: podvozek + 5

Napsal: 18 kvě 2010 17:52
od Jenda
...prave proto jsem to psal v souvislosti s 2"liftem,coz ma asi vetsina lidi.Pokud hucej krize,protoze jsou volny,budou hucet a vybrovat i bez liftu.Resime asi neco co uz je davno vyreseny ale zacal jsem s tim ,proto ze si myslim ze excentr. sylenblok resi prave ten osidnej uhel na kardanu pri 2" liftu.Ramena stojej ranec excentr je stovkova zalezitost.Co?
H.