Stránka 1 z 1

Napsal: 02 kvě 2007 14:34
od Drápalík
Jsem tady nový, takže prvně ZDRAVÍM. Mám malou otázečku (asi na admina) "už jste někdo dával redučku z disca do defika ?" Ja jen po přečtení článku o JE Engineering....

Napsal: 02 kvě 2007 19:39
od Admin
Redučka z Discovery má jiný převodový poměr, takže ti Defík pojede rychleji ale ztratí na síle. Vyprávět by mohl uživatel Dano. Záměna je tedy možná.

Napsal: 02 kvě 2007 19:56
od DanoDEF
Admin píše:Redučka z Discovery má jiný převodový poměr, takže ti Defík pojede rychleji ale ztratí na síle. Vyprávět by mohl uživatel Dano. Záměna je tedy možná.
Ano ano plne suhlasim s Adminom. Reducna prevodovka LT230 sa robi v prevodovom pomere 1,2.. , 1,4.. a 1,6.. . Disko nakolko je to predsa viac cestnejsie auto ma najrychlejsiu prevodovku tj. 1,2.. . Defik teda 90tka ma 1,2.. ,110kta ma st. 1,4.. a Defik 130 ma 1,6..

Ak by si na Disko daval "malinko" vecsie pneu tak by to malo vyznam ale na druhej strane ti budu trpiet poloosi a diferencialy.

Ja mam na 110tke vymenenu za 1,6.. ale mam tam pneu 285/75R16 takze je to silnejsie ale pomalsie. Aj ked jazdim viac cestu tak mi to nevadi v rozsahu 80-110km/h som pruzny.

Pozn. redukcne pomery su rovnake u vsetkych troch.

Napsal: 02 kvě 2007 20:21
od Drápalík
Zatím jsem ve fázi "plánování". Mněl jsem Disco 300 TDi a byl jsem s převodama spokojenej. Nejde mi o "závodění" s Defikem ale jsem chronickej šetřil motoru a tak proč ho ve 100 zbitečně točit. Nemám s Defem skušenosti, zatím jen očumuju a vybírám, ale určitě jdu do TDi, do TD 5 se mi po vašich příspěvcích moc nechce.

Napsal: 02 kvě 2007 20:29
od Drápalík
Podle toho, co jsem tady všude vyčetl, mi vychází jako nejlepší verze Defika r.v.98 TDi ....Nej náprava, motor, atd......

Napsal: 02 kvě 2007 20:31
od Admin
... nej rozhodnutí :mrgreen:

Napsal: 02 kvě 2007 20:36
od Drápalík
Tedˇ ho ještě sehnat. Na mobile.de jsou ve slušným stavu dražší než TD 5

Napsal: 02 kvě 2007 23:49
od eliott
Oni ví proč :wink: . A k tomu ''šetření'' motoru: To že se točí mu jen prospívá, naopak tah v nízkých otáčkách ho systematicky devastuje. Nenech se ovlivnit tím, že se ti zdá že motor řve, když se točí, tak se MAŽE :!: :idea:

Napsal: 02 lis 2008 16:25
od low
dal jsem do defika discoverovou prevodovku a zatim jsem moc spokojen :_)

Napsal: 02 lis 2008 16:27
od DanoDEF
low píše:dal jsem do defika discoverovou prevodovku a zatim jsem moc spokojen :_)
... daj postrehy.

Napsal: 02 lis 2008 16:32
od low
mno problem je v terenu, kde to fakt chce redukci, bo jinak na rozjezdech se musi dat vic plynu a rozjizdet moc pres spojku.
ALE, na silnici radim jak v normlanim osobaku, tedy se vyrazne lepe rozprostrely prevody jednotlivych stupnu. a pokud nekam cestuju a jedu 120km/h po dalnici tak se muzeme v aute normlane bavit a ne kricet, radikalne se snizil hluk ve vysoke rychlosti. spotreba klesla o nejakeho pullitra pri normalu a 1l pri rychlosti 120 dalnicni. v terenu se spotreba zvedla

Napsal: 02 lis 2008 16:35
od DanoDEF
low píše:mno problem je v terenu, kde to fakt chce redukci, bo jinak na rozjezdech se musi dat vic plynu a rozjizdet moc pres spojku.
ALE, na silnici radim jak v normlanim osobaku, tedy se vyrazne lepe rozprostrely prevody jednotlivych stupnu. a pokud nekam cestuju a jedu 120km/h po dalnici tak se muzeme v aute normlane bavit a ne kricet, radikalne se snizil hluk ve vysoke rychlosti. spotreba klesla o nejakeho pullitra pri normalu a 1l pri rychlosti 120 dalnicni. v terenu se spotreba zvedla
... dobre postrehy. zhoduju sa s teoriou. asi njcitelnejsi je ten hluk.