D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
Moderátor: Miky_CZ
- Limi
- Příspěvky: 93
- Registrován: 26 led 2010 17:50
- tel.: 608833032
- auto: D3
- Bydliště: Jaromer
- Kontaktovat uživatele:
Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
Zdravim,
nechtel sem zacinat nove tema tak to soupnu sem.Predelavam D1 a momentalne vyrezavam total shnile podlahy,prahy a popraskali mi tam pod podlahou shnile brzdove hadicky .Poradte prosim cim je nahradit,popripade cemu se jeste vyvarovat,ci co vsechno udelat,kdyz uz je to komplet odstrojene.Diky Limi
nechtel sem zacinat nove tema tak to soupnu sem.Predelavam D1 a momentalne vyrezavam total shnile podlahy,prahy a popraskali mi tam pod podlahou shnile brzdove hadicky .Poradte prosim cim je nahradit,popripade cemu se jeste vyvarovat,ci co vsechno udelat,kdyz uz je to komplet odstrojene.Diky Limi
Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
Najlepsie brzdovymi hadickami a trubkami... su to standardne diely...Limi píše: popraskali mi tam pod podlahou shnile brzdove hadicky .Poradte prosim cim je nahradit
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Limi
- Příspěvky: 93
- Registrován: 26 led 2010 17:50
- tel.: 608833032
- auto: D3
- Bydliště: Jaromer
- Kontaktovat uživatele:
Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
Jasny diky za odpoved ,daji se tedy koupit uz naohybany s koncovkama,nebo se to musi delat na miste na miru?popripade co k tomu clovek potrebuje?diky
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
daji se uz koupit s koncovkama, nevim odkud jsi, ja sem byl v patek tady http://www.bekas.cz/cz.html" onclick="window.open(this.href);return false;Limi píše:Jasny diky za odpoved ,daji se tedy koupit uz naohybany s koncovkama,nebo se to musi delat na miste na miru?popripade co k tomu clovek potrebuje?diky
a sada 3 brzdovych hadicek o 6cm delsi na disco I je za 620kc
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Limi
- Příspěvky: 93
- Registrován: 26 led 2010 17:50
- tel.: 608833032
- auto: D3
- Bydliště: Jaromer
- Kontaktovat uživatele:
Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
to jsou brzdovy hadicky,ale co trubicka co vede pod podlahou,ta je pevna,musi se vyrabet na miste?
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
ta trubicka se da ohybat, ale mozna bude aji nekde u tebe naka firma co dela brzdyLimi píše:to jsou brzdovy hadicky,ale co trubicka co vede pod podlahou,ta je pevna,musi se vyrabet na miste?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Limi
- Příspěvky: 93
- Registrován: 26 led 2010 17:50
- tel.: 608833032
- auto: D3
- Bydliště: Jaromer
- Kontaktovat uživatele:
Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
zkusim nekoho najit,diky
Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
bezna medena trubka sa uplne bez problemov da ohybat v ruke...daju sa kupit uz hotove (s koncovkami) v roznych dlzkach...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
Skusim tu, dufam ma zakladatel vlakna nezahluši
Takže moj problem je takyto...už asi dva mesiace mi štrngaju brzdy, pravdepodobne strmene, ako som nato prišiel?...počas jazdy v terene, pri otvorenom okne počujem niečo štrngat, ked jemne pribrzdujem, neštrnga nič. Pri prudšom zošiliapnuti brzdoveho pedalu, počut dost silne klepnutie(buchnutie) pravdepodobne platničiek ktore pritlačia na kotuč.
Neriešil som to, auto brzdi dobre, no už asi tyžden sledujem, že ked idem dole kopcom a snažim sa pribrzdievat, tak mi blika kontrolka ručnej brzdy. To iste plati aj pri zapnutej redukcii, a pritom vobec nebrzdim, a kontrolka ručnej brzdy blika.
Niečo určite nieje v poriadku, lebo už aj rychlosti sa tažšie radia, a ked je rychlostny stupen v zabere najčastejšie...3,4,5 tak počut od prevodovky taky zvlaštny zvuk ako nejake šuštanie alebo niečo podobne.
Mate niekto podobne skusenosti s takymito neprijemnostami?
ABS nemam, je to DI r.v. 98.
Takže moj problem je takyto...už asi dva mesiace mi štrngaju brzdy, pravdepodobne strmene, ako som nato prišiel?...počas jazdy v terene, pri otvorenom okne počujem niečo štrngat, ked jemne pribrzdujem, neštrnga nič. Pri prudšom zošiliapnuti brzdoveho pedalu, počut dost silne klepnutie(buchnutie) pravdepodobne platničiek ktore pritlačia na kotuč.
Neriešil som to, auto brzdi dobre, no už asi tyžden sledujem, že ked idem dole kopcom a snažim sa pribrzdievat, tak mi blika kontrolka ručnej brzdy. To iste plati aj pri zapnutej redukcii, a pritom vobec nebrzdim, a kontrolka ručnej brzdy blika.
Niečo určite nieje v poriadku, lebo už aj rychlosti sa tažšie radia, a ked je rychlostny stupen v zabere najčastejšie...3,4,5 tak počut od prevodovky taky zvlaštny zvuk ako nejake šuštanie alebo niečo podobne.
Mate niekto podobne skusenosti s takymito neprijemnostami?
ABS nemam, je to DI r.v. 98.
LR DI 300 Tdi
- gibson
- Příspěvky: 3310
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
kardanove krize?stracci píše:Skusim tu, dufam ma zakladatel vlakna nezahluši
Takže moj problem je takyto...už asi dva mesiace mi štrngaju brzdy, pravdepodobne strmene, ako som nato prišiel?...počas jazdy v terene, pri otvorenom okne počujem niečo štrngat, ked jemne pribrzdujem, neštrnga nič. Pri prudšom zošiliapnuti brzdoveho pedalu, počut dost silne klepnutie(buchnutie) pravdepodobne platničiek ktore pritlačia na kotuč.
Neriešil som to, auto brzdi dobre, no už asi tyžden sledujem, že ked idem dole kopcom a snažim sa pribrzdievat, tak mi blika kontrolka ručnej brzdy. To iste plati aj pri zapnutej redukcii, a pritom vobec nebrzdim, a kontrolka ručnej brzdy blika.
Niečo určite nieje v poriadku, lebo už aj rychlosti sa tažšie radia, a ked je rychlostny stupen v zabere najčastejšie...3,4,5 tak počut od prevodovky taky zvlaštny zvuk ako nejake šuštanie alebo niečo podobne.
Mate niekto podobne skusenosti s takymito neprijemnostami?
ABS nemam, je to DI r.v. 98.
najprv by som vyhodil jeden kardan a potom druhy aby si vedel ktory to je
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
Kardanove križe menene tušim minuly rok nejak v lete(pukot, praskot)tak sa prejavovali u mna kardanove križe.gibson píše:kardanove krize?stracci píše:Skusim tu, dufam ma zakladatel vlakna nezahluši
Takže moj problem je takyto...už asi dva mesiace mi štrngaju brzdy, pravdepodobne strmene, ako som nato prišiel?...počas jazdy v terene, pri otvorenom okne počujem niečo štrngat, ked jemne pribrzdujem, neštrnga nič. Pri prudšom zošiliapnuti brzdoveho pedalu, počut dost silne klepnutie(buchnutie) pravdepodobne platničiek ktore pritlačia na kotuč.
Neriešil som to, auto brzdi dobre, no už asi tyžden sledujem, že ked idem dole kopcom a snažim sa pribrzdievat, tak mi blika kontrolka ručnej brzdy. To iste plati aj pri zapnutej redukcii, a pritom vobec nebrzdim, a kontrolka ručnej brzdy blika.
Niečo určite nieje v poriadku, lebo už aj rychlosti sa tažšie radia, a ked je rychlostny stupen v zabere najčastejšie...3,4,5 tak počut od prevodovky taky zvlaštny zvuk ako nejake šuštanie alebo niečo podobne.
Mate niekto podobne skusenosti s takymito neprijemnostami?
ABS nemam, je to DI r.v. 98.
najprv by som vyhodil jeden kardan a potom druhy aby si vedel ktory to je
Ja si myslim že to bude prevodovkou, pravdepodobne pridavnou, lebo ked zapnem redukciu tak vtedy sa ten zvuk znasoby.Zatial funguje, ale časom sa to zhoršuje
LR DI 300 Tdi
- mipr
- Příspěvky: 656
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
@ stracci: strngajuce platnicky mne hovoria, ze tam nieco chyba - pruzina alebo nieco podpobne co zabranuje vibracii platniciek. To ze to teraz v brzd. strmeni chyba nema vpyv na brzd. ucinok - nemusis mat obavy...
@ Limi: brzove trubicky si dokazes vyrobit aj sam. Musis si vsak kupit potrebnu dlzku trubiek v kotuci, koncovky a klieste, ktore zakoncuju (zaobluju) dosadaciu plochu trubky...
@ Limi: brzove trubicky si dokazes vyrobit aj sam. Musis si vsak kupit potrebnu dlzku trubiek v kotuci, koncovky a klieste, ktore zakoncuju (zaobluju) dosadaciu plochu trubky...
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
Mipr: Dnes som to pozeral, predne strmene aj zadne..predne:srtunky su tam...zadne: poistne pliešky su tiež na svojom mieste. čo sa tyka toho štrngania, je to len pro moju nevedomost že čo to tam asi može štrngat, ale ked to brzdi, nevenujem tomu nejak zvlašt pozornost.
No viac ma zaujima ta kontrolka ručnej brzdy, prečo mi blika, ked brzdim dole kopcom, aleboked mam zapnutu redukciu? to ma viac trapi ako ten štrngot.
No viac ma zaujima ta kontrolka ručnej brzdy, prečo mi blika, ked brzdim dole kopcom, aleboked mam zapnutu redukciu? to ma viac trapi ako ten štrngot.
LR DI 300 Tdi
- Piskot
- Příspěvky: 452
- Registrován: 16 črc 2007 11:30
- tel.: +420602648622
- auto: LR Discovery 2,5 Tdi
- Bydliště: u Prahy
Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
Kontrolka ruční brzdy může signalizovat i nízkou hladinu brzdové kapaliny v nádržce hl.válce. Blikat může jak se v náklonu auto hýbe (je tam plováček).stracci píše: No viac ma zaujima ta kontrolka ručnej brzdy, prečo mi blika, ked brzdim dole kopcom, aleboked mam zapnutu redukciu? to ma viac trapi ako ten štrngot.
Land Rover Discovery I, 2,5Tdi, KONI Heavy Truck, Cooper Discoverer M+S, jinak standard :-)
Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
Brzdovej kapaliny je dost, pozeral som to. A čo ma spoločne ručna brzda s brzdovou kapalinou? Možno blba otazka, ale ručna je cez lanko ak sa nemylim. No neham si radšej poraditPiskot píše:Kontrolka ruční brzdy může signalizovat i nízkou hladinu brzdové kapaliny v nádržce hl.válce. Blikat může jak se v náklonu auto hýbe (je tam plováček).stracci píše: No viac ma zaujima ta kontrolka ručnej brzdy, prečo mi blika, ked brzdim dole kopcom, aleboked mam zapnutu redukciu? to ma viac trapi ako ten štrngot.
Ta kontrolka ma velmi zaujima, je to zvlaštne že to blika, nikto iny nema s tym skusenost?
LR DI 300 Tdi
-
- Příspěvky: 14957
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
Společnou mají kontrolku - když je málo brzdové kapaliny, tak se rozsvítí stejná kontrolka, jako když se zatáhne ruční brzda. Takže pokud nebylo zkontrolováno, tak zkontrolovat nejenom množství kapaliny, ale-i stav čidla ve víčku nádobky a drátů k němu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
Tak toto by som ani vo sne nepovedal že to ma niečo spolu spoločne
Pani dakujem za rady, zajtra na to mrknem
Pani dakujem za rady, zajtra na to mrknem
LR DI 300 Tdi
Re: D1 tvrdy brzdovy pedal v kopci - smrt
Vdaka za radu Madtom, dnes som dolial asi za štamprlik kapaliny a kontrolka už nesvietiMadTom píše:Společnou mají kontrolku - když je málo brzdové kapaliny, tak se rozsvítí stejná kontrolka, jako když se zatáhne ruční brzda. Takže pokud nebylo zkontrolováno, tak zkontrolovat nejenom množství kapaliny, ale-i stav čidla ve víčku nádobky a drátů k němu.
Ako malo stači k spokojnosti
LR DI 300 Tdi