TD5 - záhada hlavolamu
Moderátor: Miky_CZ
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Jak hodně to máš ohřáté když to zmizí?Mě stačí tak necelá minuta.Záleží jak velká je zima.
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Zkusím to naměřit, řekl byh, že když motor dosáhne 40° - 45° tak to zmizílibovka píše:Jak hodně to máš ohřáté když to zmizí?Mě stačí tak necelá minuta.Záleží jak velká je zima.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: TD5 - záhada hlavolamu
... ak mas NANOCOM skus zaznamenat parametre a tam to cca uvidis.eliott píše: Zkusím to naměřit, řekl byh, že když motor dosáhne 40° - 45° tak to zmizí
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Tak to je docela dlouhá doba.Rozhodně tam jde moc nafty kterou to nestačí spalovat,motor se uchlastává a proto se klepe.Zkus zkontrolovat ty žhavičky.Třeba to se špatnejma žhavičema nechytne ten správnej oheň.
Jen trochu odbočím.Na vahadlech pro vstřiky jsou štelovací šrouby na vůli.Jak se to seřizuje a na jakou vůli?
Jen trochu odbočím.Na vahadlech pro vstřiky jsou štelovací šrouby na vůli.Jak se to seřizuje a na jakou vůli?
Naposledy upravil(a) libovka dne 05 srp 2010 20:55, celkem upraveno 1 x.
Re: TD5 - záhada hlavolamu
... uz to tu v niektorej teme zaznelo ale este som nikoho nepocul aby to nastavoval a to aj dokonca pri vymene vstrekovlibovka píše:Tak to je docela dlouhá doba.
Jen trochu odbočím.Na vahadlech pro vstřiky jsou štelovací šrouby na vůli.Jak se to seřizuje a na jakou vůli?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Vůle je jedna otáčka štelovacího šroubu seřizováno v horní úvrati vačky.libovka píše:Tak to je docela dlouhá doba.Rozhodně tam jde moc nafty kterou to nestačí spalovat,motor se uchlastává a proto se klepe.Zkus zkontrolovat ty žhavičky.Třeba to se špatnejma žhavičema nechytne ten správnej oheň.
Jen trochu odbočím.Na vahadlech pro vstřiky jsou štelovací šrouby na vůli.Jak se to seřizuje a na jakou vůli?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Tak dnes nový poznatek, při cestě domů po vytočení motoru dvakrát chyba '' otevřený okruh prvního vstřiku'' , takže asi bude opravdu problém ve svazku k řídící jednotce.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: TD5 - záhada hlavolamu
... moze to byt aj samotna ECU, kable od ECU k hlave, kable k vstrekom alebo samotny vstrekeliott píše:... takže asi bude opravdu problém ve svazku k řídící jednotce.
... odporucam zamenit vstreky
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 - záhada hlavolamu
První vstřik je nový , kabelový svazek v hlavě také a ještě jsem kontakty v konektorech přimáčknul. ECU také nová. Problém stále stejný.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Ta chyba se objevila při teplém motoru?U mě diagnostika nepíše nic.
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Jo, ale až po vytočení nad 3000 ot. ( to se mi za studena dělat nechce)libovka píše:Ta chyba se objevila při teplém motoru?U mě diagnostika nepíše nic.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Rosi
- Příspěvky: 777
- Registrován: 18 pro 2008 14:28
- tel.: +420-608-084004
- auto: LR 110SW Def Td5
- Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Jak bylo řečeno v paralelním vláknu. Je to prostě vlastnost. Je třeba se s tím smířit a vsadit na další schopnost vozů LR a to je sebeléčba Ani moc nežertuju, u některých "závadoduchů" je prostěpotřeba to rozjezit jakbolavý kolenoJenda píše:...no jestli to vazne nebude kus od kusu original ty nase autaky
H.
Já, vzhledem k tomu, že už se v množství zásahů ztrácím, jsem rezignoval. Ted je "teplo" a po popsaném problému ani známky. Kouření nula, výkon motoru konstatně prima (občas mám pocit, jak s čipem ... fakt tam ale není a navíc mám "tupou" verzi jednotky), diagnostika - ani ta super nová, co houfně nakoupili "modří" nenašla nic ve všech možných režimech provozu. Střiky absolutně v toleraci, až podezřele v lajně, žhaviče jak nový... Jem zvědavej, co bude až zase bude k ránu pod 5°C
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;
- libovka
- Příspěvky: 1991
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Ale zase kdyby to byl ten problém s tím vstřikem tak by to ta diagnostika napsala už v těch 1200ot/min.
Re: TD5 - záhada hlavolamu
Co kostra motoru? Za studena kdy zhavaky pritapej muze byt kvuli prechodovymu odporu neco na motoru a zkreslovat signal cidel. Ale zase souvislost s tim prvnim vstrikem zadna
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny
- skicher
- Příspěvky: 53
- Registrován: 20 led 2010 19:12
- tel.: 606228571
- auto: disko II
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 - záhada hlavolamu
A co kvalita nafty ? Jednou jsem docucnul u pumpy Shell nějakej sajrat nebo co a dva motory vykazovaly velmi podobnou chybu (bral jsem i do kanistru do rolby -avia ,a do auta Jeep 2,5 TD)
Studené motory čoudily a kuckaly ,po ohřátí to šlo ,po novém tankovámí vše o.k.
Studené motory čoudily a kuckaly ,po ohřátí to šlo ,po novém tankovámí vše o.k.
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: TD5 - záhada hlavolamu
....procetl jsem to znovu a nenasel jestli jsi ,,pritahl" kontakty i na stekrech ECU (cerveny ,cerny).Proste to same jako na vstricich.Jo a urcite bych se pokusil prihlasit jeste nejakou dalsi ECU,jen pro jistotu.Ja uz jsem si parkarat takhle nabehl.Je to jen pokus pred tim nez zacnes delat vetsi zasah do vstriku
H.
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
Re: TD5 - záhada hlavolamu
... tieto konektory nepotrebuju upravu (moj nazor a skusenosti) su pruzne (konstrukcne su tak vyriese) a navyse nepracuju v podmienkach ako tie na vstrekoch.Jenda píše:....procetl jsem to znovu a nenasel jestli jsi ,,pritahl" kontakty i na stekrech ECU (cerveny ,cerny)
... kazdopadne Patrikovy neostava nic ine ako prehadzovanie a postupne vylucovanie. Disko ma podstatne kratsie kable od ECU k hlave takze pripadne hladanie ma jednoduchsie.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- eliott
- Příspěvky: 11492
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 - záhada hlavolamu
ECU je NOVÁ, problém stále trváJenda píše:....Jo a urcite bych se pokusil prihlasit jeste nejakou dalsi ECU,jen pro jistotu.Ja uz jsem si parkarat takhle nabehl.Je to jen pokus pred tim nez zacnes delat vetsi zasah do vstriku
H.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Re: TD5 - záhada hlavolamu
...ja se s tebou Dano nechci prit,vim ze mas mnoho zkusenosti ale tenhle mnou popisovany se proste stava.Uvolni se konektor(na ECU) a pak pocvakava jedne z rele v prostoru u ECU(ovladaci proud).To ze se ti to nedeje ,jeste neznamena ze se to nedeje vubec
Honza
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
Re: TD5 - záhada hlavolamu
... tu vobec nejde o "natahovanie" ja len prezentujem svoj nazor a skusenostiJenda píše:...ja se s tebou Dano nechci prit,
... ak sa vsak s nejakym konektorom casto manipuluje moze dojst k problemom
... konektor na vstreku je tzv. faston a protikus je v podstate ohnuty pliesok, ktory sa vplyvom vibracii moze casom uvolnit a tobit problem
... konektor na ECU (typ neviem) ma samostatne perko (pruznu cast) ktore zabezpecuje kontakt a tam je pravdepodobnost chybneho spoja minimalna
... ked je nova ECU, novy kabelovy zväzok a novy vstrek ako tvrdis tak by to mal byt kabel medzi ECU a konektorom na hlave alebo koncove konektory na tych kabloch. Asi by si mal prehodit prvy vstrek z niektorym inym aj ked je novy.eliott píše: ECU je NOVÁ, problém stále trvá
Naposledy upravil(a) DanoDEF dne 06 srp 2010 20:51, celkem upraveno 1 x.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".