TD5 - záhada hlavolamu

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: TD5 - záhada hlavolamu

#21 Příspěvek od libovka » 05 srp 2010 17:54

Jak hodně to máš ohřáté když to zmizí?Mě stačí tak necelá minuta.Záleží jak velká je zima.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 - záhada hlavolamu

#22 Příspěvek od eliott » 05 srp 2010 18:51

libovka píše:Jak hodně to máš ohřáté když to zmizí?Mě stačí tak necelá minuta.Záleží jak velká je zima.
Zkusím to naměřit, řekl byh, že když motor dosáhne 40° - 45° tak to zmizí
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: TD5 - záhada hlavolamu

#23 Příspěvek od DanoDEF » 05 srp 2010 19:26

eliott píše: Zkusím to naměřit, řekl byh, že když motor dosáhne 40° - 45° tak to zmizí
... ak mas NANOCOM skus zaznamenat parametre a tam to cca uvidis.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: TD5 - záhada hlavolamu

#24 Příspěvek od libovka » 05 srp 2010 20:43

Tak to je docela dlouhá doba.Rozhodně tam jde moc nafty kterou to nestačí spalovat,motor se uchlastává a proto se klepe.Zkus zkontrolovat ty žhavičky.Třeba to se špatnejma žhavičema nechytne ten správnej oheň. :think
Jen trochu odbočím.Na vahadlech pro vstřiky jsou štelovací šrouby na vůli.Jak se to seřizuje a na jakou vůli?
Naposledy upravil(a) libovka dne 05 srp 2010 20:55, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: TD5 - záhada hlavolamu

#25 Příspěvek od DanoDEF » 05 srp 2010 20:49

libovka píše:Tak to je docela dlouhá doba.
Jen trochu odbočím.Na vahadlech pro vstřiky jsou štelovací šrouby na vůli.Jak se to seřizuje a na jakou vůli?
... uz to tu v niektorej teme zaznelo ale este som nikoho nepocul aby to nastavoval a to aj dokonca pri vymene vstrekov
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 - záhada hlavolamu

#26 Příspěvek od eliott » 05 srp 2010 20:57

libovka píše:Tak to je docela dlouhá doba.Rozhodně tam jde moc nafty kterou to nestačí spalovat,motor se uchlastává a proto se klepe.Zkus zkontrolovat ty žhavičky.Třeba to se špatnejma žhavičema nechytne ten správnej oheň. :think
Jen trochu odbočím.Na vahadlech pro vstřiky jsou štelovací šrouby na vůli.Jak se to seřizuje a na jakou vůli?
Vůle je jedna otáčka štelovacího šroubu seřizováno v horní úvrati vačky.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 - záhada hlavolamu

#27 Příspěvek od eliott » 05 srp 2010 21:00

Tak dnes nový poznatek, při cestě domů po vytočení motoru dvakrát chyba '' otevřený okruh prvního vstřiku'' , takže asi bude opravdu problém ve svazku k řídící jednotce.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: TD5 - záhada hlavolamu

#28 Příspěvek od DanoDEF » 05 srp 2010 21:06

eliott píše:... takže asi bude opravdu problém ve svazku k řídící jednotce.
... moze to byt aj samotna ECU, kable od ECU k hlave, kable k vstrekom alebo samotny vstrek

... odporucam zamenit vstreky
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 - záhada hlavolamu

#29 Příspěvek od eliott » 05 srp 2010 21:26

První vstřik je nový , kabelový svazek v hlavě také a ještě jsem kontakty v konektorech přimáčknul. ECU také nová. Problém stále stejný.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: TD5 - záhada hlavolamu

#30 Příspěvek od libovka » 05 srp 2010 21:41

Ta chyba se objevila při teplém motoru?U mě diagnostika nepíše nic.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 - záhada hlavolamu

#31 Příspěvek od eliott » 05 srp 2010 21:48

libovka píše:Ta chyba se objevila při teplém motoru?U mě diagnostika nepíše nic.
Jo, ale až po vytočení nad 3000 ot. ( to se mi za studena dělat nechce)
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Rosi
Příspěvky: 777
Registrován: 18 pro 2008 14:28
tel.: +420-608-084004
auto: LR 110SW Def Td5
Bydliště: Kósek vod Brna a Macochy

Re: TD5 - záhada hlavolamu

#32 Příspěvek od Rosi » 05 srp 2010 21:52

Jenda píše:...no jestli to vazne nebude kus od kusu original ty nase autaky :roll:
H.
Jak bylo řečeno v paralelním vláknu. Je to prostě vlastnost. Je třeba se s tím smířit a vsadit na další schopnost vozů LR a to je sebeléčba :) Ani moc nežertuju, u některých "závadoduchů" je prostěpotřeba to rozjezit jakbolavý koleno :idea: :mrgreen:
Já, vzhledem k tomu, že už se v množství zásahů ztrácím, jsem rezignoval. Ted je "teplo" a po popsaném problému ani známky. Kouření nula, výkon motoru konstatně prima (občas mám pocit, jak s čipem ... fakt tam ale není :) a navíc mám "tupou" verzi jednotky), diagnostika - ani ta super nová, co houfně nakoupili "modří" nenašla nic ve všech možných režimech provozu. Střiky absolutně v toleraci, až podezřele v lajně, žhaviče jak nový... Jem zvědavej, co bude až zase bude k ránu pod 5°C :?
Def 110 Td5 SW
skype: vk770403; fotky: http://picasaweb.google.cz/Rosi770403/" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
libovka
Příspěvky: 1991
Registrován: 14 lis 2009 19:21
tel.: Jabko
auto: RR L322
Bydliště: praha-západ

Re: TD5 - záhada hlavolamu

#33 Příspěvek od libovka » 05 srp 2010 21:54

Ale zase kdyby to byl ten problém s tím vstřikem tak by to ta diagnostika napsala už v těch 1200ot/min.

Uživatelský avatar
powl
Příspěvky: 431
Registrován: 15 zář 2009 13:37
Bydliště: Jablonec nN

Re: TD5 - záhada hlavolamu

#34 Příspěvek od powl » 05 srp 2010 21:58

Co kostra motoru? Za studena kdy zhavaky pritapej muze byt kvuli prechodovymu odporu neco na motoru a zkreslovat signal cidel. Ale zase souvislost s tim prvnim vstrikem zadna :drunk
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny

Uživatelský avatar
skicher
Příspěvky: 53
Registrován: 20 led 2010 19:12
tel.: 606228571
auto: disko II
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 - záhada hlavolamu

#35 Příspěvek od skicher » 06 srp 2010 07:34

A co kvalita nafty ? Jednou jsem docucnul u pumpy Shell nějakej sajrat nebo co a dva motory vykazovaly velmi podobnou chybu (bral jsem i do kanistru do rolby -avia ,a do auta Jeep 2,5 TD)
Studené motory čoudily a kuckaly ,po ohřátí to šlo ,po novém tankovámí vše o.k.

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: TD5 - záhada hlavolamu

#36 Příspěvek od Jenda » 06 srp 2010 08:30

....procetl jsem to znovu a nenasel jestli jsi ,,pritahl" kontakty i na stekrech ECU (cerveny ,cerny).Proste to same jako na vstricich.Jo a urcite bych se pokusil prihlasit jeste nejakou dalsi ECU,jen pro jistotu.Ja uz jsem si parkarat takhle nabehl.Je to jen pokus pred tim nez zacnes delat vetsi zasah do vstriku :wink:
H.
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: TD5 - záhada hlavolamu

#37 Příspěvek od DanoDEF » 06 srp 2010 08:48

Jenda píše:....procetl jsem to znovu a nenasel jestli jsi ,,pritahl" kontakty i na stekrech ECU (cerveny ,cerny)
... tieto konektory nepotrebuju upravu (moj nazor a skusenosti) su pruzne (konstrukcne su tak vyriese) a navyse nepracuju v podmienkach ako tie na vstrekoch.

... kazdopadne Patrikovy neostava nic ine ako prehadzovanie a postupne vylucovanie. Disko ma podstatne kratsie kable od ECU k hlave takze pripadne hladanie ma jednoduchsie.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 - záhada hlavolamu

#38 Příspěvek od eliott » 06 srp 2010 10:20

Jenda píše:....Jo a urcite bych se pokusil prihlasit jeste nejakou dalsi ECU,jen pro jistotu.Ja uz jsem si parkarat takhle nabehl.Je to jen pokus pred tim nez zacnes delat vetsi zasah do vstriku :wink:
H.
ECU je NOVÁ, problém stále trvá
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Jenda
Příspěvky: 3573
Registrován: 22 lis 2007 21:58
tel.: 775 391 907
auto: 110
Bydliště: Praha-Smetanova lhota

Re: TD5 - záhada hlavolamu

#39 Příspěvek od Jenda » 06 srp 2010 15:58

...ja se s tebou Dano nechci prit,vim ze mas mnoho zkusenosti ale tenhle mnou popisovany se proste stava.Uvolni se konektor(na ECU) a pak pocvakava jedne z rele v prostoru u ECU(ovladaci proud).To ze se ti to nedeje ,jeste neznamena ze se to nedeje vubec :wink:
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5095
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: TD5 - záhada hlavolamu

#40 Příspěvek od DanoDEF » 06 srp 2010 20:28

Jenda píše:...ja se s tebou Dano nechci prit,
... tu vobec nejde o "natahovanie" ja len prezentujem svoj nazor a skusenosti
... ak sa vsak s nejakym konektorom casto manipuluje moze dojst k problemom

... konektor na vstreku je tzv. faston a protikus je v podstate ohnuty pliesok, ktory sa vplyvom vibracii moze casom uvolnit a tobit problem
... konektor na ECU (typ neviem) ma samostatne perko (pruznu cast) ktore zabezpecuje kontakt a tam je pravdepodobnost chybneho spoja minimalna

eliott píše: ECU je NOVÁ, problém stále trvá
... ked je nova ECU, novy kabelovy zväzok a novy vstrek ako tvrdis tak by to mal byt kabel medzi ECU a konektorom na hlave alebo koncove konektory na tych kabloch. Asi by si mal prehodit prvy vstrek z niektorym inym aj ked je novy.
Naposledy upravil(a) DanoDEF dne 06 srp 2010 20:51, celkem upraveno 1 x.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Odpovědět