Má tu už někdo Disco 4?

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

Re: Má tu už někdo Disco 4?

#81 Příspěvek od brudr » 19 bře 2011 18:35

bobec píše:Servisuji to v Ostrave, ale ti jsou docela nestastni, protoze v hlavnim sklade ve Francii turbo neni a v Rakousku v centrale status : Jste v poradi ...
Sorry, ale tohle jsem si myslel, ze uz bylo. Fakt premyslim, ze to auto opravim a pustim do sveta. Bude to asi ulet na cene, ale nejak neumim pak verit autu, co me takto vysplouchne
a s timhle pristupem servisu ...
Uvidime, kazdopadne jsem se tesil i komunite lidi ohledne LR, potkavat blikajici protojedouci auta bylo prijemne, ale asi to ti anglani nemeli poustet Indum ...


To je docela smutny :envy :doh
todle bych cekal u staryho auta ne u novovonavky :envy
tel:604422529
p.bocek@email.cz

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Má tu už někdo Disco 4?

#82 Příspěvek od komin » 19 bře 2011 18:48

No ale to je verejne zname ze zlaty vek automobilov skoncil odbitim noveho tisicrocia :wink:
LR DEFENDER 110 SW

bobec
Příspěvky: 11
Registrován: 17 bře 2011 21:08

Re: Má tu už někdo Disco 4?

#83 Příspěvek od bobec » 19 bře 2011 21:49

No tak po 14 dnech je status : Jste v poradi ... Jasne se vi, ze rok 2010 ma problemy s turbem a to i opakovane a centrala v Rakousku napise toto...
No panove ja s LR koncim, je mi to lito, ale chci auto, co bude jezdit. Vzdy se snazim auta menit po 3 letech prave proto, abych problemy nemel, ale
toto byla pro me chybna volba ... Nicmene vam vsem preji plno pohody s klasikou LR a preji, aby vas auto nevysplouchlo ;-)

Uživatelský avatar
brubo
Příspěvky: 36
Registrován: 18 led 2009 18:42
Bydliště: Omice

Re: Má tu už někdo Disco 4?

#84 Příspěvek od brubo » 20 bře 2011 16:56

Bobaci,
ne že by se mi chtělo radit společenstvu Kiša a spol.,ale jde tu o tebe a Tvoji spokojenost.Disco III i IV jsou famózní auta,jen potřebují vztah.Tak je hned nezatracuj.

A teď moje rada.Je dost možné,že štekr u řídící jednotky motoru je z mě neznámých důvodů oblepen ještě silikonem.Pokud tomu tak je,doporučuji veškerý silikon odstranit,vše vyfoukat vzduchem a s největší pravděpodobností žádné turbo nebude potřeba.

Zkuste

David



bobec píše:No tak po 14 dnech je status : Jste v poradi ... Jasne se vi, ze rok 2010 ma problemy s turbem a to i opakovane a centrala v Rakousku napise toto...
No panove ja s LR koncim, je mi to lito, ale chci auto, co bude jezdit. Vzdy se snazim auta menit po 3 letech prave proto, abych problemy nemel, ale
toto byla pro me chybna volba ... Nicmene vam vsem preji plno pohody s klasikou LR a preji, aby vas auto nevysplouchlo ;-)

George 1
Příspěvky: 108
Registrován: 07 lis 2009 18:04

Re: Má tu už někdo Disco 4?

#85 Příspěvek od George 1 » 20 bře 2011 18:59

brubo píše:Disco III i IV jsou famózní auta,jen potřebují vztah.
To je sice pravda, ale nechápu, jak může v dnešním logisticky snadném světě trvat po Evropě dodání dílu 14 a více dní. Známý chtěl mít autorizovaný servis na jednu japonskou značku a podmínkou mimo jiné bylo, aby měl na skladě náhradní díly v minimální hodnotě 6miliónů, což mu přišlo fakt hodně, když si ho může objednat a jakýkoliv díl byl dodán maximálně do 5 dní.
Osobně by mě to taky dost sr..o, kdybych měl nový auto a 14 dní bych se na něj ani nemohl koukat, natož v něm jezdit

Uživatelský avatar
Radek D3
Příspěvky: 539
Registrován: 04 úno 2007 20:30
tel.: 603427700
auto: LR Discovery 3
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Má tu už někdo Disco 4?

#86 Příspěvek od Radek D3 » 20 bře 2011 20:17

Je to fakt hnus s čekací dobou. Taky jsem si užil už několikrát čekání na díly a bohužel to není jen u osobních aut,ale třeba i u stavebních strojů, které se vyrábějí v Německu. A klidně ti řeknou čekejte si 1,5 měsíce. A to není žádný starý stroj, ale stroj co se stále vyrábí. Je to problém bezskladové výroby. Nic víc.
Zdar Radek

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

Re: Má tu už někdo Disco 4?

#87 Příspěvek od Frana » 20 bře 2011 20:33

U D3 jsem pres pul roku cekal na vymenu servo rizeni na zaruku. Prvni mi namontovali cernej repas, kterej byl horsi, nez to co jsem tam mel z vyroby po trech letech. Na tom nastavovacim sroubu mel zaseky snad od toho jak do toho pri "tovarni repasi" nekdo mlatil kladivem, nebo sekacem, tezko rict cim presne. Druhy servo mi dali minulej tejden po trech mesicich shaneni. Prislo ze skladu v USA - nikde jinde ho nemeli, ani ve fabrice. Jediny, co mne tesi, tak to, ze to diky tomu neni cernej repas, ale fungl novej, nebarvenej dil.
BTW: vite, ze LR veskere prevodovky, diferencialy, motory a podobne veci na zaruku nemeni za nove, ale za repasovane kusy?
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

George 1
Příspěvky: 108
Registrován: 07 lis 2009 18:04

Re: Má tu už někdo Disco 4?

#88 Příspěvek od George 1 » 20 bře 2011 21:04

Frana píše:BTW: vite, ze LR veskere prevodovky, diferencialy, motory a podobne veci na zaruku nemeni za nove, ale za repasovane kusy?
To mi příjde trochu drsná skutečnost,ale v tom případě nechápu, proč ty dodací lhůty jsou tak neskutečně dlouhý. Vždyť i japonci mají sklady v evropě a nikdy se na to snad nečeká dýl jak tejden

Uživatelský avatar
moon13
Příspěvky: 2478
Registrován: 06 dub 2009 12:15

Re: Má tu už někdo Disco 4?

#89 Příspěvek od moon13 » 20 bře 2011 21:10

George 1 píše: To mi příjde trochu drsná skutečnost,ale v tom případě nechápu, proč ty dodací lhůty jsou tak neskutečně dlouhý. Vždyť i japonci mají sklady v evropě a nikdy se na to snad nečeká dýl jak tejden
Možná je to kvůli tzv. krizi :!: :?: Zákaz držení velkých skladových zásob, obrovské slevy a tak dále.
Ex: Free II 2,2 TD4, Disco II 4,0 V8, Disco III 2,7 TDV6

George 1
Příspěvky: 108
Registrován: 07 lis 2009 18:04

Re: Má tu už někdo Disco 4?

#90 Příspěvek od George 1 » 20 bře 2011 21:26

tak by k tomu teda mohli dávat náhradní vůz během doby, co by někdo čekal na náhradní díl. Někdo kdo si LR koupí jako jediný auto a vyplivne mu třeba turbo tak je měsíc odkázanej chodit pěšky

bobec
Příspěvky: 11
Registrován: 17 bře 2011 21:08

Re: Má tu už někdo Disco 4?

#91 Příspěvek od bobec » 20 bře 2011 21:51

Nahradni vuz mi byl nabidnut po 12ti dnech primo servisem, nicmene mi bylo pripomenuto, ze se jedna o dobrou vuli servisu, nikoliv sluzbu Land Roveru.
Ja jsem byl tak znechucen, ze jsem ho i odmitl, behem te doby jsem dostal nabidku na pujcku od par znamych, co maji sve servisy, ze to oni by si tak dlouho
klienta cekat nenechali.
Co se tyka nejakeho kontrolovani silikonu ja nevim kde, to fakt jaksi kontrolovat nebudu, auto je v servisu a nemam k nemu ani pristup. Navic u auta za 1.8M
mi to prijde prinejmensim podivne a navic chtejte kontrolovat auto ajtakem :-) Jo kompum rozumim, ale u aut se ridim jen pravidelnym pristavenim vozu
do servisu kdy je treba. Mno a ted i kdyz treba neni no ...
Nicmene i tak panove diky za prispevky, jsem rad, ze clovek muze sdilet i ty negativa. Mnohem radeji bych pel ody na radost, ale to jaksi nehrozi.

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Má tu už někdo Disco 4?

#92 Příspěvek od komin » 21 bře 2011 07:29

No berte to tak sice to nieje LR a octavka ale na porovnanie staci pred krizou stala octavka v plnej vybave bez nejakych drobnych milion teraz zato iste chcu sedemsto. Co myslite ze si to dala fabrika dole z marze urcite nieje ale setrila na pouzitych materialoch!!! A u LR to urcite nebude ine ked tymto smerom idu vsetci.
LR DEFENDER 110 SW

Uživatelský avatar
mikedee
Příspěvky: 108
Registrován: 01 bře 2010 15:55
auto: LR Disco 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Má tu už někdo Disco 4?

#93 Příspěvek od mikedee » 21 bře 2011 08:07

poslusne hlasim 38000 km a rok provozu.

Jezdime zcela bez problemu, jen dolejvam kapaliny. Ackoliv, par drobnosti by se naslo ...
- za mrazu (-18) nenaskoci AUX ani Bluetooth. Po ohrati auta a novem nastartovani se radio zase chova OK.
- vibrujici rizeni: Vyreseno... za vsim hledej gumu. po prezuti na zimaky vibrace zmizeli a Wranglery putovali do recyklatu. Byli uplne sjety... za 32000km!!!
- nedrzi aretace vyskoveho nastaveni sedadla ridice.
Nicmene vsechno to jsou resitelne veci.

Takze setrvavajici nadseni!
Land Rover Discovery 4 S V6 2.7, Can Am Outlander XXC, Aprilia Mana 850 Nero Competicione
Jo a taky manželku, velký dítě, dvě labradorky a s tim vsim samozřejmě související dluhy ;-)

George 1
Příspěvky: 108
Registrován: 07 lis 2009 18:04

Re: Má tu už někdo Disco 4?

#94 Příspěvek od George 1 » 21 bře 2011 11:51

mikedee píše:poslusne hlasim 38000 km a rok provozu.
Jezdime zcela bez problemu
zřejmě je už motor 2,7 víc vychytanej než 3,0

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Má tu už někdo Disco 4?

#95 Příspěvek od cyril » 21 bře 2011 12:29

Řešil jsem téma spolehlivosti D4 v brněnském Cartecu, kde jsem kupoval svou D4. Pár informací jsem dostal. Žádnou zásadní chybu tam ještě neměli. Nejvíc jetá D4 s 3,0 TDV6, kterou servisují má momentálně 90 tisíc kilometrů a ještě neměla žádnou závadu. Nejčastější příčiny chyb se projevují ve fušerské montáži ve fabrice.......špatně docvaknuté konektory a podobné věci, které mívají zpravidla zásadní vliv na funkci auta a i na následné načtení nepravdivých informací o závadách turb a podobných komponentů. Než bych vezl svoje auto na opravu (vím, u auta se zárukou se to chápe hůř), nejdřív bych si prošel všechna lépe přístupná místa s konektory, podtlakovými hadičkami, pojistkové skříně, volně položené vodiče a čidla. Samozřejmě pokud mi auto přestane fungovat na silnici, je to k nasrání. Nejhůř na tom asi budou ti, kteří nemají žádné strojařské vzdělání ani praxi a jsou odkázáni na značkové servisy. Tam totiž velmi často pracují mechanici, kteří s novými vozy nemají potřebnou praxi a na našich autech se teprve učí.....což je smutný. Problém je ale v tom, že za 15.000,- měsíčně jim tam machr v oboru makat nebude. Ten už má někde svoji malou autodílnu a mastí si tam svoje kšefty....a zase mu zpravidla chybí prachy, nebo chuť investovat do drahé diagnostiky, kterou na LR potřebuje, páč to auto neočůrá žádným udělátkem od Bosche. Takže šroubuje eMBéčka, Fordy a já nevím co ještě :!:
Já mám svoji D4 rád a moc mě to baví s ní jezdit. Pokud jezdí....Jestli se podělá, pokusím se to nějak opravit nebo nechat opravit....je fakt, že Land Rover musí člověk milovat. Žádnej racionální důvod k jeho pořízení totiž neexistuje... :inlove :broken :mrgreen:
Přílohy
DSC_0024mm.JPG
DSC_0024mm.JPG (97.01 KiB) Zobrazeno 5228 x
Naposledy upravil(a) cyril dne 21 bře 2011 12:37, celkem upraveno 1 x.

MadTom
Příspěvky: 14958
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Má tu už někdo Disco 4?

#96 Příspěvek od MadTom » 21 bře 2011 12:36

Jenom poznámka k Cyrilovu příspěvku - souhlasím, ale zase není všechno až tak černé. Momentálně jsme louskli IDS od Forda, aby fungoval bez origo HW (a jiných vychytávek, jako je klíč a online ověření) a teď si začneme hrát s IDS od LR. Má to jednu drobnost - není to až tak legální a musí se tomu hodně rozumět.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2751
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Má tu už někdo Disco 4?

#97 Příspěvek od cyril » 21 bře 2011 13:21

MadTom píše:Jenom poznámka k Cyrilovu příspěvku - souhlasím, ale zase není všechno až tak černé. Momentálně jsme louskli IDS od Forda, aby fungoval bez origo HW (a jiných vychytávek, jako je klíč a online ověření) a teď si začneme hrát s IDS od LR. Má to jednu drobnost - není to až tak legální a musí se tomu hodně rozumět.
No, nevím Tome, co to má společného s touto debatou, ale jestli jste něco louskli, předpokládám, že to nebude nic na nové řady jako RR, Free nebo Disco z roku 2010 a podoně. To se bude týkat veteránů modelových řad D2 a podobně. Nebo se mýlím? Nepředpokládám, že to, co vymyslíte oblbne nekvalitně provedenou práci přistěhovalců - montážníků na lince u LR. Kdyby jo, chci taky takovou krabičku... :D .
Radši se snaž vymyslet neco aby to jelo ve zdviženým režimu i rychlejc než 45km/h. To bych bral...:yes

Uživatelský avatar
fidzi
Příspěvky: 966
Registrován: 04 zář 2010 23:33
tel.: Xiaomi Mi2S
auto: Discovery I 300Tdi
Bydliště: Č.B./Písek/Lysice

Re: Má tu už někdo Disco 4?

#98 Příspěvek od fidzi » 21 bře 2011 13:35

George 1 píše:
mikedee píše:poslusne hlasim 38000 km a rok provozu.
Jezdime zcela bez problemu
zřejmě je už motor 2,7 víc vychytanej než 3,0
Koukal jsem, že už se dělají jen třílitry, tak to si taky nepomůžu.
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.

Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Má tu už někdo Disco 4?

#99 Příspěvek od RudaK » 21 bře 2011 14:11

Radek D3 píše:Je to fakt hnus s čekací dobou. i u stavebních strojů, které se vyrábějí v Německu. Radek
O tom mě povídej,němcům nemůžu přijít na jméno ...mají nás za debily :angry
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8487
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Má tu už někdo Disco 4?

#100 Příspěvek od RudaK » 21 bře 2011 14:14

cyril píše:Radši se snaž vymyslet neco aby to jelo ve zdviženým režimu i rychlejc než 45km/h. To bych bral...:yes
Proč bys vymýšlel vymyšlené :ty jeden...: vem tu od Matzkera - stojí to pár žbambrlíků .... :D ( cca 1650 éček :chuckle )
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Odpovědět