Classic meets...
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Classic meets...
Koukám jde to všemi směry to hledání dalšího RRC do svého stáda.
Akorát když to tady čtu, tak stejně příští rok nebudeme vědět jakým RRC máme na ten sraz vyrazit. Přiznávám, že taky koukám a projíždím internet, ale u mě je to dávno dané co bude následovat.
Akorát když to tady čtu, tak stejně příští rok nebudeme vědět jakým RRC máme na ten sraz vyrazit. Přiznávám, že taky koukám a projíždím internet, ale u mě je to dávno dané co bude následovat.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Mišák
- Příspěvky: 156
- Registrován: 28 pro 2009 10:04
- tel.: 777234710
- auto: Classic LSEi, Mini
- Bydliště: Praha
Re: Classic meets...
Já v tom mám jasno jak příští rok pojedu.
Zadek si povezu v Longu a na podvalu budu mít 3dv. na terénní vložku.
a pak že jsou všechny návykové látky nelegální!!!!!!
Zadek si povezu v Longu a na podvalu budu mít 3dv. na terénní vložku.
a pak že jsou všechny návykové látky nelegální!!!!!!
Re: Classic meets...
A to je právě důvod, proč nejsou třídveřáky k mání, protože je dávno někdo zprasil úpravou na terénní bestii. A přitom standardní specifikace funguje v terénu tak dobře, že pokud zrovna nejezdím vyložený hardcore nebo trialové či jiné závody, tak ani úpravy nepotřebuje. No a ten krosový pahorek v závěru ježdění nebyl žádný terén, to by zvládnul i Friťák.Mišák píše:Já v tom mám jasno jak příští rok pojedu.
Zadek si povezu v Longu a na podvalu budu mít 3dv. na terénní vložku.
a pak že jsou všechny návykové látky nelegální!!!!!!
Třídveřáky by se tedy měly opatrovat a používat citlivě, protože jsou dneska už daleko vzácnější než všechny LSE.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Classic meets...
Tak tak, jediná cesta vpřed je ta zpátky....Na tohle forum jsem začal chodit ohledně Defům, což byl vždy můj sen, postupně se změnil na S III a obávám se , že downgrade nezastavím. Jenže v S I mě rodina jezdit nebude, tak jsem je vyvezl podívat se na RRC. Syn byl nadšen, ještě víc byl unešen zvukem V8 ček. Manželka prohlásila, že jsou všechny ty auta moc hranatý a jediné co se jí zdálo trochu hezčí byla D I. No a já nejvíc hledal RRC se svislýma drážkama v maskách...
Takže můj sen se rozdvojuje: RRC 3,5 V8 do 1986, ale nevím jestli v té době byli s automatem a k němu S III / IIa , II...I ?/ No a asi alespoň jedno z nich dostat na veterány. Ale to bych nesměl to tady pořád pročítat ale makat, abych na to všechno měl
Takže můj sen se rozdvojuje: RRC 3,5 V8 do 1986, ale nevím jestli v té době byli s automatem a k němu S III / IIa , II...I ?/ No a asi alespoň jedno z nich dostat na veterány. Ale to bych nesměl to tady pořád pročítat ale makat, abych na to všechno měl
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !
Re: Classic meets...
Automaty byly, ale třístupňové a není jich mnoho. ZF-ko se ale dá běžně sehnat - já ho koupil za 400 liber. Můžeš to mít jako já - RRC s plechovou maskou se svislými štěrbinami, rok 1983, ale pod kapotou V8 4,6 l + ZF automat.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
Re: Classic meets...
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... er/7072163" onclick="window.open(this.href);return false;
Tenhle je na prodej fakt dlouho, neviděl jste ho někdo osobně ? Vypadá tak nějak moc v barvě ze všech stran, a člověk neví co je pod ní...Ale je to karbec a automat, ale na vet. moc mladej. 123 kW je správný údaj ?
Tenhle je na prodej fakt dlouho, neviděl jste ho někdo osobně ? Vypadá tak nějak moc v barvě ze všech stran, a člověk neví co je pod ní...Ale je to karbec a automat, ale na vet. moc mladej. 123 kW je správný údaj ?
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !
- Mirko
- Příspěvky: 2816
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Classic meets...
Ten už opravdu na prodej dlouho, s někým, jsem se o něm bavil i na srazu. Zrovna tento má toho 3-stupňového automata (Chrysler Torqueflite). 123 jsou určitě koně.
Možná ho nikdo nechce, protože to není klasický dvoudveřák, ani moderní luxusní Vogue.
Range jsou skvělé skládačky. Máme nyní rozebraného dvoudveřáka z roku 78, který předtím chvíli jezdil na podvozku a s motorem z 200 Tdi se šaltrem a modrým interiérem z Discovery 1. Teď se otec chystá na ten podvozek dat 300 tdi s automatem a 4 dveřovou kastlu. Když to tady tak čtu, tak si tu kastlu radši necháme a časem si ho třeba poskládám zas nějak jinak. Už jsem se ho chystal rozprodat na díly
Ty svislý drážky se dají předělat na jakéhokoliv, teď se na to chystá i Jirka.
No a tuldo, pokud se tvé manželce nejvíc líbila Rudova D1, tak to máš před sebou velký úkol
Možná ho nikdo nechce, protože to není klasický dvoudveřák, ani moderní luxusní Vogue.
Range jsou skvělé skládačky. Máme nyní rozebraného dvoudveřáka z roku 78, který předtím chvíli jezdil na podvozku a s motorem z 200 Tdi se šaltrem a modrým interiérem z Discovery 1. Teď se otec chystá na ten podvozek dat 300 tdi s automatem a 4 dveřovou kastlu. Když to tady tak čtu, tak si tu kastlu radši necháme a časem si ho třeba poskládám zas nějak jinak. Už jsem se ho chystal rozprodat na díly
Ty svislý drážky se dají předělat na jakéhokoliv, teď se na to chystá i Jirka.
No a tuldo, pokud se tvé manželce nejvíc líbila Rudova D1, tak to máš před sebou velký úkol
Re: Classic meets...
[quote="Mirko"]
Možná ho nikdo nechce, protože to není klasický dvoudveřák, ani moderní luxusní Vogue.
Tak vyplňuji mezeru a jsem asi spíš praktik s dveřma na kastli to vidím jak s koněma v motoru, víc je prostě líp.
Ale syn zase říká že než 4 dveře malý, tak radši 2 velký a navic se tam venku neplete to otvírání.
Před časem tady tuším Mešky prodával tyhle dva krasavce, nevíte někdo jak skončili ?Ten červenej se mi líbil moc
Možná ho nikdo nechce, protože to není klasický dvoudveřák, ani moderní luxusní Vogue.
Tak vyplňuji mezeru a jsem asi spíš praktik s dveřma na kastli to vidím jak s koněma v motoru, víc je prostě líp.
Ale syn zase říká že než 4 dveře malý, tak radši 2 velký a navic se tam venku neplete to otvírání.
Před časem tady tuším Mešky prodával tyhle dva krasavce, nevíte někdo jak skončili ?Ten červenej se mi líbil moc
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !
Re: Classic meets...
Ad inzerát SAUTO - byl určitě stříkaný, takže lze čekat, že se za chvíli objeví oxidace hliníku, kterou se snažili zamaskovat. Fotky podvozku ukazují, že je to poctivě napatláno waxoilem nebo že by tlumex? Každopádně v téhle věkové kategorii nalézt něco, kde by se nemuselo vařit, je asi nemožné. Třístupňový automat by měl být spolehlivý, ale ZF je určitě lepší. Nicméně tříkvalt je původní a to se cení. 123kW nejsou zdá se ani koně, ani kW. Můj měl 132 koní, ale specifikací motorů bylo několik v rozmezí cca 125 - 135 k. Co si pamatuji z toho svého, tak motor je to pružný a nahoře se toho už moc neděje. Každopádně je to charakterní motor s krásným zvukem a 3,5 l neměl díky tlustší stěně bloku problémy s jeho praskáním (3,9 a 4,0 se liší pouze označením a typem vstřikování a oproti 3,5 byly převrtány. 4,6 má stejné vrtání jako 4,0 a liší se zdvihem).
Naposledy upravil(a) Neklan dne 01 pro 2010 10:06, celkem upraveno 1 x.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5714
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Classic meets...
me se zas libi ten zeleny, tehdy jsem po nem pokukoval ale bohuzel nebyly a ani nejsou penize:-(
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Old Black
- Příspěvky: 746
- Registrován: 07 čer 2008 21:08
- tel.: +420 736 626 161
- auto: SI, SIII
- Bydliště: Bělizna, Pucov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Classic meets...
Dík za krásný zážitek. Byla to bezchybná akce, počasí to jistilo. Držím vám palce do dalších ročníků!
Designové a průmyslové podlahy: http://www.profimat.cz
Re: Classic meets...
Díky za doplnění info, Tvého krasavce jsem sledoval od prvních příspěvků a v sobotu Ti ho poslintal na živo
K tomu co se prodává. Staré LR sleduji poměrně dlouho, občas se objeví RRC kolem 1000 eček kterej nevypadá až tak zle a snad by stál za záchranu, myslím že to bude případ i těch výše uvedených.
K tomu co se prodává. Staré LR sleduji poměrně dlouho, občas se objeví RRC kolem 1000 eček kterej nevypadá až tak zle a snad by stál za záchranu, myslím že to bude případ i těch výše uvedených.
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !
-
- Příspěvky: 458
- Registrován: 27 říj 2009 20:25
- tel.: 725722563
- auto: P38 4,6
- Bydliště: Křivoklátsko
Re: Classic meets...
tulda píše:http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... er/7072163
Tenhle je na prodej fakt dlouho, neviděl jste ho někdo osobně ? Vypadá tak nějak moc v barvě ze všech stran, a člověk neví co je pod ní...Ale je to karbec a automat, ale na vet. moc mladej. 123 kW je správný údaj ?
Byl jsem se na něj podívat, nejsem znalec RRC, tak moje hodnocení berte orientačně.
Údajně si ho dal pro sebe dohromady majitel pozemku, na němž stojí autobazar, auto tam stojí už druhý rok.
Přelakované, ale lak se nikde zásadně nezvedá, nepraská, spodek (rám jsem už extra nestudoval) přestříkaný něčím na spodky, ale vypadá že na čistý podklad, nové poslední dva díly výfuku.
Interiér původní, ale zachovalý, bez potrhání, skvrn. Vady- spadlý strop, odloupnutá jedna dřevěná lišta dveří, nešla jedna stahovačka okna.
Motor chytil vcelku ochotně, po chvilce prdlání začal docházet benzín, projížďka se nekonala. Podle bazarníku jezdí v pohodě.
Tady je ještě jeden...
http://www.annonce.cz/detail/Land-Rover ... DCSVE.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Classic meets...
Uzavřel bych to tím, že Classic Meets byla skvělá akce a dál bych už neplevelil vlákno choutkami, co by si kdo rád pořídil .
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Mišák
- Příspěvky: 156
- Registrován: 28 pro 2009 10:04
- tel.: 777234710
- auto: Classic LSEi, Mini
- Bydliště: Praha
Re: Classic meets...
Neklane souhlas, už bychom měli skoro založit další vlákno a to co za RRC na příští rok.
Jen chci doplnit, 3dv. bych v žádném případě nějak netunil. Jen ho chci a pochybuji že budu mít dostatek financí abych jej stihnul za rok zrenovovat do origo. stavu. Neboj nejsem prznitel starých aut a tvůj kousek je mi příkladem.
MKI
Jen chci doplnit, 3dv. bych v žádném případě nějak netunil. Jen ho chci a pochybuji že budu mít dostatek financí abych jej stihnul za rok zrenovovat do origo. stavu. Neboj nejsem prznitel starých aut a tvůj kousek je mi příkladem.
MKI
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Classic meets...
Jak to tady sleduju, tak bych si asi měl taky nějakého toho Classika koupit. Jenom se pořád nemůžu rozhodnout jakou by měl mít barvu. Co myslíte, která barva těm RRC sluší nejvíce.
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Re: Classic meets...
A nemáš už náhodou aspoň 2?
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol, 1983 two-door Range Rover V8 a 2021 Defender 110 SE D250; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7829
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Classic meets...
Neklan píše:A nemáš už náhodou aspoň 2?
K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- RudaK
- Příspěvky: 8487
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Classic meets...
Čtěte pozorně - ptá se na barvu ( aby věděl co má říct lakýrníkovi )Sláma Karel píše:Neklan píše:A nemáš už náhodou aspoň 2?
K
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- ssang
- Příspěvky: 921
- Registrován: 06 zář 2009 00:42
- tel.: 733149044
- auto: jen vzpomínky na LR
- Bydliště: nad Prahou i v Praze
Re: Classic meets...
Osobně preferuji bílou s černou střechou .PavelU píše: Co myslíte, která barva těm RRC sluší nejvíce.
Skutečně známou osobností se stáváme, když Word přestane naše příjmení podtrhávat červeně.
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.remax-czech.cz/reality/re-ma ... av-bursik/" onclick="window.open(this.href);return false;