Stránka 2 z 4

Re: škubání td5 ve 4000 ot.

Napsal: 28 pro 2010 17:45
od jezbera ivan
Diagnostika, to je cesta, snad napovie kadial dalej.

Re: škubání td5 ve 4000 ot.

Napsal: 28 pro 2010 17:56
od libovka
Ale to přefukování turba se projevuje už ve 3000ot.
Kdo má v praze diagnostiku??? Můj dvorní diagnostik Honza toomish je mimo ČR a o někom jiném nevím. :S

Re: škubání td5 ve 4000 ot.

Napsal: 28 pro 2010 18:11
od cyril
libovka píše:Ale to přefukování turba se projevuje už ve 3000ot.
Kdo má v praze diagnostiku??? Můj dvorní diagnostik Honza toomish je mimo ČR a o někom jiném nevím. :S
Karel Sláma... :Pohoda:

Re: škubání td5 ve 4000 ot.

Napsal: 28 pro 2010 18:35
od JRC
Já jí mám taky.... Petr

Re: škubání td5 ve 4000 ot.

Napsal: 28 pro 2010 18:36
od libovka
JRC píše:Já jí mám taky.... Petr
A co máš? NANOCOM?

Re: škubání td5 ve 4000 ot.

Napsal: 28 pro 2010 18:37
od JRC
Ano - Nanocom.

Re: škubání td5 ve 4000 ot.

Napsal: 28 pro 2010 18:51
od libovka
JRC píše:Ano - Nanocom.
máš SZ

Re: škubání td5 ve 4000 ot.

Napsal: 28 pro 2010 19:30
od Miloš II
Může to dělat i snímač otáček motoru.....už se to tu taky řešilo příznaky podobné.MilošII

Re: škubání td5 ve 4000 ot.

Napsal: 28 pro 2010 19:51
od libovka
Miloš II píše:Může to dělat i snímač otáček motoru.....už se to tu taky řešilo příznaky podobné.MilošII
Myslíš??? Auto jinak jede a chytá v poho.

Re: škubání td5 ve 4000 ot.

Napsal: 28 pro 2010 20:43
od komin
Pozrel by som sa urcite na podavacie cerpadlo v nadrzi lebo skubanie v 4000ot byva vacsinou zalezitostou ze je malo nafty hlavne ked to robi na vsetky kvalty.

Re: škubání td5 ve 4000 ot.

Napsal: 28 pro 2010 21:01
od libovka
komin píše:Pozrel by som sa urcite na podavacie cerpadlo v nadrzi lebo skubanie v 4000ot byva vacsinou zalezitostou ze je malo nafty hlavne ked to robi na vsetky kvalty.
OK.Dnes jsem vyměnil palivák a na čerpadlo kouknu.

Re: škubání td5 ve 4000 ot.

Napsal: 28 pro 2010 23:24
od Kawa12
libovka píše:Ale to přefukování turba se projevuje už ve 3000ot.
Kdo má v praze diagnostiku??? Můj dvorní diagnostik Honza toomish je mimo ČR a o někom jiném nevím. :S

Kralupy,máš to kousek.Tel: 775 211155 p.Kučera

Re: škubání td5 ve 4000 ot.

Napsal: 29 pro 2010 07:49
od libovka
Kawa12 píše:
libovka píše:Ale to přefukování turba se projevuje už ve 3000ot.
Kdo má v praze diagnostiku??? Můj dvorní diagnostik Honza toomish je mimo ČR a o někom jiném nevím. :S

Kralupy,máš to kousek.Tel: 775 211155 p.Kučera
A nevíš co má za diagnostiku?

Re: škubání td5 ve 4000 ot.

Napsal: 29 pro 2010 09:03
od Kawa12
Tak to nevim...zavolej a zeptej se,já tam byl z Defem skrze ABS a TC načetlo to nějakou chybu tak to odmáznul a rovnou mi sjel celé auto.Kuba

Re: škubání td5 ve 4000 ot.

Napsal: 29 pro 2010 13:56
od libovka
Tak diagnostika bez chyb. :sad

Re: škubání td5 ve 4000 ot.

Napsal: 29 pro 2010 21:07
od Hubert
A už jsi vyměnil ten naftový filtr?

Re: škubání td5 ve 4000 ot.

Napsal: 29 pro 2010 21:59
od Kubrtos
A toz taky mi to teda skube-kolem 3000. Predpokladam ze to bude to co rikal Cyril, upozornoval na to kdyz mi mazlika prodaval. Filtr pujde novej taky- hned jak prijedu ze silvestra. Tam diskoskou nejedu.

Re: škubání td5 ve 4000 ot.

Napsal: 30 pro 2010 07:58
od libovka
Hubert píše:A už jsi vyměnil ten naftový filtr?
Vyměnil a vyčistil podávací čerpadlo.

Re: škubání td5 ve 4000 ot.

Napsal: 30 pro 2010 08:50
od Jenda
Tech veci ja vazne hodne,ja mel kdysi problem s ,,pinem" na cidle teploty nasavaneho vzduchu.Proste se vytrasl a pak to takhle blblo.Pokusil bych se taky prolezt ty klasicky veci ,olej v konektoru,napruzit(opatrne) piny na konektorech u ridici jednotky.Pokud uz mas opravdu vymeneny filtr,odpozoruj kdy ti to dela.Jestli od zacatku a nebo az po zahrati.Horka nafta,co se vraci zpet do nadrze rozpusti sajrajt co je v cerpadle a pak to kratce opet slape.
Pokud to dela stale,sazim na nejaky kabel ci spoj.Tam ti diagnostika nemusi nic ukazat,neb se to ani neulozi jako chyba.
H.

Re: škubání td5 ve 4000 ot.

Napsal: 30 pro 2010 10:32
od libovka
Konektory jsou bez oleje.Svazek v hlavě je nový.
Když jsem jel ráno do práce tak to začalo škubat už v 3500ot. Se z toho pos... !!!